Jumbo Klantenservice

Rapportcijfer Jumbo klantenservice: 2.3 » Lees beoordelingen (100)

Bellen met Jumbo

Waarom bellen met Jumbo Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht bij Jumbo.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een product dat wordt verkocht bij de Jumbo.
  • Je hebt een vraag over een actie bij de Jumbo.

Openingstijden telefonische klantenservice Jumbo

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 22:30
  • Dinsdag 08:00 - 22:30
  • Woensdag 08:00 - 22:30
  • Donderdag 08:00 - 22:30
  • Vrijdag 08:00 - 22:30
  • Zaterdag 08:00 - 22:30
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Jumbo? Laat ons je ervaringen met Jumbo weten!
Beoordeel Jumbo.

Controleer op storingen bij Jumbo.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Jumbo.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • App.
  • Betalen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Jumbo

KvK gegevens Jumbo

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 16044409
  • Vestigingsnummer (KvK): 000024192015
  • Statutaire naam: Koninklijke Jumbo Food Groep BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Jumbo?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Jumbo? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Jumbo via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Jumbo? Van maandag t/m zaterdag van 08:00 - 22:30 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.

Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook Messenger.

Neem contact op met Jumbo via Facebook.

Via de Facebook pagina van het Jumbo kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice  team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00. @JumboSupermarkt

Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook.

Neem contact op met Jumbo via Twitter.

Via de Twitter pagina van Jumbo, @JumboSupermarkt kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00.

Klik hier voor contact met Jumbo via Twitter.

Neem contact op met Jumbo via Pinterest.

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Java.

Klik hier voor contact met Jumbo via Pinterest.

Jumbo Altijd Lage Prijs TV Commercial September 2022

Hoofdkantoor Jumbo (adres)

Rijksweg 15 Veghel 5462CE Nederland
Rapportcijfer Jumbo Klantenservice: 2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 100 beoordelingen.

Beoordeel Jumbo Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Jumbo Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door W Meuwissen op 20-02-2024
  • Rapportcijfer: 4

Vanmorgen bezocht ik de Jumbo in Stramproy. Normaal doet mijn vrouw de boodschappen dus het was even wennen met het scannen. Op de groente en fruit afdeling trof ik een schaal aan met bananen en mandarijntjes. . Er stond bij voor de kleintjes en er was een smiley op getekend. Ik dacht; Leuk wat een mooi gebaar en omdat ik 2 kleinkinderen heb die uit school op bezoek kwamen nam ik van ieder 2 mee. Toen ik afgerekend had stond er bij de uitgang een 'vrouwelijke deur beambte' die plots het fruit uit mijn kar nam met de mededeling; 'die pak ik eruit want die zijn voor de kleintjes'. Ik antwoordde; ik heb 2 kleinkinderen waarop zij het antwoord gaf; Ú kunt het betalen maar de kleintjes niet' en ze liep met het fruit weg. Verbaasd verliet ik de winkel maar er blijft een naar gevoel over. Ik voel me behandeld als een dief. Jammer dat je zo aangesproken wordt. Ik kan me voorstellen dat ik verkeerd gedacht heb maar de toon waarop ik werd aangesproken was niet klant vriendelijk.
  • Beoordeeld door Henk Nicolai op 19-11-2023
  • Rapportcijfer: 2

Klachtenformulier onvindbaar op de site. Probeer produktklacht schriftelijk te melden, helaas niet gelukt.
Verwacht beter van Jumbo
mvrgr
  • Beoordeeld door G.sgroot op 2-11-2023
  • Rapportcijfer: 5

Ben al 1 maand bezig om mijn digitale zegels op te nemen maar mijn telefoonnummer moet worden aangepast maar dit is waarschijnlijk hoeveel moeilijk dit is niet normaal ben over en weer aan het bellen,app,enz maar lukt maar niet
  • Beoordeeld door Conny Staal op 20-10-2023
  • Rapportcijfer: 3

11.10 geappt dat de reuze krentenbollen van de aanbieding smaakte naar allerlei chemisch rotzooi
Zo vies heb ik ze nog nooit gegeten
Het appje is niet eens gelezen
Lekkere service
  • Beoordeeld door lucy op 25-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch contact is helemaal niet mogelijk. Ze laten je gewoon in de wacht staat totdat je het zelf maar opgeeft. Via de app , hiervan zou je verwachten dat dat sneller werkt, reageert er ook pas binnen 2 dagen iemand met een algemeen antwoord. Dan verwacht je toch sneller antwoord, maar helaas.
Ik vind het niet professioneel om klanten via de app te beantwoorden en dan ook nog jolige emoticons toe te voegen. Kortom, gewoon geen reactie. Daarna een email gestuurd. Hierop kwam een reactie die niet geloofwaardig overkwam. Klant is koning, maar niet bij Jumbo.
  • Beoordeeld door Sanders op 11-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig heb 19 min aan de telefoon gehangen en nog niemand echt niet fijn hoor
En dan in de winkel zeggen echt bellen
  • Beoordeeld door Ed van Noort op 13-07-2023
  • Rapportcijfer: 2

zeer slechte service bij Jumbo ivm oude pas waar veel punten op stonden, dit werkte niet maar zou volhgens klantenservice makkelijk op te lossen zijn, overboeken na nieuw pas nummer. Na 3 pogingen die mislukten is er door Jumbo plotseling niets meer te vinden.
dus weg punten, ik overweeg voortaan geen boodschappen meer te doen bij Jumbo. Het gaat niet om die punten maar meer om het principe
met vriendelijke groet
Ed van Noort
  • Beoordeeld door Lian op 11-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Jumbo Stramproy, doe eens iets aan jullie bedenkelijke BOEREN niveau !!!!
Ik kan wel weer mijn ervaringen delen, maar ik krijg doodleuk een antwoord waarin de stijging van melkprijzen wordt uitgelegd.
Dat slaat als een tang op een varken.
Oftwel: klantencommentaar interesseert Jumbo totaal niet.
  • Beoordeeld door Minie Schrage op 27-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een klacht over een persoon die in de winkel werkt en ons de winkel uit stuurde ze vroeg ons niet eens waar het om ging ze deed net of we kleine ki deren waren ten overstaan van ander mensen
  • Beoordeeld door Van den Broek op 31-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bij mijn bestelling nr 6080273953 werkte jullie pinapparaat niet. Ik kreeg een paar dagen later een betaalverzoek in mijn mail, maar dat lukte dus niet en dit staat nu nog op "transaction is processing". Beide gevallen is niet mijn schuld.
Nu krijg ik dus een betaalherinnering en weer precies hetzelfde geval.
Sinds gisteravond probeer ik te bellen en te mailen maar jullie zijn op geen enkele manier bereikbaar. Ik kreeg zelfs een keer een verkeerd mailadres door van jumbovisma.
Jullie moeten deze transactie afbreken en mij een rekeningnummer sturen waar ik het geld naar over kan maken en anders kom je het maar aan de deur ophalen ik kan er niks aan doen dat jullie systemen niet werken en dat jullie onbereikbaar zijn.
Dus los dit fatsoenlijk op of ik ga naar Radar en dat wordt dan nog eens slechte reclame voor jullie na die toestand met van Eerd.
Deze site heeft ook erg onduidelijke letters.
  • Beoordeeld door Marion op 20-05-2023
  • Rapportcijfer: 9

Kom iedere week bij Jumbo in Meijel.
Meestal op vrijdag of zaterdag.

Op zaterdag is er altijd een vriendelijk en behulpzame jongen Nils heet hij.
Helpt iedereen met een glimlach en loopt mee als je iets niet kunt vinden.
Graag wil ik dat deze jongen eens in het zonnetje gezet wordt. Top!

ps iedereen in de Meijelse Jumbo helpen je graag hoor.! Top winkel.
  • Beoordeeld door Gerard op 18-05-2023
  • Rapportcijfer: 8

Tip handig se klant bestelling gedaan online dat drikt keuze heb om te betalen uit bij levering bezorgen ook mogelijk zijn handig tip
  • Beoordeeld door Frits op 3-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Nu al twee keer geprobeerd om Jumbo te bereiken, kan alleen telefonisch helaas. En eigenlijk kan het telefonisch ook niet, want twee keer minstens een kwartier in de wacht gestaan, gedwongen om een stomvervelend muziekje te aanhoren - eindeloos. Mijn klacht kon ik niet kwijt, maar gelukkig zijn hier andere supermarkten in de buurt, dus dan is het Jumboklant-af...
  • Beoordeeld door Anton Vringer op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Na een uur aan de telefoon gezeten te hebben nog steeds geen contact met klantenservice ,
SCHANDE JUMBO ,ECHT HEEL SLECHT !!!!!! dan maar naar Lidl !!!!
  • Beoordeeld door Anton Vringer op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

Na een uur aan de telefoon gezeten te hebben nog steeds geen contact met klantenservice ,
SCHANDE JUMBO ,ECHT HEEL SLECHT !!!!!! dan maar naar Lidl !!!!
  • Beoordeeld door J. Binkhorst op 14-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Een ingestuurde klacht via de mail, met herinnering dat ik geen antwoord heb ontvangen, is tot op heden nooit op gereageerd: is zeker een jaar geleden!!
  • Beoordeeld door WES op 2-04-2023
  • Rapportcijfer: 9

Ik heb onlangs contact met de klantenservice gehad. Er werd met mij meegedacht, hoe ik het beste dat kon oplossen.
Ze waren heel vriendelijk en met de oplossing was ik zeer tevreden.
  • Beoordeeld door thijs Varkevisser op 21-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

ik vind het uitemate teluurstelend dat ik niet schrivtelijk een klacht kan in dienen ,aangezien ik nog al kan stoteren van de zenuwen en ik een keer getracht heb te bellen en mij gelijk weerd verteld dat ik moest dooor praten. ik heb gelijk op gehangen .maar waar om ik comtact wil met de jumbo is dat er de laatste tijd vaak pads tussen zitten die lijken lek te zijn helle slape koffie

groet thijs
  • Beoordeeld door Alphons op 14-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Grote oplichters zijn jullie en ook nog veel en veel te duur!!!!!
  • Beoordeeld door a.visser op 4-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Vanmorgen op 4 -3 -2023 ging ik een olijfbrood halen om 8.00 uur dat konden ze bij de Jumbo broodafdeling drielanden harderwijk niet vinden of het was er niet? De meisjes die er stonden wisten het niet en de buitenlandse man die er stond kwam nauwelijks uit zijn woorden en wist het ook niet. Ik ben daarop naar de chef van dienst gelopen die kon het wel bestellen maar dan was het er pas dinsdag??? Ik ben gegaan zonder olijfbrood en heb toen mijn boodschappen uit kwaadheid gedaan bij een andere supermarkt. Ik denk niet dat dit de bedoeling is van de Jumbo. Ik had graag olijfbrood gehad hoe kom ik hier dan aan ? Voorgebakken olijfbrood staat wel op de site van de Jumbo maar ligt hier niet in de winkel. Spontaan kan ik dus nooit olijfbrood bij de Jumbo halen vandaar het cijfer een omdat er half niet bij staat.
  • Beoordeeld door Lava Raymonde op 11-02-2023
  • Rapportcijfer: 10

Hallo .met deze wil ik melden dat ik vaste klant ben bij Jumbo Oostende België. Ik ben zeer tevreden van jullie personeel en de producten.maar ik ben verast dat ik gezien heb dat jullie Muffins verkopen met mijn achternaam er op ,ik zou wel willen een kleine vergoeding omdat jullie mijn naam gebruiken sorry hoor .mvg,mvr lava uit België.
  • Beoordeeld door Erik Schilders op 3-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Geachte
Het is weer knudde met de jumbo extra app.
Webpagina is niet beschikbaar
Heb thuis geen verbinding daar WiFi altijd aan staat.
Heb dit probleem eerder gehad.
De app heeft het lang goe gedaan.
  • Beoordeeld door Erik Schilders op 28-01-2023
  • Rapportcijfer: 2

Ik ben op zoek naar het klachtenformulier.
Ik kom met mijn gsm niet op de jumbo.com site
Acces denied, geen toegang op deze website.
Waarom dienen mensen weken lang op antwoord wachten.
  • Beoordeeld door René Hendrickx op 15-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

slecht bereikbaar en onnozele afhandeling.
  • Beoordeeld door Yvon Vogels op 4-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben zeer ontevreden over de telefonische klantenservice, de medewerkster was zeer onbeleefd.
Toen ik haar daarop aansprak gaf ze mij het advies om terug te bellen en om iemand anders te vragen, vervolgens verbrak ze de verbinding.
Zeer onbeschoft
  • Beoordeeld door John Suijkerbuijk op 17-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onze 1e ervaring met Jumbo Balen in België een ramp.
Omdat wij altijd naar de winkel gaan voor 3 gezinnen gelijk , is onze rekening nooit minder dan € 150.
En gebruiken wij waar mogelijk een zelfscanner omdat we dan opnieuw de hele kar moeten leeg laden.
Zo ook bij Jumbo Balenin België , leuke winkel goede indeling genoeg aanbod tot zo ver geen problemen.
Met de zelfscanner naar de afreken desk QR code scannen krijgen een steekproef , ok geen probleem.
Bij het scannen van het 4e product Jumbo rasp gratin van € 1,64 scanner op rood en word beweert dat we dat product niet gescand hebben en alles toch aan de kassa moeten laten scannen.
Daar uit blijkt dan dat wij alles wel gescand hadden zelf een verkeerde code voor een stokbrood waardoor we eigenlijk € 0,64 te veel zouden hebben betaald.
Het ergste aan dit hele verhaal is dat iedereen eens iets kan vergeten , maar als het systeem zulke fouten maakt en wij dus als DIEF worden weggezet in een volle winkel dat voor mij onacceptabel is.
Wij gaan hier dan ook juridische stappen nemen omdat niet het personeel maar het syteem van Jumbo ons als DIEF heeft beoordeeld.
En zullen dus ook NIET meer binnen komen bij een Jumbo waar dan ook .
  • Beoordeeld door Algernon blackstocke op 6-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Filiaal berkel: cassiere nors en onvriendelijk, praat uit de hoogte
Balie medewerkster onbeschoft , probeert te treigeren(niet alleen ik)

Aanbiedingen kloppen niet of niet eens beschikbaar
  • Beoordeeld door Ingrid lukken op 21-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig behandeld. Koop de duurste zak hondenbrokken. Ze blijken thuis heel groot te zijn. Mijn hond stikte er bijna in. Ben helaas de bon verloren. En krijg geen geld terug kan een andere zak nemen en moet daarbij de helft van het geld laten vallen. Niet normaal. Asociaal
Heb tijdstip koop en kassa en afschriften van de babk. Toch dit. Abnormaal ze moesten zich schamen.
  • Beoordeeld door Marco op 11-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een 1 gegeven omdat er geen 0 is. Ik ben online gaan bestellen omdat de winkel voorraad nooit op orde was. Nu ik online bestel moet je er maar van uit gaan dat alles goed gaat maar nee hoor zeker niet. De emballage retour is niet goed berekend en probeer hier maar eens mee uit te komen met de klantenservice. Ik heb 24 kratten bier retour gedaan waar ze alleen de kratten hebben gerekend niet de flesjes die er in zaten, dus i.p.v. 24x€3,90 hebben ze 24x€1,50 gerekend. Het scheelt nog al of je €93,60 of €36, ze zijn bezig om €57,60 van me te stelen en kom er maar eens uit met ze!
  • Beoordeeld door C. Oerlemans op 1-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar.
Het reclame product Protein kwark is al dagen niet in de winkel (Aker, Amsterdam, Ecuplein) en in de aanbieding. Vandaag loopt de actie af.
Zo stellen aanbiedingen niets voot!
  • Beoordeeld door Karin op 31-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Uiterst teleurstellend te woord gestaan.
Wilde bij online bestelling 4 aktie producten. 3 konden niet van geleverd worden.
Wel artikelen waar op gerekend werd. Gebeld met servicebureau en toen werd een tegoedbon beloofd ivm teleurstelling.
Moest alsnog naar een winkel om ze te kopen. Tegoedbon bleef uit. Vandaag ge appt met jumbo en toen wist men ineens nergens vanaf diegene had niets beloofd.
Resultaat, een klant kwijt.
  • Beoordeeld door bernice haime op 20-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht bereikbaar
  • Beoordeeld door Jan op 17-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik.denk dat jullie eens moeten kijken bij jumbo hoogeveen
Daar is leeg loop van personeel.
Ik denk dat ze daar op de juiste wijze met het personeel omgaan NOT.
Worden in de winkel uit gekaferd waar klanten bij staan .
Vooral die bedrijfsleider niet normaal wat een opgefokte man is dat .Ik doe mijn boodschappen daar niet meer.

Arme medewerkers die daar werken.
  • Beoordeeld door Bianca op 10-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gewoon al vanaf 1 oktober aan het appen en bellen en nog steeds geen antwoord. Op WhatsApp reageren ze te laat en als ze dan reageren moet jij ala minute terug reageren, anders kan je weer een app krijgen dat je binnen 24 uur antwoord krijgt. En moet je je verhaal weer opnieuw vertellen. Dit heb ik dus al een keer of 10 gedaan. Dan ga je bellen en sta je 15 minuten in de wacht. Alsof ik zeeën van tijd heb, niet dus :( .... ook staat er een contactformulier invullen deze is nergens te vinden. Dus contact zoeken met Jumbo is waardeloos!
  • Beoordeeld door b van der Veer op 7-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

geen enkele reactie op e-mail en op whatsapp en op de chat van face book
  • Beoordeeld door bernarda vd bleyerveld vd Veer op 4-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

betsteld en betaald raceauto ik krijg vage whats app reactie binnen waarin en digitaal afhaalbewijs beloofd word maar na een week nog steeds geen reactie ik heb ook geen printer hoe nu verder
  • Beoordeeld door Andrea op 25-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

L.S. : IDIOOT, JE NERGENS EEN MAILADRESKAN VINDEN E N KAN MMAILEN,
OF DIT BERICHT ZI HEGET...... VRAAG HRT MR AF!! A;S IK DE RECENCIES LEES, KRIJGT NIEMAND ANTWOORD!!
KWLIJKE ZAK DUS DIT!!
WILDE DIT NIET AAN DE ;;''GROTE KLOK'' HANGEN, MAAR HAD LAAST 3 MAALTIJDENL DI NIET LEKKER WAREN!!
HAD ZUURKOOL; HUTSPOT EN BOERENKOOL STAMPPOT EN IN ALLE 4 ZEER GROTE STUKKEN ARDAAPEL!!
ZOU JE NOG KLEINER KUENN MAKEN, MAAR KEI E KEIHARD; NIE GAAR EN NIET DOORHEEN TE KOMEN!!
WAT EEN SLECHTE KWALITEIT!!!DAN IS HET BIJ LIDL EN A.H. WEL BETYER GEREHELD EN OOK QUA CXONTAKT!!
GA ER VANUIT, IK ER NIKS OP ZAL HOREN. MAAR HEB MIJ ZEGJE GEZEGD!
VOOR MIJ DUS NÒÒIT MEER MAALTIJDEN VAN JUMBO! NIET TE DOEN QUA HALGF RAUWE, NIET GARE AARDAPPEL!
  • Beoordeeld door Wilma op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 9

Hoi
Doe al een paar jaar boodschappen bij jumbo op de ina boudier Bakkerlaan
Ben zo tevreden over jullie winkel wb boodschappen
Maar nog meer tevreden over jullie personeel aldaar
Altijd en altijd etc is jullie personeel genegen om mij te helpen met artikelen die ik op dat moment ff niet kan vinden
En het lukt altijd !!
Voor mij een reden om altijd te durven vragen
Dank daarvoor
Tot de Vlgd boodschappen ????????????
  • Beoordeeld door Willemsen op 3-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bellen kom je niet doorheen. Mail is weken geleden verstuurd maar je krijgt alleen twee keer per een week een mail met: we zijn je niet vergeten maar het is druk. Als je gaat zoeken op internet dan zie je dat ze dat al mailen vanaf november 21. Krijg je zaken eens op orde Jumbo!
  • Beoordeeld door Rob op 13-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Er staat al meer dan 1 dag een winkel kar bij nr 30 murenepad ( kinder speel hofje ) Almere
Ik heb dit doorgegeven jumbo waterwijk , reageertde laconiek erg jammer
Bel Jumbo
0800-0220161