Jumbo Klantenservice

Rapportcijfer Jumbo klantenservice: 2.3 » Lees beoordelingen (100)

Bellen met Jumbo

Waarom bellen met Jumbo Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht bij Jumbo.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een product dat wordt verkocht bij de Jumbo.
  • Je hebt een vraag over een actie bij de Jumbo.

Openingstijden telefonische klantenservice Jumbo

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 22:30
  • Dinsdag 08:00 - 22:30
  • Woensdag 08:00 - 22:30
  • Donderdag 08:00 - 22:30
  • Vrijdag 08:00 - 22:30
  • Zaterdag 08:00 - 22:30
  • Zondag Gesloten

Heb jij onlangs contact gehad met Jumbo? Laat ons je ervaringen met Jumbo weten!
Beoordeel Jumbo.

Controleer op storingen bij Jumbo.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Jumbo.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • App.
  • Betalen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Jumbo

KvK gegevens Jumbo

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 16044409
  • Vestigingsnummer (KvK): 000024192015
  • Statutaire naam: Koninklijke Jumbo Food Groep BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Jumbo?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Jumbo? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Jumbo via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Jumbo? Van maandag t/m zaterdag van 08:00 - 22:30 uur kan je snel een reactie van hen verwachten. Gebruikers van Facebook kunnen via Facebook Messenger gratis tekstberichten sturen, bellen en videobellen via internet. Videobellen is bellen met beeld erbij.

Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook Messenger.

Neem contact op met Jumbo via Facebook.

Via de Facebook pagina van het Jumbo kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice  team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00. @JumboSupermarkt

Klik hier voor contact met Jumbo via Facebook.

Neem contact op met Jumbo via Twitter.

Via de Twitter pagina van Jumbo, @JumboSupermarkt kun je ook een vraag stellen of een chatbericht versturen aan de klantenservice. Het Jumbo klantenservice team staat 7 dagen per week voor je klaar tussen 08:00 en 22:00.

Klik hier voor contact met Jumbo via Twitter.

Neem contact op met Jumbo via Pinterest.

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Java.

Klik hier voor contact met Jumbo via Pinterest.

Jumbo Altijd Lage Prijs TV Commercial September 2022

Hoofdkantoor Jumbo (adres)

Rijksweg 15 Veghel 5462CE Nederland
Rapportcijfer Jumbo Klantenservice: 2.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 100 beoordelingen.

Beoordeel Jumbo Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Jumbo Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Robert op 29-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik had een (Vers) belegde pizza gekocht bij deJUMBO te SINT ANNALAND.
kom ik thuis, wil ik de verpakking open maken en dan zie ik dat er een tweede etiket over de oude is geplakt.
Twee verschillen met het etiket wat er onder zat:
1. de prijs was €1 duurder geworden. (hier heb ik op zich niet zo' probleem mee)
2 de DATUM was veranderd!!!!

Dit houdt in dat er met versproducten geknoeid wordt

Ik heb heb klacht ingediend via de website, .....

Jumbo geeft GEEN ANTWOORDT!!!!!
  • Beoordeeld door Ingrid de Ridder op 25-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Bijna elke week is er wel iets met de online bestelling mis. Nu weer een hele tas met producten niet geleverd. Bel je de klantenservice: 20 minuten in de wacht. Toen maar opgegeven. Jumbo: ons zie je niet meer terug.
  • Beoordeeld door Jan Jansen Venneboer op 8-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

De Jumbo klantenservice deelt de klanten mee dat er leveringsproblemen zijn met zuivel, dit is de zuiverste misleiding en serieus nemen van klanten.
De Jumbo wil geen fatsoenlijke en duurzame prijs betalen zodat ook veehouders een menswaardig bestaan voor nu en de toekomst hebben.
Ze worden tot een moderne slavernij gedwongen.
Ruimte om duurzaam te produceren wordt geheel ontnomen door wurgcontracten van de Jumbo.
Uw voorlichting aan klanten kunt u wel bewaren want eens wordt uw leugen werkelijkheid!!!!
  • Beoordeeld door Frijters Peter op 21-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

Na een klacht over een opgelopen Salmonellabesmetting, 10-02-2022 (pompoenpitten van de Jumbo), waarbij ik behoorlijk ziek ben geweest klachtformulier aangemaakt. Na vele standaard mailreacties dat het nog in onderzoek was 4 x belcontact geweest met goede afspraken over (gelijk) teruggebeld worden en vouchertoezegging werd er NIET teruggebeld en van de serieuze vouchertoezegging kwam tot op heden niets terecht.
Dit had ik helemaal niet verwacht van Jumbo, zeker niet na de op zichzelf fijn verlopen gesprekken met de klantenservice.
  • Beoordeeld door marijke heel op 14-04-2022
  • Rapportcijfer: 6

ik heb de messen v an jumbo allemaal maar het messenblok is nergens te krijgen hoe kan dat ?
  • Beoordeeld door Sas op 7-04-2022
  • Rapportcijfer: 4

Een van de zeven zekerheden is inmiddels wel dat er elke keer wat mis gaat bij mijn online boodschappen. Wat een baggerbende is het bij Jumbo. Ene keer zegeltjes niet bij, andere keer pinapparaat wat niet werkt of missende boodschappen. Vandaag ontbrak er een diepvriestas met spullen en had ik diepvriesvis van iemand anders. Ik bel en het meiske zegt dat ze mijn tas niet komen leveren want de bus rijd al te ver weg. En of ik de spullen van de andere klant aan de winkel wilde gaan afleveren. Wat.dacht.je.zelf !!!
  • Beoordeeld door P. Westenberg op 31-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

1) Deze week 3 bezoeken aan Jumbo Arnhem - Elderveld en 3 x controle bij de zelfscan kassa. Nog nooit heeft Jumbo iets onregelmatigs bij mij geconstateerd. Dit is uitermate irritant.
2) Ik koop regelmatig bier. Scan van te voren mijn klantenkaart (xxxxxxxxxx). Iedere keer weer leeftijdscontrole. Uit de klantenkaart kunt u weten dat ik (veel) ouder ben dan 18 jaar. Waarom deze domme controle. Ook dit is uitermate irritant.
3) Alle bonnen van Jumbo te openen op de telefoon met de Jumbo-App. Maar de bon van maandag 7 februari waarbij (onterecht?) 850 punten zijn afgeschreven (afschrijving waarvoor????) valt niet te openen; wel de normale kassabon van 7 februari.
4) Op advies van Jumbo-Jansen vragen we het 'éven' na per telefoon. Direct verbinden €0,90 per minuut. OK service is duur. Nadat ik het aantal wachtende hoorde heb ik de verbinding maar verbroken. Dan is Jumbo niet meer voordelig.
M.vr.gr.
Peter Westenberg
  • Beoordeeld door Kellersmann op 24-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechter kan absoluut niet. Eerst wordt ik in de maling genomen doordat mijn reservering is gekaapt door 'imand anders" en dan wordt de hele bestelling geannuleerd. Ben nogal gehandicapt en kan slecht lopen. Mijn bestelling deed ik niet voor niets maar omdat de voorraden op waren.
Nooit mee bij Jumbo.
  • Beoordeeld door Annie op 18-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een gekocht product was 6 weken OVER de houdbaarheids datum. De filiaal manager zou bellen.. Niets gehoord. De klacht zou doorgegeven worden aan de regio manager... Niets van vernomen. De klantenservice zou contact houden... Doodse stilte... Klacht ingediend bij de NVWA.
  • Beoordeeld door Kees Jans op 7-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vanmiddag (7-3-2022) boodschappen bij Jumbo Leeuwarden Lieuwenburg gedaan en krijg 1 papieren messenzegel.
Vorige week 3 messenzegels op mijn kaart bijgeschreven. kaart nr. 2622329200190 .
Zegeltje kon niet naar op de spaarkaart bijgeschreven worden en ook de daar al opstaande 3 zegels konden niet omgezet worden in papieren zegels. Computers bah.
  • Beoordeeld door Alef Kloosterman op 20-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onlangs bestelling gedaan en is keurig geleverd. Wilde bij de bezorger betalen, maar die riep dat er wel een betaalverzoek zou komen via de mail. Nu meer dan 1 week verder, maar nog niks ontvangen. Bellen lukt niet en het contactformulier invullen op mijn mobiel is een "mission impossible". Dat heb ik dus opgegeven. Ze kunnen fluiten naar hun geld. Als er nog een verzoek komt, betaal ik, maar ik ga geen moeite meer doen. Ik lijk wel gekke Henkie......
  • Beoordeeld door Jeannette Joosten op 12-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat ik niet meer online bij kon bestellen. Was geblokkeerd! Ik belde naar de klantenservice en die kon niets doen!! De reden? Tot twee keer toe kon ik niet contactloos betalen omdat het pinapparaat het niet deed. Met twee keer loopt dat op en daarom daar drie keer over gebeld. Men verzekerde mij dat dit de volgende keer goed zou komen. Extra door de week kon niet. Ik heb geen ideal had ik hun ook gezegd. En dan gebeurd dit! Ben al jaren klant. Doordat ik niet kan lopen,ben in tevalidatie,zit ik erg omhoog hiervdoor. En eigenlijk ben ik woedend! Echt geen stijl. Jumbo's fout en ik in de problemen.
  • Beoordeeld door Paul Bongaerts op 5-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet bereikbaar na meerdere pogingen tot 30 min. Gewacht
  • Beoordeeld door Jolanda Overbosch op 4-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Heb een vaste bestselling bij de broodafdeling mijn bestselling wordt door mijn mantelzorger opgehaald om dat Ik gehandicapt ben en doet ook direct andere bloodschapppen de bestselling wordt in de agenda gezet is al 9 keer gewoon verkocht mantelzorger heeft een klacht ingediend bij de servicebalie err zou wat aan gedaan worden dus niet gisteren was het er weer niet dit is de 3 keer naar klacht dus ik zit Al op 12 keer dat mijn bestselling verkocht is dit is het enige wat Ik er in de morgen in kan houden dus zeer belangrijk voor mij heb nu van andere mensen gehoord dat de winkel niet goed is ook dat er lege schappen of weer andere artikelen voor in de plaats komen en dat het personeel ook van de service value als je een klacht hebt met de ogen zit te draaien of je een zuurders bent en heb tefonisch ook Al eens een klacht ingediend hier is dus iets mee gedaan zeer kwalijk gaat om jumbo hogenkampspasage van kerssies in zwolle en zeer ontevreden klant en vele met mij Ik vind het gewoon schandalig!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door R. Luijckx op 26-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Totaal niet bereikbaar. Echt een schande. Nooit meer naar Jumbo toe. Totaal geen reacties.
  • Beoordeeld door Roovers op 26-01-2022
  • Rapportcijfer: 4

Het is onmogelijk om contact te krijgen met de klantenservice. Steeds lange wachttijden. Wil gewoon een mail kunnen sturen maar lukt ook niet moet via contactformulier maar daar kan je haast niks op kwijt.
  • Beoordeeld door Gerry op 12-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

'laagsteprijsgarantie' is er dus niet want als je iets opmerkt bij concurrent wat goedkoper is laat men weten dat kwaliteit anders is dus blijkbaar minder maar moet aan dezelfde eisen voldoen aldus benaderde instanties, klets(lul)koek van Jumbo, men maakt zich er iets te makkelijk vanaf want wij hebben inmiddels meerdere produkten die elders goedkoper zijn aangetroffen, men houdt zich niet aan hun woord, schrijf je eens een filiaalmanager aan krijg je niet eens een reactie, dat noem ik nu arrogant maar al die reclames kunnen verdwijnen want de goedkoopste is deze grootgrutter dus niet blijkt uit de praktijk
  • Beoordeeld door j Kramer op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht te bereiken. Op contactformulier krijg je geen antwoord, alleen om de paar dagen een mail dat je nog antwoord gaat krijgen.
Telefonisch na een uur nog geen medewerker aan de lijn.
WAARDELOOS!!!
  • Beoordeeld door Steven Krol op 30-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Tevergeefs probeer ik contact te krijgen met Jumbo. Ik wil een klacht per e-mail versturen, maar er is geen e-mailadres te vinden. Het contactformulier is alleen een grijs scherm waar niets op ingevuld kan worden,
De chat-functie geeft eerst een wachtrij, nadat ik een tijdje nummer 2 in de rij was gaat het scherm uit en kan er helemaal niet meer gechat worden.
Ik ga maar eens een ouderwetse brief sturen.
Begint op Kafka te lijken.
  • Beoordeeld door Billy op 21-11-2021
  • Rapportcijfer: 4

Zeer slecht om een bericht terug te krijgen
Weken wachten,dit kan echt niet.
  • Beoordeeld door trudy op 16-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

niemand telefonisch bereikbaar onder toets nr. 3 !!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Christian op 19-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb wat besteld bij de Jumbo maar bij aankomst in de winkel blijkt het produkt er niet te zijn: of ik zelf even contact wil opnemen met de klantensrevice. Bij de klantservice 'is het momenteel heel erg druk....' met een wachttijd van 25 minuten. Dan maar een contactformulier invullen....dacht ik: deze werkt via telefoon en via PC niet: grijs scherm. Goede service Jumbo: ga zo door!
  • Beoordeeld door Mirjam Flantua op 18-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zojuist heb ik geprobeerd om mijn spaarpunten in te wisselen voor een dierentuinbezoek. Alles ingevuld, wil betalen, en dan kom je niet verder. De Jumbo servicelijn gebeld: wachttijd meer dan 25 minuten. Dan maar via Facebook messenger. Antwoord: wij zullen proberen om binnen 3 dagen contact met u op te nemen.
Daag korting van € 27,50..... Zo kan ik ook alles met korting aanbieden Jumbo!
  • Beoordeeld door Marcel op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Jumbo weigert om boodschappen gratis te geven wanneer 4e in de rij. Medewerkers van Jumbo vertellen de actie niet te kennen. Jumbo filiaal leiding lost het niet op. Jumbo hoofdkantoor antwoordt in deze kwestie waarin zij zich zelf niet aan de voorwaarden houdt, niets te kunnen doen.
  • Beoordeeld door Theo van dillen op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Dagen aan het BELLEN contact te krijgen met de klachten lijn
Duurt veel te lang
WAT EEN BEDRJF !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BAH !
  • Beoordeeld door verhage op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 8

bestelling gehad, missen 2 pakjes rosbief voor op brood
  • Beoordeeld door Engelbert van Bentum op 14-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Sinds kort heeft de Jumbo in Veghel de Bunders verbouwd. Drie kassa's zijn gesloten en drie zelf scan kassa's heeft Jumbo geïnstalleerd. Ik doe al 16 jaar boodschappen bij de Jumbo. Ik heb nog nooit lang hoeven wachten ook omdat bij meer dan vier wachtende de boodschappen gratis zijn maar de laatste drie weken staan er 6-8 mensen te wachten om af te rekenen en 1 kassa wordt niet meer geopend als er een rij staat.
Als je dan navraag doet bij de hoofd kassière waarom de kassa niet opengaat dan wordt je met een kluitje in het riet gestuurd met als antwoord dat de kassa niet opengaat omdat het een pinkassa is. De meeste mensen willen namelijk met cash geld betalen en ik moest gebruik maken van de zelfscan kassa's ( daar stond ook een rij) Wat een ongelofelijke slechte leugen. Jumbo dwingt mensen dus om naar de zelfscan kassa te gaan om met minder mensen de supermarkt te bemensen om nog meer geld te verdienen. Ik wil best naar de zelfscan kassa als daarmee de prijzen naar dalen maar de Jumbo is hartstikke duur geworden het afgelopen jaar. Ik ga dus na 9 jaar niet meer naar deze supermarkt. Ik ga nu maar na een andere Jumbo supermarkt maar die zijn nog duurder. Maar goed binnenkort gaat er een grote Lidl open dan is er weer iets te kiezen.

Ik weiger om lang te wachten om af te rekenen. De regel: bij vierde karretje boodschappen gratis met gesloten kassa moet terug. Nu is die regel buiten werking gesteld ivm Corona. Daar wordt misbruik van gemaakt door de Jumbo.
Ik wil niet gedwongen worden om naar de zelfscan kassa te gaan. Dat wil ik wel doen als ik korting krijg want ik neem het werk over van de kassière. Medewerkers moeten weer in staat worden gesteld om hun werk fatsoenlijk te doen net als voor de reorganisatie.
  • Beoordeeld door F.V. op 8-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Sta een uur in de wacht geen resultaat.
kontakt formulier werk ook voor geen meter
  • Beoordeeld door Louis van de Burgt op 2-06-2021
  • Rapportcijfer: 8

Ik - en er zijn nog meer van die personen - erger me mateloos aan sommige aankondigingen op de wekelijkse folder.
Er staat dan: 2e HALVE PRIJS. Dat lijkt heel simpel maar als je er gebruik van wilt maken moet je wel naar de Jumbo-supermarkt
om erachter te komen wat de oorspronkelijke prijs is. Ik vind dit zó achterbaks; laat a.u.b. METEEN weten wat de hoogte is van die
2e prijs. Is toch helemaal niet moeilijk lijkt mij. Jumbo wel???
  • Beoordeeld door Marieke op 29-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Wordt niet goed geholpen ik bestel een product en dag later mail krijgen dat het niet geleverd wordt terwijl het uitgezocht wordt en is dat er genoeg op vooraad is bij de ditrubutie en dan mail krijgen om de bestelling op nieuw te plaatsen en dat gedaan en worst weer mail gestuurd dat het product niet leverbaar is ik ben hier al van dinsdag 25 mei mee bezig heb woensdag donderdag vrijdag en zaterdag naar het hoofd kantoor gebelde krij steed we gaan het uitzoeken wat donderdag al gedaan is en zaterdag weer gebeld en wordt bot kort en krachtig gewoon de verbinding opgehangen
  • Beoordeeld door Jan Rij NM hout op 21-05-2021
  • Rapportcijfer: 3

Wel zegels verkopen en als je ze in wel leveren geen geld in de kassa mag maar 4 boekjes inleveren wat nergens staat op de boekje . Ik vraag naar de filiaal chef is er niet geen plaatsvervanger wel een geireteerde verkoopster die op 2 kassa geld moet halen . Is dit het belijd van de fia JUMBO, waar zijn we groot en toch klein om uit te betalen. Heb nog 4 boekjes liggen maar vraag me af of dit nog lukt om dit inleverende . De achting voor jumbo is ver gedaald in Terneuzen en de rest. Gr
  • Beoordeeld door Hans van den Bovenkamp op 25-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Uw klachtenformulier is kapot, als ik het "Ik ben geen Robot" vakje aan vink, dan stopt de "verstuur" knop er mee. Ik wil geen facebook of instagram. Ik wil wel het volgende kwijt: Ik was op zondag 25 april rond 16:00 in uw winkel in Hellevoetsluis, vestiging Struytse Hoeck, waar ik nog voor ik binnentrad, (het is een overdekt winkelcentrum) zag hoe de winkelwagen uitdeler stond te praten met zijn vriendinnetje die geen mond kap droeg maar waar wel alle klanten langs liepen. Eenmaal binnen zag ik ten minste 5 personen zonder mond kap winkelen. Gelukkig zag ik één van de geüniformeerde beveiligers in de winkel lopen. Ik wees hem op mijn bevinding en hij beloofde de mensen hier op aan te spreken, waarna hij het pand verliet, terwijl hij vlak langs de mensen zonder mond kap liep. Is dit beleid of onzorgvuldigheid? Ik zou me graag veilig bij u voelen.
  • Beoordeeld door JHJ van der Zanden op 13-04-2021
  • Rapportcijfer: 2

Reeds enkele keren contact gezocht met Jumbo, maar niemand reageert. Zal wel zijn omdat Frits weer in het buitenland met zijn race-autootje aan het spelen is. Foei. Nu de aap uit de mouw komt en Jumbo zijn hebberige gezicht laat zien met betrekking tot het personeelsbeleid, ben ik echt helemaal klaar met deze kruidenier.
  • Beoordeeld door Wim hoek op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wilde alleen even een schade melden ik 3x een half uur aan de telefoon gehangen niet gelukt snap niet dat er niet iemand op het hoofd kantoor zit die dat gewoon even oplost met mij
  • Beoordeeld door Wim hoek op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik wil een schade melden bel ik het hooft kantoor moet ik daarna een half uur in de wacht staan bij de afdeling die ook de bootschapen op neemt
zit er nu niemand op het hooft kantoor waar ik de schade kan melden ook met foto er bij.
  • Beoordeeld door Twan Winters op 20-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Wanneer ik als 86 jarige man in de winkel kom voor boodschappen, en vraag deze bij ons thuis te bezorgen is er bij de kassa meteen paniek omdat er geen inpakkers zijn en ook geen chef steeds weer gemopperd ook eergisteren ik had mijn extra klantenkaart in de hand maar helaas te laat (geen punten)gisteren bij de balie terug geweest om de punten bij te schrijven nul op het rekest en nu?????????????
  • Beoordeeld door dick op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 9

de eigenaar Ronald van onze jumbo Kamphuis in Dalfsen is 50 geworden. krijgt iedere bezoeker een mooi duurzame boodschappen tas mee als cadeautje. Dat is toch SUPER !!! De beste super van ons land.
  • Beoordeeld door Greet op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ben in Oegstgeest geweest. En daar wordt je niet leuk behandeld. Nare mensen daar
Was daar en werd gelijk gezegt dat ik in de hoek moest wachten. En ga ik naar binnen, met mondkapje. Kom ik bij de broodafdeling staan ze zonder mondkapjes zonder handschoenen aan mijn brood, dus zeg ik nu moet ik een mondkapje op en jij zit zo aan me brood zonder alles. Krijg ik daar een grote bek van hier tot Tokyo. Nou daar ben ik niet van gediend zeg van een jong meisje . Ga ik naar de hooftchef van de jumbo zeg ik dat staat die me raar aan te kijken. Nou sorry maar ik kom daar niet meer . In wassenaar staan er ook twee bij de deur . Nou die sporen helemaal niet
De eigennaar staat de hele dag in je nek te hijgen en raar aan te kijken of je van Mars komt . Ook niet aardig ook . Vooral die truus blaauw wat een verschrikkelijke vrouw is dat . Of je daar nog heen wilt
Ik kwam graag in de jumbo bijna iedere dag. Maar ga toch nu liever naar de digros hun hebben geen 7 zekerheden en zijn ze toch heel vriendelijk
Jumbo hebben de 7 zekerheid maar die zijn niet aardig en het is allemaal duur . Snap dat niet

Jullie zeggen dat jullie de goedkoopste zijn . Maar echt niet . En ook al was dat mogen ze wel een cursus aardig doen
Wat een winkels zeg
  • Beoordeeld door Hanneke op 20-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

17 artikelen niet meegeleverd en dan afgescheept worden met je krijgt je geld terug van de niet geleverde artikelen en een voucher van 10 euro. Hier is mijn probleem niet mee opgelost want de 17 artikelen missen nog steeds
  • Beoordeeld door H. van Ham op 14-12-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ben op zoek naar het te. nummer van de klantenservice wegens een product klacht. met wie kan ik bellen. De klacht is redelijk ernstig. ( glas gevonden in een product. )
Bel Jumbo
0800-0220161