fonQ Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van fonQ.

Bellen met fonQ

Waarom bellen met fonQ Klantenservice?

  • Je wil de prijs van een artikel van fonQ weten.
  • Je hebt een vraag over de bezorgtijden.
  • Je wil weten hoe je de giftcard van fonQ kan gebruiken.
  • Je wil weten hoe je de status van je bestelling kan volgen.
  • Je wil weten hoe je een artikel kan retourneren. Je hebt een klacht over fonQ.

Openingstijden telefonische klantenservice fonQ

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 22:00
  • Dinsdag 09:00 - 22:00
  • Woensdag 09:00 - 22:00
  • Donderdag 09:00 - 22:00
  • Vrijdag 09:00 - 22:00
  • Zaterdag 10:00 - 17:00
  • Zondag 10:00 - 17:00

  • Telefoonnummer fonQ: 085 888 6855

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met fonQ? Laat ons je ervaringen met fonQ weten!
Beoordeel fonQ.

KvK gegevens fonQ

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30193631
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017147492
  • Statutaire naam: Fonq.nl BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met fonQ?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met fonQ? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met fonQ via een contactformulier.

Stel je vraag via het contactformulier van fonQ. Scroll naar beneden, kies een onderwerp bijvoorbeeld De status van mijn bestelling, vul je gegevens in en klik op de groene button Verzenden. fonQ neemt zo spoedig mogelijk contact met je op.

Ga naar het contactformulier op de website van fonQ Ga naar het contactformulier op de website van fonQ

Neem schriftelijk contact op met fonQ.

Wil je iets kwijt aan fonQ? Je kan natuurlijk ook schrijven naar:

  • Hoofdkantoor fonQ
  • Reactorweg 53
  • 3542 AD Utrecht
  • T.a.v. Klantenservice

Veelgestelde vragen fonQ.

Heb je een vraag aan fonQ? Je kan onder andere antwoorden vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  •     Account en gegevens
  •     Bestellen
  •     Betalen
  •     Garantie
  •     Giftcards
  •     Levertijd en bezorging
  •     Pers/PR
  •     Retourneren
  •     Showroom
  •     Zakelijk
  •     Contactformulier
  •     Klacht


Voorbeelden van veelgestelde vragen aan fonQ zijn:

  •     Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
  •     Kan ik mijn gegevens inzien of verwijderen?
  •     Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
  •     Waarom kan ik niet inloggen in mijn account?
  •     Hoeveel verzendkosten betaal ik?
  •     Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?
  •     Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
  •     Hoe werkt het bestellen van een product bij een verkooppartner?
  •     Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  •     Kan ik achteraf betalen?
  •     Mijn betaling is mislukt, wat nu?
  •     Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
  •     Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
  •     Kan ik mijn gegevens inzien of verwijderen?
  •     Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?
  •     Waarom kan ik niet inloggen in mijn account?
  •     Hoeveel verzendkosten betaal ik?
  •     Kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?
  •     Kan ik mijn bestelling nog wijzigen of annuleren?
  •     Hoe werkt het bestellen van een product bij een verkooppartner?
  •     Welke betaalmogelijkheden zijn er?
  •     Kan ik achteraf betalen?
  •     Mijn betaling is mislukt, wat nu?
  •     Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik hier een kopie van krijgen?
  •     Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
  •     Kan ik zelf een bezorgmoment kiezen?
  •     Kan ik mijn bestelling ook 's avonds laten bezorgen?
  •     Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
  •     Hoe stuur ik mijn bestelling retour?
  •     Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
  •     Mijn bestelling is beschadigd, onjuist, incompleet of defect, wat te doen?
  •     Hoe kan ik een product van een verkooppartner retour sturen?
  •     Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen in de showroom?
  •     Welke betaalmogelijkheden zijn er in de showroom?
  •     Kan ik alle producten van fonQ in de showroom bekijken?
  •     Wat zijn de openingstijden van de showroom?
Ga naar de veelgestelde vragen van fonQ Ga naar de veelgestelde vragen van fonQ

Dien een klacht in bij fonQ.

fonQ heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan en wil dat jij als klant blij en tevreden bent. Is er iets mis gegaan? Vul het klachtenformulier van fonQ in en de medewerkers van de klantenservice neemt de klacht in behandeling. Vergeet niet het ordernummer van de bestelling in te vullen.

Klacht indienen bij fonQ. Klacht indienen bij fonQ.

Neem contact op met fonQ via Twitter.

Wil je inspiratie opdoen? Aanbiedingen bekijken? Het nieuwste assortiment zien? Bekijk de Twitterpagina van fonQ . Je kan ook vragen stellen aan de klantenservice. Stuur een bericht. De openingstijden zijn:

  • Maandag t/m vrijdag : 9:00 - 22:00
  • Zaterdag en zondag : 10:00 - 17:00
Klik hier voor contact met fonQ via Twitter. Klik hier voor contact met fonQ via Twitter.

Neem contact op met fonQ via Facebook.

Wil je jezelf verwennen met een prachtig cadeau? Kijk op de Facebookpagina van fonQ. Daar zie je de nieuwste artikelen en de meest aantrekkelijke aanbiedingen. Mocht je een vraag hebben voor de klantenservice dan kan je deze stellen door hen een bericht te sturen. Ze zitten voor je klaar op de volgende momenten:

  • Maandag tm vrijdag : 9:00 - 22:00
  • Zaterdag en zondag : 10:00 - 17:00
Klik hier voor contact met fonQ via Facebook.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van fonQ.

Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de leukste, nieuwste producten van fonQ? Laat hier je e-mailadres achter.

Meld je aan voor de fonQ nieuwsbrief. Meld je aan voor de fonQ nieuwsbrief.

Hoe leuk zijn de wandplankjes van &klevering? ????

Beoordeel fonQ Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan fonQ Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor fonQ Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om fonQ Klantenservice te beoordelen.

Bel fonQ
085 888 6855
(Gebruikelijke belkosten)