Bol.com Klantenservice

Rapportcijfer Bol.com klantenservice: 2.5 » Lees beoordelingen (56)

Bellen met Bol.com

Waarom bellen met Bol.com Klantenservice?

  • Voor vragen over een geplaatste bestelling.
  • Voor vragen over retourzendingen.
  • Voor vragen over je Bol.com account.
  • Voor vragen over E-readers.
  • Voor informatie over een product.

Openingstijden telefonische klantenservice Bol.com

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Bol.com: 030-3104999

  • Belkosten: Lokaal tarief

Heb jij onlangs contact gehad met Bol.com? Laat ons je ervaringen met Bol.com weten!
Beoordeel Bol.com.

BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.

Controleer op storingen bij Bol.com.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Bol.com.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Bol.com
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

KvK gegevens Bol.com

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 32147382
  • Vestigingsnummer (KvK): 000015977951
  • Statutaire naam: bol.com BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Bol.com?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Bol.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Bol.com via een contactformulier.

E-mailen met Bol.com kan via een contact formulier op de website van Bol.com. Je moet wel eerst uitvoerig aangeven waarover je een vraag wilt stellen daarnaast is het handig bestelnummer en/of factuurnummer bij de hand hebt.

Ga naar het contactformulier op de website van Bol.com Ga naar het contactformulier op de website van Bol.com

Chat online met Bol.com.

Bij Bol.com kun je online chatten met een medewerker. Het is niet geheel duidelijk wat de openingstijden van de chat zijn. Wil je met een Bol.com mederwerker chatten? Klik dan op onderstaande link en vervolgens op de "Start een live chat" link.

Start een chat met Bol.com Start een chat met Bol.com

Neem contact op met Bol.com via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Bol.com klantenservice via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier alle dagen van de week, 24 uur per dag bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Bol.com via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Bol.com via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Bol.com.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Bol.com:

  • Waar is mijn pakketje?
  • Ik wil iets retourneren
  • Ik wil met cadeaubon betalen
  • Wat is de status van mijn retourzending?
  • Ik heb een bescadigd artikel. Wat moet ik doen?


Je kan ook antwoord vinden op vragen over de volgende onderwerpen:

  • Retouren & annuleren
  • Betalen
  • Bestellen
  • Bezorgen
  • Garantie & reparatie
  • Cadeaubon
  • E-readers & E-books
  • Zelf verkopen
  • Account & Voorwaarden
  • Bedrijfsgegevens
Ga naar de veelgestelde vragen van Bol.com Ga naar de veelgestelde vragen van Bol.com

Dien een klacht in bij Bol.com.

Bol.com geeft zelf het advies om te bellen als je een klacht hebt. Maar je kunt ook een brief schrijven als je hieraan de voorkeur geeft. Stuur je brief naar het volgende adres:

  • Bol.com BV
  • T.a.v. Afdeling Klachten
  • Postbus 8080
  • 3503 RB Utrecht
  • Nederland

Bol.com vraagt ook om de volgende gegevens te vermelden:

  • Naam
  • Adres
  • Woonplaats
  • Bestelnummer
  • Casenummer*

*Let op! Op de website van Bol.com staat dat je een zogenaamd "casenummer" moet vermelden. Dit is een nummer dat je krijgt toegewezen nadat je contact hebt gehad met de klantenservice van Bol.com. Indien je dus nog geen contact hebt gehad met Bol.com dan beschik niet over een casenummer. In dit geval is het niet geheel duidelijk of je klacht in behandeling zal worden genomen.

Neem contact op met Bol.com via Facebook.

Via de Facebook pagina van Bol.com kun je ook een vraag stellen aan de klantenservice. De klantenservice is iedere dag bereikbaar tussen 08:00 en 23:00.

Klik hier voor contact met Bol.com via Facebook.

Neem contact op met Bol.com via Twitter.

Via de Twitter pagina van Bol.com kun je ook een vraag stellen aan de klantenservice. De klantenservice is iedere dag bereikbaar tussen 08:00 en 23:00. @bol_com

Klik hier voor contact met Bol.com via Twitter. Klik hier voor contact met Bol.com via Twitter.

De winkel van mode om in te leven (NL)

Rapportcijfer Bol.com Klantenservice: 2.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 56 beoordelingen.

Beoordeel Bol.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bol.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Patrick Rutten op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Het is zeer moeilijk om een contact mail te versturen, het formulier blijft vragen om de reCHAPTA, Dit is een waardeloos systeem wat niet echt klantvriendelijk is, maar misschien is dit de bedoeling?

Met vriendelijke groet,
Patrick Rutten
  • Beoordeeld door M op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
  • Beoordeeld door M op 15-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Verschrikkelijk vooringenomen man aan de telefoon.
Daarna weer gebeld. Nu een normaal gesprek kunnen voeren
  • Beoordeeld door Philippe op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 3

Waardeloos de chat bot, en de klantenservice via alleen bereikbaar via 0906 nr
  • Beoordeeld door Bob op 28-06-2020
  • Rapportcijfer: 2

Dramatisch robot chat kontakt
  • Beoordeeld door E.Been op 28-05-2020
  • Rapportcijfer: 2

Zeer matig klantenservice.Medewerkster geef verschillende antwoorden i.p.v. een duidelijk en helder antwoord( onwetendheid?)
en wat is allerergste ,het probleem was niet opgelost.
Ik als jarenlang klant geweest, heb ik zelf de leverancier naar België moeten bellen om een antwoord over de levering van mijn bestelling te krijgen.Online chat hetzelfde verhaal.Totaal geen interesse om het probleem op te lossen.Een groot teleurstelling.
  • Beoordeeld door Stephan op 27-02-2020
  • Rapportcijfer: 8

8. Prima rokersdame aan de lijn gehad. Verkeerd artikel ontvangen, maar werd zeer goed opgepakt. Morgen heb ik het juiste artikel in huis.
  • Beoordeeld door Irena Sklorz op 18-02-2020
  • Rapportcijfer: 10

Beste heer/mevrouw

Ik ben net via chat geholpen door een medewerkster van bol. com mevr. Sharon.
Hartelijk bedankt voor uw hulp. Dat was snel en met goede tips.
Alles is goed geregeld. Hartstikke Bedankt Sharon.

M.v.g Irena Sklorz
  • Beoordeeld door Daeter op 14-02-2020
  • Rapportcijfer: 2

Slechte afhandeling!
Voor 160 euro Apple oortjes gekocht. Vanaf 8 dec in gebruik. Het is nu 14 februari. Sinds start gebruik is eerst linker oortje stuk, 15 werkdagen in reparatie, is 3 weken!! en nu een halve week met het Rechter oortje zelfde probleem.
NB oortjes in volledige verpakking teruggestuurd en rammelend in een doos terug gekregen. Tweede keer schade kan ook
Komen door belabberde verpakking van reparatie Bol.com!!!!
Ik wil mijn 160 euro terug en elders nieuwe oortjes kopen. Dat kan niet omdat ze ouder dan een maand zouden zijn. Dat klopt ze hebben al die tijd bij jullie in reparatie gelegen! Verder zou het niet hygienisch zijn. En we weten uit docu’s dat dit een flauwekul argument is. Ik ben een hele Trouwe klant die veel bestellingen per jaar doet. 160 euro is voor een klant veel geld, voor bol denk ik minder. Ik verwacht van Bol veel betere service en het inzicht dat je een nieuw product niet in 3 maanden tijd 2 maal voor reparatie aan moet bieden en dan aanvoert dat terugzenden buiten termijn niet kan! Wellicht waren de oortjes in de aanbieding omdat het Reparatie exemplaren van een ander waren. Ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik nooit problemen met Apple heb gehad.

Ik hoor graag per omgaande een reactie
Met vr Grt
Laura Daeter
  • Beoordeeld door K. Thomassen op 12-02-2020
  • Rapportcijfer: 2

Zeer slecht. Betalingsherinnering en pakket had ik niet eens!
  • Beoordeeld door Vos op 24-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al meer dan een week bezig om mijn gelijk te halen. Wat een waardeloos gedrag hier bij die klantenservice zeg. Ze helpen me niet. Ik heb vorig jaar een mobiele telefoon gekocht bij Bol.com. De telefoon had al langere tijd een kras maar was later ook defect. Hij startte niet meer op, punt. Nu krijg ik geen garantie meer, omdat er een kras op zit. Men wil mij niks vergoeden. Ik krijg drie opties: of afstand doen van het toestel, of laten opsturen kost me 20 euro (nog steeds defecte telefoon) of laten repareren wat meer da 300 euro kost. Hoezo is dat bizar. Ik vind dit oplichting, Dit kopen bij bol.com raad ik echt iedereen af, By the way, de klantenservice is gewoon kut. Nu ga ik een klacht indienen bij het programma Kassa en/of eventueel bij de geschillencommissie.
  • Beoordeeld door Guido Caerts op 25-09-2019
  • Rapportcijfer: 1

Een Office 365-pakket (€65) werd aangekocht door een leerlinge die wij coachen op 19 september 2019 (bestelnr 2551765580). Het downloaden mislukt telkens. Je krijgt een melding: 'Oeps, er is iets misgegaan. Probeer het een andere keer opnieuw'. Het wil maar niet lukken. Bij de klantenservice krijgen we al 4 dagen op rij het antwoord: 'We verbinden u door met de digitale afdeling' om dan, na een lange wachttijd, te horen dat er niemand is.
Ook de live chat levert niets op. Hoe zal dit worden opgelost?
  • Beoordeeld door Robert op 24-08-2019
  • Rapportcijfer: 1

Vollegdige verschuiling van verantwoordelijke achter de klantenservice. Wij doen echt al heel lang inkopen bij bol.com echter ik heb nu een keer een echt dispuut en dan geven ze de verkoper (niet Bol.com) gelijk. Partij heeft geen goed nummer meer en is niet bereikbaar. gaat om Hoesjesplanet.nl via Bol.com. PS Bol.com is ook gewoon bereikbaar op telefoonnummer 030-6008888 kom je gewoon uit bij de receptie en daar zou ik dan vragen naar manager customer happiness.
  • Beoordeeld door Robert op 24-08-2019
  • Rapportcijfer: 1

Vollegdige verschuiling van verantwoordelijke achter de klantenservice. Wij doen echt al heel lang inkopen bij bol.com echter ik heb nu een keer een echt dispuut en dan geven ze de verkoper (niet Bol.com) gelijk. Partij heeft geen goed nummer meer en is niet bereikbaar. gaat om Hoesjesplanet.nl via Bol.com
  • Beoordeeld door Marjo van den berg op 23-07-2019
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb een pakje besteld met extra kosten om het op 22 juli s.avonds te laten afgeven
Bestel nr 2446025680
Dan lees ik na 18 uur dat de bestelling pas op 23 juli s.avonds komt.
Weer moet ik hiervoor thuis blijven....want ik heb het betaald dus kan niet annuleren
Nu bel ik de klantenservice en hang al 20 min aan de lijn.
Dan krijg ik een dame aan de telefoon die zegt dat ik de bezorger moet hebben. Zij niet kan doen.
En de hoorn op de haak gooit...tijd waarop het gebeurd is 08:14.
  • Beoordeeld door J Veldman op 1-07-2019
  • Rapportcijfer: 1

Hele slechte klantenservice. Na 10 minuten wachten, opgehangen. Geen gehoor, alleen slechte muziek-keuze.
BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)