Center Parcs Klantenservice

Rapportcijfer Center Parcs klantenservice: 1.5 » Lees beoordelingen (144)

Bellen met Center Parcs

Waarom bellen met Center Parcs Klantenservice?

  • Je heb een vraag over een Center Parcs accommodatie.
  • Je wilt een accommodatie bij Center Parcs reserveren,
  • Je wilt een reservering wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de faciliteiten van een bungalowpark van Center Parcs Vakanties.

Openingstijden telefonische klantenservice Center Parcs

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 21:00
  • Dinsdag 09:00 - 21:00
  • Woensdag 09:00 - 21:00
  • Donderdag 09:00 - 21:00
  • Vrijdag 09:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:00
  • Zondag 10:00 - 17:00

  • Telefoonnummer Center Parcs: 0900 277 0277

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Center Parcs? Laat ons je ervaringen met Center Parcs weten!
Beoordeel Center Parcs.

KvK gegevens Center Parcs

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34136068
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019389906
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Center Parcs?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Center Parcs? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Center Parcs via e-mail.

Heb je niet meteen een antwoord nodig op je vraag en/of opmerking? Neem contact op met de klantenservice Center Parcs via e-mail. Gebruik het volgende e-mailadres: customercontactcenter.nl@groupepvcp.com

Klik hier om een e-mail te sturen naar Center Parcs

Neem contact op met Center Parcs via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Center Parcs via Facebook Messenger. Tijdens hun openingstijden kan je snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Center Parcs kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Center Parcs via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Center Parcs.

Veelgestelde vragen over reserveren en het verblijf bij Center Parcs met betrekking tot Corona:

  •     Wat is de huidige situatie in de parken in Nederland & België?
  •     Wat is de huidige situatie in de parken in Duitsland en Frankrijk?
  •     Wat is het beleid voor gasten die een verblijf hebben geboekt in een land waar ze geadviseerd worden niet naartoe te reizen?
  •     Wat zijn de voorwaarden van de recreatie-voucher?
  •     Is de Aqua Mundo geopend?
  •     Is Center Parcs geopend voor dagrecreatie?
  •     Mogen vrienden en familie op bezoek komen op het park?
  •     Ik heb een arrangement (bijv. catering) geboekt dat niet beschikbaar is op het park. Wat is jullie beleid?
  •     Ik heb een boeking gemaakt met een ActiviteitenCadeau, kan ik deze gebruiken?
  •     Welke faciliteiten, activiteiten en live-entertainment zijn beschikbaar op de parken?
  •     Zijn de restaurants open?
  •     Hoe kan ik een tafel reserveren (bij heropening)?
  •     Is de Spa geopend?
  •     Hoe worden de kinderactiviteiten georganiseerd? Komt er een beperking op het aantal deelnemers?
  •     Hoe garandeert Center Parcs de veiligheid van gasten en medewerkers?
  •     Waar vind ik alle informatie over de veiligheidsmaatregelen die Center Parcs toepast?
  •     Wat is het beleid van Center als één van de boeking deelnemers zich ziek voelt / koorts heeft?
  •     Is er een aangepaste aankomstprocedure?
  •     Ik ben een Center Parcs Friend. Kan ik eerder inchecken op het park?
  •     Waar kan ik meer informatie krijgen over mijn vragen over het Coronavirus met betrekking tot Center Parcs?
  •     Is er een maximaal aantal gasten toegestaan op de parken?
  •     Is er toezicht op de parken?
  •     Hoe garandeert Center Parcs een hygiënische cottage?
  •     Is er voldoende ruimte op de parken om een afstand van 1,5 meter te garanderen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Center Parcs

Neem contact op met Center Parcs via Pinterest.

Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk voor inspiratie voor leuke parken en evenemeneten op het kanaal van Cecter Parcs.

Klik hier voor contact met Center Parcs via Pinterest.

Dien een klacht in bij Center Parcs.

Heb je een klacht over je verblijf bij Center Parcs? Vul dan dit online klachtenformulier in. Je kan kiezen voor de volgende drie opties:

  •     Een klacht indienen voor je verblijf.
  •     Een klacht indienen na je verblijf.
  •     Een klacht indienen tijdens je verblijf.


De medewerkers van de klantenservice van Center Parcs zullen alles in het werk stellen om zo snel mogelijk contact met je op te nemen en het probleem adequaat op te lossen.

Klacht indienen bij Center Parcs.

Neem contact op met Center Parcs via Facebook.

Wil lekker weg in eigen land en wil je en inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Center Parcs Facebook pagina, @CenterParcsNL · Vakantiehuizenverhuur. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste tips. Tevens kan je geweldig ideeën vinden voor de nieuwste vakanties.

Klik hier voor contact met Center Parcs via Facebook.

VIP Cottage verblijf in de Limburgse Peel | POV Report | Center Parcs

Hoofdkantoor Center Parcs (adres)

Rivium Boulevard 213 Capelle aan den IJssel 2909 LK Nederland
Rapportcijfer Center Parcs Klantenservice: 1.5

Rapportcijfer is gebaseerd op 144 beoordelingen.

Beoordeel Center Parcs Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Center Parcs Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door cor op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

TOTAAL NIET TE BEREIKEN AL DAGEN AAN HET PROBEREN SCHANDALIG
  • Beoordeeld door Brigit op 6-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Krijg ze helemaal niet aan de lijn ,alleen een muziekje en een computerstem.Verschillende tijden geprobeerd maar na 15/20 min nog niemand gesproken!!!!
  • Beoordeeld door jeanine op 6-07-2020
  • Rapportcijfer: 3

slecht bereikbaar
  • Beoordeeld door Yvonne treffers op 4-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Hallo
In december 2019 zaten in Zandvoort voor de eerste keer in het verbouwde VIP huisje 179 iedere dag stond heel de douche ruimte blank dus iedere dag allles droog maken.Melding van gedaan kon niet worden opgelost.
Nu zitten we weer in dat zelfde huisje de boel staat nog steeds blank weer melding gemaakt s,avonds stond ineens de tech dienst bij ons.O mevrouw hier kan ik niks aan doen het is bekend dat het een bouw fout is .
Toch laten jullie ons een VIP huisje huren en kunnen wij iedere dag de boel droog dwijlen hoezoVIP Wij komen 5 keer per jaar naar Park Zandvoort Center Parcs in huisje 179 maar dit was de laatste keer
  • Beoordeeld door Hendriks op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht
We zitten met smart op ons geld te wachten van onze annulering.
Maar nog steeds niks
Dan probeer je te bellen
Helaas geen doorkomen aan.zon slechte zaak dit
  • Beoordeeld door Wendy Thuvis op 16-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Mijn nieuwe reservering klopt niet en ik ben volop bezig geweest met bellen maar er gebeurd niks. Gisteren ben ik gebeld door een medewerken en zij zou later op de dag terugbellen met wat er fout is gegaan en dat het hersteld zou gaan worden maar krijg geen reactie meer. Ook het 010 nummer meerdere keren gebeld (een uur lang) maar niemand is bereikbaar. Ik wil graag mijn vakantie betalen maar moet wachten op antwoord dat ik niet krijg. Dadelijk wordt mijn boeking geannuleerd door jullie en wij willen graag op vakantie!!!
  • Beoordeeld door Nady Vaerendonck op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

spijtig dat 1 het laagste cijfer is anders zou ik een 0 geven.
Jullie zijn op geen enkele manier te bereiken en tijdens het wachten wanneer ik bel naar het nr 070 244 900 wordt ik wel 0,30 cent/minuut aangerekend. Dit is schandalig.
We hebben herboekt naar volgende jaar wegens de maatregelen omtrent Corona kon onze reis niet doorgaan in april 2020 en die hebben we toen verzet naar 2021. We willen nu graag met jullie contact omdat we een groter huisje nodig hebben voor 10 personen en niet voor 6 ENKEL ZIJN JULLIE NIET TE BEREIKEN; Dit is een schande tegenover jullie klanten.
Nady Vaerendonck
  • Beoordeeld door C.Hendriks op 15-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Heel slechte service . Ik heb nog steeds niks gehoord over mijn vakantie die geannuleerd werd ( 4-8 mei ). Als ik bel uren in de wacht op mails wordt helemaal niet gereageerd en via Social media zeggen ze dat je moet bellen , zij kunnen niet helpen . Wat doen ze daar dan ?
  • Beoordeeld door Rick op 14-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

ik heb precies dezelfde klachten als jullie. niet bereikbaat na 2 uur in de wacht staan en via dat klachtenformulier een standaard reactie terug die totaal geen antwoord geven op mijn vragen. en op Facebook wordt ook niet meer gereageerd. mijn vakantie staat gepland over 30 dagen maar krijg ze op geen enkele manier te spreken. dit kan toch niet?
  • Beoordeeld door i. timmermans op 11-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Center parcs is totaal niet bereikbaar telefonisch. Meerdere uren in de wacht gestaan ivm. vraag reservering. Dit kan toch niet. Zo willen jullie zelf toch ook niet behandeld worden.
  • Beoordeeld door Truus op 11-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen telefonisch contact mogelijk. Verschillende malen geprobeerd. Krijg alleen een afschuwelijk irritant geluidsbandje, waardoor ik het na 45 minuten opgeef. Ook bij klacht indienen geen normale reactie, alleen standaard mail betreft Covid-19.
  • Beoordeeld door Fons op 10-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al dagen niet bereikbaar!!!!
  • Beoordeeld door petra op 9-06-2020
  • Rapportcijfer: 2

Klantenservice niet te bereiken een klacht kan je alleen indien na je vakantie.
  • Beoordeeld door Annette op 9-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Uren aan de telefoon te wachten totdat je uit verveling de telefoon op gaat hangen.

Meerdere keren geprobeerd te bellen. Altijd geen antwoord, Krijg je uit eindelijk wel iemand aan de telefoon die je niks kan uitleggen en niks voor je kan doen.

Verdoe je tijd niet, bel niet.
  • Beoordeeld door A. Bakker op 9-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Moeilijk bereikbaar zowel telefonisch / mail, Lang wachten meer dan 30 minuten!!
  • Beoordeeld door tamara op 9-06-2020
  • Rapportcijfer: 4

ik heb een klachtenformulier ingevuld omdat ik van de klantenservice geen antwoord kreeg maar dit klachtenformulier werd ook niet naar behoren beantwoord.
  • Beoordeeld door Dominique op 8-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Letterlijk geen reactie op de 5 manieren dat ik contact heb proberen te maken.
  • Beoordeeld door Drupsteen op 8-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Meer dan 20 minuten in de wacht
  • Beoordeeld door Anja op 4-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar
  • Beoordeeld door ron op 3-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

je komt er niet door irrant muziekfragment in de wacht of word direct beeindigd gesprek
  • Beoordeeld door L. Smulders op 31-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Halverwege mijn mail m.b.t een klacht over de Center Parcs Cadeaubon van ING wordt ik eruit gegooid!
  • Beoordeeld door JC van eldik op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice winst op geen enkeltje wijze mij te helpen bij mijn annulering.
  • Beoordeeld door JC van eldik op 25-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice winst op geen enkeltje wijze mij te helpen bij mijn annulering.
  • Beoordeeld door m.visser op 15-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

als je na 10 keer klagen steeds het zelfde antwoord krijgt
wat nergens opslaat dan is dit cijfer zelfs nog te hoog
Bel Center Parcs
0900 277 0277