We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Center Parcs? Laat ons je ervaringen met Center Parcs weten!
Beoordeel Center Parcs.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Center Parcs? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet meteen een antwoord nodig op je vraag en/of opmerking? Neem contact op met de klantenservice Center Parcs via e-mail. Gebruik het volgende e-mailadres: customercontactcenter.nl@groupepvcp.com
Klik hier om een e-mail te sturen naar Center ParcsBegin een chat met de klantenservice van Center Parcs via Facebook Messenger. Tijdens hun openingstijden kan je snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Center Parcs kunnen je bericht lezen.
Klik hier voor contact met Center Parcs via Facebook Messenger.Veelgestelde vragen over reserveren en het verblijf bij Center Parcs met betrekking tot Corona:
Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk voor inspiratie voor leuke parken en evenemeneten op het kanaal van Cecter Parcs.
Klik hier voor contact met Center Parcs via Pinterest.Heb je een klacht over je verblijf bij Center Parcs? Vul dan dit online klachtenformulier in. Je kan kiezen voor de volgende drie opties:
De medewerkers van de klantenservice van Center Parcs zullen alles in het werk stellen om zo snel mogelijk contact met je op te nemen en het probleem adequaat op te lossen.
Wil lekker weg in eigen land en wil je en inspiratie opdoen? Meld je aan voor de Center Parcs Facebook pagina, @CenterParcsNL · Vakantiehuizenverhuur. Hier wordt je op de hoogte gehouden van de laatste tips. Tevens kan je geweldig ideeën vinden voor de nieuwste vakanties.
Klik hier voor contact met Center Parcs via Facebook.Rapportcijfer is gebaseerd op 144 beoordelingen.
TOTAAL NIET TE BEREIKEN AL DAGEN AAN HET PROBEREN SCHANDALIG
Krijg ze helemaal niet aan de lijn ,alleen een muziekje en een computerstem.Verschillende tijden geprobeerd maar na 15/20 min nog niemand gesproken!!!!
slecht bereikbaar
Hallo
In december 2019 zaten in Zandvoort voor de eerste keer in het verbouwde VIP huisje 179 iedere dag stond heel de douche ruimte blank dus iedere dag allles droog maken.Melding van gedaan kon niet worden opgelost.
Nu zitten we weer in dat zelfde huisje de boel staat nog steeds blank weer melding gemaakt s,avonds stond ineens de tech dienst bij ons.O mevrouw hier kan ik niks aan doen het is bekend dat het een bouw fout is .
Toch laten jullie ons een VIP huisje huren en kunnen wij iedere dag de boel droog dwijlen hoezoVIP Wij komen 5 keer per jaar naar Park Zandvoort Center Parcs in huisje 179 maar dit was de laatste keer
Heel slecht
We zitten met smart op ons geld te wachten van onze annulering.
Maar nog steeds niks
Dan probeer je te bellen
Helaas geen doorkomen aan.zon slechte zaak dit
Mijn nieuwe reservering klopt niet en ik ben volop bezig geweest met bellen maar er gebeurd niks. Gisteren ben ik gebeld door een medewerken en zij zou later op de dag terugbellen met wat er fout is gegaan en dat het hersteld zou gaan worden maar krijg geen reactie meer. Ook het 010 nummer meerdere keren gebeld (een uur lang) maar niemand is bereikbaar. Ik wil graag mijn vakantie betalen maar moet wachten op antwoord dat ik niet krijg. Dadelijk wordt mijn boeking geannuleerd door jullie en wij willen graag op vakantie!!!
spijtig dat 1 het laagste cijfer is anders zou ik een 0 geven.
Jullie zijn op geen enkele manier te bereiken en tijdens het wachten wanneer ik bel naar het nr 070 244 900 wordt ik wel 0,30 cent/minuut aangerekend. Dit is schandalig.
We hebben herboekt naar volgende jaar wegens de maatregelen omtrent Corona kon onze reis niet doorgaan in april 2020 en die hebben we toen verzet naar 2021. We willen nu graag met jullie contact omdat we een groter huisje nodig hebben voor 10 personen en niet voor 6 ENKEL ZIJN JULLIE NIET TE BEREIKEN; Dit is een schande tegenover jullie klanten.
Nady Vaerendonck
Heel slechte service . Ik heb nog steeds niks gehoord over mijn vakantie die geannuleerd werd ( 4-8 mei ). Als ik bel uren in de wacht op mails wordt helemaal niet gereageerd en via Social media zeggen ze dat je moet bellen , zij kunnen niet helpen . Wat doen ze daar dan ?
ik heb precies dezelfde klachten als jullie. niet bereikbaat na 2 uur in de wacht staan en via dat klachtenformulier een standaard reactie terug die totaal geen antwoord geven op mijn vragen. en op Facebook wordt ook niet meer gereageerd. mijn vakantie staat gepland over 30 dagen maar krijg ze op geen enkele manier te spreken. dit kan toch niet?
Center parcs is totaal niet bereikbaar telefonisch. Meerdere uren in de wacht gestaan ivm. vraag reservering. Dit kan toch niet. Zo willen jullie zelf toch ook niet behandeld worden.
Geen telefonisch contact mogelijk. Verschillende malen geprobeerd. Krijg alleen een afschuwelijk irritant geluidsbandje, waardoor ik het na 45 minuten opgeef. Ook bij klacht indienen geen normale reactie, alleen standaard mail betreft Covid-19.
Al dagen niet bereikbaar!!!!
Klantenservice niet te bereiken een klacht kan je alleen indien na je vakantie.
Uren aan de telefoon te wachten totdat je uit verveling de telefoon op gaat hangen.
Meerdere keren geprobeerd te bellen. Altijd geen antwoord, Krijg je uit eindelijk wel iemand aan de telefoon die je niks kan uitleggen en niks voor je kan doen.
Verdoe je tijd niet, bel niet.
Moeilijk bereikbaar zowel telefonisch / mail, Lang wachten meer dan 30 minuten!!
ik heb een klachtenformulier ingevuld omdat ik van de klantenservice geen antwoord kreeg maar dit klachtenformulier werd ook niet naar behoren beantwoord.
Letterlijk geen reactie op de 5 manieren dat ik contact heb proberen te maken.
Meer dan 20 minuten in de wacht
Onbereikbaar
je komt er niet door irrant muziekfragment in de wacht of word direct beeindigd gesprek
Halverwege mijn mail m.b.t een klacht over de Center Parcs Cadeaubon van ING wordt ik eruit gegooid!
Klantenservice winst op geen enkeltje wijze mij te helpen bij mijn annulering.
Klantenservice winst op geen enkeltje wijze mij te helpen bij mijn annulering.
als je na 10 keer klagen steeds het zelfde antwoord krijgt
wat nergens opslaat dan is dit cijfer zelfs nog te hoog
Beoordeel Center Parcs Klantenservice