Albert Heijn Klantenservice

Rapportcijfer Albert Heijn klantenservice: 2 » Lees beoordelingen (148)

Bellen met Albert Heijn

Waarom bellen met Albert Heijn Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een AH winkel bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van AH.
  • Je hebt een vraag over een Bonus actie van AH.

Openingstijden telefonische klantenservice Albert Heijn

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 10:00 - 18:00
  • Dinsdag 10:00 - 18:00
  • Woensdag 10:00 - 18:00
  • Donderdag 10:00 - 18:00
  • Vrijdag 10:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Albert Heijn: 0800-0305

  • Belkosten: Gratis
  • Indien je een vraag over online bestellen hebt dan gelden er aangepaste, ruimere openingstijden: Maandag tot en met zaterdag 7:30 tot 23:00. Voor winkelvragen gelden de getoonde openingstijden.

Heb jij onlangs contact gehad met Albert Heijn? Laat ons je ervaringen met Albert Heijn weten!
Beoordeel Albert Heijn.

Controleer op storingen bij Albert Heijn.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Albert Heijn.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Appie.
  • SAM.ah.nl.
  • Allerhande.
  • Activeren bonuskaart.
Controleer of er een storing is bij Albert Heijn

KvK gegevens Albert Heijn

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 35012085
  • Vestigingsnummer (KvK): 000018360785
  • Statutaire naam:

Wil je op een andere manier contact opnemen met Albert Heijn?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Albert Heijn? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met Albert Heijn.

Start een online chat met een klantenservice medewerker van Albert Heijn. Klik eerst op onderstaande link en vervolgens op de "Kan ik je helpen" button rechtsonder.

Start een chat met Albert Heijn

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Albert Heijn klantenservice via Facebook Messenger. Dit is een dienst van Facebook voor instant messaging. Het is opgericht op 9 augustus 2011. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en bellen via het internet. Je kan de klantenservice van Albert Heijn bereiken van maandag t/m zaterdag van 08:00 - 18:00 uur.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook Messenger.

Neem contact op met Albert Heijn via WhatsApp.

Stuur via WhatsApp een bericht naar 06-83542625 . Dit kan alleen tijdens werkdagen tussen 8:00 en 21:30.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via WhatsApp.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Albert Heijn.

Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de nieuwste recepten van Allerhande en alle AH Bonusaanbiedingen
in je mailbox ontvangen? Meld je hier aan voor de nieuwsbrief van Albert Heijn. Let op! Je dient eerst in te loggen.

Meld je aan voor de Albert Heijn nieuwsbrief.

Mijn AH

Met een eigen profiel op mijn Albert Heijn kun je: boodschappenlijstjes opslaan, online boodschappen bestellen, Allerhande recepten bewaren of meedoen aan het Mijn Bonus-programma.

Klik hier om een account aan te maken bij Albert Heijn.

Neem contact op met Albert Heijn via Facebook.

Kijk op da Facebook pagina van Albert Heijn. De klantenservice zit tijdens openingstijden voor u klaar om uw vragen te beantwoorden.

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Facebook.

Neem contact op met Albert Heijn via Instagram.

Op de Instagram pagina van Albert Heijn plaatsen mensen allerlei soorten foto's: van de meest heerlijke recepten tot de mooiste kunstwerken van taarten en andere heerlijkheden. Doe er je voordeel mee en doe er inspiratie op!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Instagram.

Neem contact op met Albert Heijn via Twitter.

Heb je vragen of een klacht. Neem contact op via Twitter. Dit kan iedere dag tussen 08:00 en 21:00, behalve op zondag!

Klik hier voor contact met Albert Heijn via Twitter.

Youtube kanaal van Albert Heijn.

Bekijk video's op de YouTube pagina van Albert Heijn. Laat je informeren over onder andere de nieuwste kortingsacties.

Ga naar het Youtube kanaal van Albert Heijn.

Pinterest

Allerhande van Albert Heijn heeft op deze Pinterest pagina foto's en video's van simpele en makkelijk te bereiden recepten gepost.

Klik hier om de Pinterest pagina van Albert Heijn te openen.

Albert Heijn Allerhande

Voor receten en kookinspiratie gebruik je AH Allerhande; typ hiervoor een gerecht of een ingrediënt in de zoekbalk.

Klik hier om de pagina van Albert Heijn Allerhande te openen.

We gaan weer Hamsterééééén bij Albert Heijn!

Hoofdkantoor Albert Heijn (adres)

Provincialeweg 11 Zaandam 1506 MA Nederland
Rapportcijfer Albert Heijn Klantenservice: 2

Rapportcijfer is gebaseerd op 148 beoordelingen.

Beoordeel Albert Heijn Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Albert Heijn Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Albert Heijn Klantenservice

  • Beoordeeld door Martine verresen op 23-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

Op 23.09 ging ik naar uw winkel in schilde. Ik vroeg om een bonus kaart om de kortingen te bekomen die ik in de folder zag. Tot mijn verassing zeiden ze daar geen bonuskaarten meer te hebben momenteel. Dus ik moest alles volle pot betalen. Dit vind ik niet normaal.
Ook de folders van de krap bij de kas weken waren niet beschikbaar. Nu vraag ik je : dat is toch niet te doen. Ik zit met een hoop zegels maar als je ze niet kunt opkleven kan je ze niet inruilen. Hier heb ik een heel slecht gevoel bij.
  • Beoordeeld door Duppen op 12-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedemiddag, het punt is .dat je je klacht over een winkel nergens kwijt kunt. Als je niet beschikt over allerlei digitale snufjes ,dan heb je pech gehad. Ik deponeer hem nu hier en zie maar wat u er mee doet.

Goedemiddag,
Vandaag in AH winkel Belgiëplein. Amsterdam bezocht
Bij de eieren liggen tegenwoordig ook doosjes gekleurde hard gekookte eieren Super makkelijk voor salades of op brood Deze eieren echter waren al VIJF DAGEN over tijd nl 7/09, het is de 12 de vandaag, dat vind ik echt schandalig.
Bij de melk afdeling was een spoor van yogurt op de vloer. Men ging gewoon door met bevoorraden ipv schoonmaken.
Toen ik ze attent maakte op de verlopen eieren kon er nog geen dank je wel af.
Het is de slechtste AH winkel in mijn omgeving. Ik vul al jaren enquêtes in, heb gesprekjes gehad met diverse bedrijfsleiders in de loop der tijd , (is er nooit) maar het heeft geen zijn de winkel blijft slecht.
Helaas ben ik ouder en is deze winkel, het dichtst bij, maar anders zou ik er nooit meer komen.
Ik ga ook met niemand meer in gesprek, want het heeft geen zin.
Groet Maria
  • Beoordeeld door Rob Wisse op 6-08-2022
  • Rapportcijfer: 6

Altijd kom ik bij AH zo als een trouwe klant en bijna 7 of 9 jaar. Plotseling kwam uw medewerkster bij mij even dit producten gecontroleerd. Maar ik ben NOOIT dit producten stelen. Dat wil ik echt niets stelen. Uw medewerkster was erg onvriendelijk en zo snel naar de telefoon opbellen. Maar ik zag hevig geschrokken en waarom deed zij nou? Ik ben doof. Zij moest heel rustig goed tegen mij praten. Dan kon ik haar liplezen. Heel jammer dat ik voorlopig niet NAAR AH GAAN ZAL.
  • Beoordeeld door hektor op 7-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

rare mensen. personeel is racistisch. idiote personeel
  • Beoordeeld door hektor op 7-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

slecht eten. slechte klanrenservice
  • Beoordeeld door Vester op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Aanvulling op onderstaande: iedereen, inclusief AH-personeel, geven mij gelijk. List en bedrog!
  • Beoordeeld door Vester op 2-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

In de AH App staan aanbiedingen: gratis thuisbezorgd bij bepaalde producten te kopen. In mijn geval wilde ik persil wasmiddel (2+3 gratis)kopen ( vanaf €10,00 gratis thuisbezorgd) Wil ik afrekenen, moet ik het aanvullen tot €50,00. Bel ik met de klantenservice, zegt deze hetzelfde. Die aanbieding klopt dus voor geen meter. Als ik nou een geldboompje had was het geen probleem
  • Beoordeeld door Hugo Abrahamse op 20-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

1 - Wederom blokkeren verkeer, voor 8 minuten, op Molen 't Hert, Rhoon door bestel wagen met kenteken V-160-XH

Graag werkende PARKEER INSTRUCTIES !

Mvg Hugo
  • Beoordeeld door Madison op 5-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

I didn’t receive one item today (05.May 2022) I spent over 20 minutes on hold having to listen to the same music just for someone from Klantenservice to hang up on me in the end. In the past if something was missing or off, I could type the item in your “ klacht of retour melden.”
That doesn’t work either anymore.
So you have no Klantenservice anymore it looks like. Should I switch to Jumbo? I’m definitely considering it.
  • Beoordeeld door A,A, van 't Hoff op 3-05-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik wil een mail versturen met een klacht over de niet ontvangen bestelling op 9 december 2021, maar dat lukt niet. Ik was op 9 december thuis, geen telefoontje gehad, geen reactie gehad of ik de bestelling alsnog op kon halen. Ik heb contact opgenomen, zonder resultaat. Nu bestel ik niets meer, anders moet ik 50 euro betalen. Ik ben 85 en het is te ingewikkeld om dit op te lossen, voor mij is een oplossing per email het eenvoudigste.
  • Beoordeeld door Xandra op 2-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Haren in een versproduct. Bij de klantenservice in de winkel: wij kunnen niets voor u betekenen, komt uit de centrale bakkerij..... u moet online een klacht indienen. Online leg ik de situatie uit, verbreekt men tot 3 keer aan toe de verbinding...... wij zien dat u al wordt geholpen...... ik vraag om uitleg, pats..... verbinding verbroken. Telefonisch..... de wachttijd is 2 minuten, 10 minuten later nog steeds een bandje. Dankjewel AH, fijn dat jullie de voedselveiligheid en jullie klanten zo serieus nemen.
  • Beoordeeld door Bloep op 22-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

:(
  • Beoordeeld door Van Dixhoorn op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Twee maal geprobeerd te bellen. 20 ! (twintig minuten wachttijd)

Klacht over gesneden kaas van Zaanse Hoeve.
Op de kaas is de aanzet het mes van de snijmachine zichtbaar aanwezig.
Op die plaatsen is de kaas bij opening al aangeslagen.
Binnen 1 à twee dagen ontstaat er schimmelvorming.
Geldt voor zowel Jonge, Jong-belegen en Belegen kaas.
Dit is mij nu al diverse malen overkomen.
  • Beoordeeld door arno schrauwers op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

AH Mobiel zou mijn simkaart bijwerken. Ik kreeg geen sms-je dat dat niet gelukt was, maar de simkaart was wel geïnactiveerd. Opwaarderen via internet lukte niet (volgens mij had ik nog beltegoed). De AH Klantenservice wil me voor 90 ct/min wel helpen, en passant vemeldend dat het gesprek kan worden opgenomen (zonder mijn toestemming te vragen), verbindt me door en dan: piep, piep, piep. ~Wat een vreselijke afgang voor zo'n bedrijf.
  • Beoordeeld door S Oorebeek op 9-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht! Ik ben zo blij dat ik geen bezorgbundel kon nemen door fouten in jullie systeem. Ik bestel online en krijg daar bevestiging van. Dan ga ik er ook vanuit dat de door mij bestelde producten ook aankomen. Maar nee, bij het krijgen van de pakbon, dus na het kunnen wijzigen/aanpassen van de bestelling staat dit erbij. Echt belachelijk! Bij andere winkels is het wel gewoon zo, dat wat je besteld ook voor jou apart staat en zo hoort het ook.
Dit was dus de laatste keer AH voor mij. De winkel hier (Krimpen aan de Lek) is ook drama en aangezien jullie ook niets met die info doen, maar zeggen dat iedere franchiser het recht heeft om zelf te beslissen over de winkel en het online bestellen dus ook op z'n zachts gezegd klote is, ben ik er helemaal klaar mee. Ik ga voortaan wel naar Jumbo, waar service nog echt service is.
  • Beoordeeld door Sandra op 9-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil een e-mail sturen over een bonus actie die geen bonus actie blijkt twee zijn. Vreemd en misleidend!
  • Beoordeeld door Frank op 19-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Kan klantenservice niet gewoon een vraag stellen over mijn oude inloggegevens die ik niet meer weet. Weet nog wel mijn oude mailadres maar dat heb ik al lang niet meer. Dus kan geen nieuwe bonuskaart activeren en de oude bonuskaart koppelen of overschrijven. Wat is het toch jammer om zo onbereikbaar te zijn voor je klanten.
  • Beoordeeld door Rachel op 18-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedenavond,
Ik heb een vraag over de spaaractie, ik chat met de digitale klantenservice, die komt er niet uit, en stuurt mij door naar een medewerker. De medewerker Sara begroet mij digitaal en vraagt wat mijn probleem is om 20.58, ik typ mijn boodschap in en verzend deze om 21.00 uur. En vervolgens krijg ik gelijk bericht van Sara dat ze gaat afsluiten. Daarop gelijk een bericht van de klantenservice met een feedback linkje, die niet werkt. Een hele rare manier van communiceren. Eerst de vraag stellen en dan zonder antwoorden berichten dat je de chat gaat eindigen.
  • Beoordeeld door W. Gerritsen van der Hoop-Smit op 18-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gezien de onderstaande opmerkingen: ook ik ervaar het als een groot nadeel, dat ik geen e-mail naar
- AH sturen. AH wel een e-mail naar mij, maar ik niet naar AH.
- Waar moet ik dan vragen om mijn e-mailadres te wijzigen?
- Waar moet ik dan vragen om de mails van AH ( b.v. een nota voor bezorging), die in grote leesbare letters op mijn scherm staat, maar als ik die mail uitprint, dan worden dat heeeeel kleine letters, die ik met een loep moet lezen.) in goed leesbaren tekst te sturen.
  • Beoordeeld door S op 12-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Beste AH, De klantenservice belde ik om 16.01 maar helaas al gesloten, jammer. Mijn klacht gaat over het controleren van boodschappen vanmiddag in Edam. De mevrouw overviel me nogal, dook meteen in de tas die in mijn kar stond en begon de boodschappen eruit te halen en te scannen en dit arm tegen arm met mijn man. Het was respectloos. Deze mevrouw had even op een normale rustige manier kunnen zeggen wat de bedoeling was maar kwam erg gestrest en haastig over en overviel me ermee. Toen ik wat zei over de anderhalve meter gaf ze mijn man de schuld dat hij vlak tegen haar aan kwam staan maar wij waren bezig met de boodschappen en het is onze tas notabene! Zeer onklantvriendelijk om iemand op deze manier te benaderen, ben er erg boos over.
  • Beoordeeld door Elsd op 7-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt nergens gewoon mailen.
Manager niet aanwezig in de winkel AH Euterpeplein Amersfoort. Personeelslid (vakkenvulster) loopt zonder mondkapje. Je krijgt een grote mond als je er een opmerking over maakt. Blokkeren vanmiddag om 17.45 de hele groenteafdeling, dan moet je langs de dame zonder mondkapje schuifelen om je groente te pakken.
  • Beoordeeld door G J jimmink op 5-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Aan de nieuws redactie van het Parool
Bij Albert Hein Stadionplein handhaaft niemand de Covid-19 regels. Talloze klanten lopen rond zonder mondkapje en houden geen afstand. Ook personeel heeft weliswaar een mondkapje maar dat hangt nutteloos op de kin. Desgevraagd meldt het management dat ze niet willen handhaven.
Bij ondervinding is dit niet het enige AH filiaal waar je ruim besmet kan worden. Kennelijk is omzet belangrijker dan de gezondheid van de klanten. Gezien de enorme stijging van het aantal besmettingen lijkt dit het onderzoeken waard.
  • Beoordeeld door Inge op 17-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen email adres van AH te bekennen. Maar er zijn nog heeeel veel mensen die geen fb, instagram, twitteretc hebben. En tel. niet bereikbaar. Wil alleen een compliment doorgeven over filiaal in Edam vanmiddag, waar de manager iedereen vriendelijk begroette en netjes op de mondkapjes wees. Gaf een welkom gevoel. Een veilig gevoel. Heel vriendelijk. En eindelijk een ouder iemand, geeft toch meer vertrouwen. Ik was er blij mee. Erg leuk
  • Beoordeeld door M op 20-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

AH klantenservice verteld me dat ze regels mbt mondkapje niet handhaven volgens de algemene AH instructies. M.a.w. anarchie in de winkels wordt toegestaan door dit bedrijf.
  • Beoordeeld door Elly Hiemstra op 15-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb op diverse manieren contact gezocht met klantenservice over ah kon.julianaweg te Zaandam vanmorgen voelde ik mij onveilig door de vele studenten die kwamen winkelen 99% zonder mondkapje wordt verplichting niet serieus genomen in deze mooie supermarkt
  • Beoordeeld door Romans op 7-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ongevraagd krijg ik over de post reclame van AH. Vervolgens blijkt het buitengewoon complex om AH te laten weten dat ik voortaan geen fysieke post meer wil hebben: moet zelfs mijn bonuskaartnummer gaan opzoeken en invullen. En ook nog een captcha. Schandalig slecht voor het milieu!!!!!!
  • Beoordeeld door Ton op 28-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik was vandaag in hoek van Holland wat een afgang totaal geen mensen kennis had 3 dozen al ways zonder bondaar werd terecht om gevraagd maar er kwamen 5 personen aan te pas waarbij 1 asociaal noemde mijn vrouw en stom ter wijl we niet iets bewust hadden gedaan perongeluk artikel van andere zaak mee naar binnen genomen had daar geen last van bon van lange wachtrij ik geef aan ga even mee naar buurman daar hadden wij het gekocht geen sprake van en dus daarheen te gaan gegaan chef achter mij aan het toe kwam de tweede en begon gelijk wat ben jij stom in een volle zaak van de buren van vind als ze vermoeden van diefstal kunnen ze ook wat discreter zijn voelden ons erg opgelaten de wat een macht vertoon ben zeker twee jaar ouder dan die flinke man maar goed zet een stap meer over de drempel van bij ah in hoek van Holland wat doe al veertig jaar boodschappen bij ah maar ja je heb er bij zo fijne zaak ook hufter lopen
  • Beoordeeld door Mieke van Zalinge op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ruim drie weken geleden via de persoonlijke chat (duurde anderhalf uur voor ze mijn vraag begreep) een vraag gesteld. Zij zou het doorgeven aan een ander. Zou binnen 4 dagen antwoord krijgen. Nooit gehad. Heel klantonvriendelijkheid!
Vanochtend telefonisch geprobeerd mijn vraag te stellen. Ruim een kwartier in de wacht gestaan. Staat op de site dat jullie vanaf 08.00 uur te bereiken zijn. Klopt niet, dit is vanaf 10.00 uur. Vandaag naar de vestiging in Huizen, Lindelaan gegaan en daar mijn vraag/boosheid neergelegd. Heel aardige dame (Merel van Os?) heeft mij aangehoord en zal contact opnemen met het hoofdkantoor en beloofd dat er teruggebeld zal worden met antwoord op mijn vraag.
  • Beoordeeld door Koperberg op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

De wachttijd
Is abnormaal lang en ook het snel contact wordt helemaal niet beantwoord en
  • Beoordeeld door Jeannet Prins op 14-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Klanten contact tweede keer ( met twee week tussentijd )begonnen met: langere tijd dan je van ons gewend bent.
Er heerst een van het kastje naar de muur mentaliteit.
Uiteindelijk ( lang zoeken op de website, contact met touch ticket, chat contact, lange wachttijden bij klantenservice) krijg ik te horen: nee wij hebben geen klachten mailadres.
Bij mij frustratie: Zou wel graag ergens mijn klacht neerleggen maar is blijkbaar nergens mogelijk bij Ah.
Ik ga niet weer half uur in de wachtrij nl.
  • Beoordeeld door Ben Raaijmakers op 5-09-2021
  • Rapportcijfer: 7

Irritant dat ik geen klacht over bedorven mosselen met foto via e-mail kan indienen
  • Beoordeeld door D de Groot op 22-07-2021
  • Rapportcijfer: 7

Heb geen problemen met klantenservice (behalve dan dat je niet kan reageren op een antwoord wat je krijgt via email) wel met het beleid. Als ik klacht indien over verkeerd opslaan van agf producten en krijg als antwoord dat het komt omdat er te weinig ruimte is in magazijn en alle managers zijn er van op de hoogte, vind ik dat je dat moet communiceren naar de klant. Jullie hebben zelfs een sticker op de website staan wat wel en niet in koeling mag worden opgeslagen bij het hoofdstuk ah vers garantie( die het betreffende filiaal dus niet kan nakomen). Dus vind ik het vreemd dat als er te weinig ruimte is ineens van het protocol mag worden afgeweken. terwijl er andere oplossingen zijn bv je fris/bier en sap restanten opslaan in de koeling die kunnen er tegen, tomaten komkommers en andere producten die op de sticker staan niet. ik had dus andere reactie verwacht dan deze:

"In principe is de werkwijze voor AGF vastgelegd in een intern document (productwaaier), waarin staat hoe een product opgeslagen en behandeld moet worden. Deze is leidend. Het kan voorkomen dat er noodgedwongen iets verandert/van het protocol afgeweken moet worden, bijvoorbeeld door weersomstandigheden of beperkte ruimte in een winkel. Het is dan altijd van belang dat de kwaliteit van de producten goed gemonitord wordt, om deze optimaal te houden. Ook kan het zijn dat er extra maatregelen genomen worden, dan wordt in sommige gevallen het advies met betrekking tot het presenteren of opslaan in het magazijn/koelcel aangepast. Als wij dit intern communiceren, gaat dit altijd in samenspraak met het gehele AGF team en betrokken partijen (leveranciers). Op deze manier kunnen wij de kwaliteit van onze producten zo optimaal mogelijk houden.

Want dit roept vragen op bv hoe monitor je de kwaliteit snij je komkommer open om structuur te bekijken? En tomaten en appels die ethyleen afscheiden waardoor de rest van je producten die in de zelfde koeling staan sneller rijp is en dus minder lang houdbaar hoe monitor je dat dan. Helaas ga ik dit niet winnen want heb nu al meerdere keren klantenservice hierover gesproken en ook filiaal en afdeling manager, wat ik erg jammer vind omdat ik altijd gewend was om kwaliteit te kopen bij ah.
  • Beoordeeld door N. R. Moolenaar op 25-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het gaat hier over AH Blaricum waar de supermarkt manager klanten toestaat zonder mondkapje te winkelen. Toen ik daar de klant maar met name ook de supermarkt manager op aansprak maakte de supermarktmanager zijn excuus naar de klant hierover. Zij kon rustig door winkelen. Is het beleid inzake covid 19 veranderd? Waarom staat er nog steeds een bord op de deur: Mondkapje verplicht?
  • Beoordeeld door Maartje op 11-03-2021
  • Rapportcijfer: 7

Ach, ze bedoelen het goed en ik ben uiteindelijk goed geholpen maar Ik word gek van het feit dat ik nooit een probleem kan oplossen aan de kassa, moet altijd naar de "service" balie gaan in de hoop dat daar dan ook echt iemand staat. Als de juffrouw achter de service balie dan zegt dat ik het beste even kan bellen word ik helemaal gek. Uiteindelijk is het naar tevredenheid opgelost maar dit is wel een hele complexe manier om problemen op te lossen!
Dus AH, maak de lijntjes wat korter en zorg er voor dat ik op z'n minst in de winkel geholpen kan worden zonder te hoeven bellen!
  • Beoordeeld door A. De Bie-Wigman op 8-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen klacht over telefonisch contact maar over de manier waarop AH met klanten omgaat. Gisteren een groot deel van mijn bestelling niet ontvangen. Geen enkele handreiking van de kant van AH . De bezorgster liet me met een veel te zware krat sjouwen, waarna probleem met mijn heup en been. Mijn geld zal binnen 10 dagen, Ja 10 DAGEN, worden teruggestort. Schandalig. Voor mij NOOIT meer AH boodschappen bezorgd aan huis. De Dekamarkt loste iets dergelijks bij mijn dochter wel iets eleganter op. Gelukkig is men bij het AH filiaal in Warmenhuizen wel aardig. Ik hoop dat mijn heupprobleem weer over gaat. Dat is niet gauw het geval als je 81 jaar bent. Wat een akelig gevoel houd ik hieraan over. Ik ben al mijn hele leven klant bij AH.
  • Beoordeeld door Claudia op 4-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zijn gewoon niet meer aardig en op zoek na sensatie niet om vriendelijk te zijn maar om kijk ik heb iemand betrapt op diefstal haha samen werken met beveiliging grapig niet normaal en politie komt daar gewoon voor laat hun andere dingen oplossen haha phhh
  • Beoordeeld door Frans Hontelé als gepensioneerde nog steeds examinator mondeling NIMA op 24-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Contact met jullie is moeilijk. Winkel veel bij AH maar moet regelmatig naar de super Jumbo bij het NAC stadion in Breda. Wat is mijn klacht: jullie kant en klaar maaltijden zijn echt walgelijk. Bij Jumbo zijn de vers gemaakte maaltijden heerlijk. Ben vrijgezel. Heb geld zat. Al rekenen jullie het dubbele. Geen probleem. Zorg eens voor een culinair hoogstandje.
  • Beoordeeld door Joëlle op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik was vanmorgen om 8u40 in de AH te Zaventem, vele promo's waren er (weer) niet aanwezig !!! Vorige keer was de promo van kattenvoeding niet meer voorradig.
Nu is de promo Gilette niet te verkrijgen. De bussen Scheergel wel , maar de Fusion Proglide mesjes niet !! Reserveren kan ook niet. Er werd mij gezegd dat ik dagelijks mag bellen om te informeren :-(
Ik heb deze namiddag gebeld en de dame aan telefoon was supervriendelijk en behulpzaam, maar zij schaamde zich ook voor de vele klachten !!! Het zijn wanpraktijken . Ik zal Test-Aankoop hierover inlichten !!!
  • Beoordeeld door Marcel voet op 15-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat is AH verworden tot een niet-functionerende ballentent, zeg. Op geen enkele manier bereikbaar. Bah!
  • Beoordeeld door Filarski op 4-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte klantenservice. Onbereikbaar zowel met chat, WhatsApp en telefonisch. Dieptepunt vandaag, vanmorgen om 9.30 begonnen met chat bericht later ook app en telefoon geprobeerd. Nu 14.30 en nog steeds nergens contact. Ben sinds eind december 2020 bezig om 45 euro die verrekend moet worden ivm nieuwe bezorgbundel, terug te krijgen. Dus nog steeds geen contact en geen geld terug. Dit is echt een blamage voor AH.
Bel Albert Heijn
0800-0305