Kruidvat Klantenservice

Rapportcijfer Kruidvat klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (55)

Bellen met Kruidvat

Waarom bellen met Kruidvat Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een product dat je bij een Kruidvat winkel hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een Kruidvat aanbieding.
  • Je hebt een vraag over het ruilen of terugbrengen van een artikel.
  • Je wilt weten of er een artikel op voorraad is bij een Kruidvat winkel.

Openingstijden telefonische klantenservice Kruidvat

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 09:00 - 17:00
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Kruidvat: 0318 798 000

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Kruidvat? Laat ons je ervaringen met Kruidvat weten!
Beoordeel Kruidvat.

Controleer op storingen bij Kruidvat.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Kruidvat.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Inloggen.
Controleer of er een storing is bij Kruidvat

KvK gegevens Kruidvat

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 31035585
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017320496
  • Statutaire naam: A.S. Watson (Health & Beauty Continental Europe) B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Kruidvat?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Kruidvat? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Veelgestelde vragen Kruidvat.

Lees op de website van Kruidvat, wat de meest populaire vragen en antwoorden zijn:

  •     Ik heb de folder niet ontvangen. Wat nu?
  •     Let op: valse winacties/SPAM in omloop
  •     Waar vind ik de folder?
  •     Ik ben mijn e-mailadres vergeten. Hoe kom ik hier achter?
  •     Mijn voordeelkaart is kapot/kwijt. Hoe zet ik mijn punten over op een nieuwe kaart?
  •     Hoe log ik in op de website?
  •     Ik heb een klacht over mijn bestelling. Wat nu?
  •     Mijn puntensaldo is 0 op mijn orderbevestiging. Hoe krijg ik de punten van mijn bestelling alsnog?
  •     Hoe kan ik producten bestellen?
  •     Kan ik een artikel terugbrengen?
  •     Speciaal retourbeleid voor webshop-only producten
  •     Kan ik mijn bestelling retourneren?
  •     Hoe neem ik contact op met de klantenservice van de Kruidvat winkels?
  •     Is er een overzicht van waar artikelen op voorraad zijn?
  •     Waar kan ik beltegoed kopen?
  •     Wat zijn de (aangepaste) openingstijden van de winkels?
  •     Waar vind ik de winkels van Kruidvat?
  •     Kan ik een winkel bellen?
  •     Hoe neem ik contact op met de klantenservice van Kruidvat Foto?
  •     Ik heb een klacht over mijn fotobestelling. Wat nu?
  •     Wat is de levertijd van foto’s?
  •     Kan ik mijn Kruidvat Persoonlijk (kruidvat.nl/persoonlijk) bestelling ophalen in mijn Kruidvat winkel in de buurt?
  •     Hoe kan ik een Kruidvat Persoonlijk cadeau (kruidvat.nl/persoonlijk) ontwerpen?
  •     Ik wil een artikel aanbieden voor de verkoop. Hoe kom ik in contact met Kruidvat?
  •     Is het mogelijk dat Kruidvat mij sponsort?
  •     Hoe kan ik solliciteren bij Kruidvat?
Ga naar de veelgestelde vragen van Kruidvat

Neem contact op met Kruidvat via Facebook Messenger.

Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Kruidvat? Facebook Messenger is een programma voor Facebook gebruikers waarmee je gratis tekstberichten kunt sturen, kunt bellen en videobellen. Van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur kan je snel een reactie van Kruidvat verwachten.

Klik hier voor contact met Kruidvat via Facebook Messenger.

Neem schriftelijk contact op met Kruidvat.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Kruidvat. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Kruidvat Retail BV
  • Postbus 34
  • 3927 ZL Renswoude
  • t.a.v. Klantenservice

 

 

 

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Kruidvat.

Wil je op de hoogte blijven van de laatste aanbiedingen, kortingen en acties? Meld je aan voor de Kruidvat nieuwsbrief. Vul je emailadres in en klik op de rode button Aanmelden. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Kruidvat nieuwsbrief.

Meld je aan voor de Kruidvat nieuwsbrief.

Neem contact op met Kruidvat via Facebook.

Wil je op de hoogte zijn van alle aanbiedingen? Volg Kruidvat, @KruidvatService op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's. Bij een reactie krijg je binnen 2 uur een reactie van het Kruidvat.

Klik hier voor contact met Kruidvat via Facebook.

Neem contact op met Kruidvat via Twitter.

Bekijk meer van Kruidvat op Twitter Blijf op hoogte van de allerlaatste aanbiedingen. Volg dit Kruidvat account en lees de laatste tweets. Tijdens kantooruren krijg je binnen 2 uur antwoord van het Kruidvat, @KruidvatService.

Klik hier voor contact met Kruidvat via Twitter.

Hoe gebruik je Kruidvat Boobtape | De lowcut stijl | Kruidvat

Hoofdkantoor Kruidvat (adres)

Nijborg 17 Renswoude 3927DA Nederland
Rapportcijfer Kruidvat Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 55 beoordelingen.

Beoordeel Kruidvat Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Kruidvat Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door Joyce van Prooijen op 2-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Super slecht! Een serieuze klacht ingediend over bestelde Efteling tickets voor 4 personen, maar van een kluitje in het riet gestuurd via de telefoon en verder nul komma nul reactie meer vernomen. Fijn dat consumenten met een klacht niet serieus worden genomen.
  • Beoordeeld door m van tholl op 21-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

slecht , ben zeer ontvreden moeilijk bereikbaar ben nu al maanden bezig.
  • Beoordeeld door G.van Dijk op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn Bestelling niet ontvangen en wel betaald € 38,78. Doe Chatbericht, zit bijna een uur te wachten. Geen enkel verder contact. Mag ik hier iets van vinden!
Vriendelijke Groet, G.van Dijk.
  • Beoordeeld door Haan H.H. op 11-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Waardeloze winkel. Aanbieding kofffiemelk b.v., ingaande dinsdag, om tien 10 uur al uitverkocht!
Lokkertjes!!! Daaaaag Kruidvat,
Komen nooit meer in uw winkels.
  • Beoordeeld door Smets andrea op 9-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte service je wordt van de is n aar de ezel gestuurd. Kruitvat komt zijn promotie aanbieding niet na misleidend reclame
  • Beoordeeld door Truus walter op 29-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg geen goed antwoord op de vraag waarom op de online site van Kruidvat staat dat als je iets besteld en het in de winkel afhaalt dit altijd gratis is
Nu wilde ik iets bestellen maar kreeg toen de vermelding dat je voor minimaal 15 euro moest bestellen voor gratis verzending.
Dit klopt dus niet met de eerdere vermelding van altijd gratis dus zeer misleidend.
Zet dan meteen erbij dat je voor minimaal 15 euro moet bestellen bij afhalen in de winkel
  • Beoordeeld door G. van Hattem op 16-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gisteravond getracht 10 pakken koffiebonen fortissimo extra strong te bestellen dat lukte maar 4 zakken € 20,00.
Reclame van 13 tot 25 april.
Deze morgen vroeg een e mail ontvangen dat er weer voorraad was voor de prijs van € 7,99 per zak van 1 kg.
Weer geprobeerd on line te bestellen maar wat staat er niet voorradig!!!!!
Op FB messenger bericht gestuurd en een onzin verhaal terug gekregen.
Gr. G. Van Hattem
  • Beoordeeld door Carla op 6-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet via mail te bereiken en chat slaat nergens op.
Telefonisch kwam ik ook niet ver dus erg lastig om je klacht uit te leggen
  • Beoordeeld door Violina op 26-02-2021
  • Rapportcijfer: 4

Moeilijk bereikbaar per mail of chat.
  • Beoordeeld door Yvonne op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

heb een kruidvatkaart.
maar om de een of andere reden is deze niet actief.
het enige wat ik wil is deze actief maken. maar met de chatbox kan ik niet terug chatten.
hopelijk kunnen jullie contact opnemen om dit recht te zetten. ik ontvang wel mail ( aanbiedingen) van Kruidvat, die ik vervolgens activeer maar niet kan gebruiken omdat mijn kaart niet actief is!!!
  • Beoordeeld door Y op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vanmorgen Kruidvat Drachten geweest. 4 mensen zonder mondkapje. Kind mee te fun shoppen. Houden zich totaal niet aan de coronaregels. Ik kom er niet weer. Schandalig.
  • Beoordeeld door Menne Bos op 4-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nooit telefonisch te bereiken en je ontvangt niet wat op de bon staat als verzonden
  • Beoordeeld door Jolande Gehring op 28-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Filiaal in Helmond Hoofdstraat worden niet aan de coronaregels gehouden. Groepen maar 1 mandje sjouwen daar gewoon naar binnen. Geen manager te bekennen of iemand die de mensen aanspreken. Ik vind het een kwalijke zaak en voel me in jullie winkel niet veilig. Wat gaan jullie hier aan doen?
  • Beoordeeld door Tamara Koehler op 23-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Geen afhaalbewijs gekregen voor Ordernummer: 1105803877
Orderdatum: 17-11-2020
Geen mogelijkheid om dit binnen een uur met de helpdesk te fiksen. Chatbot slaat al helemaal nergens op.
  • Beoordeeld door Sniedt op 21-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht: als je een eenvoudige vraag hebt kom je niet verder. Ik weiger om betaald te telefoneren . Gewoon een e-mailadres v jullie is veel klantvriendelijker. Met chat kwam ik niet verder.
Bel Kruidvat
0318 798 000