Vliegwinkel.nl is niet telefonisch bereikbaar!
Gebruik bij voorkeur één van de alternatieve contactmogelijkheden om ergenis te voorkomen.
We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Vliegwinkel.nl? Laat ons je ervaringen met Vliegwinkel.nl weten!
Beoordeel Vliegwinkel.nl.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vliegwinkel.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Wil je een mail naar Vliegwinkel.nl sturen? Het adres is info@vliegwinkel.nl. De medewerkers van de klantenservice van Vliegwinkel.nl staan 7 dagen per week voor je klaar om alle mails te beantwoorden. De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur, zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en zondag van 10:00 tot 15:00 uur.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Vliegwinkel.nlGebruik het contactformulier van Vliegwinkel.nl om een vraag te stellen over je betaling. Hier vind je een paar voorbeelden van vragen die je beantwoord zou kunnen willen krijgen. Is het mogelijk om te betalen met creditcard? Waarom wordt er een aanbetaling gevraagd? Hoe hoog is de aanbetaling van een vakantie? Wanneer moet ik mijn reis betalen? Klik op onderstaande link om het contactformulier van Vliegwinkel.nl te openen.
Ga naar het contactformulier op de website van Vliegwinkel.nlZoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Vliegwinkel.nl? Het is lastig om telefonisch contact met hen te krijgen. Tijdens hun openingstijden kan je proberen de klantenservice te bereiken via Facebook Messenger.
Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Facebook Messenger.Lees op de website van Vliegwinkel.nl, wat de meest populaire vragen zijn:
Of bekijk de vragen per onderwerp bij Vliegwinkel.nl:
Ben je ontevreden over de service van Vliegwinkel.nl? Je kan bij de klantenservice van Vliegwinkel.nl via mail een klacht indienen. Het mailadres is info@vliegwinkel.nl. De medewerkers van de klantenservice zullen hun uiterste best doen om jouw klacht zo goed mogelijk op te lossen.
Klacht indienen bij Vliegwinkel.nl.Wil je niets missen? Met de nieuwsbrief van Vliegwinkel.nl mis je geen enkele korting meer. Schrijf je hier in en klik op onderstaande link.
Meld je aan voor de Vliegwinkel.nl nieuwsbrief.Wil je niets missen en altijd op de hoogte worden gehouden van de beste vakantie-aanbiedingen? Of heb je een vraag voor de klantenservice? Tweet Vliegwinkel.nl. De medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:30 uur, op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10:00 tot 15:00 uur. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van Vliegwinkel.nl.
Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Twitter.Volg Vliegwinkel.nl op Facebook voor het laatste nieuws en als je de mooiste en goedkoopste reizen wil scoren. Meld je aan of maak een account aan. Wil je bijvoorbeeld weten of je online kan inchecken en stoelen reserveren, of dat er een transfer is inbegrepen? Stel vragen aan de klantenservice van Vliegwinkel.nl. Verder kan je de nieuwste aanbiedingen bekijken en de laatste informatie lezen over de meest populaire bestemmingen. Tijdens de openingstijden van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:30 uur, zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur en op zondag van 10.00 tot 15.00 uur krijg je zo spoedig mogelijk reactie op je vraag van Vliegwinkel.nl.
Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Facebook.Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Vliegwinkel.nl. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Vliegwinkel.nl kun je hier vinden: @vliegwinkel.
Klik hier voor contact met Vliegwinkel.nl via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 57 beoordelingen.
Geen communicatie mee mogelijk, niet via mail of telefoon. Nooit bij deze maatschappij boeken.
Voor 20 met vliegticket geannuleerd.toen 2 x netjes een mail gehad. Inmiddels is mijn boekingen niet meer te vinden bij vliegwinkel en wil ticket kosten terug. Sinds eind juli radiostilte geen reactie ontvangen op verzoek voor terugboeking ticketkosten
Zelfs een cijfer 1 is te hoog voor Vliegwinkel.nl!!! Telefonisch al maandenlang niet te bereiken en ook op email wordt niet gereageerd. Schandalig!!!
Waardeloos! Wacht al ruim 5,5 maand op mijn restitutie van de tickets! Je kunt niet met ze telefoonneren en krijg op elke e-mail een automatische mail terug met dezelfde informatie. Maar geen informatie aansluitend op mijn restitutie verzoeken.
Boek nooit meer via vliegwielen.
Waardeloos! Nog steeds geen reactie op mails in verband met restitutieverzoek!!!!
Eerst gekozen voor voucher , maar totaal geen reaktie , daarom wil ik nu mijn geld terug , ik heb ze lang genoeg de tijd gegeven.
KLM stuurt mij door naar vliegwinkel ze kunnen niks voor mij doen , omdat ik bij vliegwinkel geboekt heb. Nu meerdere emails gestuurd totaal geen reactie .
Vlucht was in Mei
Vlucht geanulleerd dat kon volgens vliegwinkel en de maatschappij tegen 100 % refund. Je hoort niets van ze onbereikbaar en sturen je een standaard mail om je af te schepen. Aan de reackties op de site zijn we niet de enigste die dit overkomt met deze oplichtersbende. Wordt tijd om televesie programma Radar in te schakelen en die erachteraan te sturen.
Vanaf 12 maart j.l. niets meer van zich laten horen, terwijl mijn vlucht naar Indonesie al geannuleerd was. Zijn zogenaamd niet bereikbaar, maar wel om te boeken voor een volgende reis. Boevenbende is het...!!!!!
vandaag is officieel onze vertrekdatum,maar nog geen enkele response gehad van vliegwinkel.nl. zelfs de belofte dat ze binnen 72u contact opnemen komen ze niet na.
Waardeloze organisatie!!!!
Zijn nog minder als 1 punt waard
Transavia stuurt mij door naar Vliegwinkel en vliegwinkel stuurt mij door naar Transavia die weer aangeeft dat voucher / geld via vliegwinkel gaat. Laatste Contact was van Maart , de vlucht was van 20 maart daarna totaal geen contact meer mogelijk.Geen geld en geen voucher gehad .VLIEGWINKEL REAGEREN GRAAG !!!
schandalig dat er al sinds woensdag niemand reageert op diverse mails/facebookberichten met hierin ook aangegeven dat het om een SPOED zaak gaat...
Al vanaf 16 mei geen contact te krijgen iedere mail wordt beantwoordt met automatisch antwoordt nog geen voucher ontvangen en geen contact mogelijk waardeloos kan zo niet eens een nieuwe vakantie boeken
Absurd dat KLM wel bereikbaar is, maar ons niet kunnen terugbetalen doordat vliegwinkel.nl er tussen zit. En dat vliegwinkel.nl gewoon helemaal niet bereikbaar is. Je krijgt alleen standaardmailtjea dat ze het zo druk hebben... pfff, nooit meer via vliegwinkel.nl.
Slechter dan slecht. Geen communicatie mogelijk. Hebben het geld van de airline ontvangen en moeten dit overmaken naar mij, Dat is bevestigd in een email van 29 april 2020. Inmiddels 28 juni niets gezien gehoord of gekregen. Pure diefstal en oplichterij.
Vliegtuigmaatschappij wilt geld teruggeven maar Vliegwinkel reageert niet op onze mails. Hierdoor kunnen wij het geld niet terugkrijgen..
Slecht niet bereikbaar geen idee wat er met mijn tickets gebeurd op e-mail wordt ook niet gereageerd
Nooit meer vliegwinkel
geen enkele reactie op onze mail
Beoordeel Vliegwinkel.nl Klantenservice