Bellen met PostNL

Waarom bellen met PostNL Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een van de producten of diensten van PostNL.
  • Je hebt een klacht.
  • Je hebt een vraag over de verzending of ontvangst van een pakket of een aangetekende zending.
  • Je hebt een vraag gerelateerd aan de PostNL webshop,
  • Je wilt gebruik maken van of hebt een vraag over de verhuis- bewaar en/of doorzendservice.

Openingstijden telefonische klantenservice PostNL

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 20:00
  • Dinsdag 08:30 - 20:00
  • Woensdag 08:30 - 20:00
  • Donderdag 08:30 - 20:00
  • Vrijdag 08:30 - 20:00
  • Zaterdag 09:00 - 16:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer PostNL: 088 2255555

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je een zakelijk klant van PostNL? Bel dan het volgende nummer: 088-8686868

Heb jij onlangs contact gehad met PostNL? Laat ons je ervaringen met PostNL weten!
Beoordeel PostNL.

Controleer op storingen bij PostNL.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van PostNL.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Postkantoren.
  • Track & Trace.
  • Track & trace.
Controleer of er een storing is bij PostNL

KvK gegevens PostNL

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 27124700
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017527368
  • Statutaire naam: Koninklijke PostNL BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met PostNL?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met PostNL? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met PostNL.

Neem je liever op de ouderwetse manier contact op met PostNL. Pak pen en papier, start met schrijven en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • PostNL
  • Postbus 99180
  • Leeuwarden

Let op! Het kan tot 10 dagen duren voordat je een reactie krijgt van PostNL. Heb je haast? Gebruik dan een van de andere contactmogelijkheden of bel.

Chat online met PostNL.

Chatbot Daan is 24/7 aanwezig en helpt je graag. Chatbot Daan kan al veel vragen beantwoorden. Mocht het toch niet lukken? Dan helpt een medewerker van PostNL je graag verder. Hieronder zie je de openingstijden van de klantenservice:

 

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 20:00 uur.
  • Zaterdag: van 09:00 tot 16:00 uur.
  • Zondag: Gesloten.
Start een chat met PostNL

Neem contact op met PostNL via Facebook Messenger.

Je kunt 24/7 via Facebook Messenger contact opnemen met PostNL. Reactietijden zijn onbekend.

Klik hier voor contact met PostNL via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen PostNL.

Bekijk de veelgestelde vragen aan PostNL:

  • Is het Wholesaleaanbod voordeliger dan het Openbaar Aanbod of PostNL-Aanbod?
  • Als ik niet direct op 1 december, maar bijv. 1 januari start met Wholesale Zakelijke Post aanleveren. Op welke tarieven heb ik dan recht tussen 1 december en 1 januari?
  • Wat vindt de ACM van wat jullie in het contract en de voorwaarden hebben gezet?
  • Waarom houdt PostNL een testperiode?
  • In hoeverre verschillen de Wholesale Voorwaarden van de algemene voorwaarden?
  • Waarom stelt PostNL in het Wholesaleaanbod andere en soms strengere voorwaarden, waardoor we bijvoorbeeld anders moeten aanleveren dan we tot nu toe hebben gedaan?
  • Ik moet om 21.00 uur mijn hele wholesale-partij hebben uitgeladen en overhandigd aan PostNL. Wat nou als ik nog 1 bak moet uitladen? Ben ik dan te laat?
  • Wat als ik te laat ben door bijvoorbeeld slechte weersomstandigheden of file? Dat is dan toch overmacht?
  • Hoe zorgen jullie dat je kunt aantonen dat ik te laat was?
  • Kan ik meekijken met jullie controles?
Ga naar de veelgestelde vragen van PostNL

Neem contact op met PostNL via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van PostNL.

Klik hier voor contact met PostNL via Pinterest.

Neem contact op met PostNL via Facebook.

Volg PostNL ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina  van PostNL kan je ook direct contact opnemen met een medewerker en om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.

Klik hier voor contact met PostNL via Facebook.

Neem contact op met PostNL via Twitter.

Je kunt 24/7 contact opnemen met PostNL via Twitter. Door op onderstaande link te klikken kun je een privebericht sturen naar PostNL. Het is onbekend binnen welke termijn je een reactie kunt verwachten van PostNL.

Klik hier voor contact met PostNL via Twitter.

Werken bij PostNL. Breng het samen. (Nederlandse subtitels)

Hoofdkantoor PostNL (adres)

Prinses Beatrixlaan 23 Den Haag 2595 AK Nederland
Rapportcijfer PostNL Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 175 beoordelingen.

Beoordeel PostNL Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan PostNL Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor PostNL Klantenservice

  • Beoordeeld door Johann op 29-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wordt niet goed geholpen Na meerdere malen gebeld te hebben is mijn probleem niet opgelost De beloftes worden niet nagekomen De bezorger bezorgd hier niet meer omdat ik een klacht heb ingediend Hier was zijn antwoord op dat hij niet meer bezorgd bij me Heb al 4x zelf pakket op moeten halen en kreeg geen briefje door de deur De pakket bezorger zou hiero op aangesproken worden en sanctie krijgen Maar hij bezorgd nog steeds niet
  • Beoordeeld door Gjm mooren op 22-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Geen contacymogelijkheid
Pakket in 3 s tukken gebroken
Verkeerd bezorgadres
Fouten in de teruggekoppeld afmeting van het pakket
  • Beoordeeld door Gjm mooren op 22-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Met een klacht kon ik niet echt terecht. Telefoneren bleek onmogelijk
  • Beoordeeld door marlies stavert op 15-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos
Er bestaat gewoon geen Service
  • Beoordeeld door MAELISSA op 8-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

NIET KLANTVRIENDELIJK ALS JE NIET TELEFONISCH EEN KLACHT KAN OPLOSSEN
PAKKET STAAT AL SINDS 09 FEBRUARI 2022 VOOR AFLEVERING
  • Beoordeeld door Kiki op 1-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet aanbellen en wegrijden als men buiten komt. Slechte service, niet tevreden
  • Beoordeeld door Rolf op 23-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

2x in korte tijd een pakketje kwijt geraakt
De eerste keer op het sorteer centrum ( maar ik twijfel omdat het 2x bezorgd zou worden en wegens drukte uitgesteld daarna kwijt)
de tweede keer pakketje voor de duur gezet met briefje in de bus. resultaat pakket weg . klantenservice gebeld ( wat je geen service mag noemen) zij hebben geen antwoord op mijn vragen hoe dit op te lossen en dan gaat de hoorn erop. Daarna weer gebeld en gevraagd om iemand die wel iets te vertellen heeft , maar blijkbaar werken die niet bij postnl. of te wel zoek het maar uit.
  • Beoordeeld door Lex Lelsz op 18-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

PostNL komt afspraken over terugbellen niet na
PostNL heeft pakketje kwijt gemaakt (geven ze zelf toe)
PostNL reageert niet op mijn schriftelijke klacht
PostNL is niet per mail bereikbaar (schande in 2022)
  • Beoordeeld door H.breuring op 11-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

2 weken geen post ontvangen postnl totaal telefonies niet bereikbaar. 1106hh 259
  • Beoordeeld door Hans van der Tooren op 8-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice, hoezo service.
klantenservice onbereikbaar, telefoonnummers klantenservice zijn buiten gebruik (088-2255622 en 088-2255555)
ik wacht op een pakket dat inmiddels een maand op inklaring wacht! Eerste melding is van 10-1-2022!
Deze melding zal ook wel zinloos zijn. Deze melding gaat uiteraard direct de spambox in.
  • Beoordeeld door van essche op 19-01-2022
  • Rapportcijfer: 7

pakjes worden niet aangeboden en gaan steeds naar afhaalpunt
  • Beoordeeld door B.v.Oosterhout op 18-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Postnl is werkelijk te waardeloos voor woorden!! De site van postnl is een horror verhaal zonder einde! Je verzuipt in de informatie, de categorieen en sub en sub sub categorieen. Je surft jezelf ziek maar ook maar een enkel gegeven vinden dat je zoekt of nodig hebt. Ho maar! Bellen? Het door postnl opgegeven nummer blijkt niet langer in gebruik te zijn. Mailen? Er is nergens maar dan ook nergens eenmailadres te vinden! Hopeloos en om helemaal krankzinnig van te worden. Probeer nu al meer dan een week een klacht in te dienen maar het is mij nog steeds niet gelukt! Wat voor een bedrijf is dit??????????
  • Beoordeeld door B.v.Oosterhout op 18-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Postnl is werkelijk te waardeloos voor woorden!! De site van postnl is een horror verhaal zonder einde! Je verzuipt in de informatie, de categorieen en sub en sub sub categorieen. Je surft jezelf ziek maar ook maar een enkel gegeven vinden dat je zoekt of nodig hebt. Ho maar! Bellen? Het door postnl opgegeven nummer blijkt niet langer in gebruik te zijn. Mailen? Er is nergens maar dan ook nergens eenmailadres te vinden! Hopeloos en om helemaal krankzinnig van te worden. Probeer nu al meer dan een week een klacht in te dienen maar het is mij nog steeds niet gelukt! Wat voor een bedrijf is dit??????????
  • Beoordeeld door T. Leeuwenberg op 17-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

PostNL is telefonisch onbereikbaar
Postadres van PostNL haast onvindbaar

Digitaal vraag stellen leidt tot verdrinking
Digitaal klacht indienen niet te doen

PostNL veracht de klant
  • Beoordeeld door JeMoeder op 15-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Bro,
Er zou op 14 januari haarverf van 'manic panic' in de kleur envy green (ofzoiets) voor mij bezorgd worden. Het inmiddels later dus ik ging me afvragen waar het nu is. Ik had de mail van PostNL nog eens gekeken en zag dat er stond dat het bezorgadres aangegeven is als ergens in Bergeik. Hier woon ik dus niet. Nou heb ik al betaald en ligt mijn pakket dus kennelijk daar. Wat nu?
  • Beoordeeld door G. M. Visser op 9-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Pakket geleverd zeggen ze. Maar ik heb niks. Nou meneer wacht dan maar even tot maandag. Speciaal vrij genomen hiervoor, maar dat gaan ze vast niet vergoeden. Service van 0.0 bij dit bedrijf. Haal maar snel die lockdown er weer af, dan kunnen we gewoon weer wat ophalen.
  • Beoordeeld door Claudia op 6-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Moeilijk om Post.nl te bereiken. Echt waardeloos. 088-255555 doet het niet. 0900-0990 doet het niet.
Dan maar het zakelijke nummer gebeld: 088-8686868, optie 7 gekozen voor persoonlijke vraag. Allerlei optie-keuzes verder kon ik 20 minuten wachten totdat ik eindelijk iemand te pakken kreeg. Blijkt na navraag dat de telefoniste vanuit Spanje mijn vraag wilde beantwoorden. Zijn hieraan kosten verbonden? Ik werd voor de tweede keer in de wacht gezet, ze ging het navragen. Haar antwoord was: ‘Nee, omdat ik via Post.nl bel en ze zei ook iets met ‘Robot’. Dat laatste begreep ik niet zo goed. Heb ik antwoord op mijn vraag gekregen waarvoor ik eigenlijk belde? Nee, ze kon mij niet verder helpen over een Track&Trace vraag. Haar antwoord: de site zullen ze waarschijnlijk veranderd hebben.
  • Beoordeeld door John op 3-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een zooitje. Niet te bereiken.
  • Beoordeeld door DKD op 31-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Doen jullie wel eens iets met tips/ ideeën die men aanreikt. Tot nu weinig van gemerkt.
Vriendelijk blijven maar onmiddellijk naar de prullenmand verwijzen de uitvoering en planning is reeds gemaakt.
Waarom dan de klant aan deze schijnheiligheid onderwerpen o ja woorden doen er toe om de massa te sussen.
Zolang bedrijven gerund worden door de meestal oudste leden van onze samenleving moet je geen verandering verwachten.
  • Beoordeeld door Everbag op 30-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil inklaringskosten betalen maar daar zou ik te laat voor zijn. In de e-mail staat tot 1-1-2022 en ik heb ook nog een herinnering ontvangen. Alles geprobeerd niets lukt hele slechte zaak.
  • Beoordeeld door I.T.M. Talsma - Kremers op 30-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

30/12/21: Dinsdag 21/12 zijn er verjaardagskaarten verstuurd (met GEWONE postzegel) die 29/12 pas zijn aangekomen: ruim 1 week later! Niet alleen deze maar ook andere kwamen pas een week na de verjaardag aan. Meer dan schandalig en zeer klantonvriendelijk dat er geen prioriteit wordt gegeven aan reguliere post, terwijl daar wel voor wordt betaald.

De website werkt niet optimaal (bijvoorbeeld voor het indienen van een klacht). Alles wat aangeklikt kan worden, lukt niet of de mogelijkheden die er zijn, worden niet getoond.
  • Beoordeeld door Lex BARENDReGt op 29-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. Geen e-mail adres .Geen postadres. Ook niet normaal te bellen. Post wordt gewoon niet bezorgd. 3 brieven met codes verstuurd en 1 brievenbuspakket met pakketzegel. Alles op 20 dec verstuurd. Alles op 29 december nog steeds niet bezorgd.
  • Beoordeeld door M op 22-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

We waren op zaterdag 11 december 2021 de hele dag thuis. Tevergeefs gewacht op pakket. Toch werd door Postnl via de mail gemeld dat we niet thuis waren en het pakket werd direct doorgegeven aan een ophaalpunt. Geen bericht in de brievenbus, geen tweede bezorgmoment. Heel slechte service!
  • Beoordeeld door Sándor Jakab op 18-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

PstNL is verschrikkelijk traag. Mijn pakket is sinds 14 december nergens heen verhuisd! Levering binnen 3-6 dagen is gewoon een nachtmerrie!
Vrolijk kerstfeest!
  • Beoordeeld door A.J.M.Don op 17-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb vorige week vrijdag 12 december 70 kerstkaarten verstuurd. Verschillende zijn na een week nog niet bezorgd. U streeft naar 3 dagen bezorging.
Waar betaal ik eigenlijk voor?
Ik vind dit heel slecht.
  • Beoordeeld door Sjaakie op 15-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het meest onbereikbare bedrijf van Nederland weer eens GEPROBEERD te bereiken!
En het blijft gewoon een drama met deze knullige lui. Opdoeken dat bedrijf en heel snel.
En ja, ze zijn al jaren druk haha! Prutsers zijn het...
  • Beoordeeld door C. Walet op 15-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

De bezorger kan mijn adres niet vinden en stuurt het pakket naar de afzender. Klantenservice gebeld maar deze klanten'niet'service kan alleen een klacht invoeren. Ze kunnen er niet voor zorgen dat het pakket morgen alsnog geleverd wordt. Ze verschuilen zich achter hun procedures. Mijn procedures tellen niet.
  • Beoordeeld door J. B. Jansma op 14-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht om zo slecht bereikbaar te zijn
  • Beoordeeld door Fenny Wichers op 10-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos dit!! Klantenservice onbereikbaar. Postpakket niet bezorgd. Op site 100x je track en trace code invoeren en dan in een cirkeltje terechtkomen. Postnl krijgt een - 10 van ons
  • Beoordeeld door Helen op 7-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

2 pakketten uit Verenigd Koninkrijk liggen waarschijnlijk bij douane, 2 T&T nummers van PostNL
op 8 november 2021 verstuurd en op 7 december 2021 nog niets ontvangen. Met moeite klacht via website in kunnen
dienen en vervolgens -behalve ontvangstbevestiging- blijft het stil.
PostNL is in de 2e Kamer in 21 vragen expliciet genoemd als slecht presterend pakketdienst door dhr G. van Dijk (PvdA)
en dan nog zoiet PostNL geen reden om servicegehalte op te krikken.... Dat Kroontje van Koninklijke moestenze maar eens uit het logo halen want dit is een aanfluiting, gelet op feit waar dat symbool voor staat en waarom dat intertijd verstrekt is. Vermoede;lijk weet men dat niet bij PostN:L of men heeft er lak aan.
  • Beoordeeld door anja op 6-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

slecht,heel slecht!!!! niet per telefoon bereikbaar en de vraag die ik heb staat nergens,ik heb meer dan 20 euro betaald om iets te versturen en krijg geen code of postegels,
  • Beoordeeld door V.d. Zwan op 27-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Pakketje uit de US blijft maar bij de “douane” liggen.
Eerste contact. Advies dat als ik na vijf dagen het pakketje nog niet heb dan moet ik contact opnemen met de verzender.
Tweede contact pakketje wordt met veel moeite opgespoord met de mededeling dat het nog bij de douane ligt. Dat kan nog wel twaalf weken duren. Op mijn vraag waar ik een klacht kan indienen krijg ik als reactie dat ik maar even moet googelen.
Contact met de douane eerste reactie is vaag en ontkennend. Tweede reactie is dat de douane niets met het inklaren van postpakketjes te maken heeft en dat ik contact moet opnemen met de vervoerder Post.nl dus.
Weer gebeld met post.nl nu kan het nog wel vier weken duren en ik kan een klacht indienen als het pakket twee weken te laat is.
Het was al meer dan twee weken in het land maar post.nl beslist dat er een andere datum wordt gehanteerd.
Contact met Daan is dramatisch. Als je vraag hoe en waar je een klacht kunt indienen dan begrijpt hij consequent de vraag niet.
Samengevat tegenstrijdige informatie, ontkennen dat het pakket bij post.nl is en een systeem om klachten te weren.
  • Beoordeeld door Mieke op 4-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice van PostNL krijgt van mij een 1 !!! Eindeloos wachten met als resultaat 20 Euro belkosten. En wat ze met je klacht doen blijft een raadsel, je krijgt geen reactie terug. Een mailadres is er niet. Helaas zijn we afhankelijk van PostNl.
  • Beoordeeld door ZJ BAKKER - BROEKEMA op 4-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

brief van 29 oktober'21 is nooit op de bestemming aanekom , maar bij mij in de brieven bus gekomen


We waren WEL thuis, maar als uw bezorgers , postbestellers te beroerd zijn te lezen wat er aangeplakt zit op de deur. Want de bel horen wij niet omdat we allebeide een beetje doof zijn. Het is ouderwetse bel .
Er staat dus aangeplakt. "BIJ GEEN GEHOOR, OP KAMERRAAM KLOPPEN"
en dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd.
Ik had bij Coolblue de activatiecode van Office 365 besteld, wat gebeurd er ze zetten die gewoon tegen de drempel van de voordeur aan
Als er niet een paar lui hier inde buurt wat hard een woordenwisseling hadden gehad, daarop reageerden wij en zagen de activatiecode staan.
Mijn verstandelijk gehandicapte zoon had een mooi schilderijtje voor ons gemaakt, omdat we 39 jaar getrouwd waren, kreeg die in de mijn PostNl te heb. Een paar uur later was die verdwenen , maar nooit ontvangen. Stuur ik een mm ail naar de klantenservice krijg ik te horen als dat meer dan 3 dagen oud is, dan word het vernietigd
Dat vind ik niet kloppen. En hoe maak ik dat mijn zoon duidelijk zodat zijn post is vernietigend, erg slechte service. Nu gebeurt het zelfde weer de post die ik naar hem heb gestuurd komt steeds. weer terug.
Ik ben hier echt kwaad over, en dat is nog voorzichtig uitgedrukt . En knap waardeloos.

Zwaantina Bakker- Broekema
  • Beoordeeld door R.Verhelst op 1-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik heb twee dozen, keurig voorzien van label en adressen, afgeleverd bij postkantoor. Daar betaald voor aangetekend bezorgen en track en trace.
de dozen zouden binnen 6 dagen geleverd worden.
we zijn nu zes dagen verder en er wordt 1 DOOS BIJ MIJ TERUG THUIS AFGELEVERD. geen track en trace informatie en waar is de andere doos? beide dozen zijn tegelijkertijd verstuurd en zouden NU in IERLAND moeten zijn. klantenservice is onbereikbaar, geen mailadres, geen chatservice en via app geen nieuwe informatie. werkelijk!!!!
  • Beoordeeld door Jaap van der Meij op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Telefonisch niet bereikbaar.
Als het te druk is ( volgens het bandje ) zorgen ze er gewoon voor dat de boel plat wordt gegooid, gevolg postnl onbereikbaar op wat voor manier dan ook.
Mijn pakket is al 4 weken onvindbaar, terwijl het postnl moet zijn, trackingcode niet bekend bij ze.
  • Beoordeeld door monika spruijt op 18-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

afgelopen donderdag zou m,n pakket bezorgd worden doch m,n pakket was vertraagd ik kreeg een mail met de mededeling dat post nl mij gemist had hoezo gemist? ik was continu thuis ik kreeg een melding dat ik m,n pakket op kon halen vanaf afgelopen zaterdagmiddag bij coop op ,t driewegplein dat was ik net van plan wat schetst mijn verbazing? wederom een email met de mededeling de bezorger is onderweg met mijn pakket naar de kampenringweg dus moet ik ,m daar ophalen????? wat is dit voor gedrag? moeilijk he? om een pakket gewoon op ,t juiste adres te bezorgen ik vrees dat als ik aankom per fiets op de kampenringweg mijn pakket daar NIET is wat een zooitje bij post nl
  • Beoordeeld door Johan smit op 18-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al 2 mnd bezig om mijn teveel betaalde geld terug te krijgen die ik heb betaald voor aanschaf verzend code
  • Beoordeeld door Guyomard op 17-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht geen telefonischcontact
Niet bereikbaar
  • Beoordeeld door H.J.L .van Ewijk op 16-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben nog nooit van mijn hele leven zo onbeschoft behandeld.
Bel PostNL
088 2255555