We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met De Gelderlander? Laat ons je ervaringen met De Gelderlander weten!
Beoordeel De Gelderlander.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Gelderlander? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.
Start een chat met De GelderlanderSchrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het De Gelderlander. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 07:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander je openbare gegevens.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan De Gelderlander:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Neem contact op met De Gelderlander via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten. @DeGelderlander
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter.Een groot deel van de content van De Gelderlander kan je vinden op Facebook. Foto’s en video’s, artikelen en nieuwsberichten, je vind het er allemaal in een oogopslag terug. Blijf bij en like de Facebookpagina van De Gelderlander.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook.Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van de Gelderlander. Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Pinterest.Ben jij geïnteresseerd in een abonnement op De Gelderlander? Dan is hun YouTube kanaal een goede manier om een indruk te krijgen. Het meest recente nieuws staat voor je klaar. Dus klik: ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Gelderlander’.
Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander.Het laatste nieuws van De Gelderlander wordt altijd gepost op Instagram. Het meest recente nieuws overal vandaan vind je ook hier. Het Instagram account vind je door te klikken op: @de_gelderlander.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram.Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Gelderlander. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!
Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van De Gelderlander.Rapportcijfer is gebaseerd op 153 beoordelingen.
Mijn krant komt al een week te laat bij me in de bus. Via de klantenservice krijg ik dan een doorkiesnummer. Hier schiet ik niks mee op. Ja, een digitale krant. Ik wil een echte krant. Helaas tot op heden komt mijn krant nog steeds te laat.
Het lukt mij niet een klacht in te dienen.
Elk e mail wordt retour ontvangen
Slechte bezorgen van de krant
Ik heb een zaterdag abonnement, maar de bezorging is slecht soms wel soms niet . Op gestuurde klacht komt wel een reactie maar verder gebeurd er niets,
Geen gelderlander ontvangen, de 18-04-2021, ook niet het beloofde voucher ontvangen. Vorig jaar hetzelfde verhaal
Beste ledenservice.
De bereikbaarheid van de Gelderlander contactservice is buitengewoon slecht . Je kunt alleen toetsen indrukken als je de krant niet hebt ontvangen.
Alsof het erbij hoort dat je de krant met regelmaat niet krijgt. De bezorgers moeten de krant gewoon nabrengen zoals in het verleden. Deze worden toch betaald . Ieder moet hierin zijn verantwoordelijkheid dragen. Waar blijven de overgebleven kranten?
Wij willen en geen digitale krant lezen en gebruiken dit nooit. Wij hebben hier niet om gevraagd. Daar hebben wij de krant niet voor. Met klachten wordt weinig gedaan en heb niet het gevoel dat je hierin serieus genomen wordt. Als zich nog meer meer leden afmelden omdat een krant erg duur wordt en er met regelmaat klachten zijn over de bezorging dan is dit een punt om over na te denken en service te bieden zoals deze in het verleden was.
Met vriendelijke groeten, Fam. Bouwman.
Zevenaar
Ik heb alleen de zaterdag editie en moet daar aardig wat geld voor betalen, zodat ik op zondag rustig mijn krant kan lezen.
Maar dan moet deze wel bezorgd worden. Het valt mij op, dat de krant vooral bij slecht weer niet bezorgd word.
En als ik er dan melding van maak, krijg ik een digitale tegoedbon om de krant in de winkel te halen.
Maar ik betaal ervoor, dat deze thuis bezorgd word, anders hoef ik geen abonnement te nemen op deze krant, toch...?!!!
Ik wil iemand spreken omdat het me niet lukt de krant in de app in beeld te krijgen
Naar maanden van frustratie over geen of te LAAT of verkeerde krant in de bus kom ik met het personeel van de Gelderlander/klantenservice geen steek verder. Zij leveren niet goed maar wij kunnen niet van abonnement wijzigen, opzeggen of wat dan ook. Je staat gewoon met de rug tegen de muur en je wordt letterlijk van het kastje
naar de muur gestuurd. Ik neem dan ook never nooit geen abonnement meer van de Gelderlander !
Ik probeer al rwee dagen contact te krijgen. Lukt op geen enkel manier. Ik wil mijn abonnement opzeggen.
chat werkt niet
mail werkt niet
bellen a € 0.90 per minuut met een geschatte wachttijd van 10 minuten is belachelijk.
Van dinsdag 9 februari tot en met dinsdag 16 februari geen krant bezorgd.
Zeven meldingen aan klantenservice. Geen reactie. Zo behandel je klanten niet.
Dagelijks ontvangen wij meerdere kranten
De Gelderlander is vanaf 08.02 2021 t/m 16.02.2021 niet bij ons bezorgd terwijl andere kranten wel bezorgd werden.
De wijze van contact om de klacht te ventileren is bijzonder slecht.
Wij overwegen het abonnement op te zeggen.
Deze week met veel sneeuw heb ik begrip voor de bezorging maar deze week dinsdag vrijdag en zaterdag geen kranten bezorgd. Wel heb ik woensdag en donderdag een krant ontvangen. Jammer dan maar digitaal lezen is niet mijn voorkeur.
6 dagen op rij geen krant, ondanks allerlei toezeggingen van de "klantenservice" . Puur slecht en totaal negeren van telefonische meldingen maakt de Gelderlander een zeer onbetrouwbare leverancier.
Ik probeer al uren door te geven dat de krant al een hele week niet is bezorgd bij mijn moeder. Ik krijg een bandje en de verbinding wordt verbroken. Zeer slordig en klantonvriendelijk!!! Mijn moeder is 93 en in deze tijden is de krant een afleiding voor haar.
Slecht te bereiken klantenservice.
Moeilijk contact te krijgen om je klachten te ventileren.
Bezorging krant is miserabel.
Het is nu 16.30 uur en niet meer bereikbaar.
De krant twee dagen te laat ontvangen, maar dat kan de spreekcomputer niet aan.
Dus absoluut geen service zo.
ik wil op een normale manier via mail een vraag stellen. Kan nergens vinden hoe.
Maar hierbij mijn vraag: hoe kom ik als abonnee in topics?
Wat ik ook probeer het lukt niet. Ook heb ik het al enkele keren geprobeerd met een nieuw wachtwoord. Help!
Voor de zoveelste keer weer geen krant.
Elke keer weer doorgeven en je kunt ze niet bereiken om persoonlijk uit te leggen hoe irrittant dit is.
En het verrekenen heeft geen zin want je betaald elke maand het zelfde.
Toch maar van plan om de krant op te zeggen.
Zaterdag 12 oktober een klacht ingediend ivm 4 x niet bezorgen van de krant in 2 weken ,Van maandag 14 oktober tot en met vrijdag 18 oktober goed bezorgd voor 7 uur .Maar nu op zaterdag 19 oktober weer geen krant ontvangen .Dit kan toch zo niet doorgaan .Ik ben echt van plan om mijn abonnent op te zeggen als dit zo doorgaat tot eind van de maand oktober.
Zeer slecht telefonisch contact met de Gelderlander, gesprek om klacht van bezorging door te geven wordt verbroken. de afgelopen week elke dag gebeld dat er geen krant is.
Zaterdag gebeld ook weer geen krant, anders kreeg je een mail met een bon om de krant op te kunnen halen, maar ook dit kwam niet. Wat wordt de oplossing van de Gelderlander!!!!!!
Regelmatig geen krant wordt niks mee gedaan als je dit vermeld.
krijg slecht contact met gelderlander,kan geen klacht indienen bij bezorgservice spreek in herkennen niet wat we inspreken,wil klacht indienen over bezorging krijgen de krant al paar dagen om 8.30 uur wat veel te laat is voor ons
Wanneer kunnen wij lezers de echte berichten in jullie krant zien omtrent corona? Graag geen gecensureerde gesprekken, maar laat de wetenschappers virulogen en hoogleraren eens aan het woord. Waarom gebeurd dit niet? Steeds meer mensen zien de onzinnige regels in en zelfs de ministers voeren ze niet uit.
Nodigt u eens iemand uit van www.cafeweltschmerz.nl om objectief te praten en schrijf daar enns een 9bjectief artikel over zoals een goed journalist behoort te doen.
Ik verneem graag uw antwoord.
Vriendelijke groeten,
Yvonne Canters
Dit is nou al de zoveelste keer in ,n maand en waarom kunnen wij contact krijgen met de geldelander om persoonlijk ons beklag te doen wij zijn erg boos om kluitje in het riet bestuurt te worden
Voor de tweede keer deze week geen krant ontvangen! Via een belachelijk digitale telefoonservice die 90 cent per minuut kost moeten doorgeven. Na meer dan 25 jaar lidmaatschap nu echt klaar met de Gelderlander.
kan geen contact krijgen
Kennelijk is het voor "de Gelderlander"heel moeilijk om een simpel proef-abonnement
op een juiste manier te verzorgen.Afgelopen week is mij door een van uw medewerkers
gezegd dat het eerste exemplaar op 30/7 in mijn bus zou liggen.Dit was niet het geval en
ook de volgende dagen geen krant.
Inmiddels 2 keer gebeld hierover en nu blijkt dat het automatische bandje geen "toevoeging"
opneemt.Ik woon op nummer 34 op de 4de etage. Inmiddels is er ook al 4 euro afgeschreven
maar GEEN krant.
Van een en ander wordt ik niet vrolijker en het is bepaald geen reclame voor de krant.
Doe er wat aan en verbeter een en ander lijkt mij.
S.E.G. Griede
Op zaterdag geen contact te krijgen.
Via contact mag het wel gratis zijn.
Maar nu nog geen krant.
Reden om op te zeggen.
De zaterdagkrant niet ontvangen , erg vervelend , contact gezocht met DG om dit te melden , moet je eerst een keuze menu door , vervolgens krijg je te horen dat je de krant digitaal kan ontvangen en dat de onkosten vergoed worden , dit is me eerder verteld echter nog nooit iets ontvangen of geld terug gekregen .
Jammer ik wil alleen een krant en zeker op de zaterdag !
Mvg Fam Wensink
Niet via mail bereikbaar! In de zaterdag editie d.d. 02-05-2020 geen televisie afdruk van zondag.
Beoordeel De Gelderlander Klantenservice