Bellen met BN De Stem

Waarom bellen met BN De Stem Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het BN De Stem.
  • Je hebt een vraag over een de levering van een besteld product.
  • Je wilt een vakantie doorgeven en tijdelijk je abonnement stopzetten.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice BN De Stem

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer BN De Stem: 088-0139920

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met BN De Stem? Laat ons je ervaringen met BN De Stem weten!
Beoordeel BN De Stem.

KvK gegevens BN De Stem

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 20080147
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016725905
  • Statutaire naam: Uitgeverij BN/De Stem BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met BN De Stem?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met BN De Stem? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met BN De Stem.

Neem contact op met het BN De Stem via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het BN De Stem naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten. De chatservice van BN de Stem is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur.

Start een chat met BN De Stem

Neem schriftelijk contact op met BN De Stem.

Schrijf je liever een brief naar BN De Stem. Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • BN DeStem t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Binnen 10 dagen kun je een reactie verwachten.

Neem contact op met BN De Stem via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan BN De Stem. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met BN De Stem via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen BN De Stem.

Bekijk de veelgestelde vragen aan BN de Stem:

  • Welke abonnementen zijn er om BN DeStem te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op BN DeStem nemen?
  • Welke editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Welke edities heeft BN DeStem?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Vakantieonderbreking annuleren
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Op welke manieren kan ik BN DeStem digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van BN DeStem?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de BN DeStem nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de BN DeStem Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de BN DeStem Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de BN DeStem Nieuwsapp?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle edities van BN DeStem lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kosteloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?
  • Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
  • Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
  • Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor de Topics nieuwsbrief?
  • Hoe kom ik in contact met de redactie van BN DeStem?
  • Hoe kan ik adverteren in BN DeStem?
  • Ik wil graag BN DeStem verkopen in de winkel, hoe kan ik dit regelen?
  • Hoe kom ik in contact met de Klantenservice?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Service tijdens de corona epidemie
  •     Abonnementen
  •     Betaling
  •     Bezorging
  •     Vakantieservice
  •     Mijn account
  •     Digitaal lezen
  •         BN DeStem Nieuwsapp
  •         BN DeStem Digitale krant
  •     Topics
Ga naar de veelgestelde vragen van BN De Stem

Neem contact op met BN De Stem via Twitter.

Neem contact op met BN De Stem via Twitter. Elke dag tussen 08:00 en 17:00 op Twitter terecht. Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Twitter.

Neem contact op met BN De Stem via Facebook.

Volg BN de Stem ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina  van BN de Stem kan je ook direct contact opnemen met een medewerker. Om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Facebook.

Neem contact op met BN De Stem via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van BN de Stem.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Pinterest.

Youtube kanaal van BN De Stem.

BN de Stem heeft ook een eigen YouTube kanaal. Nieuws, foto’s, video’s uit binnenland en buitenland, je vind het hier. Bezoek dit kanaal. Je kan daarvoor klikken op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van BN de Stem’.

Ga naar het Youtube kanaal van BN De Stem.

Neem contact op met BN De Stem via Instagram.

Benieuwd naar de berichtgeving van BN de Stem? Zij hebben ook een Instagram account, @bn_destem. Het laatste nieuws op Instagram van BN de Stem vind je hier verzameld.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Instagram.

Vakantie doorgeven

Ga je er even tussenuit in Nederland en wil je op je vakantie adres BN de Stem in de bus ontvangen? Geef het hier online door. Het is ook mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Lees hier hoe je te werk gaat.

Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van BN de Stem.

Vier bedrijven in brand op bedrijventerrein in Tilburg

Hoofdkantoor BN De Stem (adres)

Markendaalseweg 448 A Breda 4811 KC Nederland
Rapportcijfer BN De Stem Klantenservice: 2.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 106 beoordelingen.

Beoordeel BN De Stem Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan BN De Stem Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door Jan Goorden op 30-09-2021
  • Rapportcijfer: 4

onbereikbaar
  • Beoordeeld door Dijmph van Merode op 29-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Eindeloos wachten aan de telefoon voor persoonlijk met de klantenservice... lukte het mij niet met de klantenservice om mijn vraag op te lossen. Klantenservice legt mijn vraag voor op een andere afdeling (abonnementen) en belooft dat die mij binnen 3 werkdagen terug zouden bellen. Is niet gebeurd...Na 5 dagen een email waarin ik geen antwoord krijg op mijn vraag. In de mail wordt mij geadviseerd, wanneer ik nog vragen had, weer contact op te nemen met de klantenservice!! Vreselijk geïrriteerd ben ik en dan wordt ik ook nog eens gebeld door een call centrum voor een 'leuke aanbieding'
  • Beoordeeld door Wildeboer op 19-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Diverse keren (geprobeerd) telefonisch contact te krijgen met de klantenservice. We ontvangen de krant vaker niet dan wel en als ie komt is het vaak in de middag. Als het al lukte om contact te krijgen is het excuus dat er geen bezorgers zijn te vinden. En dat de krant gecrediteerd zal worden. Maar daar heb ik toch geen abonnement voor. Stop dan met het verkopen van abonnementen van papieren kranten!!
De klantenservice is heel slecht bereikbaar en aan de keuzemenu heb je niets.
  • Beoordeeld door Ko Jansen op 18-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

De bezorging is een ramp!! Meerdere keren geen krant!
  • Beoordeeld door F.Wildhagen op 1-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kunt ze niet bereiken en bellen niet terug
Wat een slechte service
  • Beoordeeld door Christa op 30-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Heul slecht te bereiken
Lange wachttijden meer dan 25 min
Wil krant opzeggen straks kan het niet meer omdat de opzegtermijn is verstreken
Hoe slecht kan de communicatie en service zijn
  • Beoordeeld door H.Thiel op 28-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slechte bezorging op zaterdag ,krant komt te laat of niet,en geen contact mogelijk met de klantenservice in het weekend niet van deze tijd.
Het gaat een tijdje goed en dan is het weer zo ver, eerder op deze grond al mijn abonnement stop gezet.
  • Beoordeeld door Toon op 20-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Lijkt onbelangrijk maar is hoogst irritant dat de krant nu weer niet is bezorgd. Gratis huis aan huisblad krijg ik wel trouw in de bus. Minstens zo irritant is het ontbreken van fatsoenlijke persoonlijk contact. Waarom lukt het de Margriet e.d. Wel om gewoon te leveren. Met de ingang van vakantie ging het mis. Na twee dagen wel een krant en nu weer 2x niets. Nabezorgen is er ook niet meer bij tegenwoordig het lijkt wel of de bezorgers van de aardbodem verdwenen zijn.
  • Beoordeeld door Gerard de Schepper op 18-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Al drie dagen geen krant ontvangen..al vaker gedoe gehad met klantenservice, ben er wel klaar mee
  • Beoordeeld door h.verwijmeren op 16-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

op 2-3-6-7- 9 -10 augustus geen krant ontvangen, telefonisch contact was niet mogelijk. constant 10 min aan de lijn om te wachten tot je iemand kon spreken maar dan werd je er uit gegooid. na vele pogingnen iemand gesproken met de belofte dat ik een mail zou krijgen waarbij de niet bezorgde kranten in mindering worden gebracht. deze niet gekregen.gevraagd of er iemand contact met mij op kan nemen nog steeds geen reactie,
ik snap dat het vakantie tijd is en er nieuwe bezorgers zijn die moeten worden ingewerkt maar ik vind het een ontzettend slechte service dat je zo met klanten omgaat.
ik ben in totaal 44 jaar een blije zlezer van de stem maar dit voelt toch echt niet goed.
  • Beoordeeld door A. Augustinus op 11-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Deze week al twee maal geen krant ontvangen. Bezorging al langer een probleem. Bezorger al eens op aangesproken. Hij moet eerst een paar wijken doen in Middelburg en komt dan naar Terneuzen. Krant komt dan pas rond twee uur. Telefonisch contact onmogelijk, er wordt niet opgenomen. Alleen bandje die verwijst naar de website. Ik wil gewoon iemand spreken.
  • Beoordeeld door frishert op 9-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

7 augutus geen krant in de bus vandaag 9 augustus weer geen krant als ik bel krijg ik niemand aan de lijn
na 55jaar ga ik de krant opzeggen ik ben het beu .neem maar met mij kontakt op dan zal ik het uit leggen
  • Beoordeeld door spapen op 6-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krijg al dagen geen krant,als je belt hang je 45 minuten in de wacht en heb je dan iemand aan de lijn die zegt dat hij je terug belt maar dat is vergeten(Hij moet nog bellen) dan kun je niet spreken over klanten service.Het komt bij mij over als een heel slecht bedrijf dat zijn problemen maar moeilijk kan oplossen.
  • Beoordeeld door o. scherff op 24-07-2021
  • Rapportcijfer: 4

Lange wachttijd bij bezorgklachten en daarna krijg je doodleuk te horen dat iemand anders het moet beoordelen en dat je terug gebeld wordt.
Niet dus!!!
Ik ben er echt helemaal klaar mee, geen krant en wel abonnementskosten afschrijven. Echt schandalig!!!
  • Beoordeeld door cees de bont op 24-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch niet bereikbaar op zaterdag voor -een niet bezorgd- melding.
  • Beoordeeld door Ies den Hollander op 16-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bereikbaarheid
Krant te laat
  • Beoordeeld door Bas op 2-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

In 1week 2x geen krant ontvangen.
  • Beoordeeld door buijs op 1-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

al 3 dagen geen krant ontvangen hoe zit dat !!!!!!
  • Beoordeeld door P op 28-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb 4x de krant niet ontvangen. bij klantenservice en bezorgservice. wordt je met een kluitje in het riet gestuurd.
er veranderd niets
  • Beoordeeld door HP op 26-06-2021
  • Rapportcijfer: 10

Ondanks het niet bezorgen netjes gepast antwoord ontvangen,
Compliment is op zijn plaats.
  • Beoordeeld door Jvk op 25-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

De laatste 2 maanden mei en juni 16 x geen Krant ontvangen ,bij klanten service en bezorg service. wordt je met een kluitje in het riet gestuurd.
er veranderd niets
  • Beoordeeld door pavo op 22-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

waardeloos : 2de dag van proefabonnement al geen krant precies de reden van beeindiging abonnement destijds
word ook verder geen actie op ondernomen , ronduit : waardeloos !
  • Beoordeeld door HP op 20-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Opnieuw geen krant ontvangen, wat een bezorger staat niet achter zijn werk.. Ieder jaar op vakantie adres het zelfs vaak geen krant.
  • Beoordeeld door Raymond de Haan op 12-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Nadat er voor de derde keer in 4 weken geen krant is bezorgd, wederom geen “digitale” krant/voucher ontvangen. Ook geen contact: bijzonder slechte service.
  • Beoordeeld door wj vriens op 5-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beste bn de stem
Jullie sturen maar actie's persoons gericht maar kan nooit mee doen aan deze actie's een beetje raar is dat.

Groetjes WIlbert
  • Beoordeeld door N. Caron op 19-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg steeds een standaard bericht dat ik mijn krant niet zou hebben ontvangen terwijl ik wil weten hoe ik het gratis e-book kan bestellen. Dit is namelijk zo onduidelijk, heel vreemd voor een krant waar het draait om juiste informatie. De COMMUNICATIE laat echt te wensen over.
  • Beoordeeld door J van Bommel op 17-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

BNDESTEM aan de tel. krijgen is een onmogelijkheid ;
Je wordt afgescheept met een vragenkeuzemenu die elk persoonlijk contact onmogelijk maakt.
dit zou simpel te verhelpen zijn door in het keuze menu een keuze van" overige vraag" in te lassen.
Dit kan een computer niet aan of beantwoorden!!!
En dan nog per minuut 0.90 kosten; het duurt al diverse minuten voor dat je iets kunt zeggen door de keuze minu's en de vragen binnen een menu!!!
Het lijkt wel op iemand uit "Den Haag".

emailadres nog niet aangepast??
  • Beoordeeld door HOTEL CENTRAL op 17-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op de site staat 8.00 geopend, maar om 8.29 nog steeds dicht.
  • Beoordeeld door Ton Veraart op 8-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Alweer geen krant ontvangen
  • Beoordeeld door Bongers op 30-04-2021
  • Rapportcijfer: 2

Onbetrouwbaar.
  • Beoordeeld door Verhees op 16-04-2021
  • Rapportcijfer: 4

Zou 14 dagen proefabonnement krijgen, en de eerste dag netjes dagblad de stem ontvangen en daarna 5 dagen achtereen niet meer, ondanks melding dat ik krant niet ontvangen heb ca 2 dagen geleden
  • Beoordeeld door andre hoogeweegen op 22-03-2021
  • Rapportcijfer: 3

Afgelopen jaar vaak te late en regelmatig geen bezorging ?
Klanten Servië niet bereikbaar , mail word niet beantwoord en geen financiële compensatie ?
Al 40 jaar klant , denken erover na om abonnement helaas op te zeggen !
  • Beoordeeld door H. Mentzij op 19-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind bndestem zeer dominant, onbereikbaar, slechte klanten sevice, je moet het zoeken om een contact adres te vinden, toen ik geen abbonnement had, kreeg je de melding, je kan niet verder lezen je hebt geen abbonnement, nu heb ik een abbonnement en nu krijg je de dominante melding, je hebt dit kunnen lezen omdat je een abbonnement hebt, hoezo dominant.
  • Beoordeeld door w van steenhoven op 4-03-2021
  • Rapportcijfer: 2

bezorging is slecht klantenservice niet berijkbaar
  • Beoordeeld door Fam. de Jong op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 9

Hebben veel respect voor de krantenbezorgers, vooral onder deze winterse weersomstandigheden. Op de koudste uren van de dag valt de krant bij ons deze week al 4 dagen in de bus. Chapeau, klasse!
  • Beoordeeld door timmers op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

en 2
wij hebben nu 2 dgn geen stem ontvangen vanwege sneeuwval.bij meerdere mensen hier op dorp wel terwijl daar wegen veel slechter zijn.ik vind dit lt bar slechte zaak.
  • Beoordeeld door timmers op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

en 2
wij hebben nu 2 dgn geen stem ontvangen vanwege sneeuwval.bij meerdere mensen hier op dorp wel terwijl daar wegen veel slechter zijn.ik vind dit lt bar slechte zaak.
  • Beoordeeld door Peter de Hoon op 22-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn proefabonnement is ingegaan op 23 december 2020 en eindigt op 22 januari 2021 (vandaag). In die periode van 4 weken heb ik welgeteld 2 (lees: TWEE) keer een krant in de brievenbus mogen ontvangen. Omdat het in eerste instantie niet helemaal duidelijk was wanneer de bezorging precies van start zou gaan hebben we niet meteen aan de bel getrokken. Uiteindelijk eind december heb ik een bezorgklacht ingediend. Nadat hier helemaal geen reactie op kwam (en ook geen krant) heb ik 7 januari een bericht achtergelaten op een contactpagina (die ik nu niet meer kan vinden). Meteen daarop een mail gekregen dat mijn bericht in goede orde was ontvangen, en hierop zou binnen uiterlijk 3 werkdagen worden gereageerd. Dat moet op dit moment nog steeds gebeuren... Uiteindelijk gaan ze dan toch eens bellen (telemarketing) met de vraag of ik wilde verlengen. En dan vinden ze het nog gek ook dat ik niet positief ben. Ik moest niet alleen het negatieve zien, want ik had al die tijd toch ook online kunnen lezen?!
Dit was een 'eens maar nooit meer' ervaring wat mij betreft.
  • Beoordeeld door Kees Franken op 13-01-2021
  • Rapportcijfer: 5

Half dec. 2020 papierenkrant (na 52 jaar) op gezegd en aanvraag digitale krant.
geen bevestiging ontvangen.
4 jan. rubriek bel mij terug, men moet nog bellen. 11 jan. gebeld, bevestiging (kopie) komt eraan.
Nog niets ontvangen. Deze week papierenkrant 2x ontvangen? Ik heb wel 114. euro betaald.
Website:
Klantenservice Bad Request en abonnementen 400 Bad Request.

met groet.
  • Beoordeeld door Poostvogels op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al 4 dagen geen krant. Al 3 dagen doorgegeven en nog gaat het niet goed.wordt hè moedeloos banen wie betaald de telefoonkosten?
Bel BN De Stem
088-0139920