We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met BN De Stem? Laat ons je ervaringen met BN De Stem weten!
Beoordeel BN De Stem.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met BN De Stem? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Neem contact op met het BN De Stem via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het BN De Stem naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten. De chatservice van BN de Stem is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur.
Start een chat met BN De StemSchrijf je liever een brief naar BN De Stem. Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Binnen 10 dagen kun je een reactie verwachten.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan BN De Stem. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met BN De Stem via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan BN de Stem:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Neem contact op met BN De Stem via Twitter. Elke dag tussen 08:00 en 17:00 op Twitter terecht. Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie.
Klik hier voor contact met BN De Stem via Twitter.Volg BN de Stem ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina van BN de Stem kan je ook direct contact opnemen met een medewerker. Om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.
Klik hier voor contact met BN De Stem via Facebook.Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van BN de Stem.
Klik hier voor contact met BN De Stem via Pinterest.BN de Stem heeft ook een eigen YouTube kanaal. Nieuws, foto’s, video’s uit binnenland en buitenland, je vind het hier. Bezoek dit kanaal. Je kan daarvoor klikken op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van BN de Stem’.
Ga naar het Youtube kanaal van BN De Stem.Benieuwd naar de berichtgeving van BN de Stem? Zij hebben ook een Instagram account, @bn_destem. Het laatste nieuws op Instagram van BN de Stem vind je hier verzameld.
Klik hier voor contact met BN De Stem via Instagram.Ga je er even tussenuit in Nederland en wil je op je vakantie adres BN de Stem in de bus ontvangen? Geef het hier online door. Het is ook mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Lees hier hoe je te werk gaat.
Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van BN de Stem.Rapportcijfer is gebaseerd op 106 beoordelingen.
Geachte mevrouw/mijnheer,
Oudejaarsavond hadden wij gewoontegetrouw onze brievenbus geblokkeerd om "vuurwerkpost" te voorkomen. Zaterdagochtend werden we wakker van gerammel aan de voordeur. Tot onze schrik realiseerden we ons dat we waren vergeten de blokkering op te heffen en dat waarschijnlijk de bezorger tevergeefs had geprobeerd de krant in de bus te gooien. Toen we ons snel naar beneden haastten zagen we nog juist een auto (waarschijnlijk van de nabezorger) wegrijden. Er zou niets anders op zitten dan bij AH een krant te halen. Maar voor dat we daar aan toe waren viel alsnog de krant in de bus!! Dat vinden wij een compliment waard!
Met vriendelijke groet,
Loek en Marjo Laarhoven
Prins Hendrikstraat 74 Breda
Slecht. In het weekend niet bereikbaar. Ik wil geen voucher maar de kosten retour op mijn rekening.
1 vaak geen krant!
Juist vandaag met het jaaroverzicht geen krant!!!
Daarom erg teleurgesteld in de bezorging en het wis ook niet mogelijk om de krant nabezorgd te krijgen en de digitale krant vinden wij niet fijn lezen. De puzzels kan je niet uitprinten, daarom een dikke 1
Een teleurgestelde klant die al 28 jaar lid is en er toch overdenkt om het abonnement optie zeggen!!!
Via mail NIET te bereiken, telefonisch niet bereikbaar en niet gereageerd op terugbel verzoek. In deze tijd onvoorstelbaar.
Ik vind de manier waarop ik door de heer om 16.50 uur geholpen ben heel slecht en zeker niet klantvriendelijk. Ik zal mijn abonnement per direct opzeggen na 50 jaar . Ze moeten nog veel leren hoe ze abonnees om moet gaan en zeker om ze te behouden . Voor nieuwe klanten kan alles dus het antwoord of nette oplossing ligt bij jullie . Mijn telefoonnummer is reeds bekend . Mvg. Etienne Steijaert
Ik kan geen e-mailadres vinden wel een tel nr.
Ik wil mijn nieuwe abonnement wijzigen in 3 jaar i.p.v. 1 jaar, dat was n.l. niet mogelijk om dat op te geven bij het proefabonnement Dus 3 jaar voor 5,75 per week
groetjes
Bij het doorgeven van een vakantie wijzing in juni 2020 nav een heupfractuur van mijn moeder ramde de telefoniste maar door over de krant kunnen down loaden (mijn moeder is 83) en of het adres en de burgerlijke staat van mijn moeder nog klopte.
Mijn vader is niet lang overleden en de heupfractuur was op zijn eerste sterfdag dus allemaal niet zo prettig.
Ik wilde namelijk alleen maar die adreswijziging doorgeven, en niet al die extra info ongevraagd moeten geven om de file van de telefoniste (geen klantenservice medewerker lijkt mij? ) te kunnen completeren.
het is steeds dat er op zaterdag geen krant wordt bezorgd
opende op enige reactie
Weer geen krant ontvangen ook al eens bezorgd bij de buren ook al vaak op zaterdag geen krant ontvangen of heel laat. Nog even en we zijn van plan om de krant op te zeggen. Sorry maar hij is tenslotte duur genoeg. En dit is niet leuk.
1. Aangemeld voor 10 weken krant. Al op de 4e dag op rij geen krant. Al 4 keer gebeld en iedere keer zouden ze het regelen.. Maar tot op heden nog niks geregeld
Niet bereikbaar! Toch zeker niet als het om klachten gaat!
BN de stem verschuilt zich achter de website.
De bezorging is momenteel weer belazerd, veel te laat of helemaal niet en dan krijgen we weer de verkeerde krant ( volkskrant ipv de BN De stem) en we kunnen iedere keer naar de super om onze krant op te halen, dat kan natuurlijk niet voor zo’n duur abonnement.
On sgeduld raakt nu wel op,
Vriendleijke groeten,
Fam de rooij.
Sinds begin Corona vele extra puzzels in BN/De Stem. Extra sudeoku' s, tectonic etc. Tot mijn spijt sinds 31 augustus weer terug naar 1 sudoku. Heel jammer. Ik weet dat heel veel mensen deze puzzels ook daadwerkelijk maken. Zouden jullie in overweging willen nemen om het aantal puzzels weer uit te breiden aub
Vandaag, zaterdag 29 augustus 2020 heb ik de krant niet ontvangen, en kan ik daar over geen e-mail sturen want de server ligt er uit en BN de stem is ook telefonisch bij de klantenservice niet bereikbaar.
Waardeloos!
Slecht
Alweer geen krant mogen ontvangen
Ik ervaar dit elke maand minimaal een keer
Dit kan toch niet zo doorgaan
Krijg ook geen feed back
Ben erg teleurgesteld
Wederom gewen krant. Onze brievenbus is de laatste van hert appartement. Bezorger regelmatig te weinig kranten bij zich. Wel betalen, doch geen krant!!!!!
Proef abonnement ging over naar een jaar abonnement wat niet de bedoeling was . Helaas waren we te laat met het melden eraf. Nu zit ik er aan vast
Let op mensen , als je even een verkeerd vinkje over het hoofd heb gezien zit je er aan vast . Neem nu nooit meer een proefabonnement .
Wilde een bevestiging krijgen dat ik een abonnement was aangegaan , wacht er nog steeds op . Ook op de bevestiging dat het abonnement automatisch stopt na het jaar
Zeer slecht ze snappen niet wat ik bedoel .krijg weer een foute mail. De klantenservice slecht te bereiken lang wachten
Al vier weken op vrijdag geen krant ontvangen.
Twee keer daarvan een melding geplaatst.
Na eerste melding een antwoord: ik mocht gratis de digitale versie lezen. Dank je de koekoek!
Heb al die digitale, maar heb veel moeite ivm handicap die te gebruiken.
Waarom wordt mijn bezorger niet eens benaderd??
Afgelopen vrijdag alweer geen krant.
En nog iets: waarom krijg ik zo moeilijk bij het tikken van dit bericht een irritante mededeling telkens over mijn tekst mn GSM heen te zien van "Bel BN DE STEM..." ?
Diverse malen geen of verkeerde krant ontvangen.
Contact met BndeStem verloopt moeizaam. Opzeggen abonnement gaat niet telefonisch, ik word binnen Tien dagen teruggebeld
Zojuist contact gehad met een medewerker klantenservice. Heel ondeskundig. Vanaf januari 2020 verhuisd naar Breda. Jaren een abonnement op de PZC gehad. Omdat we gingen verhuizen naar Breda gevraagd of het PZC abonnement omgezet kon worden in een DE STEM abonnement. Dit was mogelijk, jammer dat het niet kan van DE STEM naar PZC wel een nieuw abonnement. Oké ons abonnement eindigd nu per 5 augustus 2020.
Na een ingezonden brief en een daaruit voortvloeiend gesprek nu alles goed geregeld
Ik vind het vreemd dat een abonnement enkel per telefoon kan worden opgezegd!
MVG
Ik heb een 4 weken proef abonnement genomen nav advertentie campagne met automatisch stoppen. Dit blijkt nu een jaar contract te zijn, waarschijnlijk verkeerd aangeklikt. De mails van BN de stem zijn zo opgesteld dat het reclame lijkt, daardoor heb ik gemist dat het een jaar-contract is en dit herstellen blijkt onmogelijk. Hierdoor zit ik ongewenst vast aan abonnement. Het mailadres dat in de bevestigings mails staat blijkt ook niet meer te bestaan. Op een vriendelijke manier werd duidelijk gemaakt dat BN de stem deze vergissing niet wilde herstellen.
Volop goede wil maar steeds wordt er verkeerd gehandeld
Onbereikbaar en duur. Je wordt in de wacht gezet en dat kost 90 cent per minuut.
Via een ander nummer krijg je een menulijst, waar mijn vraag niet in past. dan het bandje weer opnieuw. De aanpak geeft het gevoel dat BN De Stem jouw contact niet op prijs stelt: maak de drempel zo hoog mogelijk.
Ik heb nu 2 keer telefonisch contact gehad met jullie over een betaling die 2 x is afgeschreven. Stuur maar een email zeggen ze dan pffff
Ik heb alle maanden gewoon betaald en dec 2019 2 x
Nu krijg ik een herinnering van 17,40 maar dat klopt niet.
Misschien kunt u mij een email adres sturen zodat ik al de afschrijvingen naar u kan sturen.
Snap er helemaal niks meer van hoe jullie dit allemaal doen/
Vriendelijke groet Tiny
Beoordeel BN De Stem Klantenservice