Bellen met BN De Stem

Waarom bellen met BN De Stem Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het BN De Stem.
  • Je hebt een vraag over een de levering van een besteld product.
  • Je wilt een vakantie doorgeven en tijdelijk je abonnement stopzetten.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice BN De Stem

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer BN De Stem: 088-0139920

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met BN De Stem? Laat ons je ervaringen met BN De Stem weten!
Beoordeel BN De Stem.

KvK gegevens BN De Stem

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 20080147
  • Vestigingsnummer (KvK): 000016725905
  • Statutaire naam: Uitgeverij BN/De Stem BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met BN De Stem?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met BN De Stem? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met BN De Stem.

Neem contact op met het BN De Stem via chat. Normaal gesproken krijg je binnen twee minuten een reactie. Nadat je op onderstaande link hebt geklikt scrol je op de website van het BN De Stem naar beneden tot je een button met de tekst "Stel uw vraag via chat" ziet. Klik op deze button om de chatsessie te starten. De chatservice van BN de Stem is beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur.

Start een chat met BN De Stem

Neem schriftelijk contact op met BN De Stem.

Schrijf je liever een brief naar BN De Stem. Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • BN DeStem t.a.v. afdeling Klantenservice
  • o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Binnen 10 dagen kun je een reactie verwachten.

Neem contact op met BN De Stem via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan BN De Stem. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met BN De Stem via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen BN De Stem.

Bekijk de veelgestelde vragen aan BN de Stem:

  • Welke abonnementen zijn er om BN DeStem te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op BN DeStem nemen?
  • Welke editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Welke edities heeft BN DeStem?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Vakantieonderbreking annuleren
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Op welke manieren kan ik BN DeStem digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van BN DeStem?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de BN DeStem nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de BN DeStem Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de BN DeStem Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de BN DeStem Nieuwsapp?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle edities van BN DeStem lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kosteloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?
  • Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
  • Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
  • Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor de Topics nieuwsbrief?
  • Hoe kom ik in contact met de redactie van BN DeStem?
  • Hoe kan ik adverteren in BN DeStem?
  • Ik wil graag BN DeStem verkopen in de winkel, hoe kan ik dit regelen?
  • Hoe kom ik in contact met de Klantenservice?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Service tijdens de corona epidemie
  •     Abonnementen
  •     Betaling
  •     Bezorging
  •     Vakantieservice
  •     Mijn account
  •     Digitaal lezen
  •         BN DeStem Nieuwsapp
  •         BN DeStem Digitale krant
  •     Topics
Ga naar de veelgestelde vragen van BN De Stem

Neem contact op met BN De Stem via Twitter.

Neem contact op met BN De Stem via Twitter. Elke dag tussen 08:00 en 17:00 op Twitter terecht. Normaal gesproken ontvang je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Twitter.

Neem contact op met BN De Stem via Facebook.

Volg BN de Stem ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina  van BN de Stem kan je ook direct contact opnemen met een medewerker. Om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Facebook.

Neem contact op met BN De Stem via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van BN de Stem.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Pinterest.

Youtube kanaal van BN De Stem.

BN de Stem heeft ook een eigen YouTube kanaal. Nieuws, foto’s, video’s uit binnenland en buitenland, je vind het hier. Bezoek dit kanaal. Je kan daarvoor klikken op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van BN de Stem’.

Ga naar het Youtube kanaal van BN De Stem.

Neem contact op met BN De Stem via Instagram.

Benieuwd naar de berichtgeving van BN de Stem? Zij hebben ook een Instagram account, @bn_destem. Het laatste nieuws op Instagram van BN de Stem vind je hier verzameld.

Klik hier voor contact met BN De Stem via Instagram.

Vakantie doorgeven

Ga je er even tussenuit in Nederland en wil je op je vakantie adres BN de Stem in de bus ontvangen? Geef het hier online door. Het is ook mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Lees hier hoe je te werk gaat.

Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van BN de Stem.

Vier bedrijven in brand op bedrijventerrein in Tilburg

Hoofdkantoor BN De Stem (adres)

Markendaalseweg 448 A Breda 4811 KC Nederland
Rapportcijfer BN De Stem Klantenservice: 2.1

Rapportcijfer is gebaseerd op 106 beoordelingen.

Beoordeel BN De Stem Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan BN De Stem Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door L.A. Laarhoven op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 9

Geachte mevrouw/mijnheer,

Oudejaarsavond hadden wij gewoontegetrouw onze brievenbus geblokkeerd om "vuurwerkpost" te voorkomen. Zaterdagochtend werden we wakker van gerammel aan de voordeur. Tot onze schrik realiseerden we ons dat we waren vergeten de blokkering op te heffen en dat waarschijnlijk de bezorger tevergeefs had geprobeerd de krant in de bus te gooien. Toen we ons snel naar beneden haastten zagen we nog juist een auto (waarschijnlijk van de nabezorger) wegrijden. Er zou niets anders op zitten dan bij AH een krant te halen. Maar voor dat we daar aan toe waren viel alsnog de krant in de bus!! Dat vinden wij een compliment waard!

Met vriendelijke groet,

Loek en Marjo Laarhoven

Prins Hendrikstraat 74 Breda
  • Beoordeeld door Jeannie Segers op 2-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Slecht. In het weekend niet bereikbaar. Ik wil geen voucher maar de kosten retour op mijn rekening.
  • Beoordeeld door Testers op 31-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

1 vaak geen krant!
Juist vandaag met het jaaroverzicht geen krant!!!
Daarom erg teleurgesteld in de bezorging en het wis ook niet mogelijk om de krant nabezorgd te krijgen en de digitale krant vinden wij niet fijn lezen. De puzzels kan je niet uitprinten, daarom een dikke 1
Een teleurgestelde klant die al 28 jaar lid is en er toch overdenkt om het abonnement optie zeggen!!!
  • Beoordeeld door F.Scheffer op 30-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Via mail NIET te bereiken, telefonisch niet bereikbaar en niet gereageerd op terugbel verzoek. In deze tijd onvoorstelbaar.
  • Beoordeeld door Etienne Steijaert op 30-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind de manier waarop ik door de heer om 16.50 uur geholpen ben heel slecht en zeker niet klantvriendelijk. Ik zal mijn abonnement per direct opzeggen na 50 jaar . Ze moeten nog veel leren hoe ze abonnees om moet gaan en zeker om ze te behouden . Voor nieuwe klanten kan alles dus het antwoord of nette oplossing ligt bij jullie . Mijn telefoonnummer is reeds bekend . Mvg. Etienne Steijaert
  • Beoordeeld door A.J. van Riel-van Kinderen op 24-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik kan geen e-mailadres vinden wel een tel nr.
Ik wil mijn nieuwe abonnement wijzigen in 3 jaar i.p.v. 1 jaar, dat was n.l. niet mogelijk om dat op te geven bij het proefabonnement Dus 3 jaar voor 5,75 per week
groetjes
  • Beoordeeld door Hoogbergen op 1-11-2020
  • Rapportcijfer: 3

Bij het doorgeven van een vakantie wijzing in juni 2020 nav een heupfractuur van mijn moeder ramde de telefoniste maar door over de krant kunnen down loaden (mijn moeder is 83) en of het adres en de burgerlijke staat van mijn moeder nog klopte.
Mijn vader is niet lang overleden en de heupfractuur was op zijn eerste sterfdag dus allemaal niet zo prettig.
Ik wilde namelijk alleen maar die adreswijziging doorgeven, en niet al die extra info ongevraagd moeten geven om de file van de telefoniste (geen klantenservice medewerker lijkt mij? ) te kunnen completeren.
  • Beoordeeld door j vd monde op 31-10-2020
  • Rapportcijfer: 3

het is steeds dat er op zaterdag geen krant wordt bezorgd
opende op enige reactie
  • Beoordeeld door De witte op 13-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

Weer geen krant ontvangen ook al eens bezorgd bij de buren ook al vaak op zaterdag geen krant ontvangen of heel laat. Nog even en we zijn van plan om de krant op te zeggen. Sorry maar hij is tenslotte duur genoeg. En dit is niet leuk.
  • Beoordeeld door Jan op 10-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

1. Aangemeld voor 10 weken krant. Al op de 4e dag op rij geen krant. Al 4 keer gebeld en iedere keer zouden ze het regelen.. Maar tot op heden nog niks geregeld
  • Beoordeeld door De rooij op 19-09-2020
  • Rapportcijfer: 3

Niet bereikbaar! Toch zeker niet als het om klachten gaat!
BN de stem verschuilt zich achter de website.
De bezorging is momenteel weer belazerd, veel te laat of helemaal niet en dan krijgen we weer de verkeerde krant ( volkskrant ipv de BN De stem) en we kunnen iedere keer naar de super om onze krant op te halen, dat kan natuurlijk niet voor zo’n duur abonnement.

On sgeduld raakt nu wel op,

Vriendleijke groeten,

Fam de rooij.
  • Beoordeeld door Wanda op 1-09-2020
  • Rapportcijfer: 8

Sinds begin Corona vele extra puzzels in BN/De Stem. Extra sudeoku' s, tectonic etc. Tot mijn spijt sinds 31 augustus weer terug naar 1 sudoku. Heel jammer. Ik weet dat heel veel mensen deze puzzels ook daadwerkelijk maken. Zouden jullie in overweging willen nemen om het aantal puzzels weer uit te breiden aub
  • Beoordeeld door PFM gulickx op 29-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag, zaterdag 29 augustus 2020 heb ik de krant niet ontvangen, en kan ik daar over geen e-mail sturen want de server ligt er uit en BN de stem is ook telefonisch bij de klantenservice niet bereikbaar.

Waardeloos!
  • Beoordeeld door Peter tiebosch op 28-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Slecht
  • Beoordeeld door Will op 24-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alweer geen krant mogen ontvangen
Ik ervaar dit elke maand minimaal een keer
Dit kan toch niet zo doorgaan
Krijg ook geen feed back
Ben erg teleurgesteld
  • Beoordeeld door voeten op 11-08-2020
  • Rapportcijfer: 3

Wederom gewen krant. Onze brievenbus is de laatste van hert appartement. Bezorger regelmatig te weinig kranten bij zich. Wel betalen, doch geen krant!!!!!
  • Beoordeeld door Deusing op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Proef abonnement ging over naar een jaar abonnement wat niet de bedoeling was . Helaas waren we te laat met het melden eraf. Nu zit ik er aan vast
Let op mensen , als je even een verkeerd vinkje over het hoofd heb gezien zit je er aan vast . Neem nu nooit meer een proefabonnement .
Wilde een bevestiging krijgen dat ik een abonnement was aangegaan , wacht er nog steeds op . Ook op de bevestiging dat het abonnement automatisch stopt na het jaar
  • Beoordeeld door M van Gastel op 13-07-2020
  • Rapportcijfer: 4

Zeer slecht ze snappen niet wat ik bedoel .krijg weer een foute mail. De klantenservice slecht te bereiken lang wachten
  • Beoordeeld door Peter Maijers op 12-07-2020
  • Rapportcijfer: 3

Al vier weken op vrijdag geen krant ontvangen.
Twee keer daarvan een melding geplaatst.

Na eerste melding een antwoord: ik mocht gratis de digitale versie lezen. Dank je de koekoek!
Heb al die digitale, maar heb veel moeite ivm handicap die te gebruiken.
Waarom wordt mijn bezorger niet eens benaderd??
Afgelopen vrijdag alweer geen krant.

En nog iets: waarom krijg ik zo moeilijk bij het tikken van dit bericht een irritante mededeling telkens over mijn tekst mn GSM heen te zien van "Bel BN DE STEM..." ?
  • Beoordeeld door Aad latour op 8-07-2020
  • Rapportcijfer: 1

Diverse malen geen of verkeerde krant ontvangen.
Contact met BndeStem verloopt moeizaam. Opzeggen abonnement gaat niet telefonisch, ik word binnen Tien dagen teruggebeld
  • Beoordeeld door Leo Huser op 30-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zojuist contact gehad met een medewerker klantenservice. Heel ondeskundig. Vanaf januari 2020 verhuisd naar Breda. Jaren een abonnement op de PZC gehad. Omdat we gingen verhuizen naar Breda gevraagd of het PZC abonnement omgezet kon worden in een DE STEM abonnement. Dit was mogelijk, jammer dat het niet kan van DE STEM naar PZC wel een nieuw abonnement. Oké ons abonnement eindigd nu per 5 augustus 2020.
  • Beoordeeld door Gerard de Schepper op 8-06-2020
  • Rapportcijfer: 8

Na een ingezonden brief en een daaruit voortvloeiend gesprek nu alles goed geregeld
  • Beoordeeld door Albert Haak op 7-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik vind het vreemd dat een abonnement enkel per telefoon kan worden opgezegd!

MVG
  • Beoordeeld door Paul Zomers op 4-06-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb een 4 weken proef abonnement genomen nav advertentie campagne met automatisch stoppen. Dit blijkt nu een jaar contract te zijn, waarschijnlijk verkeerd aangeklikt. De mails van BN de stem zijn zo opgesteld dat het reclame lijkt, daardoor heb ik gemist dat het een jaar-contract is en dit herstellen blijkt onmogelijk. Hierdoor zit ik ongewenst vast aan abonnement. Het mailadres dat in de bevestigings mails staat blijkt ook niet meer te bestaan. Op een vriendelijke manier werd duidelijk gemaakt dat BN de stem deze vergissing niet wilde herstellen.
  • Beoordeeld door Gerard de Schepper op 28-05-2020
  • Rapportcijfer: 4

Volop goede wil maar steeds wordt er verkeerd gehandeld
  • Beoordeeld door J. Box op 28-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar en duur. Je wordt in de wacht gezet en dat kost 90 cent per minuut.
Via een ander nummer krijg je een menulijst, waar mijn vraag niet in past. dan het bandje weer opnieuw. De aanpak geeft het gevoel dat BN De Stem jouw contact niet op prijs stelt: maak de drempel zo hoog mogelijk.
  • Beoordeeld door Tiny Appels op 1-05-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb nu 2 keer telefonisch contact gehad met jullie over een betaling die 2 x is afgeschreven. Stuur maar een email zeggen ze dan pffff
Ik heb alle maanden gewoon betaald en dec 2019 2 x
Nu krijg ik een herinnering van 17,40 maar dat klopt niet.
Misschien kunt u mij een email adres sturen zodat ik al de afschrijvingen naar u kan sturen.
Snap er helemaal niks meer van hoe jullie dit allemaal doen/
Vriendelijke groet Tiny
Bel BN De Stem
088-0139920