Algemeen Dagblad Klantenservice

Rapportcijfer Algemeen Dagblad klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (232)

Bellen met Algemeen Dagblad

Waarom bellen met Algemeen Dagblad Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het Algemeen Dagblad.
  • Je hebt een vraag over een de levering van een besteld product.
  • Je wilt een vakantie doorgeven en tijdelijk je abonnement stopzetten.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice Algemeen Dagblad

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Algemeen Dagblad: 088 – 050 5050

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Om contact op te nemen met de bezorgservice van het AD bel je het volgende telefoonnummer: 088 – 050 5055

Heb jij onlangs contact gehad met Algemeen Dagblad? Laat ons je ervaringen met Algemeen Dagblad weten!
Beoordeel Algemeen Dagblad.

Controleer op storingen bij Algemeen Dagblad.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Algemeen Dagblad.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij Algemeen Dagblad

KvK gegevens Algemeen Dagblad

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34172906
  • Vestigingsnummer (KvK): 000034260374
  • Statutaire naam: DPG Media B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Algemeen Dagblad?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Algemeen Dagblad? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via een contactformulier.

Gebruik het contactformulier van het AD om contact op te nemen. Je krijgt binnen 2 werkdagen een antwoord op je vraag. Om gebruik te maken van het contactformulier klik je op onderstaande link. Scroll daarna naar beneden tot je op de website van het AD de link naar het contactformulier ziet staan (zie afbeelding).

Ga naar het contactformulier op de website van Algemeen Dagblad

Neem schriftelijk contact op met Algemeen Dagblad.

Schrijf je liever een brief naar het AD? Pak dan je pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres. Je kunt binnen 10 werkdagen een reactie verwachten.

  • AD Klantenservice
  • Postbus 8984
  • 3009 TD
  • Rotterdam

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het Algemeen Dagblad. Openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van het Algemeen Dagblad je openbare gegevens.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Algemeen Dagblad.

Bekijk de veelgestelde vragen aan het Algemeen Dagblad:

  • Door het coronavirus wil ik mijn krant tijdelijk op een ander adres ontvangen. Is dat mogelijk?
  • Welke maatregelen heeft distributie (DPG Media) ondernomen tot nu toe?
  • Kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Kan ik het coronavirus oplopen via de krant?
  • Welke abonnementen zijn er om het AD te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op het AD nemen?
  • Welke AD editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Hoe laat wordt de krant op de Waddeneilanden bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Hoe kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Op welke manieren kan ik het AD digtaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van AD?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de AD nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de AD Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de AD Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de AD Nieuwsapp?
  • Ik kan mijn regio niet vinden in de app. Komen er nog regio's bij?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle regio-edities van het AD lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kostenloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?

Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor Topics nieuwsbrief?
Hoe kom ik in contact met de redactie van het AD?
Welke edities heeft het AD?
Hoe kan ik adverteren in het AD?
Ik wil graag het AD verkopen in mijn winkel, hoe kan ik dit regelen?

Ga naar de veelgestelde vragen van Algemeen Dagblad

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Twitter.

Stel je vraag aan het AD via Twitter. Indien geopend kun je binnen een uur een reactie verwachten.

Openingstijden zijn als volgt:

  • Maandag t/m vrijdag. van 08:00 tot 17:00.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Twitter.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Pinterest.

Wat voor platform is Pinterest?
Pinterest is een social media platform waarop afbeeldingen kunnen worden gedeeld, gecategoriseerd in 'borden'. Deze boards worden door veel mensen gebruikt als een soort 'moodboard' om zelf ideeën op te verzamelen, of om ideeën uit op te doen van andermans borden. Kijk hier op het kanaal van het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Pinterest.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Facebook.

Volg het Algemeen Dagblad op Facebook. Plaatst u alstublieft geen bedreigende, beledigende of anderszins kwetsende teksten en/of afbeeldingen op dit platform. Een medewerker verwijdert zulke berichten terstond. Er wordt ook nooit op zulk soort berichten gereageerd door het Algemeen Dagblad.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Facebook.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via Instagram.

Bekijk de Instagram pagina van het Algemeen Dagblad. Like artikelen, foto's en video's.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via Instagram.

Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Op het YouTube kanaal van het Algemeen Dagblad vind je het laatste nieuws en de nieuwste foto’s en video’s. Wil je nooit achterlopen, klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Algemeen Dagblad’.

Ga naar het Youtube kanaal van Algemeen Dagblad.

Neem contact op met Algemeen Dagblad via LinkedIn.

Wil jij werken bij het Algemeen Dagblad? Ben jij op zoek naar een baan in de krantenwereld? Bezoek het Algemeen Dagblad dan op LinkedIn. HET social netwerk voor professionals om aan een baan te komen. Dat is LinkedIn.

Klik hier voor contact met Algemeen Dagblad via LinkedIn.

Woordvoerder Stan Verberkt over de terreurdreiging op Rotterdam Airport

Hoofdkantoor Algemeen Dagblad (adres)

Delftseplein 27 Rotterdam 3013 AA Nederland
Rapportcijfer Algemeen Dagblad Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 232 beoordelingen.

Beoordeel Algemeen Dagblad Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Algemeen Dagblad Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Algemeen Dagblad Klantenservice

  • Beoordeeld door L.J.Hopman op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goedemorgen.
Ik heb doorzendservice van mijn huisadres, Smaragd 45 Heerhugowaard, naar mijn vakantieadres, Rozegaarderweg 7 Hummelo. Ingaande 9 mei t/m 30 juni. 9, 10 en 11 mei geen krant. 3 klachten ingestuurd. Standaard antwoord. 12, 13 en 14 mei geen krant. 3 klachten ingestuurd. Standaard antwoord. Maar nog steeds niet geregeld. 16 mei geen krant. Klacht ingestuurd. Standaard antwoord. Gebeld. 1,10 euro per minuut. Na 8, 9 minuten werd de verbinding verbroken. Weer gebeld. Weer een minuut of 10 aan de lijn. En ja hoor geregeld. 17 t/m 28 mei iedere dag de krant. 30 mei geen krant. Klacht ingestuurd. Standaard antwoord. Maar weer gebeld. Gevraagd om een leidinggevende. Weer een minuut of 10. Een ander nummer gekregen. Dat gebeld. Weer een minuut of 10. Die afdeling ging alleen over tijdschriften. Stoom uit mijn oren. Weer gebeld. Weer een minuut of tien. En verdikkie,
31 mei was de krant er weer. 1 juni geen krant. Klacht ingediend. Standaard antwoord. Maar weer gebeld. Weer een minuut of 10. En ja hoor, 2, 3 en 4 juni. Daar was ie weer. Vandaag, helaas geen krant. Ik dien maar een klacht in. Standaard antwoord gok ik. Misschien is de krant er morgen, misschien ook niet. Nu heb ik 10 dagen mij krant niet gehad. Ben ik dik 50 euro kwijt aan belkosten omdat iemand in uw organisatie zijn werk zeer slecht uitvoerd. Ik heb ook niet het idee dat het beter gaat worden in de toekomst. Ter compensatie lijkt mij 3 maanden gratis het ad een zeer redelijke tegemoetkoming. Ik hoop dat u snapt dat ik voor de service een 1 geef. Het is jammer dat ik niet lager kan.
Evengoed met vriendelijke groet,
L.J.Hopman.
  • Beoordeeld door G.v.Barneveld op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al twee weken geen krant gehad. Dat is toch onzin. Leg desnoods een stapel kranten met adressen lijst bij een tankstation.
  • Beoordeeld door Jaap Verhees op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 5

Het AD op zich is een fijne krant. En mijn vrouw en ik zijn gesteld op de puzzels (0-1 puzzels en Tetonic met name). Maar de bezorging van de krant is belabberd! En dat duurt al masndenlang: of de krant zit niet in onze brievenbus (vandaag ook niet), ook niet na 09.00u, ook niet na 10.15u (vandaag), of helemaal niet. Het afgelopen pinksterweekend ook weer niet, en vandaag (di 7 juni) ook weer niet! Mijn ouders wonen al ruim 50 jaren ook in Breukelen (in andere wijk:: Breukelen noord), en ik overdrijf niet(!) als ik beweer dat zij de krant misschien maximaal(!) 10x (!) of te laat of niet hebben ontvangen. Hoe komt het dat zij 50 jaren lang wel goede bezorgers hebben? Krijgen de bezorgers misschien meer betaald per uur en knijpen jullie ze bij het AD uit?! Net als koffersjouwers en beveilgers op Schiphol, net als Horecapersoneel, net als docenten in het onderwijs (ben ik zelf), net als ziekenhuispersoneel dat asn het bed staat? Een krantenabonnement om dagelijks de krant te kunnen lezen betekent wel dat het bedrijf moet zorgen dat de krant ook bij de klant. zeer zeker na maandenlang aankloten van jullie zijde. Ik weet zeker dat jullie dagelijks van circa 4 van de 9 woningen in ons hofje een telenische klacht over bezorging ontvangen, we hebben een app groep waar we gebeuren bijna dagelijks elkaar attenderen op GEEN bezorging van kranten!
  • Beoordeeld door M.J. van Dam op 7-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat het telefoonnummer totaal niet bereikbaar is. Ik heb vandaag voor de derde keer op een rij geen krant ontvangen en ik kan niemand bereiken om deze klacht door te geven. Ik denk er serieus over om de krant op te zeggen en deze voortaan in de bibliotheek te gaan lezen.
  • Beoordeeld door J. serraarens@chello.nl op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wederom 3 dagen op rij geen Krant ontvangen.
Je kan een bandje I spreken Maar vervolgens gebeurt er niets.
Ik eis van u een verklaring. Gebeurt dat niet dan doe ik komende week aangifte van oplichterij
  • Beoordeeld door HenkvdBent op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht. Ongemotiveerd. Niks is mogelijk. Geen krant ontvangen. U ontvangt een email ter bevestiging. Nooit ontvangen. Na bezorgen is onmogelijk.
  • Beoordeeld door Nell Maagdenberg op 14-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos, schandalig hoe je behandeld wordt. Smoesjes excuses waar je niets aan hebt. Willen ook direkt de krant opzeggen. Flut service!
Dit jaar al 6 keer geen krant ontvangen.
  • Beoordeeld door Enthoven op 12-05-2022
  • Rapportcijfer: 4

Wij hebben al 4 dagen geen krant bezorgd gekregen en weet u waarom niet ?
Omdat nieuwe bezorgers 1000 euro krijgen en dat wil onze bezorger ook krijgen ,hij vindt het
Niet eerlijk en is daarom in staking gegaan en zitten wij zonder krant
JHA Enthoven
  • Beoordeeld door Astrid willems op 7-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil een mail sturen dat ik al 2 weken geen krant heb ontvangen. Nergens een adres te vinden. Alleen mogelijkheden tot een automatische melding voor alleen deze week. Ik vind het heel slecht dat een bedrijf zo z'n best doet om geen contact te maken met z'n klanten.
  • Beoordeeld door Elderson op 30-04-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik zou vandaag de zaterdagkrant krijgen maar nee hoor geen krant ik heb wel al betaald dat kan wel meer niemand kan me vertellen hoe ik nu de krant krijg.alles is gesloten of niet bereikbaar het begint niet goed zo heb je gelijk geen zin meer in het af jammer hoor wou het weer proberen. Met vriendelijke groet Peter elderson
  • Beoordeeld door Fjg van der burg op 27-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is telefonisch nauwelijks bereikbaar en met ingetoetste klachten wordt niets gedaan
  • Beoordeeld door H. van der Kolk op 19-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

BRENG MIJ IN CONTACT MET EEN MENS AUB!
  • Beoordeeld door H kortlever op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 4

Krant is op de 4e opeenvolgende zaterdag niet bezorgd…..
  • Beoordeeld door E Hamoen op 9-04-2022
  • Rapportcijfer: 2

In 1 week tijd al 3 keer geen krant
  • Beoordeeld door Harold Dekker op 8-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Het lukt maar niet om door te geven dat wij al 2x op zaterdag de bijlage MEZZA niet ontvangen hebben. Als de computerstem je uiteindelijk doorverbindt met een ECHTE stem zegt deze dat ze van de bezorgservice zijn maar niet over de bezorging van bijlagen gaan. Ik word dan weer naar de computerstem gestuurd. Schiet niet op zo! En bovendien kost dit telefoongesprek al meer dan 5 euro. BELACHELIJK.!
  • Beoordeeld door oranje op 12-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

al 4 weken de krant niet ontvangen op zaterdag meldingen van gemaakt geen oplossing het rare is dat de buren wel de krant ontvangen dus het verhaal te weinig bezorgers gaat niet op het wordt gewoon niet doorgegeven . Er is zo makkelijke oplossing door bonnen te geven waarmee je de krant in de winkel kan ophalen
  • Beoordeeld door Herman Heers op 11-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Al weken krijg ik ongeveer twee dagen in de week geen krant. Na heel veel moeite kreeg ik iemand van het AD aan de lijn maar krijg geen antwoord op mijn vraag om de contact gegevens van de bezorger zodat ik aan hem kan vragen waarom de krant niet wordt bezorgd. Morgen maar eens vroeg opstaan om de bezorger op te wachten.
  • Beoordeeld door J. ingenhoes op 10-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Sinds 1 januari wordt het AD slecht bezorgd. Tegenwoordig wordt er een stapeltje kranten in de gang neergelegd, als je er niet vroeg genoeg bij bent is je krant weg. Als ik dit wil uiten krijg ik alleen een bandje waarop ik dit niet kwijt kan. Zo verliest u veel abonnees.
  • Beoordeeld door J. Andrée: op 7-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer de hele dag al klantenservice te bellen. Begon al vanmorgen met 22 wachtenden voor u. Daarna steeds gebeld, keurig mijn vraag ingesproken, dan krijg ik een bandje met keuze menu of ik een tijdelijke onderbreking wil van mijn bezorging van de krant of een andere adres wil doorgeven voor bezorging. Na 4x het verhaal gezegd te hebben, gooien ze me van de lijn. Ik belde omdat ik een tijdelijk abonnement via een aanbieding heb genomen voor de digitale krant. 6 weken voor €3.00. Nu heb ik alleen gekregen dat ik de premium artikelen kan lezen, maar geen digitale krant. Dit klopt toch niet.
Daarbij dat jullie dus gewoon niet te bereiken zijn….. vanaf 08.30 uur bezig tot nu 12.45 uur. Chat deed het ook niet vandaag.
  • Beoordeeld door B.Brouwer op 28-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Al ruim 3 weken geen krant. 4 keer telefonisch contact met klantenservice. Wat die mensen beloven klopt helemaal niets van.
AD reageert nergens op. Alleen een herinnering gehad inzake betaling abonnement.
Klantenservice kan opgeheven worden , is een stuk goedkoper.
  • Beoordeeld door G. BOOY op 25-02-2022
  • Rapportcijfer: 4

Het gaat de hele week al mis met de bezorging van de krant. Krijg geen medewerker aan de lijn om deze klacht door te kunnen geven en morgen, zaterdag de 26e een goede krant krijg.
  • Beoordeeld door M. Smits op 18-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vandaag 1 uur in de chat gehangen. Op geen enkele manier contact kunnen krijgen. Een emailadres staat nergens vermeld
Waar kan ik nu eens een reactie krijgen?
  • Beoordeeld door B.Brouwer op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krant wordt al een week niet bezorgd. Onmogelijk iemand te spreken die hier iets aan kan doen.
  • Beoordeeld door Gerard Brand op 12-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb nu 4 weken een digitaal abonnement met de papieren zaterdagkrant (daar gaat het mij om) en heb deze nu voor de 2de keer in 4 weken niet gehad.
Waardeloos dus!!
Graag mijn abonnementsgeld terugstorten!!
G. Brand
  • Beoordeeld door De koning op 5-02-2022
  • Rapportcijfer: 5

Beste drukker van de krant.
We hebben meerdere malen bij de uitslagen kruiswoordpuzzels, de uitslagen niet goed kunnen lezen!
De druk was aan de onderkant niet te lezen,was verschoven zeker een paar keer gebeurt.
Kregen nu zaterdag een krant met de achterkant van de voorpagina en laatste pagina,die heel licht bijna niet te lezen was afgedrukt! Was de inkt op? Jammer dat ik deze klacht hier moet melden niet gewend van het AD
  • Beoordeeld door Frank van der Burg op 26-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ten eerste is klantenservice niet bereikbaar hetzij per mail of telefonisch Alleen maar een keuzemenu. Dit kan je geen service noemen.
Vele maken malen heb ik gebeld met melding dat mijn krant te laat bezorgd word, tot op heden zonder enig resultaat,
Ik hoop dat dit bericht u aanzet geeft tot actie anders zal ik mijn abonnement opzeggen
  • Beoordeeld door Wvdvloed op 26-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krant al paar dagen niet bezorgd, dag daarvoor met grote blauwe letters een soort van bedreigende boodschap van TE LAAT OF NIET KRANT !!!! met blauwe hoofd letters op voor pagina geklad !
Dagen daar voor structureel uren te laat.
Dan heb je de mogelijkheid om iemand te spreken die je dan 0,90 euro per minuut moet betalen en dan zijn er 5 wachtende voor je dus voor 4 euro 50 heb je contact en dan wordt het gesprek afgebroken.
Hoe gaat u dat leverings probleem oplossen en naleven wat u beloofd, leveren voor 07.00 uur
  • Beoordeeld door Jcorsten op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar
  • Beoordeeld door Twigt op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 5

Ik ontvang met te grote regelmaat mijn krant niet .!!
met mijn klacht word , lijkt het niets gedaan .
ik wil graag mijn krant na bezorgt hebben .
  • Beoordeeld door W. Scheidema op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte bezorging en contact met klanten service is om te huilen wat je ook doet niets helpt. Nu voor de vierde keer op rij geen krant gezien. Als je het meld dan krijg je een geautomatiseerd antwoord. Dan chatten, mailen. bellen. niets helpt Als je het meld dan mag je de krant digitaal lezen. Maar digitaal is de krant de helft goedkoper en ik heb betaald voor een papieren krant. Ik heb de krant opgezegd. maar nu wordt ik blijkbaar gestraft om dat ik nu helemaal geen krant krijg en mijn abonnement loopt nog tot half april 2022.
  • Beoordeeld door M.W de Rijk op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wij hebben geprobeerd een klacht over bezorging door te geven maar we zijn niet geregistreerd zeggen ze inmiddels zijn wij al 30 jaar abonee
hoe lossen we dit op?
  • Beoordeeld door J.Oosteerwaal op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 8

Ik ben niet van plan om mijn online abonneement op te zeggen
  • Beoordeeld door L.van Rijswijk op 22-01-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ik zit nu al drie dagen zonder krant als je informeerd word je met een lul verhaal het bos ingestuurd
  • Beoordeeld door Verbeet op 9-01-2022
  • Rapportcijfer: 3

Probeer al drie weken contact te krijgen met de klantenservice van het AD, helaas zonder succes. Wordt nooit opgenomen en er wordt ook niet teruggebeld ondanks herhaalde verzoeken
  • Beoordeeld door Hans van Osnabrugge op 28-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zijn telefonisch niet te bereiken. Gevraagd terug te bellen,maar nog steeds niets gehoord. Zodra ik thuis ben zal ik de krant opzeggen. Waardeloze service
  • Beoordeeld door JJ In de Betouw op 27-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

In oktober 2021 heb ik, ondanks toezeggingen van de bezorgservice, 3 (DRIE) wekenlang het AD niet ontvangen. Uiteindelijk mijn abonnement opgezegd.
Begin december door iemand van het AD gebeld met de vraag of weer abonnee wil worden. Na talloze beloftes uiteindelijk over stag gegaan en akkoord gegaan en wederom abonnee geworden. Eigenlijk de eerste week was het wederom slecht met de bezorging. Deze maand voor de 5e keer geen krant ontvangen.
De bezorger weet heel goed dat de krant op mijn (u wel bekend) adres bezorgd bezorgd dient te worden. Het bewijs hiervan is dat hij donderdag jl wel bij mij voor de deur stond om mij prettige kerstdagen enz. te wensen in de hoop geld te ontvangen. Toen ik hem confronteerde met het feit dat de bezorging te wensen overliet en zelfs die morgen de krant niet was bezorgd sprak hij dat met klem tegen.
Vandaag, 27-12-2021, weer geen krant ontvangen, heel boos de bezorgservice opgebeld en verteld dat dit nu afgelopen moet zijn. Er is mij beloofd dat er contact wordt opgenomen met de bezorgdienst, maar dat is al zo vaak toegezegd, dus weinig tot geen vertrouwen meer in. De jongeman, welke ik gesproken heb, verteld dat wanneer ik morgen WEER geen krant ontvang ik met onmiddellijke ingang de krant opzeg.
Tevens heb ik contact opgenomen met het TV programma "Kassa". Veel wijzer geworden maar verteld dat ik nog geen actie onderneem daar ik afwacht wat uw reactie is.
Hopende spoedig iets van u te mogen vernemen sluit ik met de vriendelijke groet,
JJ In de Betouw
  • Beoordeeld door G. ZWOLLE op 20-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben al sinds VRIJDAG 17 december bezig om iemand van de abonnementenservice aan de lijn te krijgen. Ik krijg steeds alleen maar te horen dat er GÈÈN wachtenden voor mij zijn, maar niemand neemt mijn gesprek aan.
Ik heb vrijdag tevens een terugbelverzoek ingegeven, maar NIEMAND van het AAD belt mij terug!
Wat is dat nu voor service AD?
  • Beoordeeld door Idema op 18-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Zaterdag 18-12-2021 geen AD ontvangen. AD niet telefonisch bereikbaar; alleen een bandje waar je de bezorgklacht
kunt melden. Vervolgens krijg je de mededeling dat de volgende betaling 1 dag wordt opgeschoven. Daar heb je niets aan als je een proefabonnement hebt. Bovendien mis je dan de zaterdageditie. Kortom slechte indruk van de bezorging van het AD tijdens proefabonnement. Nabezorgen zou een betere indruk maken.
  • Beoordeeld door alida uittenbogaart op 18-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waarom krijgen jullie het niet voor elkaar dat op zaterdag de krant word bezorgd. De bezorger weigert het gewoon of zijn leidinggevende heeft het niet aan hem doorgegeven. Ik heb nu 6 weken een zaterdag abonnement er is maar één keer een krant bezorgd. Wat is jullie actie.
  • Beoordeeld door Wilma slob op 13-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze klantenservice,met alleen een bandje waar je niks aan hebt.
Bel Algemeen Dagblad
088 – 050 5050