We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met De Gelderlander? Laat ons je ervaringen met De Gelderlander weten!
Beoordeel De Gelderlander.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Gelderlander? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.
Start een chat met De GelderlanderSchrijf je liever een brief? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:
Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met het De Gelderlander. Openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 07:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 08:00 - 12:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van De Gelderlander je openbare gegevens.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan De Gelderlander:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Neem contact op met De Gelderlander via Twitter. De klantenservice is iedere dag tussen 08:00 en 17:00 voor je klaar. Je kunt binnen een uur een reactie verwachten. @DeGelderlander
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Twitter.Een groot deel van de content van De Gelderlander kan je vinden op Facebook. Foto’s en video’s, artikelen en nieuwsberichten, je vind het er allemaal in een oogopslag terug. Blijf bij en like de Facebookpagina van De Gelderlander.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Facebook.Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van de Gelderlander. Blijf altijd op de hoogte van het laatste nieuws via de snelste en leukste nieuwssite van Nederland, 24 uur per dag en 7 dagen in de week.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Pinterest.Ben jij geïnteresseerd in een abonnement op De Gelderlander? Dan is hun YouTube kanaal een goede manier om een indruk te krijgen. Het meest recente nieuws staat voor je klaar. Dus klik: ‘Ga naar het YouTube kanaal van De Gelderlander’.
Ga naar het Youtube kanaal van De Gelderlander.Het laatste nieuws van De Gelderlander wordt altijd gepost op Instagram. Het meest recente nieuws overal vandaan vind je ook hier. Het Instagram account vind je door te klikken op: @de_gelderlander.
Klik hier voor contact met De Gelderlander via Instagram.Ga je met vakantie en wil je niet dat je brievenbus uitpuilt bij terugkomst? Maak gebruik van de vakantie service van De Gelderlander. Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk stop te zetten. Maar je kan er ook voor kiezen om de krant naar je Nederlandse vakantie adres of bij vrienden te laten bezorgen. Gemak dient de mens!
Klik hier om gebruik te maken van de vakantie service van De Gelderlander.Rapportcijfer is gebaseerd op 153 beoordelingen.
Een proefabonnement aangevraagd, maar in de gehele periode geen krant ontvangen. Diverse meldingen via internet en telefonisch gedaan zonder reactie en ook geen latere bezorging van de krant.
De automatische incasso ingetrokken, maar ik moet van de klantenservice wel betalen, omdat ik elke!!! dag had moeten melden dat ik geen krant kreeg.
Aan de telefoon zeer onvriendelijk geholpen, zelfs één keer weggedrukt.
Fijn dat jullie zo klantvriendelijk zijn en niet in oplossingen denken. Het enige wat telt is dat ik moet betalen voor iets dat ik niet heb gehad.
Dank voor de service!
nu al weer een aantal dagen zeer slechte bezorging. Het is een ochtend- en geen middagkrant
Krant herhaalde malen niet bezorgd. Irritant bandje wanneer je opbelt om het te melden. Wil je direct contact dan trek de beurs maar voor 90 cent
jullie luisteren niet naar de vraag wie je moet inspreken
over de bezorging ben ik prima tevreden
Waardeloos
zeer slecht.
ik kan niet in contact komen met de Gelderlander
Binnen een maand tijd nu al 7 keer geen krant gekregen. Contact is moeilijk te krijgen en begrip voor het niet bezorgen lijkt er niet te zijn.
Als er problemen zijn met het vinden van bezorgers ivm ziekte ed. laat dit dan in ieder geval aan je klanten weten en zorg voor een tegoed bon voor elke dag en niet alleen voor de zaterdag. Online lezen vinden we niet prettig en we halen hem liever alsnog in de winkel dan helemaal niet ontvangen en kosten aftrek van de abonnementskosten. Dat vinden we een surrogaat oplossing voor het bezorgprobleem.
Krant is deze week al drie keer op mijn adres niet bezorgt, terwijl mijn buren in dezelfde straat wel een krant hebben ontvangen.
De laatste maaanden zeer slechte bezorging.
De krant wordt zeer slecht bezorgd. Ene dag wel, volgende dag weer niet. Ik ben het zat.
Nul.nul
Wederom geen krant. Doe er wat aan. Of zeg me waar ik de krant kan halen. Of is dat ook al te moeilijk. Wakker worden, want dit kost klanten.
Kom nooit erdoor 100×gebeld
Vele klachten doorgegeven over niet op tijd of niet bezorgen van de krant. Wordt echter helemaal niets mee gedaan. Ook op dit moment nog steeds geen krant, als die uberhaupt komt. Doe er eens wat aan anders zullen we toch ons abonnement heroverwegen. Is in ieder geval veel geld om je dagelijks te moeten ergeren.
Niets is gedaan met de klacht dat wij nu al 3x in de week geen krant ontvangen!!!!!!!
Al wekenlang komt de zaterdagkrant veel te laat of helemaal niet. Iedere keer melden we dat online (want iemand live aan de lijn lukt echt nooit????) en iedere keer hetzelfde liedje: excuus, een bon om de krant elders te kopen en toegang tot de digitale krant. MAAR DAT WILLEN WE NIET… we willen op zaterdagochtend een krant .. daar betalen we ook voor!!!!!
Los het op en geef korting
Voor alle niet/ te laat bezorgde kranten.
je wordt met mevr aangesproken terwijl je zegt u spreek met dr dit zij dorien twee keer dat bent u toch ook
verbinding vebroken op nieuw gebeld er word geen sorry gezegd door dorien niets ik heb min rechtsbijstandsverzekering opgebeld zij nemen het over van mij ik denk dat ik maar weg ga bij de krant hij wordt wel duurder maar zij vinden het heel normaal om dit te doen wat een slecht bedrijf ik wil as dinsdag wat horen van jullie
Wederom geen zaterdagkrant ontvangen. Met heel veel moeite klantenservice aan de lijn gekregen.
Wij hebben onmiddelijk ons abonnement opgezegd. Wij willen geen klant zijn van een bedrijf dat haar plichten niet nakomt, en als er wat is sturen ze de klant met een kluitje in het riet.
Schandalig.
Al sinds 1o-01-202 tot en met vandaag wordt de krant bezorgd de ene keer on 11.30 uur en de andere keer om 9.30 uur. 10-01-2022 zelfs helemaal niet. Wanneer wordt dit opgelost???
Zeer zeer slecht. Het lijkt erop dat een tv programma wellicht nodig is om duidelijkheid te krijgen voor het slecht gewoon niet bereikbaar zijn van de krant. Bezorging slecht, bereikbaarheid van de krant slecht kortom uitermate teleurstellend
Slecht de krant weer niet in de bus. Een schande al de zoveelste keer en dan op zaterdag. Een tegoed bon daar heb ik niets aan de winkels zijn dicht en bovendien is het een probleem van jullie dat de krant er weer niet is. Ik baaaaaaal hiervan
Slecht de krant weer niet in de bus. Een schande al de zoveelste keer en dan op zaterdag. Een tegoed bon daar heb ik niets aan de winkels zijn dicht en bovendien is het een probleem van jullie dat de krant er weer niet is. Ik baaaaaaal hiervan
Mijn krant wordt al 3 dagen op rij niet bezorgd.
Als ik bel krijg ik de computer. Dit vindt ik geen service, maar gemak zucht.
Ik verwacht minimaal een reden waarom ik geen krant ontvang.
Ik kan me voorstellen, dat het wel eens gebeurd, maar 3x achter elkaar vind ik niet te begrijpen.
Abonnement is te duur om de krant vanuit de brievenbus bij het oud papier te gooien, als ik om half 6 uit mijn werk kom
Graag verneem ik van u een reactie.
Groet, Lia
Sinds januari hebben wij een andere bezorger van de krant. Nu komt dit lichtpunt structureel te laat de krant bezorgen (ma t/m vr rond 08.00-08.30 en zat rond 10.00-10.30). Nu heb ik de beste man het voordeel van de twijfel gegeven daar hij nieuw is in deze wijk. Dit bleek ongegrond, de man had, in de vakantieperiode van de vaste bezorger, ook al deze wijk gelopen en ja hoor, ook iedere dag te laat. Toen ik hem hier op aansprak had hij als excuus dat hij 3 !!!! wijken had en niet overal op tijd kon zijn. Maar in de zomermaanden had meneer ook iedere keer van die K smoesjes, ik ben er nu wel klaar mee. Maar iemand van de Gelderlander telefonisch te pakken krijgen, denk dat het eerder voorkomt dat N.E.C. de Champions League wint dat dat ik iemand aan de lijn krijg. Ga het nog 1 week aanzien en wanneer er geen verbetering optreedt dan beëindig ik mijn abonnement.
En weer is het zaterdag 10.00 uur en geen krant.
Al weken komt de krant op zaterdag pas tegen 13.00 (of helemaal niet) in de bus.
Ben er onderhand wel klaar mee…
Waarom kan de krant doordeweeks ( meestal) wel op tijd zijn en op zaterdag niet???
Zeer slechte service, ondanks een keuzemenu is er op geen enkele mogelijkheid om je klacht toe te lichten.
ZEER SLECHT!!!
Al weken hebben wij ernstige bezorgklachten, iedere keer horen wij dat het zal worden doorgegeven. Er is tot nu toe geen actie ondernomen.
Wij hebben op postcode 6711 JK huisnummer 3 zes abonnementen op de Gelderlander. de laatste weken ontvangen wij hooguit drie van de zes kranten. Onze bewoners zijn erg gesteld op hun krant en betalen hiervoor fors abonnementsgeld.
Meerdere keren het bandje ingesproken, geen actie. Als het al lukt om doorverbonden te worden met een medewerker, na tien nog niemand aan de telefoon.
Zeer klantonvriendelijk.
Bij mijn ouders (88 en 90 jaar) wordt al ruim 2 weken geen krant bezorgd. Zeker voor ouderen is de krant een dagelijks houvast. Elke dag contact via chat en het standaard riedeltje van excuses, fijn dat u contact opneemt, het abonnementsgeld krijgt u terug etc kan ik inmiddels dromen. Diverse malen ook via mail al een klacht ingediend, de standaard antwoorden kan ik ook dromen. Er is een probleem met bezorgers en andere bezorgers nemen dan een deel van de wijk over . Ja, prima maar dan moeten ze wel bezorgen. Wanneer er een oplossing is ? We sturen het naar de leidinggevende. Ik weet ook wel dat als er te weinig bezorgers zijn dat het moeilijk is maar meldt dit, via een kort briefje, aan je abonnees! De abonnees die vaak toch beel geld betalen om die krant te krijgen. Overigens is het telefoonnummer wat ze in de chat noemen buiten gebruik. Dit ook al 2 x gemeldt????.
Al met al……ik zie hier voorlopig geen oplossing komen.
Er zijn zo veel wachten en voor mij dat is niet normaal meer als 10minuten en dan nog niemand aan de lijn krijgen heb nu wel een terug bel verzoek
Slechte service zou 1 dec al.een proefabonnement ontvangen , tot op heden niets ontvangen, elke dag contact gehad, en elke dag t zelfde liedje we gaan er achter heen bahhhh
KRANT BEZORGING ZEER SLECHT
Vandaag voor de tweede keer achter elkaar de weekendkrant niet ontvangen. Ben op hoge leeftijd en heb niets aan een cheque per mail om dan zelf op pad te moeten naar het dorp voor een krant die gewoon bezorgd hoort te worden. Ik heb geen volledig abonnement afgesloten om daarna maar een deel van de gekochte dienst te ontvangen en voor de rest zelf actief te moeten worden. Door de week blijkt het wel te kunnen, waarom op zaterdag niet? Het bestaat niet dat een telefoonstemmetje je blij gaat maken met wat je allemaal zelf kunt doen. en geen woord wordt gerept over de vergoeding over niet geleverde diensten.
Als je zes dagen per week diensten levert ben je ook dezelfde zes dagen bereikbaar voor je klant en zorg je dat zaken goed komen.
Als ik onderstaande berichten zo lees lijkt deze plaats op uw site enkel een uitlaatklep voor ontevreden klanten waar verder niets mee wordt gedaan.
Weer geen krant op de zaterdag. Wat heb ik aan een bon om mijn krant op te halen bij een verkooppunt. Ik wil hem graag ‘s ochtends lezen bij het ontbijt. Een keer kan het voorkomen dat ik op zaterdag geen krant krijgen maar meet malen. Daar baal ik van
vandaag, als abonnee GEEN krant ontvangen. Contact krijgen, vergeet het maar of alleen tegen hoge belkosten en dan nog zonder resultaat. De Gelderlander gemachtigd de kosten eenmalig af te schrijven. Dus abonnementsgelden verrekenen kan ik waarschijnlijk ook op mijn buik schrijven. Over op mijn buik schrijven: ik heb mijn buik vol van de bereikbaarheid en dus service gerichtheid meer dan vol. Digitaal de krant inzien krijg ik niet voor mekaar.
ALS DE GELDERLANDER SERVICE WIL VERLENEN HEB DAN EENS DE MOED DEZE BEOORDELING MONDELING TE BESPREKEN MET JE KLANT.
De klantenservice is volledig gedigitaliseerd. Er is geen normaal contact mogelijk. De bezorging blijft al dagenlang achterwege en wordt niet opgelost. Schande!!
ik zou per 29-11-2021 de Gelderlander ontvangen, heb tot op heden geen krant gezien meermaals telefonisch contact gezocht maar niets helpt
tot op heden geen krant.
Deze week 2 keer weer geen krant ontvangen! Nadat het een 2-tal weken goed ging na een 2 tal weken dat de krant niet bezorgd werd. Vandaag, zaterdag 27-11 om 15.00 gebeld met de antwoordrobot. Ik zou een waardecheck per email ontvangen om een krant bij een winkel te halen, geen email dus. Ik heb de krant al per juni 22 opgezegd vanwege de beroerde bezorging, ik ga nu toch echt nadenken om te gaan storneren.
Voor de vierde maal geen zaterdagbijlage ontvangen. Al gereclameerd bij de eerste keer, maar helaas: geen verbetering. Ik overweeg om het abonnement op te zeggen als het voor de vijfde maal gebeurd.
er niets gedaan wordt aan het niet bezorgen van de gelderlander al weken een probleem
Ik kan begrijpen dat het soms lastig is om s'morgens de krant voor 7.00 uur af te leveren .
Maar het is nu 16.13 uur en nog steeds geen Krant ontvangen.!!!!!!!!
En bij de klachten lijn ( e mail verkeer ) over bezorging van de krant wordt je van kastje naar de muur gestuurd
Alweer geen krant. De laatste twee weken heb ik meermalen de krant niet gehad. En waar ik me het meest aan erger is de computerstem die bijna dagelijks in mijn oren de alternatieven opdreunt.... óf de digitale krant..... (IK WIL GEEN DIGITALE KRANT!!!) óf een bon...... en vervolgens: ‘het gesprek wordt nu beëindigd’.... SCHANDALIG....SCHANDALIG....!!!!!
IK, al jaren trouwe abonnee, word niet gehoord en/of gezien.... Ook dit klachtenformulier..... wordt deze gezien, gelezen? Wordt er iets mee gedaan? Wordt ik misschien een keer teruggebeld .... ? Wordt het geen tijd om openheid van zaken te geven? Houd me niet aan het lijntje.... de schaar is bij de hand....
Beoordeel De Gelderlander Klantenservice