Bellen met Booking.com

Om telefonisch contact op te nemen heb je een reserveringsnummer en 4-cijferige pincode nodig. Je kunt deze gegevens vinden in de bevestigingse-mail van Booking.com.

Waarom bellen met Booking.com Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Booking.com wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Booking.com.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Booking.com.

Openingstijden telefonische klantenservice Booking.com

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Booking.com: 070-7703884

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Heb jij onlangs contact gehad met Booking.com? Laat ons je ervaringen met Booking.com weten!
Beoordeel Booking.com.

Controleer op storingen bij Booking.com.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Booking.com.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Booking.com

KvK gegevens Booking.com

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 31047344
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017630428
  • Statutaire naam: Booking.com BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Booking.com?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Booking.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Booking.com via Facebook Messenger.

Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Booking.com.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Booking.com:

  • Wat is een Partneraanbieding?
  • Hoe beschermen jullie mijn persoonsgegevens als jullie met partnerbedrijven samenwerken?
  • Hoe kan ik een factuur aanvragen?
  • Er is een verkeerd bedrag in rekening gebracht. Wat moet ik doen?
  • Waar vind ik de bevestiging dat ik voor mijn boeking heb betaald?
  • Waar vind ik de betalingsvoorwaarden voor mijn boeking?
  • Er is geld bij me in rekening gebracht. Moet ik nog iets doen?
  • Moet ik bij aankomst nog iets betalen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
  • Mijn boeking is geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
  • Kan ik mijn boeking annuleren?
  • Mag ik mijn boeking wijzigen?
  • Mijn boeking is geannuleerd of geweigerd. Wat moet ik doen?
  • Als ik mijn boeking annuleer, moet ik daar dan voor betalen?
  • Hoe weet ik of mijn boeking is geannuleerd?
  • Waar kan ik de annuleringsvoorwaarden vinden?
  • Kan ik een actiecode of een promotielink gebruiken om deze boeking te maken?
  • Kan ik deze boeking gebruiken voor mijn Genius Level of lidmaatschap?
  • Komt deze boeking in aanmerking voor 'Wij matchen de prijs'?
  • Kan ik tegoed gebruiken om deze boeking te maken?
  • Ik heb mijn boeking betaald maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
  • Kunnen jullie mijn bevestigingsmail op nieuw verzenden?
  • Ik kan mijn bevestigingsmail niet meer vinden. Wat kan ik doen?
  • Waarom en hoe lang moet ik wachten voordat mijn boeking wordt bevestigd?
  • Mijn boeking is nog steeds niet bevestigd. Wat kan ik doen?
  • Hoe kan ik de status van mijn boeking bekijken?
  • Mijn bevestigingsnummer werkt niet als ik de klantenservice bel. Wat moet ik nu doen?
  • De accomodatie is overboekt en/of ik kan mijn boeking niet vinden. Wat moet ik doen?
  • Hoe kan ik een extra verzoek bij de accomodatie indienen?
  • Hoe kan ik vroeg inchecken/laat uitchecken aanvragen?
  • Waar kan ik meer info vinden over de accomodatie- of kamerfaciliteiten?
  • Kan ik de naam van de gast op deze boeking wijzigen?
  • Kan ik een extra bed of kinderbedje krijgen?
  • Ik kan mijn accomodatie niet vinden in mijn account. Wat moet ik nu doen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Booking.com

Neem contact op met Booking.com via Twitter.

Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.

Neem contact op met Booking.com via Facebook.

Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.

Neem contact op met Booking.com via Pinterest.

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Booking.com.

Klik hier voor contact met Booking.com via Pinterest.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Booking.com.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle geheime deals; exclusieve aanbiedingen, grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de button 'Ik meld me aan'.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.

Neem contact op met Booking.com via Instagram.

Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Booking.com. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Booking.com kun je hier vinden: @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram.

Discover the Tastes of Victoria, Australia with Simon Toohey | Booking.com

Hoofdkantoor Booking.com Amsterdam (adres)

Piet Heinkade 95a Amsterdam 1019 GZ Nederland
Rapportcijfer Booking.com Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 270 beoordelingen.

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Booking.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Uma op 21-06-2022
  • Rapportcijfer: 2

Geen pin code ontvangen bij bevestigingsmail. Hierdoor ook geen contact kunnen krijgen met klantenservice van Booking.com. Kan ze nu niet bereiken, terwijl er gegevens niet kloppen in mijn boeking.
  • Beoordeeld door Ricardo op 17-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

ZEER SLECHT, NIET TE BEREIKEN,....DOOD!!!!
GELD BETALEN OM DOOR TE SCHAKELEN
  • Beoordeeld door Petersneijdes op 13-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken hoe kan je gewoon e mailen???
  • Beoordeeld door L.Mathieu op 3-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Booking is door n fout niet doorgegaan ....dus onbereikbaar want je hebt een boekingcode nodig om te bellen. Geld is wel afgeschreven en krijg je pas terug na 12 dagen......na mijn vakantie.?????
  • Beoordeeld door Timmermans op 26-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken!!!!!
  • Beoordeeld door Diane van Dam op 21-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Unable to make telephone contact …. Numbers given do not exist
  • Beoordeeld door Y op 11-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wel geld afgeschreven, geen bevestiging voor 9 vliegtickets. Kan geen contact opnemen omdat ik geen bevestiging heb. Weet niet of ik de tickets nu wel of niet geboekt heb en kan dus ook geen nieuwe tickets boeken. Ook kan ik mijn geld niet terugkrijgen. Meer dan waardeloos bedrijf, totaal niet meer wat het geweest is. In één woord: verschrikkelijk. Geen enkele mogelijkheid om met dit trieste bedrijf in contact te komen.
  • Beoordeeld door J. Lolkema op 11-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb drie keer geprobeerd een boeking te doen, 3 keer wordt er geld afgeschreven. Probeer op allerlei manieren in contact te komen met de klantenservice. Dit is onmogelijk. Graag snel contact!!!
  • Beoordeeld door Anja op 7-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar en stuurt geen bevestigingsmail
  • Beoordeeld door Fieke Wilhelmus op 6-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Als ik bel en er om een bevestigingsnummer wordt gevraagd en ik dat in typ wil ik iemand aan de telefoon!
  • Beoordeeld door Peter van Vugt op 5-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken.
  • Beoordeeld door Joseppink op 4-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht en onbereikbaar.
  • Beoordeeld door Roeland op 30-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

we zijn om veligheidsreden geblokeerd ontvangen geen bevestigings mails van jullie . jullie zijn niet bereikbaar zeer slecht!!!!!
  • Beoordeeld door Weissink op 28-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb op div manieren geprobeerd om in contact te komen met Booking.com omdat ik een probleem heb ik weet namelijk niet meer of ik wel of niet heb geboekt ik heb geprobeerd om per mail per post per telefoon contact te krijgen maar alles loopt op niets uit
  • Beoordeeld door Taas op 27-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar. Meest walgelijke bedrijf ter wereld. Zelfs een policy die wetshandhavers moeten volgen. Alsof die boodschap daaraan moeten hebben. Ik hoop dat die at random medewerkers gaan oppakken tegen de 'Law Enforcement Policy' van Booking.com in.
Arroganter dan deze idiote kwasten ben ik ze nog niet tegen gekomen. En nu 'sterf' graag (héél graag).
  • Beoordeeld door Lyndia op 18-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Booking.com liet ons op straat staan na een dubbele boeking, heeft geen alternatieve accomodatie geregeld, weigert naderhand extra kosten te vergoeden en reageert niet meer op e-mails of een aangetekende aansprakelijkstelling aan het hoofdkantoor. Schandalig, maar ik zie inmiddels dat het op internet klachten regent. Het laatste woord is hier nog niet over gezegd.
  • Beoordeeld door Connie op 18-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Regelmatig bagger mails in een scandinavische taal en blijft maar doorgaan ook na een melding. Booking is echter onbereikbaar om te mailen. Klantenservice geeft ook geen reactie als je vraagt waarom ze het door mij geboekte hotel binnen 2 uur annuleren terwijl wij onderweg zijn.
Het wordt dus steeds slechter en slechter bij de klantenservice? Enig idee wat service is booking?
  • Beoordeeld door Noor op 17-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wilde júíst telefonisch kontakt.
Live n gesprek met iemand
Krijg n Engels ingesproken bandje!

Graag kontakt met mij opnemen middels emal
  • Beoordeeld door elles op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

SLECHT niet te bereiken als je ze nodig hebt
  • Beoordeeld door Anoniem op 30-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Betaling 14 maart mislukt waardoor booking is misgelopen. Na vele maken telefonisch contact en mail contact na 16 dagen nog het geld niet terug, betreft 1965 euro. . Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Steeds worden weer dezelfde zaken gevraagd die ik eerder al gemaild heb. Zeer teleurstellend! In afwachting van 1965 euro retour zodat we weer een reis kunnen reserveren.
  • Beoordeeld door Henk op 27-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Er is diverse malen een booking gedaan waarbij iemand gebruik maakt van mijn e-mail adres.
Ik heb diverse malen gevraagd om dit te onderzoeken en mij hierover te informeren. Heeft tot op heden geen resultaat opgeleverd.
  • Beoordeeld door Petra op 11-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zijn op geen enkele manier te bereiken SLECHT
  • Beoordeeld door valere vanderheyden op 10-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een gedoe om de klantendienst sowieso en zeker via e-mail te kunnen bereiken! Op de site geen enkele verwijzing om dit te doen (bij dit probleem: accomodatie heeft eerst bevestigd en spreekt nu van dubbele boeking via air-bnb). Staat ook niet vermeld bij de FAQ's, al is dit misschien een goed teken...
  • Beoordeeld door m. van elmbt op 4-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Als je om 20.10 u belt ,krijg je meteen een engelstalige versie. Omdat je het Engels slecht beheerst , bel je opnieuw in de hoop een nederlandstaige versie te horen. Helaas niet. Uiteindelijk verneem je dat er vanaf uur x geen nederlandstalige persoon aanwezig is. Dan bel je "meteen contact "à 0,90 ct. per minuut Uw site brengt de mensen op een dwaalspoor. Zeer slecht , zeker als je bedenkt dat je een Nederlands nummer belt. Waarom niet eerst in het Nederlands laten weten dat er geen Nederlandstalig iemand aanwezig is.. Er is geen e-mailadres te vinden om een heel specifiek vraag te stellen.
  • Beoordeeld door Alain op 14-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat deze firma nog bestaat.
Heb in 2019 een betaling gedaan om een accomodatie te boeken in juni 2020.het hotel villa alto fache alvor in Portugal was dicht met corona.heb aan booking.com 756,80€ betaald..ik had zogezegd een voucher tot 31 oktober 2022.heb al regelmatig contact proberen op te nemen met booking.com.niet te bereiken ook het hotel antwoordt niet meer.SCHANDALIG.
Ik had ook geboekt bij airb&b en daar heb ik allemaal mijn geld terug gekregen waarvoor dank.wees gewaarschuwd.ik zou het nooit meer doen bij boeking.com boeken.wel alle dagen sturen ze me mails om te boeken maar als je problemen hebt laten ze U vallen als men baksteen.zo word men rap rijk op andermans kap.
Mvg Alain
  • Beoordeeld door Frits Feuler op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 2

Het is verdomde moeilijk om met Booking.com in contact te komen; sturen mails met noreply-toevoeging, telefoonnummer constant bezet; voor de organisatie ben je wel bereikbaar op alle mogelijke manieren, wil je een vraag terug stellen - overigens een hele simpele - dan lukt dat niet.
Ze sturen wel allerlei aanbiedingen waar ik niet om gevraagd heb, mijn simpele vraag naar Amsterdam sturen lukt niet.

Ik denk dat dit de laatste keer is dat ik via deze site een reis of hotel geboekt heb, dit is niet anno 2022
  • Beoordeeld door Marieke op 21-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Op geen enkele wijze is er contact te krijgen met booking zonder pincode en reserveringsnummer. Deze heb ik niet. Mijn emailadres wordt valselijk gebruikt door een al dan niet bestaand appartement in Boedapest, waarvoor ik claims en vragen krijg via email. Ik wil graag dat booking mijn adres hiervan af haalt. Ik vermoed fraude, dus geef niet graag accountnummers o.i.d. door. Het moet toch mogelijk zijn hierover te bellen (of desnoods mailen) met Bokking.com.
  • Beoordeeld door Bart de Visser op 21-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hotel geboekt in Essen (D) voor de Kerstmarkt. I.v.m. Corona getracht te annuleren bij Booking.com doch niet gelukt. Rechtstreeks naar Hotel gebeld en daar geannuleerd. Hun wisten ook niets van een annulering. In totaal 90% kwijt van de betaling, en die overige 10% die ik zou terug krijgen, mogen ze in hun .... stoppen. Nooit meer zal ik bij Booking.com boeken doch alleen rechtstreeks bij een hotel, veel gemakkelijker en goedkoper om eventueel te annuleren.
  • Beoordeeld door Gerrie Corino op 14-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Het lukt de hele dag al niet om een nieuwe accommodatie te boeken. Het nummer van mijn creditcard, die ik eerder dit jaar ook heb gebruikt en die nog lang niet is verlopen, wordt "niet herkend". Vervolgens is er geen enkele contactmogelijkheid om dit aan te kaarten.
Heel slecht.
  • Beoordeeld door Carine op 14-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht, lange betaalde telefonische wachttijd. En dan nog geen oplossing. Betaald en geen bevestiging of teruggave. Hotel had dubbele boeking, fout van hen wordt niet opgelost.
  • Beoordeeld door Dennis op 3-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb je geen bevestigingsmail en staat de boeking niet in je account maar heb je wel betaald? dan kan je geen contact opnemen want je krijgt alleen iemand aan de lijn met de bevestigingscode en die heb je dan dus niet. vervolgend krijg je geen reactie op berichten en mails, en het mailadres is sowieso lastog te vinden. WEL BETAALD................
  • Beoordeeld door jj op 19-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Overnachting geboekt en betaald!!
Geen bevestiging mail gehad.
Zonder reserveringsnummer en pincode is er geen contact te krijgen met booking.com.
1x is het zowaar gelukt, maar kreeg een vage Engelse mail terug, die ook nog niet eens klopte..
Ook contact opgenomen met het hotel, Hier was geen reservering binnen gekomen..
Ongelofelijk dat deze boevenbende ermee weg komt..
Benieuwd wat ze hiermee al verdiend hebben!
  • Beoordeeld door Karin Mast op 19-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren 44 minuten aan de telefoon gezeten. Kosten 25 euro. Daar zijn ze ook op uit gezien het door verbinden. Niemand weet een antwoord. Vandaag nog weer een klacht in gediend. Wederom geen antwoord gehad. Dit is iets voor het programma kassa. Ze zeggen dat ze bereikbaar zijn. Maar dit is dus absoluut niet waar!! Echte geld klopperij. En niet mijn klacht opgelost. Wat een schande
  • Beoordeeld door Alexandra brandsen op 18-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben woest, al dagen probeer ik contact op te nemen met jullie over een taxi die niet geannuleerd had moeten zijn drie maal telefonisch contact proberen te zoeken en drie e-mails gestuurd en nog geen contact! Ik ben een klant die vele maken boekt bij jullie !
  • Beoordeeld door Karina op 18-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is gewoon niet mogelijk om Booking.com te bereiken. Via het servicecenter op hun website moet ik bellen naar een nummer waar ik na 6 x bellen wel degelijk iemand te spreken krijg. Deze spreekt Engels met zwaar Aziatisch accent en aan de omgevingsgeluiden te horen (huilend kind) vanuit huis. Zij kunnen echter niet de tickets wijzigen naar de gevraagde datum terwijl ik ze zelf zo kan boeken. Ik moest eerst een paar uur later bellen en kreeg net te horen dat ik nog minimaal een week moet wachten. Fijn, met duurder wordende tickets. Ik heb bewust gekozen en betaald voor flexibele tickets maar vervolgens wachten ze gewoon tot die tickets duurder worden zodat je bij moet betalen.
Als ik het met het andere nummer bel moet ik mijn reserverings- en pin code gebruiken maar krijg al 40 x te horen dat er geen gegevens bekend zijn.......... Ik wordt er inmiddels moedeloos, gefrustreerd en kwaad van..........
  • Beoordeeld door fam nab op 16-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

heel vervelend als je door verbonden wordt dat er een engels sprekend persoon aan de telefoon komt
  • Beoordeeld door s op 15-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Te droevig voor woorden ik heb geboekt en betaald maar is wat fout gegaan krijg ik in een mail. Ik heb geen bevestiching en geen boeking nummer en geen pincode om met het gratis nummer te bellen ik moet nu gedwongen dus 90 c pm gaan betalen om me geld terug te krijgen en dus ook geen uitje met me dochter was de laatste kamer beschikbaar en durf geen 2de keer tedoen aangezien het al 1 x fout ging in hun systeem wat ik in de email kreeg geld afschrijfen ging wel goed
  • Beoordeeld door Maaskant op 15-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Probeer telefonisch contact te krijgen met een medewerker dit lukt niet kom er niet doorheen omdat ik geen bevestiging nummer heb het gaat over een transactie die mislukt is 15 dagen geleden en ik heb nog steeds geen bericht dat het geld teruggestort is.
Bijzonder frustrerend dat dit schijnbaar zo moet, Ben al jaren klant bij Booking maar dit is absurd. Als je de recensies leest ben ik niet de enige blijkbaar. Meer dan schandalig.
W.A.Maaskant
  • Beoordeeld door DH Bor op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is bijna niet mogelijk om te telefoneren met Booming,een vakantie ,,boeken is zo geregeld'' maar voor de rest is het allemaal slecht geregeld.
  • Beoordeeld door C op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 2

Al 2x gemaild. De eerste keer eind september. Totaal geen reactie!
Bel Booking.com
070-7703884