Bellen met Booking.com

Om telefonisch contact op te nemen heb je een reserveringsnummer en 4-cijferige pincode nodig. Je kunt deze gegevens vinden in de bevestigingse-mail van Booking.com.

Waarom bellen met Booking.com Klantenservice?

  • Je wilt een reservering die je hebt gemaakt via Booking.com wijzigen of annuleren.
  • Je hebt een vraag over de werking van de website van Booking.com.
  • Je hebt een vraag over een dienst / product dat wordt aangeboden op de website van Booking.com.

Openingstijden telefonische klantenservice Booking.com

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Booking.com: 070-7703884

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten.

Heb jij onlangs contact gehad met Booking.com? Laat ons je ervaringen met Booking.com weten!
Beoordeel Booking.com.

Controleer op storingen bij Booking.com.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Booking.com.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Website.
  • Betalen.
Controleer of er een storing is bij Booking.com

KvK gegevens Booking.com

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 31047344
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017630428
  • Statutaire naam: Booking.com BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Booking.com?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Booking.com? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Booking.com via Facebook Messenger.

Gebruik je Facebook Messenger? Dan kun je contact opnemen met Booking.com via Messenger. Normaal gesproken krijg je meteen een antwoord op je vraag.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Booking.com.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Booking.com:

  • Wat is een Partneraanbieding?
  • Hoe beschermen jullie mijn persoonsgegevens als jullie met partnerbedrijven samenwerken?
  • Hoe kan ik een factuur aanvragen?
  • Er is een verkeerd bedrag in rekening gebracht. Wat moet ik doen?
  • Waar vind ik de bevestiging dat ik voor mijn boeking heb betaald?
  • Waar vind ik de betalingsvoorwaarden voor mijn boeking?
  • Er is geld bij me in rekening gebracht. Moet ik nog iets doen?
  • Moet ik bij aankomst nog iets betalen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
  • Mijn boeking is geannuleerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
  • Kan ik mijn boeking annuleren?
  • Mag ik mijn boeking wijzigen?
  • Mijn boeking is geannuleerd of geweigerd. Wat moet ik doen?
  • Als ik mijn boeking annuleer, moet ik daar dan voor betalen?
  • Hoe weet ik of mijn boeking is geannuleerd?
  • Waar kan ik de annuleringsvoorwaarden vinden?
  • Kan ik een actiecode of een promotielink gebruiken om deze boeking te maken?
  • Kan ik deze boeking gebruiken voor mijn Genius Level of lidmaatschap?
  • Komt deze boeking in aanmerking voor 'Wij matchen de prijs'?
  • Kan ik tegoed gebruiken om deze boeking te maken?
  • Ik heb mijn boeking betaald maar ik heb nog geen bevestigingsmail ontvangen. Wat moet ik nu doen?
  • Kunnen jullie mijn bevestigingsmail op nieuw verzenden?
  • Ik kan mijn bevestigingsmail niet meer vinden. Wat kan ik doen?
  • Waarom en hoe lang moet ik wachten voordat mijn boeking wordt bevestigd?
  • Mijn boeking is nog steeds niet bevestigd. Wat kan ik doen?
  • Hoe kan ik de status van mijn boeking bekijken?
  • Mijn bevestigingsnummer werkt niet als ik de klantenservice bel. Wat moet ik nu doen?
  • De accomodatie is overboekt en/of ik kan mijn boeking niet vinden. Wat moet ik doen?
  • Hoe kan ik een extra verzoek bij de accomodatie indienen?
  • Hoe kan ik vroeg inchecken/laat uitchecken aanvragen?
  • Waar kan ik meer info vinden over de accomodatie- of kamerfaciliteiten?
  • Kan ik de naam van de gast op deze boeking wijzigen?
  • Kan ik een extra bed of kinderbedje krijgen?
  • Ik kan mijn accomodatie niet vinden in mijn account. Wat moet ik nu doen?
  • Hoe voeg ik mijn boeking toe aan mijn account?
  • Zijn er maaltijden bij mijn boeking inbegrepen?
  • Bij aankomst kwam de toegewezen kamer/accomodatie niet overeen met wat ik had geboekt. Wat moet ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Booking.com

Neem contact op met Booking.com via Twitter.

Volg de laatste tweets van Booking.com. Volg dit Booking.com account voor de laatste nieuwsberichten van Booking.com. Blijf op de hoogte van de nieuwste bestemmingen, reistips en inspiratie. op het twitteraccount van @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Twitter.

Neem contact op met Booking.com via Facebook.

Wil je alle trends lezen over de meest fijne reizen en de leukste plekjes? Van een huisje op het platteland tot een hip appartement midden in de stad. Volg Booking.com op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en vind de beste deal voor ieder seizoen.

Klik hier voor contact met Booking.com via Facebook.

Neem contact op met Booking.com via Pinterest.

Het woord 'pinterest' is een samentrekking van de Engelse woorden pinnen en interest. Op Pinterest prikken mensen maar ook bedrijven afbeeldingen van websites die hun interesse hebben op een digitaal prikbord. Kijk hier op het kanaal van Booking.com.

Klik hier voor contact met Booking.com via Pinterest.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Booking.com.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle geheime deals; exclusieve aanbiedingen, grote kortingen op vluchten, reizen en andere deals. Vul je email-adres in en klik op de button 'Ik meld me aan'.

Meld je aan voor de Booking.com nieuwsbrief.

Neem contact op met Booking.com via Instagram.

Wil je je even voelen alsof je zelf op reis bent? Kijk dan op de Instagram pagina van Booking.com. Hier vind je bergen inspiratie voor jouw volgende vakantie. Ook kun je je eigen reisfoto’s insturen en kans maken op fantastische prijzen! De Instagram van Booking.com kun je hier vinden: @bookingcom.

Klik hier voor contact met Booking.com via Instagram.

Discover the Tastes of Victoria, Australia with Simon Toohey | Booking.com

Hoofdkantoor Booking.com Amsterdam (adres)

Piet Heinkade 95a Amsterdam 1019 GZ Nederland
Rapportcijfer Booking.com Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 270 beoordelingen.

Beoordeel Booking.com Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Booking.com Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Booking.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Jetty Jansen op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Wel 2 weken op verschillende dagen gebeld met Booking.Com Het is er altijd druk . Gemiddelde wachttijd is langer dan normaal word telkens gezegd. Hoelang de wachttijd is wordt niet gezegd. Wel langer als 10 minuten. Met reserveringsnummer en pincode maakt de wachttijd niet uit.
Ook een vraag gesteld over een booking via contactformulier. Wel antwoord terug gehad maar ook daar een lange wachttijd. Inmiddels ook 2 weken geleden.
Tegennummer 0906 2001822. Je wordt direct doorverbonden met het 070 nummer. Maakt dus allemaal niks uit!
  • Beoordeeld door FV op 1-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zwaar Kut. Reservering betaald. Krijg bericht dat boeking niet gelukt is. Herbevestiging werkt niet. Op geen enkele manier contact te krijgen omdat ik geen bevestigingsnummer en pincode heb. Waardeloos.
  • Beoordeeld door M. Bougharfa op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

slecht bereikbaar
en alleen bereikbaar met een bevestigingsnummer. Dit is ook de reden voor het bellen die heb ik niet ontvangen
  • Beoordeeld door Ria op 13-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb 2 berichten gestuurd en 2 verschillende telefoonnummers gebeld.
Krijg geen antwoord en heb een nummer nodig om verbonden te worden.
Dat is dus t probleem, dat heb ik niet en wel al betaald!!!!!
  • Beoordeeld door J Geerts op 12-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geheel niet bereikbaar voir vragen, maakt niet uit wanneer je belt
  • Beoordeeld door a van altena op 6-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben heel erg boos ofwel laaiend. Ik ben al 17 dagen aan het bellen 0m iemand van booking.com te spreken te krijgen.
Ik krijg alleen maar dezelfde bandjes , we hebben het erg druk en blijf vooral uren aan de lijn hangen.
Ik wil na 17 dagen mijn geld terug van mijn geannuleerde reis. Wanneer gaat dat gebeuren?????????????
  • Beoordeeld door S op 2-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Een 1 onmogelijk om met jullie contact te krijgen. Slechtse service ooit
  • Beoordeeld door van den eynde daniel op 2-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

klantenservice onbereikbaar, al meerdere keren via verschillende wegen geprobeerd. Al jaren goede klant geweest, dit jaar al een tiental hotels via hen geboekt maar overweeg om in de toekomst toch rechtstreeks bij de hotels te boeken indien niet gauw op een of andere manier antwoord. Ik heb gewoon een vraagje over een bedrag dat via kredietkaart afgehaald is met omschrijving "hotel at booking.com" om te vragen over welk hotel dit gaat , want bedrag vind ik niet direct terug tussen mijn laatste 9 boekingen.
  • Beoordeeld door Bos op 28-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wat een bedrijf nemen gewoon niet op en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd terwijl dat alles volledig is betaald maar van het hotel word je weer naar Booking.com gestuurd en zij weer je moet naar het hotel bellen en zo gaat het over en weer
In een woord schandalig
  • Beoordeeld door Carola Egas op 27-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Dit staat op de site ;Als je boeking is geannuleerd, betaalt Booking.com je onmiddellijk terug. De verwerkingstijd is, afhankelijk van je bank, 7 à 10 dagen. Neem rechtstreeks contact op met je bank als je vragen hebt.
En dit in de email van booking.com nadat zij de boeking hebben geannuleerd;Hi Carola,
Unfortunately, there was a problem with processing your booking at Chalet camping Eikenhof omgeving Weerribben Giethoorn and we weren’t able to confirm your reservation.
As your payment of € 540 has already been processed, we have automatically started the refund process.
Refunds usually arrive in your account within 7-12 days, though this may vary.
These additional details may be helpful to track your money with your account provider or our team:
Schandalig!!!! Nooit meer een boeking via booking.com!!
  • Beoordeeld door Jose op 23-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al een half uur contact op te nemen. Moeilijk bereikbaar. Heb je eindelijk contact moet je vervolgens nog wachten en daarna drukte ze je weg. ????. Dus nog niet gelukt.
  • Beoordeeld door Attie brouwer op 23-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil in het Nederlands een vraag stellen. Onbereikbaar zijn jullie
  • Beoordeeld door Jan ybema op 22-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Diep teleurgesteld in jullie. Twee boekingen gedaan voor toscane en betaald. Vervolgens 2x geannuleerd en geen reactie op mijn mail. Slechter kan gewoon niet.
  • Beoordeeld door sanders op 21-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onmogelijk op de een of andere manier in contact te geraken met booking.com. dikke onvoldoende!
  • Beoordeeld door Paul op 17-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Eerste keer geboekt via hen ,hotel was volgeboekt werd er niet van verwittigd door booking.com en nu moeilijk contact te krijgen van het kastje naar de muur nooit meer
  • Beoordeeld door Geert-Jan op 16-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze organisatie. Ik probeer nu al een maand !!!! via mail, telefoon etc. contact te krijgen. Heb alles ingestuurd ivm teveel afgeboekte kosten en zouden binnen 48 uur antwoorden. Nou niet dus. Net 30 minuten aan de lijn gehangen en wederom wordt verbinding verbroken.
  • Beoordeeld door Mieke Kiekebelt op 14-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Totaal onbereikbaar! Lukt niet per email, niet per chat en niet telefonisch. Prutsers!
  • Beoordeeld door Yvonne op 10-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg de klantenservice niet te pakken. Niet telefonisch en per chat en mail reageren ze gewoon niet.
  • Beoordeeld door D van Buuren op 6-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice onbereikbaar! Vele malen gebeld, soms werd ik met Singapore doorverbonden maar tijdens gesprek verbinding verbroken en wordt dan niet teruggebeld! Mijn vraag/klacht toen per mail gedaan en kreeg na lange tijd een reactie over een reservering uit 2018! Over een locatie waar ik nooit geweest ben! Wat een slechte service heeft dit bedrijf maar ze zorgen wel erg goed voor zichzelf met het onterecht innen van geld!
  • Beoordeeld door Margreet Claesens op 5-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

De genoemde prijs bij Booking.com klopt niet volgens de eigenaar van Villa Katrina in Tihany. Kamer gedowngraded door eigenaresse, terwijl ze ons de appartementsprijs daarvóór al cash liet betalen. Diverse zaken kloppen daar niet. Klachten, die al meer dan een jaar genoemd zijn in de reviews blijken chronisch.
Booking.com klantenservice is onbereikbaar voor hulp en antwoorden. Alle mailadressen van hun klantenservice sturen een bericht dat het afleveren mislukt is. Echt waardeloos
  • Beoordeeld door R.Gunes op 31-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Paar dagen terug vluchtgeboekt,, het is wel betaald maar krijg geen reserveringsnummer of boekingsnummer,, vliegtuigmaatschappij ook gebeld, er staat geen reservering op mijn naam,, ik heb hulp nodig!!!! Waarom word er niet gereageerd bij booking.com!!!! Alles geprobeerd via facebook via inatagram nietman keert terug!!!
  • Beoordeeld door Lotte op 26-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Vanavond een hotel overnachting geboekt, direct betaald. Geen mail ontvangen, geen bereik bij de klantenservice. Contact opgenomen met het hotel waarbij ik geboekt heb, hier is ook geen reservering bekend. Maar wel 130,- van mijn rekening afgeschreven. Hoe dit nu op te lossen? Met geen mogelijkheid is er contact te krijgen.
  • Beoordeeld door Sofie op 22-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik boek al jaren via Booking.com en had nu voor het eerst een probleem. Tijdens het boekingsproces kostten de 2 kamers die ik reserveerde, €154, maar bij de boekingsbevestiging stond er plots onaangekondigd €187. Ik trachtte via de chat contact te nemen, maar die chat is slechts een lachertje. Ze laten je wachten, maar je krijgt geen antwoord. De chatbot zegt dat je binnen de 24u antwoord zult krijgen, maar dat is een flagrante leugen. Ik heb op 3 verschillende momenten geprobeerd en uiteindelijk na 6 dagen reageerde er toch iemand via de chat. Die vroeg een print screen van tijdens het reservatieproces, wat ik uiteraard onmogelijk kon produceren 6 dagen na datum. Bovendien kon je in de chat ook geen print screen plakken. Ook waren intussen de kamerprijzen veranderd, zodat die €154 ook niet meer teruggevonden kon worden (als ze me de dag zelf hadden kunnen te woord staan, dan hadden ze dit wel nog kunnen opzoeken). Zonder die print screen konden ze niets voor me doen, zei ze, en ze verbrak het contact. Het is werkelijk schandalig dat een dienstenbedrijf als Booking zo'n gebrekkig - of in feite geen - klantenservice heeft. Ik voel me als trouwe klant in de kou staan en afgetroggeld. Dit is ethisch niet correct.
  • Beoordeeld door Nancy op 13-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel slecht, vanmiddag een hotel geboekt, geen bevestigingsmail ontvangen maar wel betaald. Je krijgt daarna geen contact met hun want ik heb de juiste gegevens niet omdat ik geen mail heb ontvangen
  • Beoordeeld door sandra sistermans op 25-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Echt belachelijk! klantenservice nummer is niet bereikbaar. facebook, messenger enzovoort alleen voor mensen die geboekt hebben en dan moeten chatten met zo´n vreselijke robot. Ik help hulp nodig! Als verhuurder! Want ik snap iets niet en kan het onmogelijk zelf oplossen omdat ik op de site door de bomen het hele bos niet meer kan zien!
  • Beoordeeld door Henk Scheltus op 20-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb een boeking gedaan waarbij ik geen bevestigingsmail heb gekregen maar wel betaald hebt. Maar zonder bevestigingsnummer en pincode krijg je geen contact met jullie. Waardeloos! Hoe krijg ik nu mijn geld terug?
  • Beoordeeld door E. Visser op 11-05-2021
  • Rapportcijfer: 1

Je wordt "gewoon" niet de mogelijkheid geboden om iemand te spreken.
Heel slecht.
  • Beoordeeld door Lin van Ellinckhuijsen op 20-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik krijg geen contact en heb bericht gehad over een foutieve boeking.
het telefoonnummer verlangt een reserverings nummer dat staat niet op mijn brief.
Er staat een verkeerd bedrag inde email en er is iets anders afgeschreven van mijn bankrekening.
Waar of wie kan ik hierover spreken?
  • Beoordeeld door Henk van Vroonhoven op 10-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

DE KLANTENSERVICE IS MET GEEN MOGELIJKHEID TE BEREIKEN.
Ik wil mijn wachtwoord wijzigen, maar dat gaat niet!!!!! Als ik klik op Help/Contact kom ik in mijn boekingen. Ga ik naar mijn account en beveiliging, wordt gemeld dat ik een bevestiging mail krijg. DAT WERKT OOK NIET!!!!!!!!!!
WAT MOET IK DOEN OM MIJN WACHTWOORD TE WIJZIGEN?
  • Beoordeeld door Petypel bv op 7-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al sinds januarie een account te openen. Nu willen ze dat ik de schulden van de vorige uitbater betaal omdat het toevallig hetzelfde adres is terwijl deze failliet is gegaan. En telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
  • Beoordeeld door A. Meijer-Jansen op 9-02-2021
  • Rapportcijfer: 5

Maandag 8 febr heb ik telefonisch een boeking gemaakt: 3 twee persoonskamers met balcon of terras. Bij strandhotel Seayou.Er zou een mail gestuurd worden met een bevestiging. Helaas heb ik tot nu toe niets ontvangen .
.kunt u dit alsnog nakijken?
Bij voorbaat dank.
  • Beoordeeld door Alex Raphael op 26-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb jullie niet kunnen bereiken terwijl het dringend was. Jullie zijn niet bereikbaar als je geen boeking hebt gemaakt en ik heb geen boeking kunnen maken omdat ik een probleem met de creditkaart bij jullie heb. Dus wat te doen?? Ik zit in een vicieuze cirkel
  • Beoordeeld door R op 19-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

al meerdere keren geprobeerd om contact te krijgen. Nergens is dit dit mogelijk.
  • Beoordeeld door Bouwer op 5-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

telefonisch onbereikbaar
  • Beoordeeld door Ans bannink op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos: meerde malen geprobeerd boeking te annuleren ;gaat telkens mis!
Dan contact zoeken met jullie, vreselijk, moet je eerst account hebben:dat wil ik niet overal van hebben; dan probeer ik jullie te bellen en krijg voor ook nog voor minstens 1 euro per minuut een engels,sprekende dame, geen keuze menu voor Nederlands!
Ik boek dus nooit meer via jullie; en heb nog steeds mijn boeking niet geannuleerd;
  • Beoordeeld door Boutaina op 8-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Een hotel geboekt betaald maar geen mail ontvangen na 2 uurtjes nog steeds niet en kan niemand bereiken zogenaamd 24/7 bereikbaar.
  • Beoordeeld door Sabanacras Appartementen op 20-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al tig x gemaild maar reageren...ho maar. Wel een mail sturen dat ze ons resort geblokt hebben. Waardeloos
  • Beoordeeld door robb visscher op 14-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het wordt echt tijd om gewoon weer zelf te boeken bij een hotel. Booking maakt 700 miljoen winst, bietst dan ook nog de eerste corona tegemoetkoming van de Nederlandse belastingbetaler en als kers op de taart zijn ze totaal niet bereikbaar voor een simpele vraag. Niet per mail, niet per telefoon. Hoewel simpele vraag. Booking heeft 15 miljoen persoonlijke gegevens van ons laten lekken. Naam, telefoonnummer , creditcard gegevens, paspoortnr, etc. En ik moet er nog steeds een bericht over ontvangen. Kortom , gewoon bij het hotel boeken, krijg je vaak ook een gratis ontbijt en wifi en een blije receptie, want ze moeten 20-25% aan Booking betalen. Wakker worden mensen!
  • Beoordeeld door j van dijk op 12-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

Als eigenaar wil ik telefonisch contact met jullie, dit is niet mogelijk,! vindt dit schandalig dat dit niet kan. Als verhuurder betalen we genoeg bemiddeling kosten.
Ik wil een op een met een persoon praten over een probleem dat jullie veroorzaken.
Een door mij geblokte periode wordt bij jullie open gezet, promo gaat iemand hierop boeken. Nu moet ik dat proberen recht te zetten van af de andere kant van de wereld.
Krijgen jullie een slechte naam van hoor.
j van dijk
  • Beoordeeld door EHG van Leeuwen op 10-11-2020
  • Rapportcijfer: 1

al meerdere keren geprobeerd om contact te krijgen. Nergens is dit dit mogelijk.
geen reactie via mail.
Bel Booking.com
070-7703884