Bellen met GLS

Waarom bellen met GLS Nederland Klantenservice?

  • Voor alle vragen over een offerte van GLS.
  • Je hebt een vraag over een pakket aan GLS.
  • Voor vragen over het retourneren van een pakket via GLS.
  • Je wil meer weten over de track and trace mogelijkheden bij GLS.
  • Je hebt een klacht over GLS.

Openingstijden telefonische klantenservice GLS

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:30
  • Dinsdag 08:30 - 17:30
  • Woensdag 08:30 - 17:30
  • Donderdag 08:30 - 17:30
  • Vrijdag 08:30 - 17:30
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer GLS: 088 5503750

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met GLS? Laat ons je ervaringen met GLS weten!
Beoordeel GLS.

Controleer op storingen bij GLS.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van GLS.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Pakket volgen.
  • Inloggen.
  • Website.
Controleer of er een storing is bij GLS

KvK gegevens GLS

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34129769
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020018312
  • Statutaire naam: GLS Netherlands 

Wil je op een andere manier contact opnemen met GLS?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met GLS? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met GLS via e-mail.

Heb je een vraag over een pakket, ben je een zakelijke klant en wil je een offerte aanvragen of wil je bijvoorbeeld weten wat je moet doen als je een pakket hebt gemist? Het is mogelijk om GLS Nederland een e-mailbericht te sturen. Het e-mailadres van GLS is info@gls-netherlands.com. Je kan hiervoor ook gemakkelijk op onderstaande link klikken.

Klik hier om een e-mail te sturen naar GLS

Neem schriftelijk contact op met GLS.

Bel je liever niet maar heb je de voorkeur om je een vraag schriftelijk stellen aan GLS Nederland? Gebruik hiervoor dan onderstaand postadres:

 

  • GLS Nederland
  • Postbus 9250
  • 3506 GG Utrecht

 

Veelgestelde vragen GLS.

Lees op de website van GLS Nederland, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?
  • Kan ik de bezorging vooraf of tussentijds wijzigen?
  • Wat gebeurt er als een pakket niet kan worden afgeleverd?
  • Ik ben de bezorger net misgelopen, kan hij terugkomen voor een tweede poging?
  • Ik heb mijn pakket vandaag niet ontvangen. Wanneer kan ik het verwachten?
  • Ik heb per e-mail een Niet-Thuis-bericht ontvangen, maar was wel thuis. Wat moet ik doen?
  • Ik verwacht een pakket uit het buitenland. Hoe kan ik het volgen?
  • Kan ik mijn pakket laten afleveren op mijn zakelijke adres?
  • Ik heb een pakket ontvangen dat niet voor mij bestemd is. Wat moet ik doen?
  • Ik heb per e-mail een verzendbevestiging ontvangen, maar Track & Trace kan geen data vinden?
  • Waarom staat er een ander depot genoemd dan het depot in mijn regio?
  • Ik ben niet thuis en mijn buren ook niet. Kan ik ergens aangeven dat het pakket mag worden neergezet?
  • Kan de bezorger mij bellen als hij in de buurt is?
Ga naar de veelgestelde vragen van GLS

Neem contact op met GLS via LinkedIn.

GLS is een gezond en snel groeiend bedrijf. Zoek je andere uitdaging? Kijk op de LinkedIn pagina van GLS en klik op 'Vacatures'. Wie weet krijg jij de kans op een prachtige nieuwe carrière mogelijkheid bij deze Europees georiënteerde pakketbezorgdienst.

Klik hier voor contact met GLS via LinkedIn.

Youtube kanaal van GLS.

Leer meer over GLS via hun YouTube kanaal. Het is mogelijk deze pakketdienst te volgen door je te abonneren. Klik hiervoor op onderstaande link.

Ga naar het Youtube kanaal van GLS.

Track and Trace

Komt er een pakketzending via GLS jouw kant op en wil je weten wanneer het pakket gebracht wordt? Volg jouw zending eenvoudig via Track & Trace. Vul het 14-cijferige pakketnummer plus je postcode in. Op deze manier is je pakket op de voet te volgen.

Volg je pakket via Track & Trace bij GLS.

Offerte aanvragen

Ben je een zakelijke verzender en heb je meerdere pakketten te versturen? Het is mogelijk om bij GLS online een offerte aan te vragen. De medewerkers van de afdeling Sales zal met veel zorg een op maat gemaakte scherpe aanbieding doen. Vraag een offerte aan bij GLS middels hun uitgebreide contactformulier. De velden met een * zijn verplicht. Nadat je het formulier hebt verzonden, krijg je van de klantenservice van GLS een ontvangstbevestiging. Vervolgens zullen zij alles in het werk stellen om een passende aanbieding voor je in orde te maken.

Klik hier om een offerte aan te vragen bij GLS.

GLS Parcels to People - Highscore

GLS Nederland (adres)

Proostwetering 40 Utrecht 3543 AG Nederland
Rapportcijfer GLS Klantenservice: 1.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 85 beoordelingen.

Beoordeel GLS Nederland Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan GLS Nederland Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor GLS Nederland Klantenservice

  • Beoordeeld door R. Rijke op 24-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wat is dit een verschrikkelijk bedrijf. Krijg een niet thuis bericht in de brievenbus maar de chauffeur heeft niet het volledige nummer ingevuld en bij de helpdesk kunnen ze me dus niet helpen.
  • Beoordeeld door J. Wallenburg op 24-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Briefje in bus met niet thuis wat ik wel was webside niet bereikbaar tel nr klopt niet waardeloos bedrijf dat GLS NIET te bereiken stelletje afzetters kan ws naar mijn pakketje fluiten
  • Beoordeeld door J. Clements op 22-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Twee dagen aflevering beloofd nooit ontvangen. Telefonisch niet bereikbaar. Waardeloze service!!!
  • Beoordeeld door chloe untrau op 4-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Pakket zou gisteren komen, oh toch niet maar vandaag....toch weer niet maar morgen...oh verrassing zou vandaag komen tussen 11,30 en 14.30... Bijna 15.00 uur en....niet
Bedrijven zouden meteen bij bestelling aangeven wie de bezorger is. Tweede keer dat ik zeer slecht ervaring heb met GLS...vorige jaar hebben ze 4 fruit boompjes beschadigd: die waren 5 dagen in snikhete wagen.
  • Beoordeeld door Jani op 26-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos bedrijf voor de zoveelste keer pakket zoek bij GLS
  • Beoordeeld door Max van Asch van Wijck op 13-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Krijg mailtje dat er een pakket aankomt. Ik stel in dat er neerzet toestemming geld, dat wordt netjes bevestigd. De volgende dag krijg ik een mail dat ik niet thuis zou zijn geweest, en dat er een briefje in de brievenbus zou liggen. Wat schetst mijn verbazing: geen briefje, geen pakket. De klantenservice , zeer vriendelijk, vertelt dat ik 10 km kan gaan rijden naar een of ander verzamelpunt van GLS.
WAT EEN WAARDELOZE SERVICE VAN GLS, en dit is niet de eerste keer dat er blijkbaar blinde bezorgers voor GLS rijden. Bah.
  • Beoordeeld door Henk op 13-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

onbereikbaar per telefoon.
  • Beoordeeld door Liesbeth de Groot op 13-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet thuis bericht krijgen terwijl ik gewoon thuis ben. Schandalig.
  • Beoordeeld door Wojciech op 7-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

de chauffeur klopte niet eens aan bij het huis omdat hij op het pakket zag dat de voor- en achternaam Pools waren, dit is niet de eerste keer dat ik racisme tegenkom van GLS in Nederland, hij liet een bericht achter dat er niemand is thuis en ik ben de hele tijd thuis in de woonkamer omdat ik na een beenamputatie zit Ik verplaats je met krukken of een rolstoel niemand klopte niemand belde
  • Beoordeeld door van Rooijen-Schifferling op 28-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

1 ster.
Je krijg verkeerde informatie…
Pakket nummer geeft niets aan….
Mijn pakket al 1 week ..te laat…
Mijn kleinkind haar cadeaubon nog niet-voorspelde tijd….
Ik zie het wel anders af….anders heeft mijn schoondochter nog geen cadeau … echt slecht…
Geen aanrader.
  • Beoordeeld door Mevr. S. James op 20-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Heel slechte service.
  • Beoordeeld door Martien Brabander op 17-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Er is geen land mee te bezeilen. Ze willen gewoon het pakket niet bezorgen. Adres bestaat niet volgen hun. Pakket alleen maar af te halen in een ander dorp. Niet behulpzaam. afkomst bedrijf is ingelicht omdat wij vaker met dit bedrijf van doen krijgen. Hopelijk stappen ze over naar een ander bedrijf. Klantonvriendelijk
  • Beoordeeld door Eric op 14-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Volledig onbetrouwbaar betreffende de service. “We gaan het afleveradres wijzigen naar een afhaalpunt, dan kunt u het morgen afhalen”
De volgende dag GÉÉN pakket bij afhaalpunt. !!!
  • Beoordeeld door P. Bogers op 26-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Willen jullie wel eens stoppen om het te bezorgen pakket gewoon bij mijn voordeur te leggen en dan gewoon weg te gaan. Het is niet de eerste keer dat dit gebeurt en ik ben hier niet van gediend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Jimmy Wong op 17-11-2022
  • Rapportcijfer: 2

Net bezorging misgelopen, niet thuiscode van kaartje werkt niet en biedt geen info, klantenservice tel.nrs. allemaal ongeldig, wel een nummer voor 1 euro per minuut.
Moeilijk en duur contact voor klantenservices.
  • Beoordeeld door Pelgrim op 10-11-2022
  • Rapportcijfer: 2

Gls is onvoldoende bereikbaar. Heel vermoeiend
  • Beoordeeld door Gerard op 28-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een gigantisch klotebedrijf dat GLS! Ondanks hun voortdurende onbetrouwbare updates, komen pakketten niet aan cq worden gewoonweg niet afgeleverd., De "klantenservice", die die naam geenszins mag hebben, is ook niet te bereiken, als je belt, wordt je er meteen uitgegooid. Schandalig gewoon!!
NOOIT MEER GLS!
  • Beoordeeld door Andre Grul op 21-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

1e x keer een niet thuis briefje in de brievenbus! Via de website voor de volgende dag een achterlaat toestemming gegeven en een achterlaat plek aangegeven! Volgende dag een niet thuis briefje in de brievenbus! Je was niet thuis maar geen zorgen! Nieuwe code maar nu komen ze niet meer langs! Ik moet t pakket zelf ophalen bij een service punt! Mijn punt!! Ik ben de hele dag thuis geweest! Geen deurbel gehoord, niemand gezien maar wel een briefje in de brievenbus! Telefoon nummer klanten service gebeld! Nummer niet in gebruik! K.. volk
  • Beoordeeld door geert sengers op 21-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

na 5 (vijf) keer gebeld te hebben zonder door verbonden te worden, dan nu een mail proberen.
Zojuist een pakje van jullie ontvangen, de 4 in 1 electric vegetable cutter set .
In het pakketje zit NIET no. 11 =spoon en no 9 = knife post.
Dit missen en de walgelijke onmogelijke verbindingen ( met alle 3 de nummers) doen me besluiten het pakketje terug te sturen.

Graag verneem ik hoe ik nu moet handelen,

gegroet

geert sengers
  • Beoordeeld door J Kuiken op 16-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

5 september weiger ik een pakket, het adres is van mij, maar de naam van de persoon op het pakket woont niet in mijn huis en heeft hier nooit gewoond.
6 september wordt het zomaar in mijn achtertuin gedumpt
9 september wordt het opgehaald
12 september wordt het opnieuw bij mij aangeboden, masr ik was niet thuis
13 september idem
16 september wordt het opnieuw bij mij aangeboden, masrcik weiger voor de 2e keer.
Even later wordt het bij mijn buren afgeleverd, die niet eens thuis zijn. Maar ik had toch geweigerd? Dan ga je toch niet naar buren?

GLS doet er gewoon alles aan om pakketten 'ergens' te dumpen, of het pakket nu wel of niet voor dit adres bestemd is. Zo krijgen ze tenminste hun geld.
  • Beoordeeld door Sprokkelenburg op 8-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goede avond ,helaas zijn jullie via de telefoon onbereikbaar voor klachten dus moet ik het helaas op deze manier doen.
Volgens de bezorger zou ik om ( Datum en tijd: donderdag 8 september 2022 17:34 ) niet thuis geweest zijn,
alhoewel ik de bezorg bus om dezelfde tijd , van uit mijn keuken raam voorbij zag racen terwijl ik dacht die wat later.
Wat schets mijn verbazing toen ik even later een mail kreeg dat ik niet thuis zou zijn en het pakket bij mijn buren was afgeleverd Oke ik naar mijn buurvrouw om mijn pakket te halen maar die had niets ontvangen ,dus ik naar de brieven bus om de z,g. niet thuis kaart op te halen maar die was er ook niet
DUS VRAAG IK ME AF WAT VOOR SOORT BEZORGERS JULLIE IN DIENST HEBBEN !

Bij het afleveren van de zending troffen wij u helaas niet thuis. De zending is bezorgd bij uw buren om vertraging te voorkomen. In uw brievenbus treft u ook een 'Niet Thuis Bericht' aan.

Informatie bezorging
Naam: wijk
Locatie: buren72
Datum en tijd: donderdag 8 september 2022 17:34

HOE VERZIN JE ZOIETS , HET IS EEN SCHANDE VOOR DE PAKKETDIENST

GROET
L.M.Sprokkelenburg
  • Beoordeeld door Josvantol op 5-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Heb pakje ontvangen volgens trackings zelf getekend volgens hun
Helaas weer eens kwijtgeraakt
  • Beoordeeld door jan de groot op 2-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

het pakket nog steeds niet bezorgd . zou komen tussen 11.30 en 15.30. om 16.22 nog steeds niet.
telefonisch niet bereikbaar. Werkelijk grof schandaal
Nooit meer GLS
  • Beoordeeld door Sharon op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slechtste bedrijf wat ik ooit mee heb gemaakt in de service. Bellen lukt al niet staat een uur in de wacht. En als je der door komt helpen ze je niet. Geven ze alleen schuld aan jou
  • Beoordeeld door has op 31-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

super slecht. klantenservice onbereikbaar, pakketshop weet niets, te triest voor woorden
  • Beoordeeld door R op 28-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Kan niemand bereiken !
  • Beoordeeld door Bertoes op 26-08-2022
  • Rapportcijfer: 3

klantenservice via 0900 nummer kost een euro, en als je dat belt krijg je alleen te horen dat ze gesloten zijn na 17:30, maar dat vertellen ze er niet bij, schandalig, en wie steekt die euro in de zak? zij zelf? hoe zit dat? dus ik betaal een euro en bereik niets, dat is idioot
en waarom hebben ze geen eigen klachtenlijn op het web staan?
  • Beoordeeld door Arnold Spel op 23-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijk bedrijf als je niet thuis bent leggen ze het pakketje voor de deur, daarna krijg je mail dat het in ontvangst hebt genomen en ondertekend hebt, wat totaal niet waar is. Telefonisch contact gehad en ze ontkennen alles terwijl ik het op mijn deurbel gezien heb. Dan zouden ze contact opnemen met mij het moet nog gebeuren. Wat een aanfluiting echt.
  • Beoordeeld door J van manen op 16-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zelf in de vakantie tijd duurt het meer dan 20 min voor je aan de beurt ben en het is al geen goedkoop telefoonnummer van GLS zo kan je ook makkelijk geld verdienen
  • Beoordeeld door H. Meijs op 3-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Een order geplaatst bij Outspot België. Vervolgens krijg ik een bericht van GLS dat het pakket bezorgd wordt op 2 augustus 2022. Mooi niet dus. Vandaag, 3 augustus een mail ontvangen dat GLS onderweg is met mijn pakket. De hele middag gewacht op de bezorger. Om 18.00 uur ontdekt dat de bezorger het pakket in de brievenbus heeft gestopt en in de track en trace staat vermeld ; getekend door ontvanger !!!. Vervolgens heb ik de verpakking moet kapot scheuren om het pakketje uit de brievenbus te krijgen. Wat een waardeloze service. Kortom ik bestel niets meer als ik weet GLS de bezorger is ( meestal een en al ellende ). Ik zal de afzender ook in kennis stellen van de afhandeling door GLS ; WAARDELOOS.
  • Beoordeeld door Linda Haest op 2-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zo’n intens slechte dienstverlening als bij GLS heb ik nog nooit mee gemaakt. Dit bedrijf zou niet eens het recht moeten hebben om pakketjes van mensen te vervoeren. Om vele reden.
1. GLS maakt een pakket zoek. Het blijft volgens de tracking een week hangen in in het distributiecentrum en komt nooit bij ons aan.
2. Daarna beweert het trackingsysteem dat het pakket is afgeleverd en is afgetekend door mij persoonlijk. Rara, hoe kan dat? Ik zat op dat moment in het buitenland. Leg mij eens uit hoe ik een pakket kan aftekenen in Rotterdam terwijl ik op precies datzelfde moment in Griekenland verblijf. Een regelrechte leugen dus.
3. Daarna stuurt GLS mij langs alle buren ‘want daar zou het pakket ook kunnen liggen’. Dat zou dus betekenen dat de vervoerder andere mensen laat tekenen uit mij naam. Dat is ook niet volgens de regels he mensen!? Zijn mijn buren mij? Nee. Overtreedt GLS daarmee de regels? Ja. Ik heb op 23 naastgelegen adressen nagevraagd: ook mijn buren hebben niets ontvangen.
4. Wij sturen een vraag naar de klantenservice van GLS per email. Daar horen wij nooit meer wat op.
5. Wij bellen met de klantenservice. Dat kost 1 euro per minuut. Te betalen door onszelf. Een geirriteerde medewerker beweert bij hoog en laag dat het pakket bezorgd is ‘want dat staat in de trackinggeschiedenis’. Wij leggen uit dat het probleem nou juist is dat die trackinggeschiedenis niet klopt, en dat we willen weten waar het pakket is. En we willen het pakket ontvangen. Op de vraag hoe het kan, dat er volgens hen is getekend door een persoon die onmogelijk op dat moment daar geweest kan zijn, weigeren ze te reageren. GLS wentelt daarna de verantwoordelijkheid af: we worden doorverwezen naar de winkel waar we het item hebben gekocht. Alsof zij iets met de bezorging van doen hebben. De winkel verwijst ons logischerwijs dan ook weer terug naar GLS.
Allemaal heel jammer voor ons want het was een bruidsmeisjesjurk voor een huwelijk. Maar de inhoud van een pakket zou niet uit moeten maken. Als je een bezorgdienst bent, zou je moeten bezorgen. Dat is het idee, toch? Niet bij GLS.
GLS start GEEN intern onderzoek, doet GEEN poging aan de chauffeur een toelichting te vragen. GLS doet HELEMAAL NIETS.
DE EINDSITUATIE: wij hebben GEEN pakket ontvangen en GLS blijft de leugen volhouden ‘want dat staat in de trackinggeschiedenis’. Kortom: GLS blijft ernstig in gebreke en het boeit hen totaal niet. De klant kan in de stront zakken. Zo’n bedrijf dus.
  • Beoordeeld door Bijl op 27-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na uitleg mijnerzijds en dat de bezorger helemaal niet aan de deur geweest is en dus geen niet thuis bericht achtergelaten heeft. Zegt ze uiteindelijk ja dat kwam omdat hij zijn route niet af kon maken. Maar eerst beweert ze dat hij wel aan de deur geweest is. En tijdens het gesprek gooit de medewerkster van gls de hoorn erop! Verbreekt de verbinding. Het werd zeker te moeilijk
  • Beoordeeld door Montfroy op 20-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik verwachte 2 pakketjes vanaf half 9 zitten wachten telkens gebeld gls zei het word bezorgd en het lig in de auto en om 5 uur was de pakketjes bezorgd volgens gls terwijl niets bezorgd is 1x was die om 9.15 bezorgd en de andere keer was hij om 11 uur bezorgd lekkere kut bedrijf is dit ik ga een klacht indienen
  • Beoordeeld door jacques Dekkers op 1-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

super slecht. wij zijn de hele morgen thuis geweest. blijkbaar doet de bel het niet maar even naar achter lopen is schijnbaar te veel moeite.
Ik stond te wachten op het pakket om te kunnen klussen
  • Beoordeeld door Chayenne op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Goededag,

Ik heb een pakket (ballon) expres laten bezorgen op 14-4 omdat er iemand jarig was. Er stond dat het pakket tussen 1130 en 1430 bezorgd zou worden. Om 1630 nog steeds niks bezorgd. Vervolgens stond er opeens dat het de volgende dag geleverd werd. Verder geen mail van gekregen of iets. Vandaag (15-4) 3 maal klantenservice gebeld. Eerst 10 minuten in de wacht gestaan terwijl jullie net een minuut open waren. Daarna een medewerker aan de lijn die geen cursus gesprekstechnieken heeft gehad. Ik leg het verhaal uit, hij geeft aan dat de chauffeur gister een calamiteit had waar door het pakket niet geleverd kon worden. Dit is uiteraard te begrijpen. Vervolgens gevraagd waar het pakket dan nu is en of het vandaag wel geleverd wordt. Dit werd bevestigd. Aan het eind van het gesprek niet werd er niet gevraagd of ik nog vragen gehad en werd er gewoon  opgehangen. In de middag keek ik op de track and trace code, daar stond: niet in levering bedrijf gesloten. Ik nogmaals gebeld met de klantenservice. Legde mijn verhaal uit, meneer ging met een collega overleggen. Na een minuut hing hij op. Nogmaals voor de derde keer gebeld, deze meneer snapte het begrip inlevingsvermogen duidelijk ook niet. Ik legde de situatie uit dat ik het vervelend vond, ook dat er zomaar werd opgehangen. Het enige wat meneer zei is of ik mijn pakketcode wist. Belachelijk! Uiteindelijk gegeven om te horen te krijgen dat de chauffeur had besloten om mijn pakket niet te scannen en op bedrijf gesloten te zetten?! Enige optie is dat het pakket een dag later naar een ophaalpunt wordt gebracht en anders nog een poging om dinsdag bezorgd te worden op het juiste adres. Ik heb niet voor niks een kado voor een persoon op haar verjaardag laten bezorgen, beetje gek als ze het dan zelf moet ophalen of het een week later pas komt.

Ik vind snap dat de eerste chauffeur calamiteiten had en dat het pakket dan niet bezorgd kon worden. Wat ik niet snap is waarom er dan niet gecommuniceerd is?! Ik moet er zelf 3x achteraan bellen om een beetje informatie te krijgen. Vervolgens krijg ik drie verschillende mannen aan de telefoon die alle drie 0 verstand hebben over hoe zij een klantvriendelijk gesprek moeten voeren. Belachelijk als je bij de KLANTENservice werkt. Mijn gevoelens werden totaal genegeerd en uiteindelijk kwam ik geen stap verder.

De laatste meneer die ik sprak was op het eind stil, vroeg wederom niet of ik nog een andere vraag had. Uiteindelijk zei ik zelf maar doei, 2 seconden later werd er door hem opgehangen zonder gedag te zeggen. Ik denk dat je van een medewerker klantenservice toch wel de basisvaardigheden gespreksvoering mag verwachten zoals normaal gedag zeggen of vragen of er nog andere vragen zijn.

Graag verwacht ik een reactie op mijn mail. Hoe kan het dat ik drie keer heb gebeld en drie keer op een asociale manier te woord ben gestaan? Hoe kan het dat mijn pakket niet bezorgd kan worden? Wederom calamiteiten snap ik, maar het proces daarna is te absurd voor woorden!
  • Beoordeeld door Yvonne Patania-Jimmink op 4-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht!
Ik ontving bericht dat mijn pakket GLS Aflevercode: G748 met Pakketnummer: 74180315380617
vandaag tussen 09:30-12:30 uur bezorgd zou worden.
Het kwam me slecht uit, ik moest weg, maar ben hiervoor thuis gebleven, want ik heb het pakket nodig.
Er kwam niets.
Zie ik op de site terug dat mijn adres niet zou kloppen en ik het maandag zelf moet ophalen.
Maar mijn adres klopt WEL en nu is mijn halve dag weg en heb ik het pakket te laat.
Omdat jullie bezorger geen zin of tijd had om af te leveren. Nou bedankt hoor.
  • Beoordeeld door Ali op 10-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bericht in de mail dat pakket is bezorgd. Wij waren echter niet thuis, dus ra ra waar is het pakket bezorgd. Geen kaartje in de bus, Mail nog eens doorzoeken, Onderaan bij de gegevensstaat inderdaad onze straatnaam, maar geen nummer. verder zoeken: ah, afgeleverd bij: buren, nr 607. En inderdaad daar lag het. Buurman meldde dat de bezorger 'een briefje in de bus zou doen.' Niet dus. Volgende morgen zie ik op het raam (aan de buitenkant) naast de voordeur een donkerblauw post-itje zitten met de tekst 'pakket ligt bij de buren 607). Hoe slim ben je als je de mededeling dan ook nog aan de verkeerde kant schrijft...En in het donker zie ik geen donkerblauwe post-it op het raam zitten, laat staan dat ik het daar verwacht. Ik verwacht gewoon een 'gemist'-kaartje in de bus.
  • Beoordeeld door S. Hendrix op 24-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren een thermometer besteld bij bol.com ivm Covid, dus met spoed nodig. Vandaag een niet thuis bericht in de mail terwijl we in quarantaine zitten, dus met 5 man thuis zijn, in de woonkamer zitten, en een deurbelcamera hebben waar bewijsbaar geen persoon heeft aangebeld. Verder ligt er geen "niet thuis" briefje in de bus waar ons pakketje is afgegeven, terwijl in de "niet thuis mail" staat dat er een briefje moet zijn. De bezorger zal wel bij het verkeerde adres zijn geweest met haast om weg te komen. Schandalig weer, maar helaas niet de eerste keer van GLS.
Ik word hier écht boos over  en hierdoor een passende recensie.
Ik bestel nooit meer iets bij een bedrijf wat zijn spullen door GLS laat bezorgen. Ben er klaar mee.
  • Beoordeeld door E. de Vries op 8-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Voor de zoveelste keer op rij voor J.L gewacht op GLS. Soms zakelijk maar ook prive. Recent kon het pakje gewoon in de brievenbus( appartementencomplex) krijg je melding dat chauffeur geweest is en niet thuis briefje in de bus heeft gedaan. A, was er iemand aanwezig, B geen briefje in de bus. Gewoon niet geweest. Of ik het op kan halen op een Depot, Nee anders had ik dat wel aangegeven. Dan bel je met de "KLANTENSERVICE" en dan krijg je ook nog een grote Bek!! ( Excuus voor taalgebruik, maar fatsoenlijk was het in ieder geval niet)
  • Beoordeeld door j. van alphen op 8-09-2021
  • Rapportcijfer: 7

Ben helemaal tevreden met de vlotte bezorging van GLS.
Bel GLS
088 5503750