We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Mitros? Laat ons je ervaringen met Mitros weten!
Beoordeel Mitros.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Mitros? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Mitros via een contactformulier. Het duurt maximaal 3 werkdagen voordat je een antwoord krijgt van Mitros.
Ga naar het contactformulier op de website van MitrosChat online met een klantenservice medewerker van Mitros.
Klik op onderstaande link en klik vervolgens op de website van Mitros op de chat button. Binnen 2 minuten kun je een reactie verwachten.
Start een chat met MitrosNeem contact op met de klantenservice van Mitros via WhatsApp. Gebruik hiervoor het volgende telefoonnummer: 06 23 82 44 84.
Normaal gesproken ontvang je binnen twee minuten een reactie van Mitros.
Klik hier voor contact met Mitros via WhatsApp.Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van Mitros? Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 16:00 uur. Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes.
Klik hier voor contact met Mitros via Facebook Messenger.Voor een online antwoord kan je op de website van Mitros per vraag klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:
Wat is het Huurderspanel Mitros?
Voor wie is het Huurderspanel Mitros?
Waarom een online klantenpanel?
Wordt er nu alleen nog maar online onderzoek gedaan?
Hoe werkt het online onderzoek van het Huurderspanel Mitros?
Hoe vaak word ik uitgenodigd om aan een onderzoek mee te doen?
Hoeveel tijd kost het invullen van een vragenlijst?
Waarom moet ik bij de startvragenlijst verschillende persoonlijke gegevens invullen?
Hoe zit het met mijn privacy?
Ontvang ik ongewenste e-mail als ik mijn e-mailadres invul bij het inschrijven?
Als ik een uitnodiging voor een onderzoek ontvang, ben ik dan verplicht om deel te nemen?
Kan ik een onderzoek halverwege stoppen en later verder gaan?
Hoe kan ik mij uitschrijven voor het Huurderspanel Mitros?
Hoe kan ik doorgeven dat ik een nieuw e-mailadres heb?
Welke wijzigingen moet ik doorgeven?
Ik heb per e-mail een uitnodiging ontvangen, maar de link werkt niet. Wat moet ik doen?
Ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?
Rapportcijfer is gebaseerd op 3 beoordelingen.
er werkt geen 1 link. Het contactformulier niet, de chat niet. Ik ben er alweer klaar mee.
slecht
jaarafrekening warmte van 1 sept. tot 1 sept. nu 5 maanden later nog steeds niet ontvangen. Ik durf amper de verwarming aan te doen, weet niet wat er boven mijn hoofd hangt. Door de medewerkers wordt je afgescheept met steeds weer een andere smoes. Iedereen maakt zich zorgen over de kosten van energie en wij weten al anderhalf jaar niets. Mitros was veel te druk met de fusie en vergat daardoor de belangen van haar klanten. Ik wil nu heel snel de jaarafrekening anders wordt het straks een afrekening van 2 jaar.
Beoordeel Mitros Klantenservice