We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Vanuit het buitenland: +31 40 238 6000
Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Eindhoven? Laat ons je ervaringen met Gemeente Eindhoven weten!
Beoordeel Gemeente Eindhoven.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Eindhoven? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een vraag aan de klantenservice van Gemeente Eindhoven? Via deze pagina heb je de snelste weg gekozen naar een antwoord. Vul het formulier in en verstuur het. Naar aanleiding van je vraag neemt Gemeente Eindhoven telefonisch, schriftelijk of per e-mail contact met je op. Vul je gegevens zo volledig mogelijk in. Zo kan Gemeente Eindhoven je beter helpen.
Ga naar het contactformulier op de website van Gemeente EindhovenU kunt ook via online chat snel een vraag stellen aan gemeente Eindhoven. Zij streven ernaar om u binnen een half uur antwoord te geven. De chat berichten worden behandelt tijdens kantooruren.
Start een chat met Gemeente EindhovenGebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Gemeente Eindhoven. Stuur je brief naar onderstaand adres:
Krijg contact met de klantenservice van gemeente Eindhoven door een chat te starten via Facebook Messenger. Van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur en je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van gemeente Eindhoven kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met Gemeente Eindhoven via Facebook Messenger.Lees op de website van gemeente Eindhoven de veelgestelde vragen over het parkeren in de P+R Genneper Parken:
Neem een kijkje op de Facebookpagina van de gemeente Eindhoven. Hier vindt u foto’s, video’s, nieuwsberichten en andere mededelingen over de gemeente. Om op de hoogte te blijven kunt u op ‘vind ik leuk’ klikken.
Klik hier voor contact met Gemeente Eindhoven via Facebook.Ook kun je op de hoogte worden gehouden van het laatste nieuws over de gemeente via Twitter. Mededelingen over de coronacrisis en andere actualiteiten rondom de gemeente Eindhoven zijn hier te vinden. Volg de gemeente Eindhoven op @gem_Eindhoven om geen belangrijke updates te missen.
Klik hier voor contact met Gemeente Eindhoven via Twitter.Wilt u op de hoogte blijven van wat er gebeurt in gemeente Eindhoven? Abonneer dan op hun YouTubekanaal. Hier worden regelmatig video’s geüpload van bijvoorbeeld toespraken van de burgemeester, hoe uw gemeente omgaat met de coronacrisis of jaaroverzichten. Abonneren kunt u doen onder de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van Eindhoven’.
Ga naar het Youtube kanaal van Gemeente Eindhoven.Op de Instagram pagina van de gemeente Eindhoven kunt u leuke foto’s terug vinden. Bijvoorbeeld foto’s van hoe de gemeente er vroeger uitzag of foto’s van recente evenementen. Deze pagina vindt u onder de link ‘Klik hier voor contact met Eindhoven via Instagram’.
Klik hier voor contact met Gemeente Eindhoven via Instagram.Wil je meer weten hoe het is om bij gemeente Eindhoven te werken? Meld je aan bij hen via LinkedIn. Bekijk bij Jobs welke posten er momenteel open staan. Pak je kans en schrijf je in.
Klik hier voor contact met Gemeente Eindhoven via LinkedIn.Lees hier het laatste nieuws rondom inkoop sociaal domein, Gemeente Eindoven
Laatste nieuws Gemeente EindhovenRapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.
Ik had een telefonische vraag.
Ga in de wacht.
Na vijf minuten krijg ik bericht dat ik word doorverbonden.
Na een minuut krijg ik iemand aan de lijn, die het antwoord op mijn vraag ook niet weet, maar wel een telefoonnummer heeft voor mij. Dat kan ik bellen om het antwoord te krijgen op mijn simpele vraag.
Mijn gebit gaat klapperen en mijn schoenen vallen uit.
Het nummer dat ik krijg is het nummer 088 ... van het energieloket.
Dat nummer had ik al in eerste instantie gebeld, doch na 10 minuten wachten had ik de verbinding verbroken, voordat ik 14040 belde.
( DIT BERICHT IS MOGELIJK OOK INTERESSANT VOOR HET HOOFD VAN DE AFDELING AF- EN DOORSCHUIVEN.)
TOT slot het volgende.
Klantgericht is om in deze casus mij te vragen of ik voor het antwoord teruggebeld mag worden en bij een ja, word ik naar mijn telefoon nummer gevraagd.
Zo leert de telefoniste ook nog wat voor een volgende beller.
Beoordeel Gemeente Eindhoven Klantenservice