We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.
Heb jij onlangs contact gehad met de Volkskrant? Laat ons je ervaringen met de Volkskrant weten!
Beoordeel de Volkskrant.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Volkskrant zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.
Start een chat met de VolkskrantWil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan de Volkskrant klantenservice. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan de Volkskrant:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Op de Facebookpagina deelt de Volkskrant de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is. Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van de Volkskrant. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook.Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 281 beoordelingen.
De mogelijkheden om met u in contact te komen zijn misschien voor u erg handig, maar voor uw klanten niet. Het blijkt enorm veel zoekwerk om uw telefoonnummers te vinden op uw site. Op deze manier wordt het indienen van een klacht over het al meerdere malen niet of verkeerd bezorgen van de Volkskrant erg tijdrovend. En als je dit eindelijk gelukt is, dan bent u op zaterdag niet beschikbaar om de klacht aan te nemen.
Geen goede service!
Ik heb een zaterdag abonnement juist omdat ik dan tijd heb.
2 weken geleden ook al niet bezorgd. Toen niet gemeld. Nu weer niet helaas wordt hij dus ook niet later alsnog bexorgd.
Ik ga t nu opzeggen. Krijg nl op t bandje ook geen medewerker te spreken zoals wordt beloofd .
Werd ie alsnog bezorgd dat was t al goed maar dit frustreerd me zo.
waardeloos. Alles achter een keuzemenu en een robotstem. geen echt contact. Mijn krant is al 3 weken niet bezorgd. Het lukt maar niet om te achterhalen waarom niet.
Niet bezorgde krant op 20-2-2021 doorgegeven. Wilde telefonisch weten of de krant alsnog bezorgd zou worden.
Lukte niet, kreeg alleen standaard antwoorden. Ook nadat ik iemand te spreken zou krijgen kreeg ik een automatisch antwoord, slechte service dus.
Sinds maandag 8 februari is er geen krant bezorgd. De eerste dagen vanwege sneeuwoverlast nog begrijpelijk, al was een berichtje op zijn plaats geweest.
Dinsdag 16 februari 10.30 uur nog steeds geen krant. Telefonisch contact of een berichtje over een langer-dan-een-dag niet bezorgde krant is niet mogelijk. Dat wekt ergernis en is niet klantvriendelijk.
Geen contact mee te krijgen. Neem eens wat mensen aan die de telefoon opnemen.
Ik ontvang al sinds maandag 7 februari geen volkskrant. Ik probeer dit telefonisch toe te lichten maar ik ga van bandje naar bandje. Komt niet echt klantvriendelijk over
Dat er problemen met de bezorging zijn kan gebeuren, maar dat u het melden daarvan saboteert door het contact met de klantenservice te bemoeilijken en alleen klachten te accepteren van mensen die kritiekloos alle cookies accepteren is onvergeeflijk. Schande.
Krijg al de hele week geen krant. Onmogelijk om contact te krijgen. Iedere dag melden helpt niets.
maandag geen krant, geen probleem
dinsdag geen krant ???????
zaterdag geen krant, zeg mijn abonnement op.
Geen krant ontvangen,?.
Het gaat heel goed met de abonnementen, zeg mijn abonnement op.
Top bezorging, iets later, ondanks alle sneeuw. Ik ben blij want de krant 'maakt' m'n dag!
Zeer slecht
Geen contact mogelijk
Kon niet in contact komen met iemand van de Volkskrant
krijg de hele week al geen krant
en ziet er naar uit dat dit de verdere week ook niet gebeurt
terwijl zelfs middags de krant bezorgd had mogen worden
waarom niet ff bellen?
j koning
Alleen via een nummer en korte antwoorden kun je een melding doen. Heel onpersoonlijk . Vervolgens wordt er gemeld de de volgen de abonnement bedrag een dag opschuift. Ook dit klopt niet. Over de krant ben ik meer dan tevreden maar de service is slecht.
Na vele meldingen de afgelopen jaren: krant te laat (rondom 10 uur of later) ontvangen m.n. op de zaterdagen en helemaal geen krant ontvangen met als verschijnsel de laatste maanden een nieuw fenomeen, nl. het verschijnsel van een straffende bezorger. Op zaterdag meld(de) ik dat de krant te laat bezorgd was, dan is de sanctie dat er op de maandag daarna geen krant bezorgd wordt. Wegens sneeuw op maandag geen krant, dan (logisch?) de dinsdag daarna, vandaag (9-2-2021) dus.
Van de kant van de Volkskrant heb ik nooit enige actie gemerkt van al die meldingen, Daarnaast vind ik het gewoon onbehoorlijk van de Volkskrant dat je middels de huidige overdadige telecommunicatiemogelijkheden via de telefoonnummers met gerobotiseerde 'gesprekspartners' je boodschap die afwijkt van het antwoordprogramma, niet kwijt kunt. De klant wordt gewoon gezegd: afgepoeierd. Dat voelt vernederend én er wordt niets opgelost.
Het probleem wordt niet opgelost. Niet met melden, niet met bellen, niet met mailen! Bovendien is het enorm lastig om sowieso iemand te pakken te krijgen. Kost telefonisch zeker iedere keer minstens 20 minuten
Wij kregen in december een cadeau van vrienden: 3 x gratis de Volkskrant op zaterdag. De eerste keer werd hij netjes bezorgd. Daarna niet meer, ondanks telefoontjes van ons en toezeggingen vanuit de Volkskrant.
Goede krant, uitstekende krant, maar bezorging alsmede klantenservice/klachtenafhandeling zijn gewoon SLECHT.
Jammer.
Proefabbonnement genomen voor de zaterdag Volkskrant. Nu 3 weken op rij geen krant. Elke x beloven ze beterschap. De VK heeft totaal geen grip op de bezorgers
Zeer slecht. Op 29 december ging mijn abonnement in. Op 29,30 en 31 december ontving ik geen krant en vandaag, 20 januari, weer niet. Contact met uw computer is weinig boeiend. De inhoud van uw krant mag dan wel interessant zijn maar als de krant er niet is......
Kan ik wegens wanprestatie van uw kant mijn abonnement alsnog opzeggen? De Telegraaf heb ik het vorige jaar een keer niet ontvangen en uw krant nog binnen vier weken al vier keer niet. Geduld en begrip zijn schone zaken maar ze kennen ook hun grenzen.
Graag naam en adres van de bezorger indien opzegging niet mocht lukken en in ieder geval een reactie van een levend iemand. U hebt helaas opde service-afdeling een teveel aan computers!
Herhaaldelijk geen zaterdagkrant en/of bijlage ontvangen.
Bezorging in veel gevallen pas na 8:45 uur. Met één woord "miserabel".
Drie dagen achter elkaar wordt de VK niet of niet tijdig bezorgd op mijn adres. Via uw klantenservice krijg ik telkens te zien dat er sprake is van een 'incident'. Maar ik kan niet terecht met mijn vraag wat dat incident betekent.
Ik ben dat niet gewend van de Volkskrant
Krijg ik geen reactie op dit bericht dan zie ik mij genoodzaakt om na vele jaren te overwegen om mijn abonnement te beëindigen.
Aan u om het niet zover te laten komen.
Enkele maanden wordt de krant regelmatig te laat bezorgd. Wij zijn vroege vogels, heel irritant. Vandaag belde ik klantenservice, blijkt die gesloten terwijl volgens de site open, grrrrrrrrrr
De bezorging laat zeer te wensen over.
ik heb een doordeweeks abonnement besteld, met VT Wonen. En geen krant op zaterdag.
Maar in afwijking daarvan krijg ik alleen op zaterdag de krant. En geen VT
ik heb gebeld met de klachtenservice, die zeiden dat het inderdaad fout ging bij mij en dat ze het zouden herstellen.
Dat is nog steeds niet gebeurd. Daarom stop ik per direct met het abonnement en wil mijn geld terug.
slecht
Geachte
Ben heel tevreden met De Volkskrant
Ik mag iemand 2 weken de volkskrant aanbieden, leuk!
Wordt echter al een week niet bezorgd. Ik heb elke dag gebeld, krijg helaas geen mens te spreken...
Ik spreek elke keer alles in, maar helaas, nog steeds geen krant
Totaal niet te bereiken, stomme computer verteld allemaal dingen die ik niet wil.
Wil geholpen door een medewerker, al maanden een te late bezorging van de krant.
Iedere dag een digitale klacht gedaan,
Word dus niets mee gedaan.
Overweeg om de abonnement op te zeggen, dank zij de zeer slechte service van de volkskrant.
Als abonnement ben je gewoon een nummer die maandelijks zijn bijdrage leverde, verder niet zeuren.
De volkskrant doet dus totaal niets voor zijn abonnementhouders.
Er is gewoon geen contact met jullie te krijgen. Ik vul al maanden in dat mijn krant op zaterdag te laat bezorgd wordt, maar er volgt geen enkele reactie.
Abo voor 4 zaterdagen, al 2x geen krant. Servicebalie zaterdag gesloten. Bij alle telefoonnummers konden ze me niet verder helpen. Op de site kan ik mijn klacht ook niet kwijt.
Niet bereikbaar, zowel niet telefonisch, als via de chat, bleeeeeh
Slecht geholpen, de Volkskrant is telefonisch zeer moeilijk te bereiken.
Bezorging krant is beroerd
Al een paar uur aan het zoeken naar een emailadres om een uitgebreide klacht in te dienen., ook gen tel nummer. te vinden..
Als de krant niet bezorgd is en dan ook nog op zaterdag, dan wil je de zeker niet online lezen..
Heel erg irritant, ook nog eerst je abonnee nummer op moeten zoeken.
Al 30 jaar een abonnement op de Volkskrant , veel jaren ging de bezorging goed, maar de laatste paar maanden niet. Krant vaak te laat ( niet voor 7:00 uur bezorgt) terwijl ik vroeg de krant wil lezen ivm met werk en ook aantal keren niet bezorgt. Je kunt dit doorgeven en krijgt dan als alternatief dat je de krant digitaal kunt lezen. Dit wil ik juist niet.
Geen bereikbaarheid van een klantenservice, die mij te woord kan staan en zorgt dat het bezorgprobleem wordt aangepakt. Daarom een 3.
Het is onmogelijk!!! om een persoon aan de lijn te krijgen bij de Volkskrant. En de bezorging van deze krant is ontzettend slecht. Ik neem NOOIT meer een abonnement op de Volkskrant.
De redactionele samenstelling van de Volkskrant bestaat uit autistische -en aan egocentrisme lijdende schrijfgrage niets-kunners. Hun wereldbeeld reikt niet verder dan de omtrek van hun blikveld en hun zogeheten redactionele oordeel overtreft qua niveau amper de uitval van hun eigen pisstraal. Zij werven uitsluitend taalpedofielen die bij hen toevallig via één of ander kanaal als bekend voorkomen. Heeft men nooit van je gehoord via de kakofonische galm uit hun akoestische bunkers dan hoef je bij hen ook niet aan te kloppen. Talent is bij hen ondergeschikt aan eclatante kwaliteit. Ik begrijp dat lezers degenen die in De Volkskrant mogen schrijven, automatisch beginnen te adoreren vanwege het lidmaatschap maar in werkelijkheid lijkt het best geschreven artikel met een kinderhand te zijn samengeflanst.
Telefonisch contact geprobeerd op te nemen. Wordt er na mijn door gegeven informatie direct gezegd dat het niet lukt de veranderingen te registreren.
Jullie zijn niet te benaderen. Geen telefoonnummer waar je een mens te spreken krijgt, geen email. Heb mijn vakantieperiode afgebroken wil nu weer gewoon de krant ontvangen, helaas, helaas. Begrijp wel waarom het aantal abonnees van de krant terug loopt. Heeft beslist niet alleen te maken met de andere manieren waarop mensen zich laten informeren.
Ik heb een proefabonnement en nu geen krant ontvangen. Ik wil graag gewoon bellen ipv een nummer op mijn betaalrekening te zoeken. (dat geeft bandje aan, had ik toch kenbaar niet juiste nummer)Toen ik eindelijk juiste nummer had sprak een bandje; goedenavond, u kunt ons tot 9 uur savonds bereiken...en werd opgehangen..het is nu 08.45 uur?
Beoordeel de Volkskrant Klantenservice