de Volkskrant Klantenservice

Rapportcijfer de Volkskrant klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (281)

Bellen met de Volkskrant

Waarom bellen met de Volkskrant Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het de Volkskrant.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice de Volkskrant

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer de Volkskrant: 088 - 0561 561

  • Belkosten: Gebruikelijk belkosten
  • Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.

Heb jij onlangs contact gehad met de Volkskrant? Laat ons je ervaringen met de Volkskrant weten!
Beoordeel de Volkskrant.

KvK gegevens de Volkskrant

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33061857
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017434270
  • Statutaire naam: De Volkskrant BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met de Volkskrant?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met de Volkskrant.

Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Volkskrant zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.

Start een chat met de Volkskrant

Neem schriftelijk contact op met de Volkskrant.

Wil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.

  • Volkskrant Klantenservice
  • postbus 1002
  • 1000 BA Amsterdam.

Neem contact op met de Volkskrant via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan de Volkskrant klantenservice. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen de Volkskrant.

Bekijk de veelgestelde vragen aan de Volkskrant:

  • Welke abonnementen zijn er om de Volkskrant te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op de Volkskrant nemen?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Hoe laat wordt de krant op de Waddeneilanden bezorgd?
  • Mijn krant is niet of niet correct bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Hoe kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Waarom wordt iOS 11 of lager niet meer ondersteund op mobiel of tablet?
  • Op welke manieren kan ik de Volkskrant digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van de Volkskrant?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de Volkskrant - Nieuws app downloaden op mijn smartphone?
  • Hoe kan ik de Digitale Editie app downloaden op mijn tablet?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale Editie beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale Editie kosteloos?
  • Kan ik de Digitale Editie automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik de Klassieke weergave app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Klassieke krant weergave beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Klassieke weergave kosteloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Klassieke weergave automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Klassieke weergave app?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?
  • Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
  • Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
  • Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor Topics nieuwsbrief?
  • Hoe kom ik in contact met de redactie van de Volkskrant?
  • Hoe kan ik adverteren in de Volkskrant?
  • Ik wil graag de Volkskrant verkopen in mijn winkel, hoe kan ik dit regelen?



Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Service tijdens de corona epidemie
  •     Abonnementen
  •     Betaling
  •     Bezorging
  •     Vakantieservice
  •     Mijn account
  •     Digitaal Lezen
  •     De Volkskrant - Nieuws
  •     ​De Volkskrant Digitale Editie
  •     De Volkskrant Klassieke weergave
Ga naar de veelgestelde vragen van de Volkskrant

Neem contact op met de Volkskrant via Facebook.

Op de Facebookpagina deelt de Volkskrant de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is.  Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van de Volkskrant. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook.

Neem contact op met de Volkskrant via Twitter.

Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter.

Elke dag aanschuiven bij de buurvrouw

Hoofdkantoor de Volkskrant (adres)

Jacob Bontiusplaats 9 Amsterdam, Noord Holland 1018 LL Nederland
Rapportcijfer de Volkskrant Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 281 beoordelingen.

Beoordeel de Volkskrant Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Volkskrant Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door jan op 28-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb al 40 jaar de volkskrant en zou hem eigenlijk ook de komt 20-30 jaar nog willen lezen, maar........
Er wordt niets met klachten gedaan, Na herhaaldelijk melden dat krant niet bezorgd is, toch maar eens gebeld.
Dan is buurt een "brandhaard" , zou binnen twee weken geregeld zijn (voor de eerste van de volgende maand). Er verandert niets. De krant is altijd minimaal een uur te laat en erger nog de helft van de keren wordt de zaterdagkrant niet eens geleverd.
Weer gebeld dan wordt de klacht verandert in een ernstige klacht. vervolgens gebeurt er weer niets.
Men neemt zelfs niet eens de moeite om contact op te nemen. Wat een slechte dienstverlening (bij zo'n goede krant!!)
Rest me niets anders dan mijn abonnement op te gaan zeggen en vooral maar de media opzoeken, Dat zal wel het enige zijn waar men gevoelig voor is
  • Beoordeeld door patty op 27-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik word helemaal hels dat ik wanneer ik ook bel , ik NOOIT een mens van vlees en bloes AAN DE TELEFOON KRIJG.
Ik wil geen compensatie, ik wil CONTACT, onze krant wordt al maanden niet of slecht bezorgd en ik kan hier geen reden of oorzaak voor krijgen.
Ik ben er helemaal klaar mee, ik zeg mijn abonnement bij deze op!

We moeten de krant om de haverklap toch al kopen omdat deze niet bezorgd wordt.

Wat een slechte service van jullie!
  • Beoordeeld door Sjef van Baast op 25-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

beroerde bezorging
  • Beoordeeld door E.rigter op 20-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hele dag geprobeerd te bellen,niet mogelijk!( dit ivm annulering vakantieadres,wat moet binnen 3 dagen,waaronder weekend)lekker dan!!!
  • Beoordeeld door w cretier op 17-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

het laatste kwartaal wordt de krant bijzonder slecht bezorgd. Afgelopen week 3x niet. In totaal 31 keer niet. Wat is dit. Mijns inziens heeft het meer te maken met pesterig gedrag van de bezorger. Ik heb wekelijks contact met de klantenservice. Beloftes alom, resultaat nul. Ik zou graag met een verantwoordelijke willen spreken. en evt contact met de bezorger. Zo kan het iig niet langer.
  • Beoordeeld door van den Ende op 11-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het magazine zat niet bij de krant. Gebeld met de klantenservice. Een bandje er zijn veel wachtende voor u probeer het later nogmaals. En aan het einde van het bandje wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag. 4 x gebeld constant hetzelfde. Op de site staat Bel meteen contact 0906 nummer die gebeld kosten 90 euro cent per minuut. Krijg ik hetzelfde bandje met dezelfde oplossing. @@$@@!@##@
  • Beoordeeld door Flip op 4-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Beroerde bezorging: vaak veel te laat op zaterdag vaak niet compleet . Vandaag helemaal niets. Klantenservice is niet bereikbaar: "Probeer het later nog maar eens". Ook daar blijkbaar op bezuinigd. Het einde van vijfenzestig jaar Volkskrant lezen komt in zicht.
  • Beoordeeld door De Haas op 4-09-2021
  • Rapportcijfer: 3

Momenteel is de bezorging niet goed. Er schijnt een vervanger te zijn voor de zaterdagkrant. Ik heb nu al 3 weken geen zaterdagkrant ontvangen en dat vind ik niks. Ik word verwezen naar de digitale krant maar ik wil een papieren krant in mijn handen hebben !! Ik vertrouw erop dat ik volgende week (11 september) de krant wel krijg. Als dit zo door blijft gaan zeg ik het abonnement op (na ruim 50 jaar geabonneerd te zijn)
  • Beoordeeld door I. van der Velde op 4-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

De krant wordt niet meer bezorgd. Je moet het maar ophalen ergens in de wijk uit een krat krijg je na ruim een maand te horen!
  • Beoordeeld door Kati op 30-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar , eindeloze muziekje, al maanden! “Al onze medewerkers zijn in gesprek “, hoeveel zijn er eigenlijk?
  • Beoordeeld door J.Flapper op 24-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al de hele zomer krijg ik de krant te laat of helemaal niet.
Bellen met de Volkskrant kan alleen met een automatisch gegenereerd nummer waarop te horen is dat je abonnement een dag opschuift.
Na gesproken te hebben met bezorgster laat je het voor de zomerperiode maar zitten. Haar antwoord is dat ze 3 wijken moet lopen vandaar te laat. Maar nu week na 4 weken veel te laat en 2 zaterdagen niet weer aan het bellen maar je komt er niet door heen. Drukker dan normaal wordt er automatisch gezegd aan de telefoon. Zelfs het opzeggen van de krant lukt me niet.
Ik ben het wel zo zat. Wanneer gaat de VK wat doen met klachten en met name eens terugbellen om eens te horen hoe het zit met al die klachten die binnen komen. Of moet daar ook eerst een automatisch gegenereerd persoonlijke robot voor ontwikkeld worden die pas volgend jaar klaar is?

Vr. Groet Jeroen
  • Beoordeeld door JLB van Goethem op 19-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Omdat blijkbaar niet mogelijk is om een e-mail te sturen.
  • Beoordeeld door Rein Veldhuizen op 19-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer een klacht in te dienen over de verwerking van een verhuizing. Kansloze actie op de site.
  • Beoordeeld door Bert Wardenier op 14-08-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik heb si de mei van dit jaar een zaterdag abonnement op de Volkskramt.
Vanaf het erste moment ging het mis met de bezorging
Dat was ook de reden dat ik mijn vorige zaterdag abonnement heb opgezegd . Zooo vaak is de bezorging fout gegaan. Daarover heb ik rij keer telefonisch contact gehad met de klantenservice. Hele aardige mensen, die steeds weer beloofden er deze keer ECHT werk van te maken. Mocht niet baten de bezorging bleef slecht.
Een medewerker van de klantenservice schold me 1 maand abonnementsgeld vrij. Dit werd helaas intern niet doorgegeven en had ik nnprobleem met een extern incassobedrijf.. Veel bellen en mailen heft t opgelost..
Daarna door mailing weer n zayetdagabonnement geprobeerd. Mislukking.. Geen krant, foute krant en tijdens mijn vakantie ( had ik doorgegeven) 3 weken de foute krant en n rekening van de Volkskrant.
Telefonische bezorglocatie kon tot 2 maal tgv technisch probleem niet worden aangenomen....
Ik ben er zooo klaar mee.
Prima krant , verschrikkelijk slechte service.
Bert Wardenier, Haren (Gn)
  • Beoordeeld door Ed Lemaire op 10-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al wekenlang, de ene week éénmaal, de andere vaker, krijg ik het ED in de bus, in plaats van de VK. Emailen hierover is onmogelijk, bellen eveneens. Trouwens, hoe komt de VK aan FAQ's als er überhaupt geen vragen gesteld kunnen worden? Ben benieuwd hoe het via deze mogelijkheid loopt...
Ik word hier wanhopig van: IK WIL GEEN PLAATSELIJK SUFFERDJE, IK WIL DE V-O-L-K-S-K-R-A-N-T !!!!!! GVD.

Ed L.
  • Beoordeeld door nick op 9-08-2021
  • Rapportcijfer: 3

Reeds diverse malen beklag gedaan over de zeer slechte bezorging van de volkskrant ( zaterdags om ca. 16.00 uur of helemaal niet!) , om over de mogelijkheid om live contact met iemand te krijgen, maar te zwijgen! Heb onlangs mijn € 22,00 maandelijkse verplichting maar eens gestorneerd, want ik ben dit méér dan zat. En wat schetst mijn verbazing ? Gelijk een email bericht met het verzoek binnen 7 dagen te betalen! Echt een schande....
  • Beoordeeld door Nicholas I Vanderstoop op 5-08-2021
  • Rapportcijfer: 10

Love de Krant , used to deliver it when 14 years old , had to collect money on Saturdays lol now in Canada.
Like to mail you some creative stuff may you’ll like .
If not great BBQ starter.lol

Nicholas I van der Stoop
Vorige Haarlemmer
  • Beoordeeld door j. van rij op 2-08-2021
  • Rapportcijfer: 3

Gedurende de afgelopen periode wordt gemiddeld 1 keer per week de krant niet bezorgd, ongeveer 1 keer per maand bovendien geen krant op zaterdag. op die dag is het ook onmogelijk om een klacht door te geven, Ik wil geen digitale krant ik wil iemand spreken die mij de krant bezorgt! Overigens net als vandaag wordt de verbinding verbroken na aangeven van de bezorgklacht. of omdat de wachttijd te lang zou zijn. Ik wil graag iemand spreken. Indien dit niet deze week lukt beëindig ik mijn abonnement van de Volkskrant voor het einde van deze maand. Dit is geen klantenservice maar absoluut GEEN service.
  • Beoordeeld door GERDA op 31-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Vrijdag 30 juli 2021 op het Julianaplein te Voorburg, rond 17:30 werd ik aan gesproken door een van uw medewerker.. Hij zei dat volkskrant jarig is en hierdoor 1 jaar gratis online Volkskrant kado gaf. Hij vroeg mij om mijn postcode om zien of mijn postcode meedoet.. Ik gaf hem mijn postcode en hij vroeg ook erbij mijn huisnummer.. Want de code zou opgestuurd worden... Ik vroeg hem of er geen addertje onder gras is waarbij hij zei: Nee! Maar toen ging hij door met andere artikelen van de Volkskrant aan te bieden waar ik NEE erop zei... Ik zei haal me daar uit ik ben niet meer geïnteresseerd... En ik liep weg hij schreeuwde me na u krijg alles wat ik heb gevink... Ik voel me overvallen..
Ik vond het schandalig FOEI VOLKSKRANT
  • Beoordeeld door A.van Scheppingen op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Al 52 jaar hebben we de Volkskrant! Vorige maand is de krant niet automatisch afgeschreven kunnen worden door spoofing. Na een bericht van de krant hebben we zo gauw mogelijk betaald binnen 7 dagen. Toch liep het abonnement niet door en geen krant op maandag de startdatum die telefonisch toegezegd was! Nu op 28 juli weer geen krant. Vakantiebezorging?!want de buren krijgen de krant met hun huisnummer erop. We balen hiervan! Ook vinden we het heel vervelend dat we telefonisch niemand aan de lijn krijgen maar blikkendames!
  • Beoordeeld door D. Claasen op 28-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik herken mij prima in de eerdere reacties. Heb in het verleden een vast abonnement op de Volkskrant gehad en die na circa 7 jaar opgezegd vanwege slechte bezorging en mede wegens de steeds stijgende abonnementsprijzen. Nu gekozen voor een abonnement voor 4 weken ad € 4,00 voor zowel fysieke bezorging en digitaal lezen. De bezorging is ingegaan op 22 juli en nu bijna een week later is de krant al 3x niet bezorgd. Onder aankondiging van bij het voor de 4e keer niet bezorgen van de krant dat ik de automatische afschrijving van € 4,00 storneer, 3 klachtmeldingen en een e-mail, ontvang ik bericht dat de abonnementsduur met 1 week wordt verschoven. Dit kan de pijn verzachten maar niet als de krant alsnog (een aantal keren) niet wordt bezorgd. Advies: Aangezien de service van de Volkskrant niet beter is geworden alleen een gratis of proefabonnement nemen! Een vast abonnement biedt naast de hoge kosten enkel ergernis die achteraf ontaardt in spijt en die uiteindelijk totaal niet opweegt tegen het niet meer (kunnen) lezen van een kwalitatief goede krant.
  • Beoordeeld door r. c. winter op 16-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

het online melden van bezorgklachten is volstrekt zinloos. Er treed namelijk geen enkele verbetering op. Je krijgt gewoon met enige regelmaat geen krant of de Telegraaf of het AD in de bus (bij mij was het vandaag voor de twaalfde (!!!) keer mis. En dat voor 488 Euro (ik betaal per kwartaal). De krant laten bezorgen door kinderen c.q. ongeletterden heeft een groot aandeel in de bezorgklachten. Al met al een regelmatig terugkerende ergernis, en dat al jaren. De hoop op verbetering heb ik inmiddels opgegeven. En op deze manier is ook mijn abonnement op Het Parool ter ziele gegaa. Gewoon opgezegd. Nu ook nog de Volkskrant?
  • Beoordeeld door eddy willems op 6-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

ik heb al verschillende jaren een abonnement op de volkskrant, de laatste tijd wordt dit steeds onderbroken, eerst omdat mijn buitenlandse visa kaart niet meer kan gebruikt worden door jullie om het geld via een doorlopende opdracht af te schrijven, men zou zeggen dat in een één gemaakt europa dit gaan probleem zou mogen geven, na contact met uw diensten vraagt men mij een op mijn bankrekening, en zegt men dat nu alles in orde is, toch stopt mijn abonnement weer; de abonnementsdienst kan dit weer niet oplossen omdat u geen geld van een buitenlands rekening kunnen afschrijven, ik wil echter on onderbroken uw krant lezen en wil daar ook nog voor betalen ook, waarom kan dit niet door uw diensten op een eenvoudige manier worden geregeld, bij een laatste chat gesprek kan ik mijn abonnement vernieuwen en zit ik weer meer dan 5 dagen zonder krant,
waar is een vlotte dienstverlening en waarom kunnen buitenlanders geen eenvoudig abonnemt bij jullie hebben
  • Beoordeeld door Ronald op 28-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Inmiddels heeft mijn vrouw diverse emails en diverse telefoongesprekken met jullie gevoerd. Diverse malen is toegezegd met een reactie te komen. Tot op heden geen enkel teken van leven. Een goede krant, maar een waardeloze service.................
  • Beoordeeld door I van der Klooster op 26-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen enkel contact mogelijk met de klantenservice. Geef elke zaterdag en ook vaak op werkdagen door dat de krant uren te laat bezorgd wordt.
Geen compensatie.
Teleurstellend.
  • Beoordeeld door bj dekkers op 21-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

5 weken geleden heb ik een klacht ingediend omdat mijn zaterdagkrant half in de bus geduwd werd en dus nat werd. vervolgens kreeg ik 4 weken geen krant. oh nee, nog een keer was de krant in de bosjes onder mijn brievenbus gegooid. elke week heb ik een klacht ingediend. ik heb zelfs uiteindelijk iemand gesproken, die er dringend iets aan zou doen. vervolgens krijg ik een mail van het distributiecentrum dat er gelet wordt op de bezorging, maar naam en adres waren niet juist en het ging niet over de volkskrant maar over het ad. kortom dat gaf me enorm veel vertrouwen. :-( . afgelopen zaterdag is mijn krant weer bezorgd, half in de brievenbus en dus nat.(ik kwam pas laat thuis) kortom er is helemaal niets veranderd, behalve dat ik het inmiddels helemaal gehad heb met de service van de volkskrant. zojuist heb ik weer gebeld (ik weet nog steeds niet hoe het lukte om iemand aan de lijn te krijgen) en ik heb aangegeven dat ik het gesprek wilde laten evalueren (niet gehonoreerd: geen invoer ontvangen) en wederom leidde dat gesprek tot helemaal niets. jawel de klacht wordt doorgegeven, maar nee, ik word niet gebeld. ik word er stapelgek van. laat iemand mij bellen en het probleem oplossen!!!!! hoe moeilijk kan het zijn.
  • Beoordeeld door Nico Ooms op 21-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil persoonlijk contact over het feit dat al een maand lang de krant te laat of niet bezorgd wordt en dit elke keer door de spraakcomputer als een incident wordt afgedaan. Omdat de veronderstelling is dat de krant als nog voor kwart voor tien bezorgd wordt. Wat meestal het geval is, maar niet altijd. Een maand lang is geen incident. Als ik daar de klanten service over willen bellen, duurt het eerst 5 minuten voordat het keuze menu beluisterd kan woerden, daar zijn vijf mogelijkheden , maar geen mogelijkheid om een klacht door te geven, dan wel om geïnformeerd te worden over de oorzaak dat de krant als een maand te laat, dan wel niet komt.
Als je vervolgend belt via bel direct, dan denk ke dat je zowel direct contact krijgt, maar nee, naa 5 minuten en € 4,50 kosten komt weer hetzelfde keuze menu. Dan krijg je de neiging om de keuze te maken: opzeggen abonnement.
Groet,

Nico Ooms
  • Beoordeeld door Mr. R.J.M. Grove op 20-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Bij vakantie: slechts twee mogelijkheden ; waarvan de eerste wel erg summier is , nl. zonder enige compensatie niet-ontvangen en waarvan de tweede , de digitale , slechts enkele dagen bleek te werken. En dit noemen jullie 'service'! Benepen en treurig! Kijk eens naar de wijze waarop de NRC het geregeld heeft , waar zelfs gecontroleerd wordt of je na de krantloze periode de krant weer keurig op tijd ontvangt. Daar kunnen jullie wat van leren. Van het schandelijke "Rutte-gedrag' , bezuinigen , op alle mogelijke gebied al jarenlang achteruitgang , veel woorden zonder enige inhoud , mensen laten barsten , daar valt alleen maar van te leren , hoe het niet moet. Desalniettemin hebben jullie dat laakbare gedrag overgenomen.
  • Beoordeeld door Anna Bos op 19-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Slechte service. Niet voldoen aan afspraken.
  • Beoordeeld door Piet de Meester op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

De Volkskrant is een prima krant maar de telefonische bereikbaarheid is echt ondermaats.
Een vakantieadres doorgeven: ga er maar even voor zitten.
Piet de Meester
  • Beoordeeld door J. de Vreede op 18-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

De bezorging is volstrekt niet overeenkomstig de op de site vermelde tijden. Minimaal 1 uur later en regelmatig helemaal niet (deze week bijvoorbeeld al 3 maal niet). Ik wil nu mijn abonnement opzeggen. Dat zou voor 21 juni moeten. Kan echter geen mogelijkheid op de site vinden tenzij ik voor 90 cent per minuut ga bellen. Zelfs ben ik bang dat ook dit bericht niet tot enige aktie naar mij toe zal leiden. Ik heb ruim een maand geleden al een keer geschreven zonder enige reactie. De automatische afschrijving op 21 juni ga ik storneren.
Ik zou echt niet weten hoe ik echt in contact kan komen.
wanhopig,

Jan de Vreede
  • Beoordeeld door Dick Hoogendoorn op 17-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Even bellen? Kwartier wachttijd of nog langer.
  • Beoordeeld door Gertjan Beens op 16-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beste “Bianca”,

Het is jammer dat de Volkskrant niet méér kan doen dan dit soort onpersoonlijke e-mails te sturen en dan ook nog vanaf een no-reply mailadres. Dat geeft geen goed gevoel, over klantenbinding gesproken. Dit formulier is blijkbaar de enige manier om direct te reageren. Dan maar meteen publiekelijk.

Inhoudelijk: Ik heb een abonnement met papieren krant op zaterdag OMDAT ik op zaterdag de krant op papier wil lezen. Ik weet echt wel dat dit ook digitaal kan, want ik lees hem door de week in die vorm. Ik heb al weer langer geleden mijn abonnement eerder opgezegd vanwege aanhoudend slechte bezorging. Daarop werd pas gereageerd NADAT ik mijn papieren abonnement had opgezegd, nooit daarvoor. Ook toen werd dezelfde standaardtekst gestuurd dat ‘mijn meldingen er in belangrijke mate aan bijdragen …..’ maar ook toen is er geen structurele oplossing gekomen. Nu het nog alleen om een krant op zaterdag gaat is verhaal niets anders. Overigens krijgen de buren via dezelfde bezorger de krant soms wel, terwijl wij hem niet krijgen. Het lukt de Volkskrant kennelijk niet de distributie goed te organiseren. En niet alleen 'in het gebied waar ik woon' uit de vele reacties te lezen.

Teleurstellend. Je begrijpt dat ik mijn abonnement toch maar weer heb opgezegd.

Vriendelijke groet,

Gertjan Beens

Van: Noreply Service Volkskrant
Verzonden: woensdag 16 juni 2021 11:29
Aan: xxxxxxx
Onderwerp: Bezorging van uw krant

Geachte heer,
Wij hebben eerder bezorgklachten van u ontvangen. Onze excuses dat de bezorging niet naar wens verloopt.

De onregelmatige en late bezorging wordt veroorzaakt door een bezorgerstekort in het gebied waar u woont. Veel bezorgers hebben hierdoor een aantal wijken te bezorgen, zodat een vertraging ontstaat. Wij doen ons uiterste best om de bezorging zo snel mogelijk weer op een acceptabel niveau te brengen. We stellen het op prijs dat u de moeite neemt om ons te melden dat uw krant niet goed wordt bezorgd. Uw meldingen dragen er in belangrijke mate aan bij dat we naar een structurele oplossing toe kunnen werken.

Wist u dat u uw krant ook dagelijks vanaf 06.00 uur online kunt lezen? Voor meer informatie hierover verwijzen wij u graag naar onze website volkskrant.nl/service/digitaal.
Heeft u nog vragen over deze e-mail, dan kunt u contact opnemen met onze afdeling Klantenservice via het telefoonnummer 088-0561561. De Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur.

Bedankt voor uw geduld en een fijne dag!


Met vriendelijke groet,
Bianca
Klantenservice de Volkskrant
  • Beoordeeld door Lian Hermans op 15-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is heel vervelend dat je niet persoonlijk met iemand kunt bellen. Als de juiste keuze niet bestaat, kun je niemand bereiken om je vraag te stellen of een klacht door te geven.
  • Beoordeeld door Coen Baljon op 12-06-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb het cijfer drie gegeven voor Volkskrant klantenservice. Er staat in de website dat het vandaag ,zaterdag geopend moet zijn .het is 9:30 uur en je krijgt een bandje dat het op zaterdag gesloten is. Vervolgens naar de website dan kom je bij zo’n tussenpersoon terecht je zogenaamd doorverbindt voor € 0,90 per minuut en de website is de is bijna niet te vinden.
Het mail adres is niet te vinden, de klacht is dat tegenwoordig op zaterdag de Volkskrant gelijk bezorgd wordt met de NRC ,met als gevolg dat ik nu tegen 10 uur nog niet heb .
Ik heb hier al eerder over gebeld maar zonder enig resultaat..met vriendelijke groet, Coen Baljon
  • Beoordeeld door M.J.M. Bannenberg op 10-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is nu al vanaf het begin deze maand hommeles. S' morgens kan er geen krant in de bus worden gevonden. Het reageren via het klachten formulier geeft niet de indruk dat het werkt. Via een nagenoeg onmogelijk telefoon verbinding krijgt je een begrip volle medewerker weliswaar van een andere afdeling aan de telefoon. Deze gaat na vele excuses mee kijken en denken. Er is wel een telefoon nummer wat sneller zou moeten zijn maar dat kost je 0.90 cent per minuut. Ik vind dit een walgelijke situatie Volkskrant en iets te modern voor jullie. Korte en duidelijke telefonisch informatie wat de bezorging betreft. Als er bezorg problemen zijn in een bepaald gebied laat dit dan weten. Nu blijkt ,tijdens het laatste gesprek, dat dit bezorg probleem nog wel ENIGE WEKEN gaat duren dus positief denkend zal de Volkskrant vanaf juli weer op tijd in de bus vallen. Eis en weder dienende !. Wij hebben ongeveer 50 jaar een Volkskrant abonnement, het zou toch jammer zijn als op deze vervelende manier onze wegen zich moeten gaan scheiden.
Hopende op een zeer snelle oplossing. Met vriendelijke groet. M.J.M. bannenberg
  • Beoordeeld door den Dunnen, Koos op 6-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Na opnieuw contact over het abonnement en de bereidheid om 103 euro per 77 dagen te betalen en dat ook telefonisch te hebben afgesproken opnieuw geprobeerd 122 euro van mijn rekening te halen. Opnieuw gebeld, niet geregeld, contactformulier ingevuld, geen antwoord en nu, na jaren De Volkskrant, geen krant meer in de bus zonder antwoord. Kwaliteitskrant: ja, klantenservice: bizar. Geen andere keus dan maar een andere krant te nemen. Op mijn persoonlijke site stond zelfs dat ik al betaald heb.
Hef de klantenservice op als u toch niet bereikbaar bent en de computer zijn gang laat gaan. Heel veel bedrijven gaan op die toer maar de volskrant slaat echt alles.
  • Beoordeeld door Fam. Groenendaal op 5-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Gefeliciteerd Volkskrant Wij hebben na alle vormen van contact en klachten doorgeven nu voor de 6e keer geen Volkskrant op zaterdag. Toevallig, vorige week 1 keer een nabezorging . Geen enkel excuses van uw kant en een zoektocht om contact te krijgen en dan met een stemcomputer.Jammer deze arrogantie van uw kant, kennelijk heeft u ons niet meer nodig.De maat is nu vol en wij zullen nu per direct ons abonnement opzeggen Na ruim 40 jaar ,

Groet Fam Groenendaal - v.d. Glind
  • Beoordeeld door de Zaaijer op 1-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik lees net de recensies van een aantal mensen en ben het 100% met ze eens. De Volkskrant klantenservice, biedt geen enkele service. Het is onmogelijk ze telefonisch te pakken te krijgen. Ze nemen geen enkele actie op een melding dat de krant niet bezorgd is, indien je het telefonisch meldt hoor je nog dat je een extra krant extra te goed hebt, meldt je het online, hoor je helemaal niks. Dit is ondertussen de vierde krant die niet bezorgd is en ik sta op het punt deze op te zeggen, alleen al door de ergernissen.
Dus Volkskrant “get your act together” anders is het wat mij betreft ook over.
  • Beoordeeld door Awillems op 31-05-2021
  • Rapportcijfer: 3

Het is onmogelijk om persoonlijk contact te krijgen met de volkskrant - alles gast via een computer, met dus beperkte mogelijkheden. Ik vind de Volkskrant bijzonder klantonvriendelijk.
Zelfs het dure 088 nummer werkt niet - je blijft eindeloos in de wacht staan.
Tergend, werkelijk tergend
Bel de Volkskrant
088 - 0561 561