We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.
Heb jij onlangs contact gehad met de Volkskrant? Laat ons je ervaringen met de Volkskrant weten!
Beoordeel de Volkskrant.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Volkskrant zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.
Start een chat met de VolkskrantWil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan de Volkskrant klantenservice. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan de Volkskrant:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Op de Facebookpagina deelt de Volkskrant de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is. Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van de Volkskrant. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook.Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.
Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 281 beoordelingen.
Ongelofelijk wat een super slechte afhandeling heb ik hier meegemaakt……werkelijk geen woorden voor!!!!!!!
Ik weet niet wat voor ongeïnteresseerde mensen hier zitten….ik heb 13!!!!!keer moeten bellen en nu zo kwaad dat we alles na ruim 40 jaar maar stopzetten!
Ik heb vanmorgen een medewerker aan de lijn gehad ivm meerdere keren GEEN bezorging op mijn vakantie adres.
Hij wilde mij een bonus aanbieden , gereduceerde prijs voor ander abonnement ben daar had ik geen belangstelling voor .
Ik wil ALLEEN dat de bezorgservice voldoet aan mijn vraag ( die per e-mail was bevestigd)
Tot mijn verbazing eindigt meneer met de woorden : ik wens u een prettige dag en beëindigt het gesprek .
Ik wil graag een reactie op mijn klacht , als het niet gebeurt stop ik met de krant .
De VK stelt mij zeer teleur, niet de eerste keer trouwens .
Gisteren verlengde ik mijn abonnement voor twee jaar. Vandaag krijg ik een email dat ik opgezegd heb. Dat gaat weer lekker.
Nou wil ik op die email antwoorden maar dat komt van een "no-reply" email adres af. Dus ik kan niet antwoorden.
Dan ga ik hier maar zoeken naar het email adres van de klantenservice. Dat blijkt er niet te zijn.
Tsja, laat dan maar.
De bezorging van de krant is een groot drama. Iemand aan de telefoon krijgen lukt niet. Regelmatig wordt de melding telefonisch gedaan maar heeft geen resultaat. Ik wil vanaf nu dat de bezorging wordt uitgevoerd zoals het hoort en is afgesproken en ik wil telefonisch contact met een medewerker om hier afspraken over te maken.
Het is belachelijk dat we jullie niet met een andere vraag dan krant niet bezorgd kunnen bereiken. Dat was twee jaar geleden beter geregeld. Ik begrijp dat er winst gemaakt moet worden, maar kennelijk is de winst van 187 miljoen euro nog niet genoeg om een normale klanten service te installeren.
in mei is de krant 3x gescheurd bezorgd en 1x smerig (foto's gemaakt en niet eens geklaagd) De bezorger zei op 18 juni j.l. rond 11 uur naar aanleiding van mijn opmerking over de late bezorging: "Als jij de krant vroeg wil lezen dan ga jij maar een krant kopen bij de supermarkt. Jij moet blij zijn dat je van mij thuis een krant krijgt." Ik zei dat het geen krijgen was maar dat het een betaald abonnement is waar bezorgen bij hoort. Bezorger werd nóg kwader en tierde "Nu ga ik jou straffen, jij krijgt de komende 4 weken geen krant meer van mij en je kunt klachten indienen wat jij wil, maar een krant krijg jij toch niet.''
De papieren krant is weer eens niet bezorgd? Daar huisgenoot geen digitale krant leest moet ik als abonnementhouder een krant halen voor 3.60 E en schiet er ondanks opschuiven betaling met één bezorgdag een paar E bij in.
De bezorging van de krant verloopt al weken WAARDELOOS! De krant is TE laat, NIET bezorgd of de VERKEERDE krant ligt door de bus. ECHT heel waardeloos en vervelend. Wat gaat jullie hieraan doen?
De bezorging van de krant verloopt al weken WAARDELOOS! De krant is TE laat, NIET bezorgd of de VERKEERDE krant ligt door de bus. ECHT heel waardeloos en vervelend. Wat gaat jullie hieraan doen?
Altijd antwoord....
5x melden dat krant niet bezorgd was, leverde niets op. 1x chatten wel: de krant werd 1 dag bezorgd. Vandaag al weer niet!,
Meld formulier zou wat ruimte moeten geven voor opmerkingen, bijvoorbeeld al de 5e dag dat ik geen bezorging had
De krant is niet bezorgd, Voor huisgenoot E die geen online krant leest betekent dit extra kosten. De vergoeding, betaaldatum schuift een dag op, is niet toereikend voor aanschaf papieren krant.
Beste Volkskrant,
Het lijkt wel of jullie geen contact meer willen met jullie lezers en meer dan 35 jaar trouwe abonnees. Ik zoek mij rot naar een contact formulier of telefoon maar zaterdag is alles dicht. Facebook Messenger? Alsjeblieft zeg. Doe eens normaal en denk aan mensen die niet op FB zitten. of die gehackt zijn en die er niet meer op komen omdat bij FB je ook niemand aan de lijn krijgt. Echt een welvaartziekte van deze tijd. Alles gaat zonder menselijk contact. Waarvoor ik contact zoek? De krant is niet bezorgd en dat begrijp ik best. Een melding maken ook. Dat doe ik trouw. Daarna krijg je een bericht: we schuiven de betaaldatum een dag op. Wat heb ik daar nou aan? Mijn hele ochtendritueel met een krant is naar de ratsemodee. Online lezen beklijft niet (lees de onderzoeken er maar op na). Nabezorgen doen jullie ook niet. Echt, a bloody shame. Het is dat ik er zo afhankelijk ben van de live krant anders zou ik opzeggen. Zelfs na 35 jaar. Ik hoop op een persoonlijk bericht maar ben bang dat die hoop ijdel is...
Uitvoerig beklag gedaan over niet bezorgen kranten in 2022 en 2021 en miserabele bezorging tijdens zomervakanties. Keiharde afspraken gemaakt dat ik via mail of brief een overzicht van niet gele erde kranten zou krijgen. Plus uitgestelde bezorging tijdens mijn vakanties. Maar krijg niets meer te horen. Op 22 maart 2022 stond zelfs bij mijn account dat mijn abonnement gestopt zou zijn zonder dat ik daar opdracht voor heb gegeven.
Ik ben reeds jaren abonnee, ook online. Reeds lang geleden heb ik ingelogd, twee keer zelfs. De laatste keer, enkele jaren terug, heb ik dat niet meer gedaan. Ik lees online immers nu.nl en nos. Toch baal ik ervan dat de bereikbaarheid voor mij bij de Volkskrant zo Kwalitatief Uitermate Teleurstellend is, bah! Waarom moet ik eens in de zoveel tijd mijn lidmaatschap nummer opzoeken. Binnenkort zeg ik op! Succes verder
Sinds 24 februari 2022 geen krant ontvangen elke dag via bezorgservice gemeld, mail terug ontvangen maar verder van de krant geen reactie gehad of van hun kan actie ondernomen. Diverse sites/ telefoonnummers zijn niet bereikbaar. Kortom waardeloos, je betaalt ondertussen wel voor de papieren krant. Opzeggen heeft geen zin want de andere kranten worden op mijn postcodenummer ook niet bezorgd. Wil je toch een papieren krant moet je er zelf maar een kopen en dat kost je klauwen met geld. Wat is er aan de hand en laat dit dan weten staat wel zo netjes, email adressen zijn de krant bekent.
Ik krijg al 3 weken geen krant op zaterdag inkrijg niemand aan de lijn.
Chat is n iet beschikbaar, je moet een nr bellen wat 90 cent per minuut kost en je krijgt niemand te spreken...
Schandalig.
Als dit nog een keer gebeurt trek in mijn machtiging in en wens ik geen klant meer te zijn van de Volksrant.
Bovendien zal ik een ingezonden brief sturen...
Volkskrant Digitaal is al 2dagen niet te openen via de App. De medewerker die ik hierover aan de lijn had wist niet of er een storing was, of iets anders aan de hand is. Was zeker niet genegen om enige vorm van hulp of info te geven.
Best wel frustrerend.
Dramatische klantenservice. Probeer maar eens een bezorgklacht door te geven. Dat lukt niet. Niet via website, niet via chat, niet telefonisch en terug gebeld worden (een van de opties) gebeurt ook niet. Wel tig keer gebeld hoe het proefabonnement bevalt. Tja. Stel je voor dat je gemiddeld 3,50 euro per krant betaalt en de krant almaar niet krijgt. Geen gewoon abonnement voor mij. Nee dan is de klantenservice van het NRC de hemel!
Ik heb voor de derde keer geen zaterdagkrant gekregen. Mevrouw zei dat ik in de nabezorging de krant alsnog zou krijgen
Is niet gelukt.
Ben ten einde raad. Wil gewoon de zaterdagkrant in de brievenbus
Voor de zoveelste keer is er op zaterdag nog geen krant bezorgd en ik lees, dat dat voor velen geldt. Wanneer gaan jullie dit eens blijvend oplossen?
Al 2 dagen geen krant ontvangen, indien zaterdag weer geen krant, dan volgt opzegging. Waardeloze contactmogelijkheden.
Inheb nu DRIE dagen geen krant ontvangen. Heeft volgens mij weinig zin om opnieuw aan te geven via keuzemenu. Ik krijg geen nabezorging en wil opknipt per se mijn geld terug. Ik wil de krant!!
3 keer achter elkaar op zaterdag geen krant in de bus gekregen, ben benieuwd of het volgende week weer is....slechte service ! Altijd ging het goed...
Per 4 december een proefabonnement voor de zaterdag editie, deze is nog niet één keer bezorgd ! Klantenservice bijzonder slecht/niet te bereiken.
Proefabonnement aanvangsdatum wordt wel steeds opgeschoven, de klacht is gepromoveerd naar zeer ernstig, maar er verandert niets.
Wordt al 8 weken van kastje naar de muur gestuurd.
Mijn nette niet te lange mail in deze naar correct mailadres Volkskrant wordt geweigerd " om veiligheidsredenen "??????
I'm speechless, wat hebben jullie de zaken slecht op orde voor een ' kwaliteitskrant '.
De 4 euro mogen jullie houden.
De krant hoef ik niet meer.
Ronduit slecht. Heb per 4 december proefabonnement zaterdageditie voor 6 weken. Ben nu 8 weken verder en heb de krant nog niet één keer mogen ontvangen..Steeds van kastje naar de muur gestuurd bijzonder slechte bereikbaarheid klantenservice.
Bezorgprobleem zou opgelost zijn, niets is minder waar.
Mijn, overigens nette, mail, naar juiste mailadres Volkskrant kreeg ik retour gestuurd, is om ' veiligheidsredenen ' geweigerd????
Ik sta echt paf....uiteraard stop ik hiermee want opschuiven van de begindatum proefabonnement heeft zo ook geen enkele zin.
jammer dat je alleen via een robot je bezorgklacht kan doorgeven en dat er geen compensatie is bij een totaal abonnement en de krant ook niet nabezorgen. Als de bezorger een goed salaris krijgt hoeven ze ook niet zoveel problemen met de bzorging te hebben.
Ik krijg wederom niemand aan de lijn. Ik wil weten tot wanneer je een krant kan laten nabezorgen. Ik lees de krant met plezier maar de bezorging loopt hier (Jansstraat 9A Haarlem) helaas dramatisch. 1 dag in de week wil ik de krant ontvangen, op zaterdag. Helaas wordt deze vaker niet dan wel bezorgd. Ik baal hiervan.
De afgelopen 2 maanden vele keren de klachtenlijn gebeld vanwege geen bezorgde krant, dit is zeker 12 keer gebeurd.
Daarna gebeld begin December ik zou teruggebeld worden niet gebeurd, eind december weer gebeld weer niet teruggebeld.
Vorige week weer gebeld en weer niet teruggebeld.
Toen de betaling stop gezet, eerste bericht binnen 7 dagen betalen, bewust niet gedaan omdat ik dacht nu gaan ze we wel bellen
ook niet, afgelopen week de krant weer niet bezorgt ik belde de bezorgklachten lijn de computer gaf aan dat ik geen klant was bij de volkskrant.
Dat betreurde mij zeer evenals het briefje wat vele NDU klanten in onze wijk hebben gehad nl dat de krant niet goed meer bezorgt kon worden.
Om zo met met een klant om te gaan die zoveel jaren trouw de krant leest en trouw betaald vind ik echt niet netjes.
Dit wilde ik even kwijt en begrijp er niets van er wordt zoveel moeite gedaan om klanten te krijgen maar om te houden nul.
Al weken geef ik door dat mijn zaterdag krant niet is bezorgd. Elke maandag wordt mij verzekerd dat dit in orde wordt gemaakt, maar nu 6 weken later heb ik nog steeds geen krant op zaterdag. Vrienden die 500 meter verderop wonen ontvangen gewoon wekelijks de Volkskrant.
Mijn abonnement schuift elke keer door, maar als ik geen krant ontvang heb ik daar helemaal niets aan. Ik ben zeeeeer pissig hierover, weet ook niet meer hoe verder.
Je kunt snel een bezorgklacht doorgeven, maar daar wordt niets mee gedaan. Je bezorgtermijn verschuift, maar daar heb je geen krant door?Onze vrienden hebben opgezegd, want ze zouden inmiddels tot 103 jarige leeftijd de krant krijgen. Geef bonnen of laat de krant ergens afhalen als die niet bezorgd is. Dit is tenenkrommend. Niet goed voor de krantenabonnementenbranche?
De Volkskrant wordt de laatste weken schandalig slecht bezorgd: nu al 4 keer geen krant ontvangen op vrijdag en zaterdag in Loenen aan de Vecht. Geen uitleg, geen excuus, geen krant nagezonden. Geen contact mogelijk met Volkskrant anders dan via computer. Ik heb daarom het abonnementsgeld over januari gestorneerd en zal slechts het bedrag over maken dat verschuldigd is voor daadwerkelijk bezorgde kranten.
Wij ontvangen de Volkskrant nu al twee weken veel te laat en vorige week vrijdag en zaterdag helemaal niet. Ook gisteren en vandaag hebben wij geen krant ontvangen.
Het lijkt onmogelijk om direct contact te krijgen met een medewerker. We stuiten op niet bereikbare telefoonlijnen. 1x een automatisch gegeneerd excuus bericht ontvangen, maar het probleem is niet opgelost. Aan de de mededeling dat het abonnement 1 dag opgeschort wordt hebben we niets. We hebben inmiddels al 4 kranten (waarvan twee zaterdagkrant en) niet ontvangen. Als dit niet pijlsnel netjes afgehandeld wordt middels een bericht van de Volkskrant aan ons, zeggen we de krant op,
Mijn bezorgklacht wordt niet serieus genomen. Aan het eind van 2 gesprekken wordt mij geadviseerd door beide medewerkers de krant op te zeggen. Dat is niet de oplossing van mijn probleem. Immers de bezorger brengt ook de andere dagbladen. Enne… ik wil gewoon dagelijks mijn krant. Oplossing: bel de bezorger en laat hem bij de lokale AH de krant halen en bezorgen. Woensdag geen krant en vandaag weer geen krant. Straks maar weer bellen, kijken of ik een verantwoordelijke aan de telefoon kan krijgen, in plaats van medewerkers die roepen, “kan gebeuren, blijft mensenwerk”, en dan moet u maar opzeggen???? Zo los je de problemen niet op, blijkt. Je kunt het zo zelfs de bezorger niet verwijten, die wordt blijkbaar niet warm of koud van de “tips om zijn dienstverlening te verbeteren”. Die denkt mensen hoeven niet te betalen, schuift op, of krijgen een gratis proefabonnement op VT wonen. Ze moeten niet zeuren. Maar, dat wil ik niet, ik wil dagelijks de Volkskrant in mijn bus, daar betaal ik voor. Graag uw reactie!
Verschrikkelijk slechte bezorging. Kost me een hoop geld..Ja ik kan digitaal lezen maar ik wil de papieren krant. Anders had ik wel een ander abonnement genomeb
Door onoplettendheid heb ik in november meerdere abs afgesloten en op 3/12 meteen weer opgezegd en later de afgeschreven termijnen terug laten boeken.
VK service contact persoon heeft dat op 15/12/21 telefonisch bevestigd maar desondanks toch betalingsherinnering van VK en ook van Intrum ontvangen.
Ik vraag u voor de derde keer om deze irritatie weg te nemen omdat ik al 25 jaar met plezier abonnee ben geweest.
Bij voorbaat dank
Bij voorbaat schrik van alle negatieve meldingen die ik lees…krijgen deze mensen ook antwoord?
Mijn klacht betreft niet de bezorging maar een aanbieding voor een overnachting in een Fletcher hotel die geplaatst stond in de Volkskrant van 10 november.
Ik ging hier op in, betaalde maar vervolgens kwam ik steeds op een pagina met ERROR.
Op allerlei manieren heb ik al geprobeerd met jullie in kontakt te komen, mailen bellen
zonder enig resultaat. Gek word je ervan……
Hoe krijg ik mijn geld terug?
de krant is vandaag, 31 december 2021 niet bezorgd. als je de bezorglijn inspreekt, of de klachtenservice, of het 'bel meteen'nummer kom je in een loop terecht van steeds retour naar de bezorging. plus de 'technische problemen' waardoor een sms met een link naar een digitale krant niet mogelijk. dat doet echt de deur dicht.
ik wil laten weten aan een medewerker van de Volkskrant hoe enorm vervelend het is dat je een van de leukste nummers van het jaar niet bezorgd krijgt.
morgen, 1 jan en zondag 2 januari ook al geen krant. bedankt.
Al 3 keer heb ik melding gemaakt van het niet ontvangen van de krant. Als reactie op mijn melding daarvan ontvang ik een algemene excuses. Wat heb ik daar aan als u niets met de meldingen doet????
Ik wist niet dat het gebruik maken van het aanbod 2 weken gratis de krant ontvangen hetzelfde is dan de krant helemaal niet krijgen.
U noemt het het iets leuks om bekenden mee blij te maken. Ik heb ze kunnen bedanken voor deze gebakken lucht actie en heb de indruk dat u op deze manier probeert persoonsgegevens in uw bezit te krijgen.
Ja, u leest het goed ik heb weinig vertrouwen in deze actie en de afhandeling van een klacht.
Na maanden niet bezorgde kranten en te laat bezorgde kranten was er geen enkele zicht op verbetering, ondanks beloften van de klantenservice....
Uiteindelijk opgezegd, maar zelfs dat lukt niet gezien het feit dat ze geld blijven afboeken, wat ik dan vervolgens weer storneer.....
En wat ook nog eens irritant is is het feit dat je niet normaal een mail kunt sturen met een klacht maar alleen kunt bellen naar een niet bereikbaar nummer. Mijn voorspelling: over een paar jaar bestaat De Volkskrant niet meer.
Beoordeel de Volkskrant Klantenservice