We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met De Twentsche Courant Tubantia? Laat ons je ervaringen met De Twentsche Courant Tubantia weten!
Beoordeel De Twentsche Courant Tubantia.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Twentsche Courant Tubantia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan De Twentsche Courant? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan De Twentsche Courant . Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: redactie@tctubantia.nl. De redactie van de Twenstche Courant zal de mail met zorg behandelen.
Klik hier om een e-mail te sturen naar De Twentsche Courant TubantiaChat online met een medewerker van De Twenstche Courant (Tubantia).
Scroll naar beneden en klik de rode button 'Stel vraag via Chat' aan. Je krijgt gemiddeld binnen twee minuten antwoord.
Chatbox Charlie is 24/7 bereikbaar.
Start een chat met De Twentsche Courant Tubantia
Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van De Twentsche Courant. Stuur je brief naar onderstaand adres:
Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van De Twentsche Courant Tubantia? Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur.
Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook Messenger.Veelgestelde vragen aan Tubantia (De Twenstche Courant) die je verder kunnen helpen:
Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:
Neem contact op met de klantenservice van De Twentsche Courant (Tubantia) via Facebook. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord of registreer je door middel van het maken van een nieuw account. Openingstijden klantenservice De Twentsche Courant (Tubantia op Facebook: Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur. Zaterdag: Gesloten Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook.Twitter met een medewerker van De Twenstche Courant (Tubantia). Scroll naar beneden en klik de rode button Twitter aan. Je krijgt gemiddeld binnen een uur reactie. Openingstijden online chat De Twenstche Courant: Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur. Zaterdag & zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Twitter.Rapportcijfer is gebaseerd op 87 beoordelingen.
heb meermaals gebeld dat er een of twee keer per week geen krant wordt bezorgd
kan dit zien op de camera s
ik baat hier ontzettend van
ook dat je helemaal geen persoonlijk contact krijgt
wil vakantie bestellen maar kan klanten service niet bereiken .
slechte zaak.
Vandaag geen krant gekregen.
De info van zoek het maar uit bevalt me niet
We zijn 45 jaar lid en ik eis dat de krant vandaag alsnog bezorgd wordt
En ik wil een krant in mijn handen voelen en lezen en niet op een andere manier
Ik heb een klacht en wil persoonlijk iemand spreken en niet via de computer.
Normaal lang wachten op klantenservice 90 ct minuut en je wordt direct door verbonden.
Leuke handige manier om rijk te worden.
Dus ? SLECHTE tubantia.
Doe de krant DOOR de brievenbus. Anders kan men precies zien wie op vakantie is ..
Ik heb zaterdag 10-07-2021 voor de 2e keer geen krant ontvangen. Bij navraag in een winkel heb ik gevraagd waarom ik weer geen krant ontving. Nu blijkt dat er een andere drukkerij en een andere bezorger moet zijn. Daar is niets over gemeld. Ik vind dit grof gezegd oplichting omdat ik wel een abonnement bij Tubantia heb/had. Hier ie niets over bekendgemaakt.
Als drukkerij ben je wel erg slecht bezig om mensen zo te behandelen. want ik ben niet de enige!
Wij krijgen op zaterdag een halve krant de laatste weken en jullie zijn niet te bekijken telefonisch ????
Bezorging al bijna 2 weken bar slecht. Meerdere keren helemaal geen krant ontvangen, rest vd keren veel te laat.
Er wordt dus door de servicedienst geen enkele actie ondernomen, in tegenstelling tot hetgeen het standaard mailantwoord zegt. Geen persoonlijk gesprek mogelijk. Krant wordt opgezegd.
Beoordeling is slecht tot zeer slecht. De klantendienst, voor het niet ontvangen van de krant, bestaat uit een computer met de de tekst: Het spijt ons dat de bezorging enz enz. Je krijgt geen mens meer aan de telefoon om aan te geven dat het uitermate vervelend is dat de krant opnieuw niet bezorgd is en dat voor de ..ste keer. De abonnementskosten worden verrekend bij de eerstvolgende abonnementsbetaling. Ik kan dat niet controleren omdat ik niet weet hoe hoog die zijn. Bovendien lijkt het mij niet meer dan billijk dat verrekening van een los nummer wordt vergoed, ik moet die immers ook betalen. Ik ben abonnee sedert oktober 1971 maar het is nog nooit zo slecht geweest als de laatste jaren.
De bezorging is wederom een ramp, vorige week 2 dagen niet bezorgd, zaterdag pas na halftien en vandaag 5 juli 2021 wederom niet. Je klacht kun je alleen maar kwijt via mail of stemcomputer. Persoonlijk contact onmogelijk. Ik overweeg opzegging abonnement
Krijg geen courant en de krant is niet bereikbaar
Krant word al enkele dagen niet bezorgt en je kunt niemand aan de telefeoon krijgen alleen maar een digitale melding.
Kan geen contact krijgen met een echt mens. De krant wordt niet bezorgd. Maar wij hebben geen doorsnee adres en dat snapt de computer niet.
Kan geen contact krijgen met een echt mens. De krant wordt niet bezorgd. Maar wij hebben geen doorsnee adres en dat snapt de computer niet.
zeer slecht. Ik wil geen computer aan de lijn, maar gewoon een mens, VANWEGE DE ZEEEER SLECHTE BEZORGING.
Zeer vervelend om bij Tubantia een bezorgklacht (voor de zoveelste keer helaas en op het punt beland om abb. op te zeggen) te melden doordat je niemand persoonlijk ad lijn krijgt. Het klantenservice nummer 088-0139970 behandelt klachten over het bezorgen niet, Ik werd pas doorverwezen naar 088-0561570 na eerst een hele riedel aangehoord te hebben, dus ook extra belkosten. Zeer omslachtig, zeer irritant.
Krant dagelijks te laat bezorgd. N a geregeld geklaagd even een verbetering maar valt zo in het oude patroon. Nu vandaag is het 9.30 nog geen krant, gisteren 7.40 eergisteren 8.30. We zijn het langzamerhand spuugzat graag hier een reactie op
Laatste paar maanden bar slechte bezorging. Ook vandaag WÉÉR geen krant. Waarom wordt er geen krant nabezorgd na dit gemeld te hebben? Waarom moet de klant zelf het probleem oplossen en met een bon naar een winkel gaan om alsnog de krant te krijgen? De omgekeerde wereld. Inmiddels dubben wij om het abbonnement op te zeggen.
Bezorging erg wisselend
Klanten service,slecht bereikbaar.
Beantwoording mail berichten helaas zonder mail berichten terug.
Vriendelijk en accuraat
Mijn 3-jarig abonnement (op tijd opgezegd) verliep op 13 februari jl. Van een medewerker kreeg ik zo'n maand geleden ik een aanbod voor verlenging voor een jaar met 45% korting. Dat heb ik geaccepteerd. Ik kreeg dit per email bevestigd. Enkele weken daarna kreeg ik van een medewerkster die vanuit huis belde ( naam vergeten) opnieuw zo'n aanbod. Ik vertelde haar dat ik al verlengd had voor een jaar. Dat wist ze niet, maar volgens haar gold de korting ook bij verlenging voor twee of drie jaar. Ik heb toen verlengd tot 2 jaar. Zij zou dat regelen, maar toen ik na enkele weken nog geen bevestiging had ontvangen heb ik maar eens gebeld. Bij de klantenservice was van een verlenging niets bekend en de dame aan de telefoon vertelde me dat dit ook niet mogelijk was met 45 % voor langer dan 1 jaar. Ik heb mijn verbazing uitgesproken over de gang van zaken. Kennelijk wordt er flink langs elkaar heen gewerkt en heeft niet iedereen dezelfde gegevens. Vandaar mijn lage beoordelingscijfer.
Woord klantenservice kent men daar niet./ Werkelijk een autoritaire manier van behandelen van klanten. Ook schriftelijk hopeloos. Nergens een huidig postadres te vinden. Wel een aantal maar wat is het juiste adres. Wil een forse onderbouwde klachtenbrief sturen aan de directie, maar naar welk adres.
Hoofd klantenservice stuurt bericht dat binnen 2 dagen contact wordt opgenomen, maar je raadt het al...... NOPPES.
Zorg maar eens voor vriendelijk personeel!!!!
sinds vorige week tot nu geen krant ontvangen en telefoonies niet te berijken en bij ah scheforst weten ze nergens van hoezo gratis krant ophalen.
Erg vervelend dat ik niet normaal iemand aan de telefoon krijg.OF de gelegenheid krijg om aan te geven dat we gisteren EN vandaag de krant niet ontvangen hebben. Jammer dat met bezorgwisseling het direct al mis moet gaan.
Waardeloos
Sinds 8 februari geen krant ontvangen en geen contact mogelijk met de klantenservice
Ik begrijp dat de weersomstandigheden Maandag van invloed was, dinsdag ook oké maar woensdag was het geen probleem meer, Donderdag is hij wel bezorgd en vandaag weer niet, terwijl de straat schoon is het is nl een bus route! Jammer dat ik opnieuw moet ervaren dat men slordig omgaat met de abonnees. Ik heb de krant al een keer opgezegd, omdat de bezorging zo slecht gaat en toen waren de weersomstandigheden helemaal niet de redenen. Jammer dat het zo gaat en nee ik ben helemaal niet van de digitale
Ik probeer u te bereiken maar mailen of telefonisch bijna onmogelijk
De hele week geen krant ontvangen. Iedere dag braaf gemeld via mail en sinds gisteren ook via messenger. Sinds gisteren ook geprobeerd om via de telefoon een mens van vlees en bloed aan de telefoon te krijgen. Vandaag wederom. Helaas, pindakaas. Ik zou niet weten wat ik zonder de krant moet, maar ga het waarschijnlijk binnenkort wel proberen.
Kunt op geen enkele manier in contact komen met de klantenservice. Als je een bezorg klacht hebt. 5 dagen geen krant ontvangen. En alleen steeds maar lezen kunt hem digitaal lezen.
Waardeloos Gehele week al geen krant ontvangen. Netjes doorgegeven, maar geen reactie, Mailtje gestuurd, maar kan niet afgeleverd worden. Zeer slechte zaak. Telefoonnr. nergens te vinden. Al 49 jaar een abonnement, maar dit is nog nooit voorgekomen.
krant de hele week al niet bezorgd.
klantenservice is niet bereikbaar.
bij supermarkt geen krant te krijgen..
kloten!
krant de hele week al niet bezorgd.
klantenservice is niet bereikbaar.
bij supermarkt geen krant te krijgen..
wachttijden onacceptabel lang.
geen mogelijkheid voor open vragen,alles is voorgeprogrammeerd
Kan geen berichten verzenden via wattsapp of telegram
is geen contact te krijgen .
Probeer Tubantia te bereiken ivm problemen met bezorging..
Nu 9:10 uur 5 dec nog geen krant in de bus.
Afgelopen week de hele week al later en ipv onze drie kranten 1 ..en vandaag dus nog steeds niets..
Probleem is dat ik nergens een contact kan vinden om te informeren hoe het zit.
Via de site en Google kom ik alleen tot dit contactadres dat zaterdags niet bereikbaar is.
Graag actie en vermelding van een bereikbaar telefoonnummer op mijn mail.
Prettige zwarte piet en een beetje st Nicolaas,
Mvg
Carlo
Tubantia app werkt niet op m'n Huawei smartphone voor de duidelijkheid dit ligt niet aan m'n smartphone
Krant is niet objectief
we zijn nu 3 weken verder, af en toe een krant . vanmorgen weer niet, je wordt er niet goed van.
verhuisadres op tijd doorgegeven maar al 3 dagen hierover gebeld, maar nog steeds geen krant. Nog even en dan zeg ik bye bye tubantia en dat na 50 jaar abonnee
Kan eerst het telefoon nummer niet vinden, eindelijk gelukt, zijn jullie niet berijkbaar. Ben al paar dagen bezig. Wel met grote letter staat er een betaald nummer.
Beoordeel De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice