De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

Rapportcijfer De Twentsche Courant Tubantia klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (87)

Bellen met De Twentsche Courant Tubantia

Waarom bellen met De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Twentsche Courant Tubantia.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice De Twentsche Courant Tubantia

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Twentsche Courant Tubantia: 088-0561575

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met De Twentsche Courant Tubantia? Laat ons je ervaringen met De Twentsche Courant Tubantia weten!
Beoordeel De Twentsche Courant Tubantia.

Wil je op een andere manier contact opnemen met De Twentsche Courant Tubantia?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Twentsche Courant Tubantia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan De Twentsche Courant? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan De Twentsche Courant . Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: redactie@tctubantia.nl. De redactie van de Twenstche Courant zal de mail met zorg behandelen.

Klik hier om een e-mail te sturen naar De Twentsche Courant Tubantia

Chat online met De Twentsche Courant Tubantia.

Chat online met een medewerker van De Twenstche Courant (Tubantia).

Scroll naar beneden en klik de rode button 'Stel vraag via Chat' aan. Je krijgt gemiddeld binnen twee minuten antwoord.

Openingstijden online chat De Twenstche Courant:'

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.

Chatbox Charlie is 24/7 bereikbaar.

 

Start een chat met De Twentsche Courant Tubantia

Neem schriftelijk contact op met De Twentsche Courant Tubantia.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van De Twentsche Courant. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Tubantia t.a.v. afdeling Klantenservice o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook Messenger.

Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van De Twentsche Courant Tubantia? Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur.

Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen De Twentsche Courant Tubantia.

Veelgestelde vragen aan Tubantia (De Twenstche Courant) die je verder kunnen helpen:

  • Welke abonnementen zijn er om Tubantia te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op Tubantia nemen?
  • Welke editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Vakantieonderbreking annuleren
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Op welke manieren kan ik het Tubantia digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van Tubantia?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de Tubantia nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de Tubantia Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de Tubantia Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de Tubantia Nieuwsapp?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle edities van Tubantia lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kostenloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?
  • Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
  • Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
  • Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor de Topics nieuwsbrief?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Service tijdens de corona epidemie
  •     Abonnementen
  •     Betaling
  •     Bezorging
  •     Vakantieservice
  •     Mijn account
  •     Digitaal lezen
  •         ​Tubantia Nieuwsapp
  •         Tubantia Digitale krant
  •     Topics
  •     Overig
  •     Ik heb een andere vraag
Ga naar de veelgestelde vragen van De Twentsche Courant Tubantia

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van De Twentsche Courant (Tubantia) via Facebook. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord of registreer je door middel van het maken van een nieuw account. Openingstijden klantenservice De Twentsche Courant (Tubantia op Facebook: Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur. Zaterdag: Gesloten Zondag: Gesloten.

Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook.

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via Twitter.

Twitter met een medewerker van De Twenstche Courant (Tubantia). Scroll naar beneden en klik de rode button Twitter aan. Je krijgt gemiddeld binnen een uur reactie. Openingstijden online chat De Twenstche Courant: Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur. Zaterdag & zondag: Gesloten.

Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Twitter.

TVO-spits is terug en jaagt vrije trap snoeihard in de kruising

Hoofdkantoor De Twentsche Courant Tubantia (adres)

Lonnekerspoorlaan 114b Enschede 7523 JM Nederland
Rapportcijfer De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 87 beoordelingen.

Beoordeel De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door wissink op 21-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

heb meermaals gebeld dat er een of twee keer per week geen krant wordt bezorgd
kan dit zien op de camera s
ik baat hier ontzettend van
ook dat je helemaal geen persoonlijk contact krijgt
  • Beoordeeld door h.a van weersel op 31-08-2021
  • Rapportcijfer: 1

wil vakantie bestellen maar kan klanten service niet bereiken .
slechte zaak.
  • Beoordeeld door Snellink op 11-08-2021
  • Rapportcijfer: 3

Vandaag geen krant gekregen.

De info van zoek het maar uit bevalt me niet
We zijn 45 jaar lid en ik eis dat de krant vandaag alsnog bezorgd wordt
En ik wil een krant in mijn handen voelen en lezen en niet op een andere manier
Ik heb een klacht en wil persoonlijk iemand spreken en niet via de computer.
  • Beoordeeld door Kirch op 2-08-2021
  • Rapportcijfer: 3

Normaal lang wachten op klantenservice 90 ct minuut en je wordt direct door verbonden.
Leuke handige manier om rijk te worden.
Dus ? SLECHTE tubantia.

Doe de krant DOOR de brievenbus. Anders kan men precies zien wie op vakantie is ..
  • Beoordeeld door l . hesselink op 11-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb zaterdag 10-07-2021 voor de 2e keer geen krant ontvangen. Bij navraag in een winkel heb ik gevraagd waarom ik weer geen krant ontving. Nu blijkt dat er een andere drukkerij en een andere bezorger moet zijn. Daar is niets over gemeld. Ik vind dit grof gezegd oplichting omdat ik wel een abonnement bij Tubantia heb/had. Hier ie niets over bekendgemaakt.

Als drukkerij ben je wel erg slecht bezig om mensen zo te behandelen. want ik ben niet de enige!
  • Beoordeeld door R siemerink op 10-07-2021
  • Rapportcijfer: 2

Wij krijgen op zaterdag een halve krant de laatste weken en jullie zijn niet te bekijken telefonisch ????
  • Beoordeeld door Damink op 8-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging al bijna 2 weken bar slecht. Meerdere keren helemaal geen krant ontvangen, rest vd keren veel te laat.
Er wordt dus door de servicedienst geen enkele actie ondernomen, in tegenstelling tot hetgeen het standaard mailantwoord zegt. Geen persoonlijk gesprek mogelijk. Krant wordt opgezegd.
  • Beoordeeld door J. Wolvenne op 6-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Beoordeling is slecht tot zeer slecht. De klantendienst, voor het niet ontvangen van de krant, bestaat uit een computer met de de tekst: Het spijt ons dat de bezorging enz enz. Je krijgt geen mens meer aan de telefoon om aan te geven dat het uitermate vervelend is dat de krant opnieuw niet bezorgd is en dat voor de ..ste keer. De abonnementskosten worden verrekend bij de eerstvolgende abonnementsbetaling. Ik kan dat niet controleren omdat ik niet weet hoe hoog die zijn. Bovendien lijkt het mij niet meer dan billijk dat verrekening van een los nummer wordt vergoed, ik moet die immers ook betalen. Ik ben abonnee sedert oktober 1971 maar het is nog nooit zo slecht geweest als de laatste jaren.
  • Beoordeeld door Damink op 5-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

De bezorging is wederom een ramp, vorige week 2 dagen niet bezorgd, zaterdag pas na halftien en vandaag 5 juli 2021 wederom niet. Je klacht kun je alleen maar kwijt via mail of stemcomputer. Persoonlijk contact onmogelijk. Ik overweeg opzegging abonnement
  • Beoordeeld door Elferink op 1-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krijg geen courant en de krant is niet bereikbaar
  • Beoordeeld door Gea op 24-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krant word al enkele dagen niet bezorgt en je kunt niemand aan de telefeoon krijgen alleen maar een digitale melding.
  • Beoordeeld door Tonnie op 22-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen contact krijgen met een echt mens. De krant wordt niet bezorgd. Maar wij hebben geen doorsnee adres en dat snapt de computer niet.
  • Beoordeeld door Tonnie op 22-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen contact krijgen met een echt mens. De krant wordt niet bezorgd. Maar wij hebben geen doorsnee adres en dat snapt de computer niet.
  • Beoordeeld door Wiggers op 8-06-2021
  • Rapportcijfer: 1

zeer slecht. Ik wil geen computer aan de lijn, maar gewoon een mens, VANWEGE DE ZEEEER SLECHTE BEZORGING.
  • Beoordeeld door Riet Oldenkotte op 28-05-2021
  • Rapportcijfer: 4

Zeer vervelend om bij Tubantia een bezorgklacht (voor de zoveelste keer helaas en op het punt beland om abb. op te zeggen) te melden doordat je niemand persoonlijk ad lijn krijgt. Het klantenservice nummer 088-0139970 behandelt klachten over het bezorgen niet, Ik werd pas doorverwezen naar 088-0561570 na eerst een hele riedel aangehoord te hebben, dus ook extra belkosten. Zeer omslachtig, zeer irritant.
  • Beoordeeld door T H Zweers op 29-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krant dagelijks te laat bezorgd. N a geregeld geklaagd even een verbetering maar valt zo in het oude patroon. Nu vandaag is het 9.30 nog geen krant, gisteren 7.40 eergisteren 8.30. We zijn het langzamerhand spuugzat graag hier een reactie op
  • Beoordeeld door Oldenkotte op 10-04-2021
  • Rapportcijfer: 2

Laatste paar maanden bar slechte bezorging. Ook vandaag WÉÉR geen krant. Waarom wordt er geen krant nabezorgd na dit gemeld te hebben? Waarom moet de klant zelf het probleem oplossen en met een bon naar een winkel gaan om alsnog de krant te krijgen? De omgekeerde wereld. Inmiddels dubben wij om het abbonnement op te zeggen.
  • Beoordeeld door G satter op 3-04-2021
  • Rapportcijfer: 1

Bezorging erg wisselend
Klanten service,slecht bereikbaar.
Beantwoording mail berichten helaas zonder mail berichten terug.
  • Beoordeeld door Smits op 22-03-2021
  • Rapportcijfer: 9

Vriendelijk en accuraat
  • Beoordeeld door B.J.Prinsen op 26-02-2021
  • Rapportcijfer: 3

Mijn 3-jarig abonnement (op tijd opgezegd) verliep op 13 februari jl. Van een medewerker kreeg ik zo'n maand geleden ik een aanbod voor verlenging voor een jaar met 45% korting. Dat heb ik geaccepteerd. Ik kreeg dit per email bevestigd. Enkele weken daarna kreeg ik van een medewerkster die vanuit huis belde ( naam vergeten) opnieuw zo'n aanbod. Ik vertelde haar dat ik al verlengd had voor een jaar. Dat wist ze niet, maar volgens haar gold de korting ook bij verlenging voor twee of drie jaar. Ik heb toen verlengd tot 2 jaar. Zij zou dat regelen, maar toen ik na enkele weken nog geen bevestiging had ontvangen heb ik maar eens gebeld. Bij de klantenservice was van een verlenging niets bekend en de dame aan de telefoon vertelde me dat dit ook niet mogelijk was met 45 % voor langer dan 1 jaar. Ik heb mijn verbazing uitgesproken over de gang van zaken. Kennelijk wordt er flink langs elkaar heen gewerkt en heeft niet iedereen dezelfde gegevens. Vandaar mijn lage beoordelingscijfer.
  • Beoordeeld door B. de Visser op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Woord klantenservice kent men daar niet./ Werkelijk een autoritaire manier van behandelen van klanten. Ook schriftelijk hopeloos. Nergens een huidig postadres te vinden. Wel een aantal maar wat is het juiste adres. Wil een forse onderbouwde klachtenbrief sturen aan de directie, maar naar welk adres.
Hoofd klantenservice stuurt bericht dat binnen 2 dagen contact wordt opgenomen, maar je raadt het al...... NOPPES.

Zorg maar eens voor vriendelijk personeel!!!!
  • Beoordeeld door J.beunk op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

sinds vorige week tot nu geen krant ontvangen en telefoonies niet te berijken en bij ah scheforst weten ze nergens van hoezo gratis krant ophalen.
  • Beoordeeld door Jantine Schipper op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Erg vervelend dat ik niet normaal iemand aan de telefoon krijg.OF de gelegenheid krijg om aan te geven dat we gisteren EN vandaag de krant niet ontvangen hebben. Jammer dat met bezorgwisseling het direct al mis moet gaan.
  • Beoordeeld door Brisart op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos
Sinds 8 februari geen krant ontvangen en geen contact mogelijk met de klantenservice
  • Beoordeeld door Henk de Kruijff op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik begrijp dat de weersomstandigheden Maandag van invloed was, dinsdag ook oké maar woensdag was het geen probleem meer, Donderdag is hij wel bezorgd en vandaag weer niet, terwijl de straat schoon is het is nl een bus route! Jammer dat ik opnieuw moet ervaren dat men slordig omgaat met de abonnees. Ik heb de krant al een keer opgezegd, omdat de bezorging zo slecht gaat en toen waren de weersomstandigheden helemaal niet de redenen. Jammer dat het zo gaat en nee ik ben helemaal niet van de digitale
  • Beoordeeld door JLM Rödel op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer u te bereiken maar mailen of telefonisch bijna onmogelijk
  • Beoordeeld door Peter Rewinkel op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

De hele week geen krant ontvangen. Iedere dag braaf gemeld via mail en sinds gisteren ook via messenger. Sinds gisteren ook geprobeerd om via de telefoon een mens van vlees en bloed aan de telefoon te krijgen. Vandaag wederom. Helaas, pindakaas. Ik zou niet weten wat ik zonder de krant moet, maar ga het waarschijnlijk binnenkort wel proberen.
  • Beoordeeld door Oude Nijeweme op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kunt op geen enkele manier in contact komen met de klantenservice. Als je een bezorg klacht hebt. 5 dagen geen krant ontvangen. En alleen steeds maar lezen kunt hem digitaal lezen.
  • Beoordeeld door theo bouman op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos Gehele week al geen krant ontvangen. Netjes doorgegeven, maar geen reactie, Mailtje gestuurd, maar kan niet afgeleverd worden. Zeer slechte zaak. Telefoonnr. nergens te vinden. Al 49 jaar een abonnement, maar dit is nog nooit voorgekomen.
  • Beoordeeld door ten Thije op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

krant de hele week al niet bezorgd.
klantenservice is niet bereikbaar.
bij supermarkt geen krant te krijgen..
kloten!
  • Beoordeeld door ten Thije op 11-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

krant de hele week al niet bezorgd.
klantenservice is niet bereikbaar.
bij supermarkt geen krant te krijgen..
  • Beoordeeld door ten Thije op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 2

wachttijden onacceptabel lang.
geen mogelijkheid voor open vragen,alles is voorgeprogrammeerd
  • Beoordeeld door André Oord op 11-01-2021
  • Rapportcijfer: 3

Kan geen berichten verzenden via wattsapp of telegram
  • Beoordeeld door jf menger op 8-01-2021
  • Rapportcijfer: 1

is geen contact te krijgen .
  • Beoordeeld door Carlo op 5-12-2020
  • Rapportcijfer: 4

Probeer Tubantia te bereiken ivm problemen met bezorging..
Nu 9:10 uur 5 dec nog geen krant in de bus.
Afgelopen week de hele week al later en ipv onze drie kranten 1 ..en vandaag dus nog steeds niets..
Probleem is dat ik nergens een contact kan vinden om te informeren hoe het zit.
Via de site en Google kom ik alleen tot dit contactadres dat zaterdags niet bereikbaar is.
Graag actie en vermelding van een bereikbaar telefoonnummer op mijn mail.
Prettige zwarte piet en een beetje st Nicolaas,
Mvg
Carlo
  • Beoordeeld door Eric op 26-11-2020
  • Rapportcijfer: 5

Tubantia app werkt niet op m'n Huawei smartphone voor de duidelijkheid dit ligt niet aan m'n smartphone
  • Beoordeeld door Eddy op 14-10-2020
  • Rapportcijfer: 7

Krant is niet objectief
  • Beoordeeld door Ria Scholten op 5-10-2020
  • Rapportcijfer: 1

we zijn nu 3 weken verder, af en toe een krant . vanmorgen weer niet, je wordt er niet goed van.
  • Beoordeeld door Ria Scholten op 16-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

verhuisadres op tijd doorgegeven maar al 3 dagen hierover gebeld, maar nog steeds geen krant. Nog even en dan zeg ik bye bye tubantia en dat na 50 jaar abonnee
  • Beoordeeld door Ter woerds op 16-09-2020
  • Rapportcijfer: 1

Kan eerst het telefoon nummer niet vinden, eindelijk gelukt, zijn jullie niet berijkbaar. Ben al paar dagen bezig. Wel met grote letter staat er een betaald nummer.
Bel De Twentsche Courant Tubantia
088-0561575