De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

Rapportcijfer De Twentsche Courant Tubantia klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (87)

Bellen met De Twentsche Courant Tubantia

Waarom bellen met De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van De Twentsche Courant Tubantia.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice De Twentsche Courant Tubantia

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer De Twentsche Courant Tubantia: 088-0561575

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met De Twentsche Courant Tubantia? Laat ons je ervaringen met De Twentsche Courant Tubantia weten!
Beoordeel De Twentsche Courant Tubantia.

Wil je op een andere manier contact opnemen met De Twentsche Courant Tubantia?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Twentsche Courant Tubantia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via e-mail.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag aan De Twentsche Courant? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan De Twentsche Courant . Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: redactie@tctubantia.nl. De redactie van de Twenstche Courant zal de mail met zorg behandelen.

Klik hier om een e-mail te sturen naar De Twentsche Courant Tubantia

Chat online met De Twentsche Courant Tubantia.

Chat online met een medewerker van De Twenstche Courant (Tubantia).

Scroll naar beneden en klik de rode button 'Stel vraag via Chat' aan. Je krijgt gemiddeld binnen twee minuten antwoord.

Openingstijden online chat De Twenstche Courant:'

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.

Chatbox Charlie is 24/7 bereikbaar.

 

Start een chat met De Twentsche Courant Tubantia

Neem schriftelijk contact op met De Twentsche Courant Tubantia.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van De Twentsche Courant. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Tubantia t.a.v. afdeling Klantenservice o.v.v. vraag/opmerking
  • Postbus 90
  • 5680 AB Best

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook Messenger.

Facebook Messenger is de berichtendienst van het sociale netwerk Facebook. Net als in andere chatapps kun je in Facebook Messenger zien of een bericht afgeleverd of gelezen is. De app geeft dit aan met drie verschillende bolletjes. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van De Twentsche Courant Tubantia? Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur.

Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen De Twentsche Courant Tubantia.

Veelgestelde vragen aan Tubantia (De Twenstche Courant) die je verder kunnen helpen:

  • Welke abonnementen zijn er om Tubantia te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op Tubantia nemen?
  • Welke editie wordt in mijn regio bezorgd?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Mijn krant is niet bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Ik wil een editie uit een andere regio ontvangen. Kan dat?
  • Vakantieonderbreking annuleren
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor e-mail nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Op welke manieren kan ik het Tubantia digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van Tubantia?
  • Wat zijn Premium artikelen?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de Tubantia nieuwsapp downloaden op mijn smartphone?
  • Kan ik de Tubantia Nieuwsapp ook installeren op op een tablet? (iPad of Android)
  • Hoe werkt de Tubantia Nieuwsapp?
  • Hoe kan ik een regio toevoegen of verwijderen in de Tubantia Nieuwsapp?
  • Wat is Goal Alert en hoe werkt het?
  • Hoe kan ik de Digitale krant app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Kan ik alle edities van Tubantia lezen in de Digitale krant?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale krant beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale krant kostenloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Digitale krant automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Digitale krant app?
  • Hoe kan ik de puzzels in de Digitale krant maken?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?
  • Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
  • Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
  • Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor de Topics nieuwsbrief?


Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Service tijdens de corona epidemie
  •     Abonnementen
  •     Betaling
  •     Bezorging
  •     Vakantieservice
  •     Mijn account
  •     Digitaal lezen
  •         ​Tubantia Nieuwsapp
  •         Tubantia Digitale krant
  •     Topics
  •     Overig
  •     Ik heb een andere vraag
Ga naar de veelgestelde vragen van De Twentsche Courant Tubantia

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van De Twentsche Courant (Tubantia) via Facebook. Log in met gebruikersnaam en wachtwoord of registreer je door middel van het maken van een nieuw account. Openingstijden klantenservice De Twentsche Courant (Tubantia op Facebook: Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur. Zaterdag: Gesloten Zondag: Gesloten.

Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Facebook.

Neem contact op met De Twentsche Courant Tubantia via Twitter.

Twitter met een medewerker van De Twenstche Courant (Tubantia). Scroll naar beneden en klik de rode button Twitter aan. Je krijgt gemiddeld binnen een uur reactie. Openingstijden online chat De Twenstche Courant: Maandag t/m vrijdag: van 08:00 tot 17:00 uur. Zaterdag & zondag: Gesloten.

Klik hier voor contact met De Twentsche Courant Tubantia via Twitter.

TVO-spits is terug en jaagt vrije trap snoeihard in de kruising

Hoofdkantoor De Twentsche Courant Tubantia (adres)

Lonnekerspoorlaan 114b Enschede 7523 JM Nederland
Rapportcijfer De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 87 beoordelingen.

Beoordeel De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor De Twentsche Courant Tubantia Klantenservice

  • Beoordeeld door tonnie monnikhof op 25-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

de krant wordt niet bezorgd,er wordt niet teuggebeld,ze hebben geen enkele intresse bij klachten
ik moest ruim 65 euro betalen voor hun o88 nummer om klachten door te geven,pas op met dit nummer
ondanks alles vandaag weer geen krant
  • Beoordeeld door Kuiper op 18-07-2023
  • Rapportcijfer: 3

Wij hebben zeker 3 keer de krant bij de bezorger op moeten halen, omdat de krant niet bezorgd werd.
De moeder en zus van de bezorger hebben dan allerlei redenen waarom de krant niet bezorgd is. De kranten liggen dan nog bij de bezorger thuis.
Wij willen graag de krant elke dag en op tijd in de bus.
  • Beoordeeld door H.kielstra op 8-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken. Klantenservice slecht. Al 17 dagen geen krant mogen ontvangen, 12x contact gehad.
Positief punt: de incasso van de abonnementsgelden is wel gelukt!!
  • Beoordeeld door r brouwer op 4-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

waardeloos tien keer gebeld en ze doen niks
  • Beoordeeld door Anja Leferink op 28-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Jullie zijn schandalig slecht te bereiken. Ik ben al geruime tijd bezig over een klacht over de bezorging.
In 3 weken 5 kranten gekregen. GEWELDIG!!
Niemand te bereiken steeds een spraakcomputer.
Ingeef jullie tot morgen de tijd moet reageren anders plaats ik een stuk op fb.
Of moet ik 12 keer bellen om inte spreken belachelijk gewoon.
  • Beoordeeld door Y H op 4-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik ben heel erg ontevreden over de vraagstelling/bereikbaarheid van de klantenservice.
Al heel lang ben ik geabonneerd op de Tubantia. De bezorging gaat/ging bijna altijd tot tevredenheid maar de laatste maand hebben wij de krant 2 x helemaal niet ontvangen en de laatste dagen wordt hij gedeponeerd in een brievenbus aan de straatkant en NIET in de brievenbus van ons huis. Ik heb meerdere keren/dagen geprobeerd dit aan te kaarten bij de klantenservice maar OF de verbinding komt niet eens tot stand (een half uur gewacht met steeds 1 wachtende voor me) OF ik doorloop de vragen en kan mijn verzoek/opmerking helemaal niet kwijt (beperkte antwoorden mogelijk/geen ruimte voor andere opmerkingen).
Als dit zo blijft (en dat verwacht ik omdat ik bij niemand c.q. nergens aan kan geven wat er aan de hand is) ga ik het abonnement beëindigen. Ik heb geen zin ‘s-morgens eerst in de regen naar buiten te gaan om de krant op te halen. Heel slecht dat het blijkbaar niet mogelijk is een persoon aan de lijn te krijgen.
  • Beoordeeld door H.Vis Dopperstraat15 7481DT Haaksbergen op 3-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Afgelopen twee maanden is de krant zeker 10 werkdagen niet bezorgd en ook 4 zaterdagen niet,
Heb na langdurig bellen contact gehad en werd afgesproken dat in iedersgeval 1 week abo geld zou worden terug betaald.
Is nog niets ver terecht gekomen. Na ruim 50 jaar abonnee te zijn geweest overwegen wij om het abonnement te gaan beeindigen.
Wij wachten nog even af wat u firma gaat doen.
  • Beoordeeld door Remon op 1-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Net weer lid geworden. Digitaal maar zaterdag wil ik een krant. Je begrijpt het al; die komt nu al twee weken niet. Dus een e-mail en ik krijg een bon. Maar ja, zo laat dat de krant overal is uitverkocht. Weer geen krant dus maar ook nog eens het ganse dorp langsgelopen!

En leuk detail; ik zoek op Tubantia in mijn e-mail. En wat vind ik daar? Een mail die ik in 2019 heb verstuurd naar Tubantia met precies dezelfde klacht. Toen heb ik mijn abonnement ook na een maand opgezegd omdat de krant niet kwam. Nu maar weer dus.
  • Beoordeeld door Gerda Fokke op 29-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krant wordt slecht bezorgd en als je de klantenservice belt, laten ze je langer dan een half uur wachten en verbreken de lijn.
  • Beoordeeld door Kroeze op 13-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeeeeer slechte bezorging
Ik kan ook elke dag niet bellen
Kost me steeds een half uur
Een mail sturen kan ook niet .
Bij deze wil ik dan ook maar ons kontrak beëindigen .
  • Beoordeeld door Ine op 7-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Krant niet bezorgd aanmeldingsformulier hierover werkt niet
kunt geen adres intypen komt al een voorgedrukt adres op wat helemaal niet klopt. kun je niet veranderen.
telefonisch of via chat ook geen verbinding.
  • Beoordeeld door Luttikhuis op 1-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Na meerdere contacten wordt de krant regelmatig NIET bezorgd, terwijl de rekeningen wel blijven komen.
  • Beoordeeld door M.j.vanAsselt op 29-08-2022
  • Rapportcijfer: 2

Wij kunnen niemand persoonlijk aan de lijn krijgen ..wij zijn oude mensen ..
  • Beoordeeld door W van Zomeren op 20-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht bezorging.
Wij hebben digitaal abonnement met zaterdag krant bezorging en tot nu toe krant is 1 keer op zaterdag bezorgd. Na 5 keer doorgeven bij klantenservice is er nog steeds niets veranderd. Opvallend is dat de buren naast wel de krant krijgen.
Ik zal iedereen afraden abonnement op Tubantia afsluiten! Er werkt alleen maar digitaal versie en bezorging is onder mate net zoals klantenservice!
  • Beoordeeld door Lidy op 8-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je wordt niet eens fatsoenlijk te woord gestaan. Vorig jaar van juli tot november geen krant gehad maar ze willen wel iedere maand geld. Nu een proef abonnement aangevraagd en dat kan niet omdat er nog een bedrag "openstaat" (digitale krant) terwijl het wel elke dag op de tablet komt, en elke maand van de rekening wordt gehaald. En dan zegt zo'n snotneus ik ga met u die discussie niet aan. Nou Tubantia jullie houden jullie krant maar IK HOEF DIE KRANT NIET MEER
  • Beoordeeld door Jeannette nijland op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

In 1 woord waardeloos krant word niet bezorgd en als je belt krijg je computer waarbij je maar 1 dag kan doorgeven vorige week alleen maandag krant ontvangen rest niet en zo willen jullie abonnees behouden het is een lachertje ben echt bois nu
  • Beoordeeld door Jeannette nijland op 27-06-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos vorige week 1 dag krant ontvangen vandaag weer niet doe daar wat aan ipv een computerstem aan de tel waar je maar 1 dag kan doorgeven de bezorging is waardeloos zo verlies je wel abonnees
  • Beoordeeld door Rudi Theunissen op 20-06-2022
  • Rapportcijfer: 4

Ondanks digitale mogelijkheden niet goed doordacht. Bij niet bezorgd is de link naar de digitale krant fout, en naar WhatsApp gaan kom je op de reclamesite van Viking. En de krant bezorgen lukt niet....
  • Beoordeeld door Lucy op 20-04-2022
  • Rapportcijfer: 3

7 april en Dinsdag 19 april geen krant ontvangen, vandaag 20 april ook weer geen krant ontvangen .
Wat een waardeloze situatie.!!
Kan er geen afhaalpunt ingesteld worden waar ik misschien zelf de krant kan ophalen als die niet is bezorgd?
  • Beoordeeld door Wim van benthem op 16-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Schandalig dat er met Pasen geen krant wordt bezorgt wel betalen komt steeds vaker voor
  • Beoordeeld door Jgj loohuis op 26-03-2022
  • Rapportcijfer: 2

Heb al 2 dagen geen krant ontvangen, jullie sturen dan wel een folder, maar de krant zie je niet. Drie weken geleden was dit ook al het gaval. Het is niet mogelijk de vragenlijst te openen. Jullie zijn wel fijn bezig.
  • Beoordeeld door Erwin op 14-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Keer op keer geen bezorging... telkens bij de klachtenafdeling het verhaal dat het morgen wel komt... maar telkens geen bezorging de volgende dag. Nalevering doen we niet meer...ook tegoedbon voor een krant in de buurt ophalen kennen ze niet. We hebben toch ee afspraak? Ik moet betalen.. Tubantia moet de fysieke krant afleveren. Waardeloze ervaring al 2 weken. Neem je verantwoordelijkheid Tubantia en kom je afspraken na.
  • Beoordeeld door Tineke Wester op 15-02-2022
  • Rapportcijfer: 4

Krant de afgelopen maand één keer op tijd bezorgd. Door de week vaak pas om 9.00uur of helemaal niet. Zaterdag vaak niet voor 9.30 uur. Klantenservice neemt niet op en als je íemand te spreken krijgt:" jammer dat dit gebeurd maar we doen ons best. Vervolgens geen bezorging. Vandaag 15-02-2022, 09.53 uur géén krant.
  • Beoordeeld door Jansen op 14-02-2022
  • Rapportcijfer: 2

Als je al iemand te spreken krijgt duurt het heel lang.
Meestal krijg je een slechthorende computer die de verbinding verbreekt .
Mensen aan de telefoon doen alsof ze ërgens over gaan"maar weten van toeten noch blazen en zijn niet bereid je door te verbinden met iemand die el kennis van zaken heeft.
  • Beoordeeld door wermelink de haan op 10-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeker al maand
veel last met de b ezorging,
hoe zal dit op gelost worden krant is duur
zal zeker 50 jaar klantbij geen antwoord deze week zal de krant opgezegd worden
zo raak je wel je klanten kwijt.hoor hier in de buurt veel klachten
mevrouw amac wermelink de haan
  • Beoordeeld door Jan op 22-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

De krant is goed.
ALS HIJ KOMT TENMINST!!!!!
Want de bezorging is weer hopeloos!!
En natuurlijk is er niemand te bereiken die je even te woord wil staan.
Flutservice dus.
TC Tubantia. Gezien ook alle reacties hieronder. Doe daar eens iets aan!!!
  • Beoordeeld door R. Talman op 22-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Onlangs het abonnement per direct opgezegd ivm het overlijden van mijn vader. Mijn mailadres opgegeven voor contact. En dan nog komt er mail binnen op mn vaders account, dat het abonnement doorloopt tot eind januari 2022. Geen idee wie het gaat betalen, maar gezien alle kranten die voorheen niet bezorgd waren haal ik het afgeschreven geld ook terug! Schandalige praktijken DPG!!!
  • Beoordeeld door Riet Oldenkotte op 22-12-2021
  • Rapportcijfer: 5

Ik wordt netjes te woord gestaan, alleen wordt er tot nu toe niets met onze klacht èn vd buurt gedaan.
Het bezorgen vd krant is de laatste weken weer diep en diep triest, nu al weer 5 dagen achter elkaar geen krant en 2 weken geleden ook 5x achter elkaar geen krant gekregen! Ik vraag me af waarom de kranten die niet bezorgd worden, niet bij een supermarkt in ons dorp gelegd kunnen worden? Met een code zoals zaterdags, zodat je de krant dan kunt ophalen. Ik heb dit bij de klachtenservice telefonisch voorgelegd en dat vònd het meisje. toch een topidee. Ze gaat dat voorleggen. Vraag me af waarom ze zelf daar niet op komen. Op mijn vraag waarom dat zaterdags wel kan, maar doordeweeks niet, wist ze geen antwoord op te geven....zucht. Het is toch eigenlijk idioot dat je dan nog zelf je krant moet ophalen en het niet zoals vroeger wordt nabezorgd. Ze moeten nu niet meer aankomen met zieken en te weinig bezorgers, want dat is wat ik ook telkens ad telefoon hoor. Dan moeten ze een goed en duidelijk bericht de deur uit doen hoe de zaken ervoor staan. Communicatie naar de klant is waardeloos. Onze klacht is 2 weken geleden in ontvangst genomen als zeer ernstige klacht en vervolgens veranderd er totaal niets.
Doodmoe worden we er inmiddels van en nee het abbonnement is nog niet opgezegd, bij de buren inmiddels wel.
  • Beoordeeld door Th jansen op 21-12-2021
  • Rapportcijfer: 4

Heb reeds 2x gebeld over een bevestiging van mijn contract. Is beloofd zou direct voor elkaar gemaakt worden. Is zeker wel een week of 3 geleden. Tot nu toe nog niets gehoord.
  • Beoordeeld door w.g.klink op 18-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

slechtste klantenservice ooit!!!!!!!!! onbereikbaar, de krant komt al weken te laat of helemaal niet!!
  • Beoordeeld door van den Burg op 13-12-2021
  • Rapportcijfer: 3

Zaterdag 11 december geen krant ontvangen en de buren wel. Bij de Primera in Nijverdal hebben we een krant gekregen met de belofte maandag regelen we het met de klantenservice. Zaterdag rond 9.30 uur digitaal gemeld gevolgd door een Tubantia bevestiging mail met de mededeling dat binnen 2 uur een voucher wordt gestuurd. Die mail is nooit ontvangen. Dan probeer je op maandag met de klantenservice te bellen maar er werken geen levende wezens meer bij Tubantia en moet je met een computer praten die alleen standaard zaken kan behandelde. Ik raad de directie aan om zelf eens deze exercitie te doen en de ergenis te ervaren. Helaas is er geen regionaal alternatief anders waren jullie een 40 jarig abonnement kwijt.
  • Beoordeeld door J.m hietbrink op 11-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Steeds geen medewerker aan de lijn. Ik ontvang regelmatig geen krijg. Ik blijf bellen en postcode opnoemen. Er vindt geen verbetering plaats. Ik wil gewoon iemand spreken. Verbinding wordt gewoon verbroken, ook als ik nog iets wil zeggen of toevoegen.
  • Beoordeeld door G.H.Snellink op 11-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Voor de 2 e keer geen krant bezorgd,wij willen een papieren krant ontvangen.tevens in het verleden kon ik een bon uitprinten en een krant ophalen uit de buurt.nu is het contact met Tubantia onpersoonlijk.al meer dan 45 jaar lid.

Ik wens dat er een nabezorging komt of anders een print bon zo dat ik alsnog een krant kan ophalen.
  • Beoordeeld door J.B.Koorman op 6-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer zeer slechte bezorging en geen communicatie mogelijk. De waardering naar klanten is super slecht.
  • Beoordeeld door G van Hage op 30-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Lees net: alleen schik met een prik,
Geen prik : stik.
SCHANDALIG!!!!!!!!!
HOOP DAT ER NIEMAND VAN JULLIE KRANTJE HET OOIT BENAUWD KRIJGT.
  • Beoordeeld door Luttikhuis op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ondanks alle pogingen nog steeds geen krant ontvangen, de chats worden abrupt afgebroken, telefonisch contact bijna onmogelijk,
dit is geen service
  • Beoordeeld door Jgm van Orselen op 25-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Hoe bezopen is het, dat TUBANTIA op Maandagmorgen op Geen enkel telefoonnummer te bereiken is.
Niet eens in gesprek maar je wordt gewoon afgebroken.
  • Beoordeeld door Paul Wiefferink op 20-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het is een beleid van Jan-lik-me-vestje wat u als TC Tubantia heeft en uw medewerkers van de klantenservice (service???) laten ook - commercieel verantwoord, dat wel - merken dat ze met handen en voeten gebonden zijn aan het "schijt-aan-trouwe-abonnees-beleid" van u.
Het is werkelijk onvoorstelbaar hoe de directie via de klantenservice de trouwe abonnees afscheept.
Uiteindelijk graaft u uw eigen graf, dat hoop ik en verwacht ik en zou zeer terecht zijn.
groet,
Paul Wiefferink
De Lutte
  • Beoordeeld door D.wiggers op 9-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik heb mijkn digitale krant niet
  • Beoordeeld door Van der kuil op 28-09-2021
  • Rapportcijfer: 2

Geen krant op vak adres en nu ook niet op het huis adres
Bel De Twentsche Courant Tubantia
088-0561575