We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met De Telegraaf? Laat ons je ervaringen met De Telegraaf weten!
Beoordeel De Telegraaf.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van De Telegraaf.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met De Telegraaf? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
De klantenservice van De Telegraaf is ook te bereiken via e-mail. Het adres is info@webshop.telegraaf.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar De TelegraafZoek contact met een medewerker van De Telegraaf klantenservice via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier dagelijks bereiken tussen 08:00 en 17:00 voor al je vragen en opmerkingen.
Klik hier voor contact met De Telegraaf via Facebook Messenger.Bekijk de veelgestelde vragen aan de Telegraaf:
Of vind antwoord op een vraag over één van de volgende rubrieken:
Volg De Telegraaf ook eens op Facebook. Hier vind je het laatste nieuws, nieuwsfoto’s en video’s. Via de Facebookpagina van De Telegraaf kan je ook direct contact opnemen met een medewerker. Om op de hoogte te blijven, gewoon even klikken op ‘vind ik leuk‘.
Klik hier voor contact met De Telegraaf via Facebook.Pinterest is een visuele zoekmachine voor het vinden van ideeën zoals recepten, huis en stijl inspiratie en meer. Met miljarden pins op Pinterest is er altijd wel iets waarmee je inspiratie kunt opdoen. Pins die je leuk vindt, kun je op je verschillende borden bewaren zodat je alles gemakkelijk kunt terugvinden. Kijk hier op het kanaal van de Telegraaf.
Klik hier voor contact met De Telegraaf via Pinterest.Rapportcijfer is gebaseerd op 81 beoordelingen.
Heb net 8 wachtenden voor me gehad ben ik eindelijk na 35 minuten aan de beurt wordt ik weggedrukt????
ik ben al vanaf Juli 2021 bezig om mijn abonnement te beëindigen, elke keer als ik de klantenservice bel dan heb ik nog zeker 40 wachtende voor mij dus je hangt op en probeert het nog eens maar je komt er gewoon niet doorheen, mailen met mediahuis zelf levert 0,0 reacties op , mailen naar de klantenservice heeft ook nog geen reactie opgeleverd, zelfs op een klacht bij klachtenkompas word niet gereageerd, gisteren nog een rekening betaald van 39,=, helaas vanochtend geen krant gekregen. Ik word deze krant zo spuugzat een abonnement beëindigen hoeft geen maanden te duren. Schandalig Telegraaf hoe jullie met jullie abonnees omgaan, ga je schamen!
Het komt regelmatig voor dat de telegraaf niet wordt bezorgd, zoals vandaag. De vorige keer was op zaterdag twee weken geleden. Ik heb zo als gebruikelijk een email gestuurd met de vraag wel het blad VROUW na te zenden. Ook dit keer kreeg ik geen reactie .Als oudere abonnee lukt het mij niet de klantenservice te bereiken.
Niet te bereiken!!!!! Zo slecht!!!! Wil graag abonnement opzeggen!!!!
Probeer al een week contact te krijgen opverschillende tijden.Lukt niet.Wil heel graag mijn abonnement veranderen.
Ik heb onlangs m'n abonnement veranderd naar een digitaal krant door de weeks en een papieren zaterdag krant en er is wel geld afgeschreven maar krijg al vier weken de zaterdag krant niet en kan al drie dagen digitaal de krant niet lezen!!!!
Ze zijn totaal niet bereikbaar????????????
Zeer slecht.
Niet te bereiken en de 2 de dag op rij geen krant ontvangen.
Abonnementsprijs zaterdagkrant zonder bericht verhoogd van 11,17 naar 27,61.
Tig keer geprobeerd te bellen...
Incasso maar ingetrokken.
Wel herinnering en dreiging met incassobureau.
Omdat bellen niet lukt
aantal mails gestuurd en via contactformulier.....geen reactie.
Dit is niet normaal meer.
Zo ga je niet met abonnees om.
Als sinds half mei proberen wij het abonnement van onze overleden schoonmoeder op te zeggen. Dagelijks staan wij langdurig in de wacht ("vandaag is het drukker dan normaal, er zijn meer dan tien wachtenden voor u"... Het lijkt er op dat deze wachtenden inmiddels zelf ook zijn overleden, gezien het herhalende karakter van deze mededeling. Op email en WhatApp geen reactie, ook niet op het sturen van een rouwkaart. Het is tot op heden niet opgelost. Vandaar een 1
krijg de laaste tijd dan wel een krant en ddan weer niet maar elke maand betaal ik trouw mijn abonnement hoe zit dat ik woon in rhoon
De klantenservice van De Telegraaf is telefonisch nog steeds niet bereikbaar. In 1e instantie zou dit te maken hebben met het omzetten van systemen waardoor zij tot (!) 10 mei niet bereikbaar zouden zijn. Echter probeer ik nu vanaf 10 mei tot nu (11 mei) regelmatig om telefonisch contact te maken maar dit lukt niet. Je komt in de wacht- telkens 10 wachtenden voor je- en ben je uiteindelijk aan de beurt, wordt de verbinding verbroken. Tenenkrommend, want wat is er aan de hand ?. Systemen nog steeds niet op orde ?. Lijkt mij uiterst onwaarschijnlijk voor zo'n grote organisatie als De Telegraaf. Ik neem aan dat zij voldoende technische expertise in huis hebben, dan wel kunnen 'inhuren'!.
Wij willen ons abonnement beëindigen maar krijgen er de kans niet voor !. Uiterst vervelend !
Regelmatig is er een dag dat De Telegraaf niet bezorgd wordt.
Maar sinds 3 mei wordt De Telegraaf helemaal niet meer bezorgd. En de klantenservice is tot 10 mei volledig onbereikbaar.
Dit wekt de indruk dat De Telegraaf zijn abonnees totaal negeert.
welk bedrijf kan zich permitteren een aantal dagen onbereikbaar te zijn zowel telefonisch als per mail. ik wil een melding maken dat ik dinsdag 4 mei geen krant ontvangen
Belachelijk niemand bereikbaar zelfs geen mail te sturen, 40 jaar klant wil door geven dat de krant niet is bezorgd, ga nu echt opzeggen.
Al enkele dagen geen krant ontvangen. Telegraaf niet te bereiken tot 10 mei. Ik raad
Regelmatig slechte bezorging. Nabezorging gebeurt niet meer.
Klantenservice komende week niet bereikbaar.
Klanten zijn voor De Telegraaf kennelijk niet zo belangrijk.
Ze verhogen de abonnementsprijs zonder waarschuwing of vraag van €17.82 naar €40.
I.v.m. geen dagblad ontvangen gebeld vandaag 7-4-2021 omdat het sinds nieuwe bezorger herhaaldelijk is voor gekomen ,weer tel. contact opgenomen
Wij hebben een 3 jarig contract.
Nou de wijze waar op ik te woord werd gestaan, was niet te accepteren. Namelijk ik kwam tot de ontdekking dat wanneer je belt voor geen krant ontvangen en/of verkeerde krant er gewoon geen notitie van gemaakt wordt.
1 slechte bezorging de laatste tijd : Laat in de bus, of de verkeerde of helemaal niet
2 29 mrt de volkskrant zelf bij een super de telegraaf gekocht Zaterdags dure krant en de benzine die het kost om krant te halen, gebeld
3 wo 7-april geen krant gebeld.
4 afgesloten door mevrouw die mij te woord stond, ik stond erop dat de krant nabezorgd werd,, geen goede service zo,
5 dat langer lid blijven in verband met laten doorlopen van abbonement van niet bezorgde kranten vind ik onzin zeker nu ik merkte dat het gewoon
niet genoteerd wordt ,als het weer aan de orde is. KWALIJKE ZAAK
6 hele slechte service, mijn mening laat de bezorger nabezorgen , zo leert hij het misschien!
Slechter dan slecht. De Telegraaf is niet bereikbaar op telefoonnummer 088-2448241- 088-8248242- 088 8242424 -06 -13650952-020-5859111-020-4802810, niet gratis via 0800-6666667 Vervolgens niet via ; redactiesecretariaat@telegraaf.nl - nieuwsdienst@telgraaf.nl enz. aal mails komen terug. Kortom er is alleen telefonisch contact mogelijk voor de servicelijn, als je problemen hebt met bezorgen. Alleen moet je dan minstens 20 minuten in de wacht staan. Kortom een slechtere service is niet mogelijk.
Maand opzegtermijn is belachelijk. Automatische incasso wordt stopgezet.
Geen enkel nummer van de Telegraaf en Telegraaf webshop is te bereiken heel naar deze gang van zaken.
Uw organisatie is beschamend slecht.
4 of 5 x een klacht contactformulier aan u gestuurd, aantoonbaar begin juli mijn abonnement opgezegd.
Niet 1x een reactie en krijg ik doodleuk eerst een rekening en later een deurwaarders aanmaning.
Deze mijn hele verhaal voorgelegd en later heb ik van de deurwaarder een bericht gekregen, dat u de vordering op mij intrekt.
Zelfs geen excuus bericht en dat na 50 jaar abonnee. Schandalig!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat valt deze kerst editie van de Telegraaf me tegen,gewoon een weekendkrant, als je ziet hoe het Parool uitpakt ,dat noem ik nog eens service
Deze Kerst editie van de Telegraaf valt me erg tegen het is gewoon een weekend krant.Als je ziet hoe het Parool uitpakt om ons 3 dagen van dienst te zijn......niks extra,s!
Ik heb maandag 14 december kerstboom gekocht bij de webshop van de Telegraaf. In de bevestiging smail zie ik dat de kerstboom uiterlijk 19 december wordt verstuurd. Ik had gehoopt dat voor een kerstboom andere verzendtijden zouden zijn. Ik heb daarop direct een mail gestuurd om de bestelling te annuleren. " Wordt binnen 5 dagen gereageerd." Daarom vandaag vanaf 11.00 uur gebeld om de bestelling te annuleren. Klantenservice is wegens drukte niet bereikbaar. Ik kan wel via "meteen contact" bellen voor 0.90 cent per minuut! Zelfs als je doorverbonden wordt betaal je dat tarief. NOEMEN JULLIE DAT KLANTENSERVICE????
Ik vrees dat mijn medeling dat ik de kerstboom wil annuleren te laat binnenkomt en dat ik die kerstboom te laat ontvang. Is dat het geval. Dan ontvang ik graag mijn betaald bedrag retour. Bestelnummer TW 551219.
No beoordeling, Maar net Rutte gezien ,op tv.zonder de informatie te vertellen over een niewe variatie van Corona ondekt in oost england waar het virus steek heel snel omhoog. Maar dat informatie had Rutte niet door gegeven. Het bron is van de BBC news waar ik was van geschrokken.. Het news bericht says ,dat waarschijnlijk in andere landen over gegaan
Wat een rot bedrijf
Je kan bellen wat je wilt maar steeds dat zelfde bandje dat het te druk is maar blijf hangen dan helpen wij u zo spoedig mogelijk en dan krijg je een bandje met dat het veeeeel te druk is bel op andere keer hup haak er op of stuur een mail dan krijgt u na vijf werkdagen antwoord nu vergeet dat maar moet na 10 dagen nog steeds geen reactie
Ik ben d d 28 november 2020 slecht bejegend door een student die probeerde een telegraaf aan mij te slijten.
Hij stond er op dat ik een cadeaubon accepteerde
Ze stonden zaterdag bij de Jumbo aan de stationsweg in Zuidlaren.
Het voelde als zeer opdringerig en niet vriendelijk.
Hoop dat u de desbetreffende studenten beter selecteert.
Heb telefonisch op 26 oktober 2020 mijn abonnement opgezegd wegens de hoge kosten, zou een brief ontvangen met bevestiging. Heb nooit de brief ontvangen, bij navraag kreeg ik te horen dat ik inderdaad op 26 oktober gebeld had maar dat er geen melding van opzegging was, overigens werd alleen vermeld dat ik gebeld had, Nu eist de Telegraaf dat ik nog 1 maand moet betalen omdat de opzegging vandaag, 23 november 2020, inging omdat er minimaal 1 maand opzeggingstermijn gehanteerd word. Misschien kunt u zich afvragen waarom ik gebeld heb? Doordat mijn melding niet correct afgehandeld is door degene die mij telwoord stond zou ik nu nog 1 maand moeten betalen. U maakt een fout en ik moet daarvoor opdraaien, ik ben overigens niet van plan deze extra maand te betalen, u kunt per vandaag de stopzetten.
Zonder aankondiging mijn maandbijdrage verhoogd van circa 9 euro naar 21 euro - DIRECT mijn abonnement opgezegd. Dit per mail bevestigd door de Media groep medio oktober.
Ten eerste heb ik hier wettelijk het recht toe, ten tweede heeft u dit bevestigd - u gaf nog wel aan in uw mail dat men mij zou proberen telefonisch te bereiken maar dat mijn opzegging OK was. Dat er dan een zeer onbeleefde jongeman mij belt en probeert mij toch nog aan een abonnement te koppelen slaat werkelijk alles.
Nadat ik de aangekondigde incasso gestorneerd had stuurt men nu ook nog een herinnering!!!
Ik ben trouwens verhuisd - adressering van deze herinnering klopt dus ook niet meer!!!
Ik vind het schandalig - zal dan ook nooit en te nimmer meer een abonnement op één van jullie kranten nemen!
Ben huismeester en wil na brand abonnement tijdelijk stopzetten van het appartementengebouw waar ik huismeester ben.... geef adresgegevens van ons pand op en MIJN telefoonnummer , maar krijg doodleuk een noreply-mail dat er onvoldoende gegevens zijn ....brrrrrrrrr.......wat een slaperd zeg, maar weet je...we zeggen 'm wel op
Bel meteen contact is niet in gebruik
wij hebben deze week al drie keer geen telegraaf ontvangen wij zijnal 50 jaar abonnee als wij een klacht hebben krijg je niet eens een persoon aan de lijn maar een computer die je niet eens verstaat belachelijk
Ik heb begrepen (ik raadpleeg uw krant niet meer) dat u onverminderd eenzijdig, kritiekloos en tendentieus bericht. U blijkt ook geen aandacht te hebben besteed aan de demonstratie op het Malieveld van die geweldige beweging Viruswaanzin. Verbaast mij dat, nee natuurlijk niet! Voorts heb ik begrepen dat u ook totaal geen aandacht hebt besteed aan het feit dat de coronagezant Feike Sijbesma (aangesteld door gladjanus De Jonge) heeft bijgedragen aan de keus voor AstraZeneca als vaccinatieleverancier. Dit bedrijf ontving honderden miljoenen aan belastinggeld. De broer van Feike Sijbesma is directeur van dit bedrijf. Over belangenverstrengeling gesproken. Onbegrijpelijk dat u hier geen aandacht aan besteedt. Wat een journalistiek! Overigens zullen nu al minimaal 3 miljoen Nederlanders het vaccin niet nemen. Dit aantal zal alleen maar toenemen.Zo'n grote groep kun je natuurlijk nooit buitensluiten, waarvan akte.
Zwaar onvoldoende! Al vele malen ontvang ik de krant rond half negen/negen uur. Bij melding krijg ik te lezen dat de bezorging wegens omstandigheden later is. Ik vraag me af hoe lang dit gaat duren. Als ik dan om negen uur de krant bezorgd krijg is die dermate beschadigd dat lezen één grote ergernis is. Puzzels zijn niet of nauwelijks te maken vanwege de frommels. Dit is ook al vaker voor gekomen en al vaker gemeld.
Heb ik vervolgens het 08-nummer gebeld (90 ct per minuut). Toets ik nummer 5 in en krijg ik doodleuk te horen dat mijn keuze niet duidelijk is. Ik denk momenteel hatd na over een andere krant, jammer na meer dan zo’n 30 jaar. Ik hoop serieus genomen te worden.
Het contact via het contactformulier en een reactie vanuit: n0-reply@telegraaf.nl. ( een onbereikbare afzender in de zin van "val ons niet langer lastig") Iets wat ik gister uitgelegd heb is of niet bekend bij weer een andere medewerker dan wel wordt er geen aandacht aan besteed. Er wordt in ieder geval geen enkele rekening mee gehouden.
Ik heb als 81 jarige reeds diverse keren uitgelegd er geen enkele behoefte aan te hebben om uw krant digitaal te gaan lezen. Als gevolg hiervan zijn mijn kosten de koop van een los exemplaar bij de boekhandel dus 2 maal de abonnementsprijs (€ 3,10 i.pl.v. ca €. 1,45) U bent van mening dat 50% vergoeding wel op zijn plaats is Valentina, Lisa en god wie nog vinden dit heel normaal. Ik niet. Als ik iemand schade berokken dan zal iedere rechter mij veroordelen tot het betalen van 100% van de schade. Schijnbaar leeft men bij de Telegraaf in een andere wereld.
Weet u hoe vervelend 't is om nu geen krant te ontvangen ...!!! Ik wil héél graag vandaag nog de krant in de bus...een dag later de rekening betalen slaat nergens op..
Los van waarmee u uw krant vult is uw krant een smerig sensatie zoekend en onbenullig krantje.
zeer slecht bereikbaar als je wil gaan opzeggen krijg je iemand aan de telefoon die je wakker belt
en je alleen maar wijst op het 3 jarige abonement
als jullie je hele bedrijf met een computter willen leiden zullen jullie echt de abbonee's verliesen
Beoordeel De Telegraaf Klantenservice