Bo-rent Nederland Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Bo-rent Nederland.

Bellen met Bo-rent Nederland

Waarom bellen met Bo-rent Nederland Klantenservice?

  • Je wil weten of je een creditcard nodig hebt om een auto te huren bij Bo-rent.
  • Je wil wat weten te doen in geval van bestaande schade.
  • Je hebt een vraag over hoe je een reservering kan wijzigen bij Bo-rent.
  • Je hebt een vraag over de verschillende af te sluiten verzekeringen.
  • Je hebt een klacht over Bo-rent.

Openingstijden telefonische klantenservice

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 07:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag 08:00 - 12:30
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Bo-rent Nederland: 0229 215 168

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
BEL METEEN CONTACT 0906 688 688 6 (90cpm*)
We verbinden je meteen door.
Nieuw

We sturen een geluidsopname van het telefoongesprek naar je e-mailadres.

Ja, stuur mij een geluidsopname!

Om een geluidsopname naar je te kunnen versturen hebben we je e-mailadres en telefoonnummer nodig.

Aan het opnemen van de geluidsopname zijn geen extra kosten verbonden. De kosten van het telefoongesprek zijn €0.90 CPM. Je e-mailadres en telefoonnummer worden niet voor commerciële doeleinden gebruikt.

Heb jij onlangs contact gehad met Bo-rent Nederland? Laat ons je ervaringen met Bo-rent Nederland weten!
Beoordeel Bo-rent Nederland.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Bo-rent Nederland?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Bo-rent Nederland? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Bo-rent Nederland.

Je kan Bo-rent Nederland Autoverhuur natuurlijk ook een ouderwetse brief sturen. In deze digitale wereld beantwoorden zij een schriftelijke vraag of klacht, altijd serieus en correct. Vermeld in je brief altijd duidelijk je persoonsgegevens. Hun adres is:

  • Bo-rent Nederland 
  • Postbus 349
  • 1620 AH Hoorn

Neem contact op met Bo-rent Nederland via e-mail.

De klantenservice van Bo-rent Nederland is iedere dag online bereikbaar. Wil je een mail sturen naar een van de medewerkers? Doe dat. Stel die vraag via info@bo-rent.nl en je krijgt tijdens kantooruren zo snel mogelijk een antwoord.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Bo-rent Nederland

Neem contact op met Bo-rent Nederland via een contactformulier.

Een vraag aan Bo-rent Nederland via een contactformulier stellen kan je hier. Vul dit  formulier zo volledig mogelijk in. Dan kan de klantenservice van Bo-rent je vraag zo snel mogelijk behandelen.

Ga naar het contactformulier op de website van Bo-rent Nederland Ga naar het contactformulier op de website van Bo-rent Nederland

Bo-rent Autoverhuur sponsort RTL Verkeer

Beoordeel Bo-rent Nederland Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bo-rent Nederland Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Bo-rent Nederland Klantenservice

BEL METEEN CONTACT
0906 688 688 6
(90cpm*)