We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met AVIS Autoverhuur? Laat ons je ervaringen met AVIS Autoverhuur weten!
Beoordeel AVIS Autoverhuur.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met AVIS Autoverhuur? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
De klantenservice van AVIS Autoverhuur is iedere dag online bereikbaar. Wil je een mail sturen naar een van de medewerkers? Doe dat. Stel die vraag via NL.reservations@abg.com en je krijgt tussen 08:00 uur en 21:00 uur zo snel mogelijk een antwoord terug.
Klik hier om een e-mail te sturen naar AVIS AutoverhuurStel je vraag aan autoverhuurbedrijf AVIS Autoverhuur door middel van hun contactformulier. Vul het formulier volledig in en je ontvangt zo spoedig mogelijk een reactie. Er wordt om een reserverings- en klantnummer gevraagd, houdt deze bij de hand.
Ga naar het contactformulier op de website van AVIS AutoverhuurJe kan AVIS Autoverhuur natuurlijk ook een ouderwetse brief sturen. In deze digitale wereld beantwoorden zij een schriftelijke vraag of klacht, altijd serieus en correct. Vermeld in je brief altijd duidelijk je persoonsgegevens. Hun adres is:
Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan AVIS Autoverhuur. De openingstijden om contact te kunnen krijgen met de klantenservice zijn van maandag t/m zondag van 08:00 - 21:00 uur. Messenger is DE chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment, net zoals WhatsApp.
Klik hier voor contact met AVIS Autoverhuur via Facebook Messenger.Lees hieronder antwoorden op de veelgestelde vragen aan Avis. Je kunt daar onder andere de volgende vragen vinden:
Op het YouTube kanaal van AVIS Autoverhuur vind je foto’s, video’s en zelfs verhalen. Alle over auto’s huren, hoe het bij hun bedrijf werkt en zelfs hun geschiedenis vind je hier. Ben je daarin geïnteresseerd , klik dan op de groene link ‘Ga naar het YouTube kanaal van AVIS Autoverhuur’.
Ga naar het Youtube kanaal van AVIS Autoverhuur.Volg AVIS Autoverhuur ook op Twitter. Als er nieuws is wordt die info hier meestal als eerst geplaatst. Zo blijf je altijd up-to-date. Dat kan best van pas komen in deze Corona tijden. Wil je niks missen, volg hen dan hier. De hashtag is: #AvisNederland. Hun pagina bezoeken kan ook via @AvisNederland.
Klik hier voor contact met AVIS Autoverhuur via Twitter.Ook AVIS Autoverhuur is actief op Facebook. Snel een auto huren of direct contact met een medewerker? Doe het op Facebook en Like de pagina van AVIS Autoverhuur!
Klik hier voor contact met AVIS Autoverhuur via Facebook.Rapportcijfer is gebaseerd op 2 beoordelingen.
De gehuurde auto was prima, zelfs een categorie hoger dan geboekt. Maar de gereserveerde borg blijft na 3½ week nog steeds geblokkeerd / gereserveerd staan op de creditcard. En dan is het bereiken van en het contact met avis erg moeizaam. Als je er überhaupt doorkomt en niet na lang in de wacht staan de verbinding verbroken wordt (meerdere keren). Ook het uploaden van je bericht met bijlage via de website-> contact. lukte niet. En eindelijk iemand aan de lijn die bevestigt dat het gereserveerd blijven van de borg "niet gebruikelijk is en niet zou moeten voorkomen" en het gaat doorgeven aan customer services want die moeten dit beëindigen. Maar tnt . niet gebeurt. Binnenkort is het meer dan een maand en zou de reservering "vanzelf" moeten stoppen......?? Moet het nog zien. In ieder geval een serieus verbeterpunt voor avis
Je wordt in de wacht geplaatst net zolang tot een Engelse dame (voicemail) aangeeft dat de verbinding wordt verbroken, Dit is me 3x achter elkaar overkomen.
Ook de mevrouw van service lijn voor AVIS preferred gaf aan dat ze me niet kon helpen en dat ik maar een email moest sturen naar een (achteraf niet bestaand) e-mail adres. Mijn dringende probleem is dus nog steeds niet opgelost.
Beoordeel AVIS Autoverhuur Klantenservice