Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!
Na eerste melding , nog steeds geen krant ontvangen, nu 8 keer niet ontvangen.Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)
Wat is de oorzaak, en wanneer krijg ikweer een krant? Slechte communiecatie, kom met antwoorden.
Dit kun je niet goed maken met een vergoeding .jullie zijn amateurs
neem contact op met mij.
dit bericht is ook namens 3 andere flat bewoners. Bezorg de krant blijf niet o je kantoorstoel zitten doe iets.
graag snel bericht.
Kan niet inloggen op de digitale kranten krijg geen Tel. KontaktLees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)
2x niet reageren op een ingesproken bericht en daarna ongevraagd de levering van de digitale krant beëindigen. Schande!Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Vraag over autoverzekering.Na 10 min in de wacht gesprek door Rabo afgebroken. Opnieuw geprobeerd toen na 10 min. wel iemand aan de lijn, kon geen antwoord geven op mijn vraag, ging zoeken en toen weer afgebroken. Waardeloos. Ga me oriënteren op alternatief.Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)
Sinds maandag 8 februari is er geen krant bezorgd. De eerste dagen vanwege sneeuwoverlast nog begrijpelijk, al was een berichtje op zijn plaats geweest.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Dinsdag 16 februari 10.30 uur nog steeds geen krant. Telefonisch contact of een berichtje over een langer-dan-een-dag niet bezorgde krant is niet mogelijk. Dat wekt ergernis en is niet klantvriendelijk.
Idioot lange wachttijd als je belt.Lees alle beoordeling van Just Zorgverzekering Klantenservice (2)
Vanmorgen Kruidvat Drachten geweest. 4 mensen zonder mondkapje. Kind mee te fun shoppen. Houden zich totaal niet aan de coronaregels. Ik kom er niet weer. Schandalig.Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)
Iedere keer hetzelfde verhaal. Ik zit de hele dag thuis te wachten en dan zegt DPD dat ik NIET thuis was en het pakket naar een pickup point gaat. Is het niet het hele idee dat de bezorger aanbelt en daadwerkelijk aan huis je pakket aflevert? Als de bezorger niet wilt werken kan hij of zij beter ander werk zoeken!Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)
Ik wilde alleen even een schade melden ik 3x een half uur aan de telefoon gehangen niet gelukt snap niet dat er niet iemand op het hoofd kantoor zit die dat gewoon even oplost met mijLees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)
waardeloos niet thuis ???????????????????????????? was er wel 2 keer briefje achterlaten nee hoor klantenservice telefonisch onbereikbaar hoe toch op met dit bedrijfLees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)
Waarom omdat de verbinding als je aan het praten bent gewoon wordt verbroken . Als je dan terug veld krijg je iemand aan de lijn die al bijna geen Nederlands spreekt laat staan dat die persoon het snapt w aat je zegt .Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)
Nee Ben zeer maar dan ook zeer ontevreden over Ziggo. Ja 1 persoon heeft me goed geholpen Dimond .
Denk er nu ook echt over na om over te stappen dit is Geen SERVICE
Onmogelijk om het customer service te bereiken, half uur wachten in de lijn en toch geen antwoord. Email sturen kan niet. Het is 21 century!! Klanten betalen best veel in een maand voor premie en vgz kan niet eens voor customer service verzorgen. Ik heb 3x gebeld en 3x half uur gewacht op niets! Superslecht!Lees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)
Een dikke 0Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)
Geachte,
ondanks dat u gigantische reclame maakt dat bij het boeken het geen enkel probleem is om je verblijf om te boeken is het een hel dit gedaan te krijgen. Eindeloos bellen waarbij we tot zelfs 1 uur toe wachten om uiteindelijk NIEMAND aan de lijn te krijgen aan een tarief van 0.30 eurocent/min! Dit is toch ronduit een schandalige manier van misleidende reclame.
Is het de bedoeling een rechtszaak op te starten om een simpele omboeking gedaan te krijgen?
Met dit bedrijf valt niet te communicieren , geen mail adres op hun internet pagina telefonisch niet bereikbaarLees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Je mag het energie maandtarief aanpassen echter bepalen hun wat het minimum is met andere woorden je kan het tarief niet naar beneden bijstellen !
Als Budget Energie failliet gaat ben je de het betaalden voorschotten kwijt !
Zeer consument onvriendelijk bedrijf , wanneer mensen een andere mening over dit bedrijf hebben zou ik graag met hun in contact willen komen
De gemeente is totaal onbereikbaar. Zowel e/mail (een week) telefonisch (1.5 uur aan de lijn gehangen. Doorverbonden en in de wacht en vervolgens wordt verbinding verbroken) als in de app (sorry, het duurt langer). Dit kan toch niet?Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)
Niet te bekijken via telefoon nrLees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)
Kunmen jullie die dwaas van de reclame niet van de buis halen.Wat een lulLees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)
We zijn al circa 10 dagen bezig met het annuleren van onze aanvraag bij Greenchoice. We willen gebruik maken van de bedenktermijn (14 dagen), echter krijgen we op geen enkele manier een respons. Telefoons worden helaas opgehangen (na 1,5 uur aan de lijn te wachten) en e-mails worden niet beantwoord. Hetzelfde geldt voor de briefpost. We hebben alles geprobeerd. Wellicht dat het helpt met deze review.Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)
Ik heb meerder keren keren met jullie contact te nemen maar het lukt nietLees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) (10)
Nemen niet opLees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)
Waardeloze klantenserviceLees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)
Doen helemaal niks terwijl je met bewijzen komt ect zeggen ze nog er niks aan te kunnen doen en een manager of leidinggevende krijg je niet te spreken den sluiten ze het gesprek of chat waardeloze service.!!
Erger als ernstig slecht , geen contact mogelijk, enkel ons crisis team is er mee bezig, maand achter maand . Geen service, tickets gekocht, nooit mogen ontvangen, voor 1400 euro de boot in , en de winst is weer wat meer voor hun !Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)
ik probeer al dagen contact te zoeken. ik heb gemaild en ik kreeg een mail terug dat ik op andere manier contact moest zoeken want ze werken niet via mail. vreemd want dit staat wel op de site. ze geven aan dat je kunt whatsappen...nergens een nummer te vinden. enkel een automatische virtuele chat die niets snapt. ze hebben geld afgeschreven terwijl ik de box op pauze had staan. ze komen niet met een passende oplossing voor mij. terwijl ik open sta voor van alles. en dit terwijl het niet mijn schuld is dat ik deze box niet wilde Dit omdat ik hem sowieso niet had samengesteld en ik nu de financiële middelen door omstandigheden niet hebt. ze blijven betalingsherinnering sturen maar ik kan er niets mee. ik was in het begin erg positief over hellofresh. Echter door hun onbeschofte en niet empatische houding wil ik als het financieel weer toelaatbaar is hier geen geld meer aan besteden.Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)
heb gebeld met de klanten service maar kreeg te horen dat het nummer niet in gebruik was en kan ze dus niet bereiken dus nu maar proberen te mailenLees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (13)
Vriendelijke mensen maar ze kunnen me niet helpen ....Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)
Andere afdeling dus het stopt
Wie oh wie kan mij daadwerkelijk helpen
Ik wil de krant opzeggen maar dat blijkt onmogelijk. Klantenservice neemt niet op (wel een bandje maar daar blijft het bij). Op de website blijkt de server net niet te werken voor de 'opzegpagina' en het is niet mogelijk om een email te sturen.Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)
Terugbelverzoek gedaan maar niet teruggebeld.
Waardeloze afhandeling eindafrekening op basis van geschat verbruik.Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)
Dit is veel te hoog geschat!
Scheelt meer dan 1000,- met ons werkelijke verbruik!
WaardeloosLees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)
Totaal niet bereikbaar en na wachtrij eruit gezet voor de twintigste keer bellen.Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)
STa je urenlang te wachten om uiteingelijk in your face opgehangen te worden. Erg onprofessioneel.
En zo te lezen aan de reviews kan ik dus lang gaan wachten op mn orders.
Ook mij zijn ze als klant kwijt vooral door de klantonvriendelijkheid en het voor de gek gehouden worden.
Op de website wordt namelijk nergens aangegeven dat de levering van bestellingen lang kunnen duren.
Dag praxis, tot nooit!
Wacht al sinds 5-01-2023 op mijn jaarafrekening. Probeer al ruim een week contact te krijgen met de Klantenserv. Dit is onmogelijk. Heb daarom de laatste betaling van mijn voorschot maar teruggehaald. Misschien wordt er nu iemand wakker!!Lees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)