Lees hier hoe bedrijven en instanties beoordeeld worden door onze bezoekers.

Ben je nieuwsgierig wat andere mensen vinden van het bedrijf of instantie waar jij klant van bent? Lees het hier!

Beoordeling voor: BN De Stem Klantenservice

  • Beoordeeld door H.v.Roosmalen op 7-09-2022
  • Rapportcijfer: (Het gemiddelde rapportcijfer voor BN De Stem Klantenservice is: 2.1)

Na eerste melding , nog steeds geen krant ontvangen, nu 8 keer niet ontvangen.
Wat is de oorzaak, en wanneer krijg ikweer een krant? Slechte communiecatie, kom met antwoorden.
Dit kun je niet goed maken met een vergoeding .jullie zijn amateurs
neem contact op met mij.
dit bericht is ook namens 3 andere flat bewoners. Bezorg de krant blijf niet o je kantoorstoel zitten doe iets.
graag snel bericht.
Lees alle beoordeling van BN De Stem Klantenservice (106)

Beoordeling voor: De Stentor Klantenservice

  • Beoordeeld door T.dokter op 12-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor De Stentor Klantenservice is: 1.6)

Kan niet inloggen op de digitale kranten krijg geen Tel. Kontakt
Lees alle beoordeling van De Stentor Klantenservice (67)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Ben Welling op 29-11-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

2x niet reageren op een ingesproken bericht en daarna ongevraagd de levering van de digitale krant beëindigen. Schande!
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Rabo Bank Klantenservice

  • Beoordeeld door Jozef Snijders op 6-12-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Rabo Bank Klantenservice is: 1.6)

Vraag over autoverzekering.Na 10 min in de wacht gesprek door Rabo afgebroken. Opnieuw geprobeerd toen na 10 min. wel iemand aan de lijn, kon geen antwoord geven op mijn vraag, ging zoeken en toen weer afgebroken. Waardeloos. Ga me oriënteren op alternatief.
Lees alle beoordeling van Rabo Bank Klantenservice (337)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door Lohuis op 16-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Sinds maandag 8 februari is er geen krant bezorgd. De eerste dagen vanwege sneeuwoverlast nog begrijpelijk, al was een berichtje op zijn plaats geweest.
Dinsdag 16 februari 10.30 uur nog steeds geen krant. Telefonisch contact of een berichtje over een langer-dan-een-dag niet bezorgde krant is niet mogelijk. Dat wekt ergernis en is niet klantvriendelijk.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Just Zorgverzekering Klantenservice

  • Beoordeeld door Esther Duivis op 16-12-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Just Zorgverzekering Klantenservice is: 1)

Idioot lange wachttijd als je belt.
Lees alle beoordeling van Just Zorgverzekering Klantenservice (2)

Beoordeling voor: Kruidvat Klantenservice

  • Beoordeeld door Y op 23-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Kruidvat Klantenservice is: 1.3)

Vanmorgen Kruidvat Drachten geweest. 4 mensen zonder mondkapje. Kind mee te fun shoppen. Houden zich totaal niet aan de coronaregels. Ik kom er niet weer. Schandalig.
Lees alle beoordeling van Kruidvat Klantenservice (55)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door Paul Oomen op 20-12-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

Iedere keer hetzelfde verhaal. Ik zit de hele dag thuis te wachten en dan zegt DPD dat ik NIET thuis was en het pakket naar een pickup point gaat. Is het niet het hele idee dat de bezorger aanbelt en daadwerkelijk aan huis je pakket aflevert? Als de bezorger niet wilt werken kan hij of zij beter ander werk zoeken!
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Jumbo Klantenservice

  • Beoordeeld door Wim hoek op 25-02-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Jumbo Klantenservice is: 2.3)

Ik wilde alleen even een schade melden ik 3x een half uur aan de telefoon gehangen niet gelukt snap niet dat er niet iemand op het hoofd kantoor zit die dat gewoon even oplost met mij
Lees alle beoordeling van Jumbo Klantenservice (100)

Beoordeling voor: DPD Pakketdienst Klantenservice

  • Beoordeeld door peters op 22-12-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor DPD Pakketdienst Klantenservice is: 1.8)

waardeloos niet thuis ???????????????????????????? was er wel 2 keer briefje achterlaten nee hoor klantenservice telefonisch onbereikbaar hoe toch op met dit bedrijf
Lees alle beoordeling van DPD Pakketdienst Klantenservice (33)

Beoordeling voor: Ziggo Klantenservice

  • Beoordeeld door Anja lutt op 27-12-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ziggo Klantenservice is: 1.8)

Waarom omdat de verbinding als je aan het praten bent gewoon wordt verbroken . Als je dan terug veld krijg je iemand aan de lijn die al bijna geen Nederlands spreekt laat staan dat die persoon het snapt w aat je zegt .
Nee Ben zeer maar dan ook zeer ontevreden over Ziggo. Ja 1 persoon heeft me goed geholpen Dimond .
Denk er nu ook echt over na om over te stappen dit is Geen SERVICE
Lees alle beoordeling van Ziggo Klantenservice (180)

Beoordeling voor: VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice

  • Beoordeeld door Natalia op 29-12-2022
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice is: 3.8)

Onmogelijk om het customer service te bereiken, half uur wachten in de lijn en toch geen antwoord. Email sturen kan niet. Het is 21 century!! Klanten betalen best veel in een maand voor premie en vgz kan niet eens voor customer service verzorgen. Ik heb 3x gebeld en 3x half uur gewacht op niets! Superslecht!
Lees alle beoordeling van VGZ Zorgverzekeraar Klantenservice (18)

Beoordeling voor: Center Parcs Klantenservice

  • Beoordeeld door Dimitri Gotemans op 7-03-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Center Parcs Klantenservice is: 1.5)

Een dikke 0
Geachte,

ondanks dat u gigantische reclame maakt dat bij het boeken het geen enkel probleem is om je verblijf om te boeken is het een hel dit gedaan te krijgen. Eindeloos bellen waarbij we tot zelfs 1 uur toe wachten om uiteindelijk NIEMAND aan de lijn te krijgen aan een tarief van 0.30 eurocent/min! Dit is toch ronduit een schandalige manier van misleidende reclame.
Is het de bedoeling een rechtszaak op te starten om een simpele omboeking gedaan te krijgen?
Lees alle beoordeling van Center Parcs Klantenservice (144)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door Ron op 1-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Met dit bedrijf valt niet te communicieren , geen mail adres op hun internet pagina telefonisch niet bereikbaar
Je mag het energie maandtarief aanpassen echter bepalen hun wat het minimum is met andere woorden je kan het tarief niet naar beneden bijstellen !
Als Budget Energie failliet gaat ben je de het betaalden voorschotten kwijt !
Zeer consument onvriendelijk bedrijf , wanneer mensen een andere mening over dit bedrijf hebben zou ik graag met hun in contact willen komen
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Gemeente Amsterdam Klantenservice

  • Beoordeeld door E Jonkman op 9-03-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Gemeente Amsterdam Klantenservice is: 1.6)

De gemeente is totaal onbereikbaar. Zowel e/mail (een week) telefonisch (1.5 uur aan de lijn gehangen. Doorverbonden en in de wacht en vervolgens wordt verbinding verbroken) als in de app (sorry, het duurt langer). Dit kan toch niet?
Lees alle beoordeling van Gemeente Amsterdam Klantenservice (27)

Beoordeling voor: GVB Klantenservice

  • Beoordeeld door Silvia op 12-03-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor GVB Klantenservice is: 3.3)

Niet te bekijken via telefoon nr
Lees alle beoordeling van GVB Klantenservice (8)

Beoordeling voor: ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Pluut op 17-03-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor ABN AMRO Klantenservice is: 1.9)

Kunmen jullie die dwaas van de reclame niet van de buis halen.Wat een lul
Lees alle beoordeling van ABN AMRO Klantenservice (110)

Beoordeling voor: Greenchoice Klantenservice

  • Beoordeeld door senler op 11-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Greenchoice Klantenservice is: 1.4)

We zijn al circa 10 dagen bezig met het annuleren van onze aanvraag bij Greenchoice. We willen gebruik maken van de bedenktermijn (14 dagen), echter krijgen we op geen enkele manier een respons. Telefoons worden helaas opgehangen (na 1,5 uur aan de lijn te wachten) en e-mails worden niet beantwoord. Hetzelfde geldt voor de briefpost. We hebben alles geprobeerd. Wellicht dat het helpt met deze review.
Lees alle beoordeling van Greenchoice Klantenservice (41)

Beoordeling voor: KPN Zakelijk klantenservice (ZZP)

  • Beoordeeld door AA El Maraghy op 21-03-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) is: 1.3)

Ik heb meerder keren keren met jullie contact te nemen maar het lukt niet
Lees alle beoordeling van KPN Zakelijk klantenservice (ZZP) (10)

Beoordeling voor: Basic Fit Klantenservice

  • Beoordeeld door Ankie op 13-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Basic Fit Klantenservice is: 1.2)

Nemen niet op
Lees alle beoordeling van Basic Fit Klantenservice (86)

Beoordeling voor: Bol.com Klantenservice

  • Beoordeeld door Monique op 24-03-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Bol.com Klantenservice is: 2.5)

Waardeloze klantenservice
Doen helemaal niks terwijl je met bewijzen komt ect zeggen ze nog er niks aan te kunnen doen en een manager of leidinggevende krijg je niet te spreken den sluiten ze het gesprek of chat waardeloze service.!!
Lees alle beoordeling van Bol.com Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Cheaptickets.nl Klantenservice

  • Beoordeeld door Joris Van Duijnhoven op 16-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Cheaptickets.nl Klantenservice is: 1.3)

Erger als ernstig slecht , geen contact mogelijk, enkel ons crisis team is er mee bezig, maand achter maand . Geen service, tickets gekocht, nooit mogen ontvangen, voor 1400 euro de boot in , en de winst is weer wat meer voor hun !
Lees alle beoordeling van Cheaptickets.nl Klantenservice (74)

Beoordeling voor: HelloFresh Klantenservice

  • Beoordeeld door yvonne op 28-03-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HelloFresh Klantenservice is: 1)

ik probeer al dagen contact te zoeken. ik heb gemaild en ik kreeg een mail terug dat ik op andere manier contact moest zoeken want ze werken niet via mail. vreemd want dit staat wel op de site. ze geven aan dat je kunt whatsappen...nergens een nummer te vinden. enkel een automatische virtuele chat die niets snapt. ze hebben geld afgeschreven terwijl ik de box op pauze had staan. ze komen niet met een passende oplossing voor mij. terwijl ik open sta voor van alles. en dit terwijl het niet mijn schuld is dat ik deze box niet wilde Dit omdat ik hem sowieso niet had samengesteld en ik nu de financiële middelen door omstandigheden niet hebt. ze blijven betalingsherinnering sturen maar ik kan er niets mee. ik was in het begin erg positief over hellofresh. Echter door hun onbeschofte en niet empatische houding wil ik als het financieel weer toelaatbaar is hier geen geld meer aan besteden.
Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)

Beoordeling voor: Beter Bed Klantenservice

  • Beoordeeld door anja op 19-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Beter Bed Klantenservice is: 1.3)

heb gebeld met de klanten service maar kreeg te horen dat het nummer niet in gebruik was en kan ze dus niet bereiken dus nu maar proberen te mailen
Lees alle beoordeling van Beter Bed Klantenservice (13)

Beoordeling voor: HelloFresh Klantenservice

  • Beoordeeld door fieneke.vannieuwkerk@gmail.com op 2-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor HelloFresh Klantenservice is: 1)

Vriendelijke mensen maar ze kunnen me niet helpen ....
Andere afdeling dus het stopt

Wie oh wie kan mij daadwerkelijk helpen
Lees alle beoordeling van HelloFresh Klantenservice (35)

Beoordeling voor: de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door M. Jonker op 7-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor de Volkskrant Klantenservice is: 1.8)

Ik wil de krant opzeggen maar dat blijkt onmogelijk. Klantenservice neemt niet op (wel een bandje maar daar blijft het bij). Op de website blijkt de server net niet te werken voor de 'opzegpagina' en het is niet mogelijk om een email te sturen.
Terugbelverzoek gedaan maar niet teruggebeld.
Lees alle beoordeling van de Volkskrant Klantenservice (281)

Beoordeling voor: Budget Energie Klantenservice

  • Beoordeeld door M.van der Palen op 27-01-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Budget Energie Klantenservice is: 1.5)

Waardeloze afhandeling eindafrekening op basis van geschat verbruik.
Dit is veel te hoog geschat!
Scheelt meer dan 1000,- met ons werkelijke verbruik!
Lees alle beoordeling van Budget Energie Klantenservice (140)

Beoordeling voor: Ryanair Klantenservice

  • Beoordeeld door Wendy Den Ridder op 12-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Ryanair Klantenservice is: 1.1)

Waardeloos
Lees alle beoordeling van Ryanair Klantenservice (78)

Beoordeling voor: Praxis Klantenservice

  • Beoordeeld door Adelina op 16-04-2021
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Praxis Klantenservice is: 1.5)

Totaal niet bereikbaar en na wachtrij eruit gezet voor de twintigste keer bellen.
STa je urenlang te wachten om uiteingelijk in your face opgehangen te worden. Erg onprofessioneel.
En zo te lezen aan de reviews kan ik dus lang gaan wachten op mn orders.
Ook mij zijn ze als klant kwijt vooral door de klantonvriendelijkheid en het voor de gek gehouden worden.
Op de website wordt namelijk nergens aangegeven dat de levering van bestellingen lang kunnen duren.
Dag praxis, tot nooit!
Lees alle beoordeling van Praxis Klantenservice (17)

Beoordeling voor: Engie Klantenservice

  • Beoordeeld door ArendRdW op 1-02-2023
  • Rapportcijfer: 1 (Het gemiddelde rapportcijfer voor Engie Klantenservice is: 2.4)

Wacht al sinds 5-01-2023 op mijn jaarafrekening. Probeer al ruim een week contact te krijgen met de Klantenserv. Dit is onmogelijk. Heb daarom de laatste betaling van mijn voorschot maar teruggehaald. Misschien wordt er nu iemand wakker!!
Lees alle beoordeling van Engie Klantenservice (19)