We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met GVB? Laat ons je ervaringen met GVB weten!
Beoordeel GVB.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van GVB.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met GVB? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een vraag? Stel deze via WhatsApp aan het GVB. Je kunt het GVB via WhatsApp bereiken van maandag t/m zaterdag tussen 19:00 uur op 06 8309 91 89
Klik hier voor contact met GVB via WhatsApp.Bekijk de veelgestelde vragen aan GVB. De vragen en antwoorden die je kan vinden zijn bijvoorbeeld:
Om je reis te plannen, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk "Plan je reis".
Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met de klantenservice van het GVB. Openingstijden zijn maandag t/m zaterdag van 07:30 - 20:00 uur. Reactietijden zijn onbekend. Wanneer je een chatbericht stuurt, zien alleen de medewerkers van de klantenservice van het GVB je openbare gegevens.
Klik hier voor contact met GVB via Facebook Messenger.Heb je een klacht, vraag, wens of compliment voor het GVB? Meld dit dan via het GVB service formulier.
Ga naar het contactformulier op de website van GVBRapportcijfer is gebaseerd op 8 beoordelingen.
ik was op gvb service balie noord en ben daar GEWELDIG geholpen door een zeer aardige lieve dame
Niet bereikbaar via alle aangeboden kanalen. Nul communicatie of oplossingen. GVB staat voor ‘ga voor bagger,’
5 dagen geleden maandabonnement aangeschaft voor 174 euro. Tot vandaagg lukt het niet om hier mee te reizen.
Klantenservice is onbereikbaar en reageert niet op Whats app bericht.
Niet te bekijken via telefoon nr
Ik wil met de metro reizen. Hiervoor wil ik mijn gvbpas opladen, maar dat gaat niet want de automaat werkt niet. Dan bel ik klantenservice en zijn ze gesloten. Ik moet minimaal 20 minuten lopen om naar de pont te gaan. Er stond niemand bij het station. Schandalig!!!!!!!
Dus alleen als je geld hebt kun je de klantenservice bereiken.
Kinderkaartjes kopen wordt onmogelijk gemaakt door het GVB. Kon je ze eerst al niet meer kopen in de bus of in de automaten in de metro, nu kun je ook geen kinderkaartje meer kopen in de tram. Zo wordt reizen met het ov met je kind in Amsterdam onbetaalbaar voor minima. Oplichters zijn het.
Top geholpen door de buschauffeurs van lijn 18. Mijn dochter had haar koffer vergeten in de bus. Ik ben naar een chauffeur gegaan van het gvb. Hij heeft al zijn collega's gevraagd om te kijken of de koffer in hun bus lag. Binnen een uur had ik de koffer van mijn dochter terug!
Beoordeel GVB Klantenservice