Engie Klantenservice

Rapportcijfer Engie klantenservice: 2.4 » Lees beoordelingen (19)

Bellen met Engie

Waarom bellen met Engie Klantenservice?

  • Voor vragen over een rekening of betaling.
  • Voor vragen over een storing of defect.
  • Voor vragen over de diensten van Engie.
  • Om klant te worden van Engie.
  • Een verhuizing doorgeven.
  • Voor vragen over je jaarnota.
  • Je wilt je persoonlijke gegevens wijzigen.

Openingstijden telefonische klantenservice Engie

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 18:00
  • Dinsdag 08:00 - 18:00
  • Woensdag 08:00 - 18:00
  • Donderdag 08:00 - 18:00
  • Vrijdag 08:00 - 18:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Engie: 088 4446666

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Heb je een gas- of stroomstoring? Bel dan met het Nationale Storings telefoonnummer: 0800 - 9009.

Heb jij onlangs contact gehad met Engie? Laat ons je ervaringen met Engie weten!
Beoordeel Engie.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Engie?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Engie? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Engie via WhatsApp.

Je kunt Engie tijdens op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 via WhatsApp bereiken. Het telefoonnummer is +31 6 23457896

Klik hier voor contact met Engie via WhatsApp.

Neem contact op met Engie via Facebook Messenger.

Gebruik Facebook Messenger om contact op te nemen met Engie. Openingstijden zijn: Maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur. Reactietijden zijn onbekend.

 

Klik hier voor contact met Engie via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Engie.

Bekijk de veelgestelde vragen aan Engie:

  • Hoe kan ik mijn verbruik inzien?
  • Hoe kan k mijn contract verlengen?
  • Hoe geef ik een verhuizing door?
  • Hoe word ik klant bij ENGIE?


Of kies een categorie:

  • Klant worden
  • Overstappen en annuleren
  • Contract
  • Termijnbedrag
  • Verhuizen
  • Betalen en facturen
  • Meterstanden
  • Persoonlijke gegevens
  • Energieverbruik
Ga naar de veelgestelde vragen van Engie

Showcasing our Dutch flagship projects

Postadres Engie (adres)

Postbus 10087 Zwolle 8000 GB Nederland
Rapportcijfer Engie Klantenservice: 2.4

Rapportcijfer is gebaseerd op 19 beoordelingen.

Beoordeel Engie Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Engie Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Engie Klantenservice

  • Beoordeeld door Anja de Vries-Jansen op 4-11-2023
  • Rapportcijfer: 5

In het weekend niet bereikbaar, ook niet op de zaterochtend!!
Kan niet in MijnEngie ook niet als ik nieuw wachtwoord aanmaak. Ik probeer al weken er in te komen. Blijkt ook nog dat Engie niet telefonisch bereikbaar is. Alleen een robotchat. Slecht hoor!
  • Beoordeeld door wim van Roij op 11-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

krijg helemaal geen verbinding
  • Beoordeeld door Raj op 16-06-2023
  • Rapportcijfer: 2

Klantenservice duurt te lang. het mag veel beter meerdere receptionisten zou veel beter zijn.
  • Beoordeeld door olivier op 24-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer mijn meterstanden door te geven voor een jaarafrekening. Maar omdat ik ga verhuizen en heb opgezegd kan ik niks meer doorgeven. Klanten service is gesloten na 15:00. En in de wacht duurt gemiddeld 25min+. erg jammer...
  • Beoordeeld door Rosier op 8-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbereikbaar
  • Beoordeeld door A. Hermans op 3-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik wacht al een maand op de jaarafrekening;. Volgens klantenservice krijg ik de jaarafrekening vast en zeker deze week.
Tot nu toe nog niks ontvangen, het is nu vrijdag, benieuwd hoe laat de afrekening komt vandaag
Zometeen maar weer eens bellen.
  • Beoordeeld door ArendRdW op 1-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wacht al sinds 5-01-2023 op mijn jaarafrekening. Probeer al ruim een week contact te krijgen met de Klantenserv. Dit is onmogelijk. Heb daarom de laatste betaling van mijn voorschot maar teruggehaald. Misschien wordt er nu iemand wakker!!
  • Beoordeeld door Anoniem op 7-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

Totaal onbereikbaar, ik kan de meterstanden niet doorgeven!
  • Beoordeeld door Elly de Vries op 22-11-2022
  • Rapportcijfer: 6

Een 6 omdat ik ruim 30 minuten in de wacht heb gestaan aan de telefoon.
  • Beoordeeld door Elly de vries op 17-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

25 minuten in de telefoon wacht. Niet normaal het is nu ff over drieën dus stopt het hier??
  • Beoordeeld door Teggeler op 28-10-2022
  • Rapportcijfer: 1

Mijn moeder is 90 en kan niet zelf zaken met dit bedrijf regelen omdat ze niet op de hoogte is met socialmedia. Dit soort organisaties laten ouderen aan hun lot over.
Ik probeer zelf klantenservice te bereiken via mail, echter is dit mailadres niet bekend op de website van hun. Telefonisch of via chat immense wachttijden waarvoor ze dan ook nog bizarre telefoontarieven hanteren (100 cent per minuut) Betekend dus extra inkomsten voor hun.
Hoe bizar.
Dit soort organisaties zijn dusdanig ingericht dat klantcontact zoveel mogelijk wordt uitgesloten. Ze fingeren dat er klantenservice is maar dit is puur fictief.
Tijd om door de overheid in te grijpen en dit soort commerciële organisaties uit te bannen. Maak van energie geen speculatieve bron.
  • Beoordeeld door G Brand op 20-10-2022
  • Rapportcijfer: 2

Het is onbegrijpelijk Wij moeten nu volgens jullie berekening€1300 pm voor gas en elektra betalen.De gasprijs is €4.26 Per m wij zijn zo lang we gas gebruiken klant bij jullie. WAT EEN BEHANDELING. DE GASPRIJS IS NU AANMERKELIJK LAGER Verhalen over inkoop zijn nonsens.Wij hebben over Engie ook contact met Radar.Wij zijn niet de enigen
  • Beoordeeld door Antenbrink op 16-09-2022
  • Rapportcijfer: 4

Jaren klant en ze kunnen ons NIET
helpen omdat het klant nr NIET
bekend is.
Fam. Antenbrink
  • Beoordeeld door Siem op 3-09-2022
  • Rapportcijfer: 3

In het weekend totaal niet bereikbaar. Kan nergens inloggen, niet in de app, niet op de site, verder wel tevreden over Engie, maar de bereikbaarheid bv in het weekend is waardeloos.
  • Beoordeeld door drieshen op 10-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

ikzit nu al54 minuten aan de telefoon.
schande.
zit iedereen soms in de zon?
  • Beoordeeld door yvette de wilde op 4-07-2022
  • Rapportcijfer: 3

absoluut niet tevreden van de hulp
  • Beoordeeld door c snijder op 3-04-2022
  • Rapportcijfer: 5

engie is in het weekend slecht te bereiken
  • Beoordeeld door Tammo Wuite op 24-01-2022
  • Rapportcijfer: 3

Mensen van Engie.
Nergens een mail adres te ontdekken om vragen te stellen
  • Beoordeeld door De Smet Frans op 26-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

Mijne Heren
Jullie zijn voor een ouder cliënteel bijna niet bereikbaar per telefoon. Het 0800 nummer dat jullie hebben, laat geen gesprek toe en geeft alleen een informatie. Iemand die niet met de computer overweg kan, kan bij jullie moeilijk terecht.
Bij een vergissing is een rechtzetting bijna niet mogelijk; Voorbeeld: op 26-11-2021 heb ik persoonlijk per vergissing een contract easy 3 aangemaakt. Ik wil echter terug naar mijn oud contract : Easy. Dit is voor mij niet mogelijk om dat te doen daar ik geen knop vind om een rechtzetting te doen.
Tot daar mijn mening
Bel Engie
088 4446666