Beter Bed Klantenservice

Rapportcijfer Beter Bed klantenservice: 1.3 » Lees beoordelingen (13)

Bellen met Beter Bed

Waarom bellen met Beter Bed Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over de levertijd van je bestelling.
  • Je hebt een vraag over een kortingsactie van Beter Bed.
  • Je hebt een vraag over de betaalmogelijkheden.
  • Je hebt een vraag over montage mogelijkheden.
  • Je hebt een klacht over een product van Beter Bed.

Openingstijden telefonische klantenservice Beter Bed

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Beter Bed: 0413 338 811

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Beter Bed? Laat ons je ervaringen met Beter Bed weten!
Beoordeel Beter Bed.

KvK gegevens Beter Bed

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 16062358
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019172311
  • Statutaire naam: Beter Bed BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Beter Bed?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Beter Bed? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Beter Bed via e-mail.

Het is natuurlijk altijd mogelijk om een mail te sturen naar Beter Bed, ook buiten kantoortijden. De medewerkers van de klantenservice doen er alles aan om zo snel mogelijk te reageren. Het e-mailadres is bbholding@beterbed.nl.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Beter Bed

Neem contact op met Beter Bed via een contactformulier.

Middels het contactformulier van Beter Bed kan je vragen stellen of opmerkingen kwijt over producten van Beter Bed. Laat je gegevens achter en klik op 'Versturen'.

Ga naar het contactformulier op de website van Beter Bed

Neem schriftelijk contact op met Beter Bed.

Geef je de voorkeur aan het schrijven van een brief naar Beter Bed? Gebruik hiervoor onderstaande adresgegevens:

  • Beter Bed Holding
  • Postbus 716
  • NL-5400 AS Uden

Neem contact op met Beter Bed via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Beter Bed via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Beter Bed kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Beter Bed via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Beter Bed.

Lees op de website van Beter Bed, wat de meestgestelde vragen aan hen zijn:

  • Waarom kan ik de klantenservice moeilijk bereiken?
  • Wat zijn de openingstijden van de klantenservice?
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
  • Wanneer is er een tijdsindicatie van mijn levering bekend?
  • Waarom kunnen de bezorgkosten variëren in prijs?
  • Kan mijn oude bed meegenomen worden bij levering?
  • Wat is het bezorggebied van Beter Bed in Nederland, België en Duitsland?
  • Kan ik mijn aankoop financieren?
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden bij levering?
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden online?
  • Hoe kan ik mijn online bestelde producten retourneren?
  • Het retourformulier ontbreekt bij mijn bestelling. Waar vind ik het retourformulier?
  • Kan ik mijn bestelling ophalen in de winkel?
  • Zijn alle producten te bekijken en uit te proberen in de winkel?
  • Zijn alle producten op voorraad in de winkels?
  • Ik heb net een product besteld en dit is nu in de actie. Kan ik hier nog gebruik van maken?
  • Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
  • Moet is voor de actie 2e gratis op textiel één of twee stuks in de winkelwagen plaatsen?
  • Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief?
  • Kan een zelfbouw artikel door Beter Bed worden gemonteerd?
  • Ik wil online een boxspring bestellen, maar dan met een ander matras. Wat te doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Beter Bed

Klacht

Heb je een klacht over een product van Beter Bed? Of vind je dat je niet goed bent behandeld door een medewerker? Je kan een mail sturen naar klacht@beterbed.nl. De klantenservice van Beter Bed zal er alles aan doen om de klacht naar alle tevredenheid voor je op te lossen.

Klik hier om een klacht in te dienen bij Beter Bed.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Beter Bed.

Wil je op de hoogte worden gehouden van de beste kortingacties en de nieuwste producten? Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief van Beter Bed. Laat je e-mailadres achter en klik op de gele button 'Ja, ik wil korting'.

Meld je aan voor de Beter Bed nieuwsbrief.

Winkelzoeker

Er is altijd een Beter Bed winkel bij jou in de buurt! Vul je postcode of gewenste plaatsnaam in en ontdek het dichtstbijzijnde filiaal.

Klik hier om een Beter Bed winkel te vinden.

Neem contact op met Beter Bed via Facebook.

Tips van een nachtcoach, alles wat je moet weten over nachtzweten, aanbiedingen, acties ... je leest het allemaal op de Facebook pagina van Beter Bed.

Klik hier voor contact met Beter Bed via Facebook.

Neem contact op met Beter Bed via Twitter.

Feiten en fabels over de beste nachtrust. Wat is een geweldig bed? Lees erover op de Twitter pagina van Beter Bed.

Klik hier voor contact met Beter Bed via Twitter.

Pinterest

Wil je jouw slaapkamer restylen? Bekijk de borden op van Beter Bed over bedden en boxsprings op hun Pinterest pagina.

https://nl.pinterest.com/Beterbed/

Youtube kanaal van Beter Bed.

Bekijk de video's van Beter Bed op hun YouTube kanaal.

Ga naar het Youtube kanaal van Beter Bed.

Nooit meer slapen of nooit meer sporten? | Beter slapen met... Lienke de Jong

Beter Bed Holding (adres)

Linie 27 Uden 5405 AR Nederland
Rapportcijfer Beter Bed Klantenservice: 1.3

Rapportcijfer is gebaseerd op 13 beoordelingen.

Beoordeel Beter Bed Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Beter Bed Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Beter Bed Klantenservice

  • Beoordeeld door Jade op 11-10-2023
  • Rapportcijfer: 1

Vanaf 24 augustus bezig om antwoordt te krijgen op een gestelde vraag. 3 september Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd. als je dit "gesprek" wilt voortzetten, reageer dan met ja. Dus gedaan met ja. 13 september precies hetzelfde. Dus weer ja. 24 september eindelijk antwoord op mijn vraag. Nu u begrijpt na 1 maand, had ik allang bij de concurrentie matrassen gekocht.
  • Beoordeeld door Jade op 11-09-2023
  • Rapportcijfer: 1

Wordt na 1 week gereageerd, met sorry zo laat, en geen antwoordt op mijn vraag. Nogmaals de vraag gesteld, wordt er helemaal niet meer geantwoordt.
  • Beoordeeld door anja op 19-01-2023
  • Rapportcijfer: 1

heb gebeld met de klanten service maar kreeg te horen dat het nummer niet in gebruik was en kan ze dus niet bereiken dus nu maar proberen te mailen
  • Beoordeeld door C. M. Freyee op 13-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Je komt niet in contact met ze. Je kunt op het gevraagde sterretje blijven drukken wat je wil, maar ze blijft haar boodschap herhalen. Hier word je moedeloos van!!
  • Beoordeeld door R. Verlijsdonk op 8-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service van het hoofdkantoor - het filiaal in Uden doet zijn best, maar komt er ook niet doorheen. Vele keren een mail ontvangen dat mijn product binnen een paar dagen geleverd zou worden. Nog steeds - na bijna een half jaar - niet alles compleet binnen. Er wordt steeds een leverdatum doorgegeven en die wordt dan op het laatste nippertje afgezegd of ze komen gewoon niet opdagen. Zo krijg je in een week tijd drie een bericht dat ze komen bezorgen en dan een dag voor de leverdatum het bericht dat ze het product toch niet hebben. Chaotisch en onprofessioneel.
  • Beoordeeld door Wim Moerland op 13-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heb een bed van €3600 is na garantie stuk gegaan maar ze maken het niet. Ik wil het gewoon betalen maar ze maken het niet na de garantie en ik weet niet waar ik het wel kan laten repareren. Echt waardeloos
  • Beoordeeld door Lex op 26-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice onbereikbaar, mijn geld kwijt aan rommel een grote zwendel op hun eigen site staan alleen maar positieve berichten van hoe goed ze wel niet zijn, terwijl heel internet vol staat met negatieve berichten, wat ik helaas te laat zag.
Hoe is het mogelijk dat ze ongestraft maar z0 door kunnen gaan, en schamen de werknemers die hier werken zich niet hun ogen uit hun kop?
  • Beoordeeld door Diannevluttert op 17-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik geef een slechte beoordeling omdat ik als klant jullie niet kan bellen voor een persoonlijke klacht
  • Beoordeeld door Yolanda Struijk op 10-02-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is onbereikbaar
  • Beoordeeld door M van Eijk op 29-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice is telefonisch onbereikbaar. 10 dagen geleden kussen besteld en betaald. Als je belt krijg je 6 opties waarvan geen enkele om info te vragen waar bestelling blijft. Is nog niet eens aangemeld bij Post.nl
  • Beoordeeld door Elzebe Bens op 3-08-2020
  • Rapportcijfer: 1

Beste klantenservice,

Ik geef enkel een 1 helaas. Wat een pech en wat een slechte service en wat een slechte klantgerichtheid en wat een opstapeling van teleurstellingen als je al meteen je matras hebt. Bestel nummer 9731740.
En wat gaat beter bed schuil achter een ander bedrijf. In dit geval Emma.
Mijn dochter heeft een matras van 6OO euro gekocht en direct betaald. Ze heeft netjes 5 dagen voor haar verhuizing en de geplande levering van het Emma matras de verhuisgegevens door gegeven naar Utrecht en het matras kon toen INEENS niet meer geleverd worden en voor die tijd wel. ....19 Juni is alles besteld en betaald a 600 euro.
Wat een teleurstelling is het geworden en wat een slechte regelingen en wat een slechte tegemoetkomingen . De klant is geen koning en we moeten het maar pikken. En steeds berichtjes van het wordt misschien volgende week geleverd. SCHANDALIG !!!!!!! Misschien willen we niet meer horen op 3 augustus.
Dat is toch geen klantgerichtheid? Dat is aan het lijntje houden.
de vele telefoontjes en de lange wachttijden en de valse beloftes stapelen zich op. . Mijn dochter ligt vanaf 19 Juni op een matrasje op de grond omdat ze het matras gekocht had en volgens belofte zou het die week binnen gekomen zijn. Wij hebben ons aan de voorschriften en de voorwaarden gehouden. Wij zijn een nette klant.
Maar daarentegen kan Beter bed ons in niks tegemoet komen. Ik heb weken geleden gevraagd of ze een tijdelijk matras hebben voor mijn dochter ivm de rugklachten.Ze kocht de nieuwe matras omdat ze rugklachten heeft en nu ligt ze al weken op de grond op een eier matrasje van een medestudent geleend.

De klantenservice zegt steeds .... dat ze het vervelend vinden maar verdere acties blijven uit, Hoe vinden jullie dit? Je kunt toch niet steeds schuil gaan achter Emma? Jullie verkopen dit product .
En de klant laat je in de kou liggen en er wordt niet mee gedacht aan een oplossing.
Nu is het 3 aug. en nog steeds geen bericht van een matras of iets in die richting . Ze hadden tegen mij gezegd dat ze een tegoed bon voor linnen van 50 euro op zouden sturen naar Utrecht waar ze woont maar ook dat is niet gebeurd.

Elzebé Bens
Jezus zeg..... wat een teleurstelling is beter bed. Helaas helaas.
  • Beoordeeld door Jo op 18-07-2020
  • Rapportcijfer: 2

Na gisteren nog slechter druk
  • Beoordeeld door Jo op 17-07-2020
  • Rapportcijfer: 4

Slecht
Bel Beter Bed
0413 338 811