Wil je een bericht sturen naar deze autodealer? Stuur hen een e-mailbericht. De medewerkers van de helpdeskservice reageren tijdens kantoortijden zo snel mogelijk op je bericht. Het is meestal te vinden op hun eigen website of door gemakkelijke te klikken op onderstaande groene link.
Om contact op te nemen met een hotel via Facebook, kunt u de Facebook-pagina van het autobedrijf bezoeken en een bericht sturen via de chatfunctie. Als je de Facebook-pagina niet kunt vinden, kan je ook zoeken naar de naam van het bedrijf in de zoekbalk op Facebook en het eerste resultaat dat verschijnt zou de Facebook-pagina van het hotel moeten zijn. Als het bedrijf geen Facebook-pagina heeft, kun je contact opnemen met het hen via hun website of door te bellen naar hun receptie, zie groene button op deze pagina.
Om contact op te nemen met dit autobedrijf via Twitter is de makkelijkste manier om op onderstaande groene link te klikken. Op het account klik je op de knop ‘Bericht’ om een bericht te versturen, de gewenste informatie in het berichtveld in te vullen en op ‘Versturen’ te klikken.
Heb je een vraag maar is het buiten kantooruren? Stel deze dan via het contactformulier. Naar aanleiding van je vraag neemt een medewerker van de klantenservice telefonisch of per e-mail contact met je op. Vul je gegevens zo volledig mogelijk in. Zo kunnen zij je beter helpen.
Beoordeel VDL Nedcar Klantenservice