de Volkskrant Klantenservice

Rapportcijfer de Volkskrant klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (281)

Bellen met de Volkskrant

Waarom bellen met de Volkskrant Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over je abonnement.
  • Je wilt een adreswijziging doorgeven.
  • Je wilt een vakantie doorgeven.
  • Je hebt een vraag over een van de digitale producten van het de Volkskrant.
  • Je hebt een vraag over een rekening of factuur.
  • Je krant is niet bezorgd.

Openingstijden telefonische klantenservice de Volkskrant

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 21:00
  • Dinsdag 08:30 - 21:00
  • Woensdag 08:30 - 21:00
  • Donderdag 08:30 - 21:00
  • Vrijdag 08:30 - 21:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer de Volkskrant: 088 - 0561 561

  • Belkosten: Gebruikelijk belkosten
  • Indien je contact wilt opnemen met de bezorgservice bel dan het volgende telefoonnummer: 088 - 0561 555.

Heb jij onlangs contact gehad met de Volkskrant? Laat ons je ervaringen met de Volkskrant weten!
Beoordeel de Volkskrant.

KvK gegevens de Volkskrant

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 33061857
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017434270
  • Statutaire naam: De Volkskrant BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met de Volkskrant?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met de Volkskrant? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met de Volkskrant.

Klik op de button "Chat". Chatbot Charlie is 24/7 bereikbaar, medewerkers van de klantenservice van De Volkskrant zitten van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 21:00 uur voor je klaar.

Start een chat met de Volkskrant

Neem schriftelijk contact op met de Volkskrant.

Wil je liever een brief sturen naar de klantenservice van De Volkskrant? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres.

  • Volkskrant Klantenservice
  • postbus 1002
  • 1000 BA Amsterdam.

Neem contact op met de Volkskrant via Facebook Messenger.

Ook op Facebook Messenger kun je tijdens werkdagen terecht met je vragen aan de Volkskrant klantenservice. Facebook Messenger ondersteunt naast tekstberichten ook audioboodschappen en (video)bellen via het internet. Het is in enkele jaren uitgegroeid tot een groot (chat)netwerk van zo'n 900 miljoen actieve gebruikers (april 2016).

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen de Volkskrant.

Bekijk de veelgestelde vragen aan de Volkskrant:

  • Welke abonnementen zijn er om de Volkskrant te kunnen lezen?
  • Hoe kan ik een abonnement op de Volkskrant nemen?
  • Wat is de startdatum van mijn abonnement?
  • Waar kan ik mijn abonnementsnummer vinden?
  • Hoe kan ik mijn verhuizing (nieuw bezorgadres) doorgeven?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen of opzeggen, hoe geef ik dit door?
  • Hoe werkt een abonnement via de App Store of Google Play?
  • Wanneer wordt mijn abonnementsgeld afgeschreven?
  • Ik wil graag een factuur ontvangen, kan dat?
  • Hoe laat wordt mijn krant bezorgd?
  • Hoe laat wordt de krant op de Waddeneilanden bezorgd?
  • Mijn krant is niet of niet correct bezorgd. Wat kan ik nu doen?
  • Wat gebeurt er met mijn bezorgmelding?
  • Mijn bezorger heeft schade veroorzaakt. Wat kan ik nu doen?
  • Waarom kan ik tijdens mijn vakantie de krant niet op een camping, vakantiepark of hotel laten bezorgen?
  • Hoe kan ik mijn vakantieonderbreking annuleren?
  • Welke service bieden jullie als ik op vakantie ga?
  • Wanneer moet ik mijn vakantieperiode doorgeven?
  • Ik ben vergeten aan welk e-mailadres mijn abonnement is gekoppeld. Wat nu?
  • Wat is het DPG Media account?
  • Ik weet niet of ik een account heb. Hoe kom ik dat te weten?
  • Hoe maak ik een account aan?
  • Ik heb al een account. Hoe koppel ik mijn abonnement hieraan?
  • Mijn abonnementsnummer of postcode wordt niet geaccepteerd in mijn account. Wat nu?
  • Ik krijg de melding ‘Abonnementsnummer is reeds in gebruik’. Wat nu?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
  • Kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
  • Hoe kan ik een ander e-mailadres aan mijn account koppelen?
  • Kan ik op meerdere apparaten gebruik maken van mijn account?
  • Kan mijn abonnement aan meerdere accounts gekoppeld worden?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor nieuwsbrieven?
  • Hoe kan ik mij in- en uitschrijven voor pushberichten via de app?
  • Zijn mijn gegevens wel veilig opgeslagen binnen het account?
  • Waarom wordt iOS 11 of lager niet meer ondersteund op mobiel of tablet?
  • Op welke manieren kan ik de Volkskrant digitaal lezen?
  • Hoe krijg ik toegang tot de digitale producten van de Volkskrant?
  • Ik ben ingelogd, maar krijg toch geen toegang tot alle artikelen. Wat nu?
  • Waarom krijg ik nieuwsmeldingen van jullie als ik online ben?
  • Ik wil geen nieuwsmeldingen meer ontvangen. Hoe schakel ik ze uit?
  • Hoe kan ik de Volkskrant - Nieuws app downloaden op mijn smartphone?
  • Hoe kan ik de Digitale Editie app downloaden op mijn tablet?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Digitale Editie beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Digitale Editie kosteloos?
  • Kan ik de Digitale Editie automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik de Klassieke weergave app downloaden op mijn tablet of smartphone?
  • Hoe laat is dagelijks de nieuwe Klassieke krant weergave beschikbaar?
  • Is het dagelijks downloaden van een nieuwe Klassieke weergave kosteloos?
  • Wat betekent het slotje in het menu? (Alleen op iPhone en iPad)
  • Kan ik de Klassieke weergave automatisch laten downloaden?
  • Hoe kan ik kranten verwijderen uit de Klassieke weergave app?
  • Wat is Topics en hoe krijg ik toegang?
  • Op welke apparaten kan ik Topics lezen?
  • Welke artikelen van welke kranten lees ik via Topics?
  • Hoe kan ik mij in- of uitschrijven voor Topics nieuwsbrief?
  • Hoe kom ik in contact met de redactie van de Volkskrant?
  • Hoe kan ik adverteren in de Volkskrant?
  • Ik wil graag de Volkskrant verkopen in mijn winkel, hoe kan ik dit regelen?



Ook kan veelgestelde vragen per categorie bekijken:

  •     Service tijdens de corona epidemie
  •     Abonnementen
  •     Betaling
  •     Bezorging
  •     Vakantieservice
  •     Mijn account
  •     Digitaal Lezen
  •     De Volkskrant - Nieuws
  •     ​De Volkskrant Digitale Editie
  •     De Volkskrant Klassieke weergave
Ga naar de veelgestelde vragen van de Volkskrant

Neem contact op met de Volkskrant via Facebook.

Op de Facebookpagina deelt de Volkskrant de laatste berichten, nieuwsartikelen en andere nuttige informatie die voor jou van belang is.  Je kan hier altijd contact opnemen met de klantenservice van de Volkskrant. Geef die pagina daarom een like en je mist niks.

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Facebook.

Neem contact op met de Volkskrant via Twitter.

Neem je liever contact op met de klantenservice van De Volkskrant via Twitter? Dat kan tijdens kantooruren. Normaal gesproken krijg je binnen een uur een reactie.

Klik hier voor contact met de Volkskrant via Twitter.

Elke dag aanschuiven bij de buurvrouw

Hoofdkantoor de Volkskrant (adres)

Jacob Bontiusplaats 9 Amsterdam, Noord Holland 1018 LL Nederland
Rapportcijfer de Volkskrant Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 281 beoordelingen.

Beoordeel de Volkskrant Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan de Volkskrant Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor de Volkskrant Klantenservice

  • Beoordeeld door B. Glazenburg op 29-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer zeer gebrekkige telefonische bereikbaarheid twee maal gebeld 15 minuten gewacht , geen wachten meet voor me en krijg geen contact Twee verzocht teruggebeld te worden twee maal nooit iets gehoord.
Wat n wanorde !
  • Beoordeeld door mieke van der venne op 23-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

de krantenbezorger zegt doodgewoon ik moet snel weken en dan gooi ik gewoon de verkeerde krant in de bus Gezien ik alleen via voicemail mijn klacht kan inspreken wordt dit probleem dus niet opgelost. Kwam deze week geld ophalen en heb de bezorger hierop aangesproken vanmorgen weer de verkeerde krant onacceptabel
  • Beoordeeld door C. Alberts op 18-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wil de VK app installeren op mijn IPhone en krijg dan de melding onjuist wachtwoord (?) Als ik dan mijn wachtwoord wil wijzigen, krijg ik de melding dat ik niet hetzelfde wachtwoord mag gebruiken (?) Met andere woorden: mijn wachtwoord wordt dus wel herkend en jullie bepalen eventjes dat het onjuist is? Het moet niet veel gekker worden, want jullie zijn duur genoeg! Los het dus ook maar zelf op!
  • Beoordeeld door Willem Visser op 16-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Eerst geen contact mogelijk, later per chat en...geen oplossing voor het probleem. DPG vraagt om gegevens om veiliger te kunnen inloggen en VK verdwijnt volledig. Chatman Rein breekt de chat af, omdat ik kennelijk lastige vragen stel. Helaas voor mij, waarschijnlijk, het einde van zestig (!) jaar VK lezen. Sinds vijf jaar in Frankrijk.
  • Beoordeeld door J. Van den Top op 11-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Klantenservice belooft van alles, maar als je bij een proefabonnement van 4 weken voor de VIERDE keer de krant niet in de bus krijgt (en dat terwijl er bij de 3e keer al van allerlei acties beloofd waren) en je krijgt voor de 4e een bandje op de telefoon, dat er extra aandacht aan besteed gaat worden, zakt je broek dus werkelijk af! Bellen kan ook al niet, want ze zijn gesloten. Kortom een waardeloze service en een reden om de krant niet te nemen.
  • Beoordeeld door Pmelenhorst op 9-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Elke dag gebeld en weer door het programma heen. Hele week al geen krant ontvangen. Wordt hier zo kwaad om. Zo irritant dat er geen reactie komt
  • Beoordeeld door M van Leeuwen op 8-12-2021
  • Rapportcijfer: 2

Praktisch onmogelijk te bereiken ivm klacht over 2 weken Volkskrant cadeau
  • Beoordeeld door J.Coumans op 4-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Krant zou vandaag vóór 12:00 bezorgd worden.
Mooi niet dus.
Geweldige service Volkskrant ????????????!
  • Beoordeeld door L.Moelker op 4-12-2021
  • Rapportcijfer: 3

Geachte heer C. Vrieseman,
Vandaag wederom geen krant ontvangen. Persoonlijk contact met de volkskrant niet mogelijk gebleken doordat de verbinding naar een medewerker verbroken werd. Op de online bezorgklacht werd nabezorging niet toegezegd maar dat de abonnementsbetaling één dag werd uitgesteld. Hoe zo, met een weekend abonnement? Ik wilde gewoon de papieren krant nabezorgd hebben en door de truc van digitaal lezen voorkomt De Volkskrant dat ze de bezorger moeten aanpakken. Ik blijf dit niet accepteren.
  • Beoordeeld door J.Coumans op 4-12-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn krant is alweer niet bezorgd. Bellen met 088 0561555, verbinding wordt tot 3x toe verbonden. In dit dorp geen winkel, moet dus de auto pakken om een krant te halen EN €5,45 betalen. Mijn ergernis is groot.
  • Beoordeeld door Mw. Nouwen op 3-12-2021
  • Rapportcijfer: 3

Beste medewerker,
Al 2 weken is de bezorging zeer wisselend geweest, wel elke dag gemeld dat er geen krant is bezorgd. Nalevering vaak wel, maar later en niet altijd onze krant, maar een andere.
Vandaag een mail ontvangen, na een beleidsmatig, van tevoren bepaalde periode waarschijnlijk, met de vraag dit toch vooral te blijven melden......, ???
Vorige week ontvingen wij echter van onze vaste bezorger een bericht dat hij helaas geveld is door een ernstige ziekte en niet meer kan bezorgen. Is dit wel doorgegeven aan jullie? Zo ja, dan zou ik toch een andere communicatie verwachten naar de abonnees. En bezorging later is niet wereldschokkend, maar ik zou wel graag elke dag een krant ontvangen. Dus communiceer aan de hele wijk, wat er aan dit probleem wordt gedaan.
En nee, ik ben geen robot, nee ik niet.
Vr. gr. Mw. Nouwen
  • Beoordeeld door Johanna op 29-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ooit een probeerabo gehad en daarna voortdurend gebeld. Je kunt nummers blokkeren, wordt je door andere nummers gebeld. Ook nu ik een abonnement heb gaat het door. Heel vervelend. Schijnbaar is het toch nog mogelijk een voicemail achter te laten. Dat is de nieuwste spam. Is er niet een journalist bij de Volkskrant die hier over kan berichten? Bij navragen in mijn kennissenkring schijnt deze terreur bekend te zijn. Deze problemen heb ik bij Trouw niet gehad. Nooit meer Volkskrant!
  • Beoordeeld door Miriam op 27-11-2021
  • Rapportcijfer: 5

Voor de derde week op rij geen Volkskrant mogen ontvangen. Zaterdag krant in de bus drie x niet gelukt en dat aan t eind van mijn contract. Mag ik een mail van u ontvangen met de toezegging dat ik de krant nu nog drie weken ontvang? Vorige week en deze week een nalevering vh NRC gehad. Maar die had ik in de ochtend wel al beide keren ontvangen. Er gaat dus in de ochtend bij bezorgen iets mis maar ook bij naleveren gaat er iets mis.
En op mails, twitterberichten en na twee x telefonisch contact gebeurt er niets. Geen mail met verlenging contract, geen oplossing.
  • Beoordeeld door Udj op 27-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg al 5 weken achter elkaar geen krant op zaterdag. Een weekendabonnement is nog niet eens een maandabonnement..
En dan krijg ik automatisch gegenereerde mailtjes, zodat je weet dat er geen mens naar je klacht heeft gekeken. Woedend, ben ik zo onderhand. Waarom zou ik er mee door gaan?
  • Beoordeeld door r.elkerbout op 23-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

10 minuten in de wacht. eindelijk aan de beurt lijn verbroken.
direct daarna 8 wachten voor u.
hopeloos om in contact te komen. Ik ga de volkskrant opzeggen
  • Beoordeeld door Paula Olivier op 20-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik geef de Volkskrant een 1 omdat de bezorging in Grootebroek hopeloos is.
Heb al 4x de krant op zaterdag niet in de bus gehad!!!
Bellen of mailen helpt niet.
  • Beoordeeld door René van der Meer op 20-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

Beste Volkskrant,

Hoe frustrerend is het om week in week uit een bezorgklacht te melden en geen reactie anders, dat je een dag extra krijgt, te ontvangen.
Ook de Volkskrant kan in bezorgklachten data zien waar telkens en structureel een klacht is en minimaal een email naar versturen naar klager met een korte uitleg.
Dit is beleefd en klantvriendelijk en als klant word je erkent en gerespecteerd. Dit is eigenlijk Volkskrant onwaardig.
  • Beoordeeld door Anoniem op 9-11-2021
  • Rapportcijfer: 3

Na jarenlang lidmaatschap mijn abonnement stopgezet omdat we door een verhuizing plots twee abonnementen op een adres hadden. Omdat ik blijkbaar net 3 dagen na de ingangsdatum van die maand de opzegging heb uitgevoerd, heb ik vervolgens bijna 2 volle maanden de krant, en dus ook de kosten, dubbel. Hierover gebeld maar daar is blijkbaar niets aan te doen. Zonde dat ik bij opzegging van mijn abonnement nog even zo lang mogelijk uitgeknepen word.
  • Beoordeeld door I.C.Esveld op 8-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Het begon een half jaar geleden de volkskrant was er niet op zaterdag
Inmiddels zijn we een half jaar verder en stelselmatig is de krant er op zaterdag niet of pas om drie uur in de middag.
Wij hebben in die periode bijna iedere week gebeld maar kregen iedere week te horen wat vervelend wij zullen hier een ernstige klacht van maken..
Inmiddels na een aantal maanden hebben wij eindelijk antwoord ; U kunt de weekend krant op de site lezen;

Dit is voor ons geen OPTIE want de krant hebben wij niet .
Manager Carmen Vriesema van de klachten service heeft dit geantwoord via een noreply mail.
Na weer een keer gebeld te hebben en wederom hebben gevraagd voor eventueel bonnen dat we zolang het probleem zich voordoet zelf de krant kunnen halen werd ons gevraagd wat is nu eigenlijk het probleem we geven een korting dus klaar maar dat is geen korting want iedere zaterdag betalen we de krant zelf.
Daarna werd er opgehangen .
DIT IS GEEN SERVICE
  • Beoordeeld door c.kosten op 27-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

abonnement afgesloten. fout email adres daarbij vermeld. direct daarna weer gebeld. diverse malen doorverbonden 10 minuten in de wachtrij.
Resultaat, kijk over een paar dagen nog maar eens. Ik denk dat ik het nu op geef.
  • Beoordeeld door ke van der wielen op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ik krijg nooit contact. Ik heb al tientallen malen contact proberen op te nemen!
  • Beoordeeld door wachter op 22-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

jammer dat er geen mogelijkheid is om een 0 aan te kruisen
er is aanleiding om geweldig kwaad te worden op de door u verleende "service".
herhaaldelijk mailen en alleen een automatische ontvangstbevestiging
herhaaldelijk bellen maar er wordt nooit opgenomen
ten einde raad een mail aan de redactie met het verzoek dit door te spelen aan de betreffende afdeling (vakantieservice!!!!!)
dit alles zonder enig resultaat
  • Beoordeeld door georgebruinsma op 19-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Verschrikkelijk
Ik wil mijn abonnement wijzigen. Telefonisch na 30 minuten nog geen contact. Via website absolute onmogelijk mijn abonnement te wijzigen. Toen opgezegd. Zou email vestiging krijgen is niet gebeurd. Zal ik Consumentenbond inschakelen. Dit slaat nergens op.
  • Beoordeeld door Frans Lansbergen op 18-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wil een mededeling over de voortzetting van mijn abonnement doorgeven vanuit mijn adres in Portugal. Eerst in 5 minuten volledig verdwaald in een keuze menu. Daarna 17 minuten in de wacht gestaan om een mens van de Volkskrant te spreken. Uiteindelijk maar opgegeven. Waarom kan ik geen 0 waardering geven? . Een 1 is nog teveel
  • Beoordeeld door Charles Visee op 18-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact mogelijk.
  • Beoordeeld door H. Leenman op 16-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Wij hebben in 1 week tijd 4x geen krant ontvangen. We schieten niets op met het opschorten van betaaldagen. We willen gewoon de krant ontvangen waar we een abonement op hebben!!!!
Als dit zo doorgaat beeindigen we wel, gaan we wel een andere ktrant lezen. Schandalig dat we niemand persoonlijk te spreken kunnen krijgen! Zeer slechte zaak voor een "kwaliteits" krant.
  • Beoordeeld door Toos Vonk op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen contact te krijgen! Zeer slechte service!!!!!!
  • Beoordeeld door Toos Vonk op 12-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service van de Volkskrant!!!! Totaal onbereikbaar, zeer klantonvriendelijk!!! Overweeg het abonnement op te zeggen!
  • Beoordeeld door L. Brouwers op 11-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Ik krijg regelmatig mijn zaterdagkrant niet en dan wordt mijn abonnement één dag opgeschoven. Belachelijk: ik heb een digitaal abonnement met alléén die zaterdagkrant. Dus hoezo "één dag"? Als ik daarover wil mailen (want de excuusbrief is "no-reply" dan blijkt er geen enkel mailadres te zijn.
  • Beoordeeld door Marianne Dekker op 10-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloos. Krijgen al weken regelmatig geen krant. Aangegeven via ‘bezorgservice klacht’. Wat heb ik aan een dag later betalen? Klantenservice slecht/niet bereikbaar. Doolhof van doorverbinden en uiteindelijk weer bij het begin uitkomen.
Ik wil NIET digitaal een krant lezen.
Ik wil dat er iets gebeurt. Ik wil een mens aan de telefoon en geen robot
  • Beoordeeld door J.H.E. Rees op 10-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

De bezorging, vooral op zaterdag, laat heel veel te wensen over. Wij hebben al verscheidene weken op zaterdag geen krant ontvangen en kopen 'm dan maar zelf.
Het zielloze antwoord op de site "u wordt gecompenseerd" is uiterst frustrerend. Nabezorging is blijkbaar te duur, vooral wanneer de zaterdagkrant bij bijna niemand correct wordt bezorgd (zie de andere meldingen!)
Op werkdagen gaat het meestal redelijk goed, soms geen krant, soms te laat.
Het telefoonnummer van de klantenservice is onbereikbaar en dat is heel slim van de krant, want om een team te betalen dat alle klachten per telefoon kan registreren is waarschijnlijk nog veel duurder dan mensen voor de nabezorging in dienst te nemen.
  • Beoordeeld door EJM Janssen op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Ben al dagen aan t proberen om contact te krijgen, urem zitten wachten....zelfs email is onmogelijk blijkbaar
Schandalig!
  • Beoordeeld door M.Caalen-Maijer op 6-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Kruiswoordpuzzel digitaal niet in te vullen, krijg na erop klikken oplossingen scherm met verder niets erop
  • Beoordeeld door Anja van Gorsel op 5-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken!!!
  • Beoordeeld door Vogelzang op 4-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Geen contact te krijgen op wat voor manier dan ook. Waardeloos
  • Beoordeeld door Lisan scheepe op 3-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Al tientallen jaren abonnee van de Volkskrant. Al wéken ontvang ik de krant niet meer op zaterdag. Diverse meldingen en klachten ingediend. Klantenservice is vriendelijk maar los niets op. Rest niet anders dan abonnement op te zetten
  • Beoordeeld door Jeroen Nijhof op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 1

Mijn zaterdagkrant wordt vaak NIET geleverd. Ik vraag daarom regelmatig om contact met mij op te nemen. Maar helaas heeft de klantenservice tot nu toe nooit contact met mij opgenomen.

Daarom heb ik besloten om de krant op te zeggen. Ook hiervoor heb ik gevraagd of de krant contact met mij wil opnemen. En ook hier, tot nu toe geen contact……

Lieve Volkskrant, ik ben zeer teleurgesteld in jullie service, zowel de bezorging op zaterdag is slecht als de klantenservice door de weeks.

Graag per omgaande bevestiging van het annuleren van mijn abonnement.
  • Beoordeeld door Jan Willem Nijhuis op 2-10-2021
  • Rapportcijfer: 3

Geachte dames, heren,

Reeds meerdere maanden wordt onze krant soms wel soms niet op het juiste tijdstip bezorgd. Als er door ziekte of ander malheur de bezorging even een probleem is dan hebben we daar begrip voor. Maar bij ons (meikers 7 te Uden) is de bezorging al minstens een half jaar een groot probleem. Ik denk dat zeker in 75% van de gevallen de krant niet op tijd bezorgd wordt. Ik meld het zeer regelmatig maar er treedt geen enkele verbetering op.
Vandaag, zaterdag 2 oktober 9.25 uur, is de krant er nog steeds niet.
Wij vragen u hier zo snel mogelijk een oplossing voor te zoeken.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem Nijhuis
  • Beoordeeld door e.soepboer op 29-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

Geen kontakt te krijgen, wel abbonement maar niemand te spreken als je geen krant hebt gehad.
  • Beoordeeld door Kees Melief op 28-09-2021
  • Rapportcijfer: 1

De krant word op zaterdag al een jaar niet of veel te laat bezorgd (ongeveer 50% niet en 50% te laat). Ik heb dit steeds gemeld en het enige dat er gebeurt is dat ik mijn aboonement ieder keer een dag later hoef af te rekenen. Dit is volsterkt onvoldoende!! Juist op zaterdag is het krijgen van de krant op tijd heel belangrijk. Het veroorzaakt zware ergernis als de krant niet of veel te laat komt!! Er is ook niemand bij de Volkskrant die mij hierover te woord kan of wil staan. Nog even en ik zeg het abonnement op.
Bel de Volkskrant
088 - 0561 561