Bellen met Expedia

Waarom bellen met Expedia Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een boeking.
  • Je wilt een boeking annuleren/wijzigen of restitutie aanvragen.
  • Je wilt een auto huren.
  • Je wilt een pakketreis, vlucht of hotel boeken.

Openingstijden telefonische klantenservice Expedia

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 10:00 - 19:00
  • Dinsdag 10:00 - 19:00
  • Woensdag 10:00 - 19:00
  • Donderdag 10:00 - 19:00
  • Vrijdag 10:00 - 19:00
  • Zaterdag 10:00 - 19:00
  • Zondag 10:00 - 19:00

  • Telefoonnummer Expedia: 020 200 84 59

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Expedia? Laat ons je ervaringen met Expedia weten!
Beoordeel Expedia.

KvK gegevens Expedia

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34204970
  • Vestigingsnummer (KvK): 000019365667
  • Statutaire naam: Expedia.nl BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Expedia?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Expedia? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Expedia via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Expedia via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m zaterdag van 09:00 - 21:00 uur en op zondag van 10:00 - 21:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Expedia kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Expedia via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Expedia.

Lees op de website van Expedia wat de meest populaire onderwerpen zijn:

  •     PAKKETREIZEN EN COVID-19
  •     Vermeldingen van particuliere eigenaren
  •     Betaalopties
  •     Hoe we je zoekresultaten rangschikken
  •     Restitutieproces en tijdsbestek
  •     Vervoersvoorwaarden
  •     Je accountinformatie bijwerken
  •     Je boekingsbewijs bekijken of afdrukken
  •     Je boeking wijzigen of annuleren
  •     Persoonlijke gegevens opvragen of verwijderen


Of bekijk de hulponderwerpen van de klantenservice van Expedia:

  •     Wijzigingen en annuleringen
  •     Betalingen en betalingsbewijzen
  •     Restituties
  •     Reisdocumenten
  •     Privacy en beveiliging
  •     Reisadviezen
Ga naar de veelgestelde vragen van Expedia

App downloaden

Met de Expedia App is het zeer eenvoudig om je boekingen en betaling te beheren. Voor je mobiele nummer in of maak gebruik van de QR-Code.

Klik hier om de Expedia.App te downloaden.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Expedia.

Lees alles over exclusieve aanbiedingen, kortingsbonnen en koopjes op vluchten. Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief en blijf via e-mail iedere week op de hoogte. Vul de e-mailadres in en klik op de gele button Aanmelden. Je kan je op elk moment weer afmelden voor deze online Expedia nieuwsbrief.

Om dit alles te kunnen doen dien je een account aan te maken bij Expedia. Dit kan hetzij via Google of met een e-mailadres en persoonsgegevens.

 

 

Meld je aan voor de Expedia nieuwsbrief.

Neem contact op met Expedia via Facebook.

Bekijk de nieuwste video's van Expedia op Facebook.

Of neem contact op met de klantenservice van Expedia via Facebook.

Openingstijden klantenservice Expedia op Facebook:

  • Maandag t/m vrijdag: van 09:00 tot 17:00 uur.
  • Zaterdag: Gesloten.
  • Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Expedia via Facebook.

Neem contact op met Expedia via Twitter.

Volg de laatste nieuwtjes en pik alle aanbiedingen mee van Expedia. Hier vind je reistips, inspiratie en de beste deals van Expedia.

Lees alle tweets van Expedia.

Klik hier voor contact met Expedia via Twitter.

Bekijk je reisplannen

Meld je aan via Google, Facebook of met je e-mailadres. Klik vervolgens op de gele button 'Bevestigen'. Ook kan je op reisplan-nummer zoeken.

Klik hier om je boekingen te beheren.

Neem contact op met Expedia via Instagram.

Inspiratie opdoen voor jouw volgende reis? Volg Expedia dan op Instagram! Zij delen hier dagelijks prachtige foto’s van de mooiste vakantiebestemmingen. Daarnaast komen ook regelmatig leuke win- en kortingsacties voorbij.

Klik hier voor contact met Expedia via Instagram.

Home | Expedia

Expedia Hoofdkantoor Nederland (adres)

Herengracht 469 Amsterdam, Noord Holland 1017BS Nederland
Rapportcijfer Expedia Klantenservice: 1.7

Rapportcijfer is gebaseerd op 66 beoordelingen.

Beoordeel Expedia Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Expedia Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Expedia Klantenservice

  • Beoordeeld door Thea op 4-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik zit al 40 minuten in de wacht, toen ik ging boeken was dat binnen 5 minuten !! Niet normaal meer
  • Beoordeeld door Akke op 3-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service. Ontzettend lange wachttijd (50 minuten gisteren) en de persoon die mij hielp heeft opgehangen, waarschijnlijk omdat hij het onprettig vond dat ik mijn kritiek uitte op de behandeling van mijn restitutieaanvraag.
  • Beoordeeld door Monique op 29-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

De klantenservice van Expedia is op geen enkele manier bereikbaar, Als je belt krijg je een menu met 4 keuzes, waarbij het annuleren van een reis eigenlijk de enige optie is en waarbij ik in dat geval de hele betaalde reissom voor een geboekte reis kwijt zou zijn! Als je een mail stuurt naar het door hen zelf opgegeven mailadres krijg je meteen een reply dat het bericht niet wordt gelezen en niet wordt beantwoord. Ik heb er alle begrip voor dat in deze 'bijzondere' tijd niet meteen een reactie volgt maar zou gewoon graag een mens willen spreken of mailen voor een reactie op mijn vragen!
  • Beoordeeld door Nazan Celikel op 28-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slecht! als ik -10 kon geven, had ik het gedaan!

SInds 13 maart bezig om een pakketreis vergoed te krijgen. Inmiddels 42 emails voor verzoek tot restitutie en meerdere telefoongesprek met minimale wachttijd van 18 minuten, zijn er voor hun administratie 5 case's aangemaakt. Personeel houdt de managementteam ook voor de gek.
Keer op keer ben ik beloof om binnen 14 dagen reactie te krijgen, weer niet gebeurd, inmiddels 11 weken bezig.
Woensdag 20 mei aangetekende brief verstuurd met reactie verzoek binnen 10 werkdagen (tot 2 juni).
Volgens Europese wetgeving, hebben we recht tot restitutie en ik zal benodigde stappen nemen.
  • Beoordeeld door Franciscus van beers op 21-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Ik wacht nog steeds op mijn voucher van de vlucht.heb geboekt in december 2019 en alles betaald.Ik heb veel gebeld maar ik ben 14 minnuten in de wacht gezet. Ik moet van Transavia met u hier over vragen de voucher te geven met spoed.
  • Beoordeeld door MArk op 16-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service. je krijgt alleen maar standaardantwoorden.
  • Beoordeeld door Gerard op 13-05-2020
  • Rapportcijfer: 3

Dat er door de covid 19 crisis is in reisland lijkt voorstelbaar, maar zich verschuilen achter vliegmaatschappij en hotel, die slechts vouchers (niet wettelijk) willen geven is een onjuiste positie. Er is geboekt bij Expedia en die zijn vlgs de eigen voorwaarden verantwoordelijk voor restitutie. Ik voel mij op het verkeerde been gezet en met de moed der wanhoop blijf ik pogen met een verantwoordelijke medewerker contact te krijgen. Tot nu toe een “dead end”. Misschien helpt deze review en heeft men de moed om terug te keren van dit zinloze geweld.

Ik ben benieuwd.
  • Beoordeeld door Walter nijhof op 4-05-2020
  • Rapportcijfer: 1

Alleen in het Engels telefonisch bereikbaar, diverse keren opnieuw uitleggen en vragen of onze trip wel door kan gaan maar steeds weer n andere medewerker aan de lijn, na wederom wachten werd verbinding verbroken wegens drukte.
Kan niet E-mailen naar een klantenservice, geen Nederlands sprekende medewerkers, geen update over je reis-status,
Weten nu niet of reis door kan gaan, of we in aanmerking komen voor een voucher of terugbetaling, weten helemaal niet waar we aan toe zijn.
Echt heel erg slecht, nooit meegemaakt
SVP direct kontakt met ons opnemen, we zouden vertrekken op 21-5
Hopelijk wordt onze noodkreet nu wel gehoord.
  • Beoordeeld door Bert Rikkers op 28-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Waardeloze service
  • Beoordeeld door gj dela op 24-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

in oktober 2019 binnen 2 uur een vlucht geannuleerd; telefonisch werd (~ 2 uur na boeken) bevestigd dat de refund binnen een aantal weken weer op mijn bankrekening zou staan.. NOU ondanks 6 emails sindsdien, nog steeds NIKS, en ook geen enkele respons !!!!
Kortom, mijn vertrouwen in Expedia is niet toegenomen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Beoordeeld door Theo Molenaar op 24-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Krijg een link van jullie om de reis te annuleren, voer verschillende keren boekingsnummer in maar herkent het nummer niet!
Telefonisch en via de site kan ik geen contact krijgen.
  • Beoordeeld door Mireille op 14-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Expedia is onbereikbaar in tijden van nood, zowel telefonisch (bandje en daarna wordt er opgehangen), als via de mail (je krijgt een automatisch bericht dat je je reisplan online kunt wijzigen: wat niet zo is). Het enige dat ik heb ontvangen is een app dat ik via een formulier mijn reis kon annuleren. Nadat ik dat heb gedaan hoor ik hier vervolgens niets meer van (geen bevestiging of iets), maar zie wel in mijn reisplan dat mijn hotel geannuleerd is en dat ik deze kosten hiervoor niet terugkrijg. Vragen kan ik hier dus niet over stellen. De geboekte vlucht moet ik zelf bij de vliegtuigmaatschappij annuleren. Van meerdere kennissen en vrienden heb ik gehoord dat Booking het wel goed, snel en netjes afhandelt en zelfs geld heeft teruggestort, ook van geboekte niet-restitutie reserveringen. Waarom kunnen zij dit wel en jullie niet? Geen goede reclame lijkt mij. Als je dit als organisatie wilt overleven en ook na de crisis weer op de rit wilt proberen te komen is een goede reputatie belangrijk - dat mensen weer bij je willen boeken. Toch?
  • Beoordeeld door astrid van lochem op 10-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Er is geen contact mogelijk, telefoonverbinding blokkeert bij toets 1, 2 , contact formulier werkt niet , ik moet boeking wijzigen niet annuleren , kan negens mijn vragen stellen. heel frustrerend , Slechte organisatie als je in tijden van stress dichtklapt, onprofessioneel !
  • Beoordeeld door cesur ayten op 3-04-2020
  • Rapportcijfer: 1

Het nummer van Bel Expedia is niet in gebruik ik ben al een week aan het proberen van mijn reis informatie aan het zoeken maar niks reageert niet kunnen jullie naar mij een bestaande nummer geven waar ik wel met iemand kan spreken ...
  • Beoordeeld door bremmers op 25-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

niet te bereiken telefonisch
  • Beoordeeld door Lisa op 22-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Al dagen probeer ik contact te krijgen, mijn vlucht vanuit de US is al dagen geleden gecancelled, geen contact mogelijk met Expedia, ONBEREIKBAAR !
  • Beoordeeld door Janou Treffers op 20-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Jullie telefoonnummer is niet bereikbaar. Ook helpen jullie mensen niet met het reisplan gedurende deze crisis. Mijn vluchten zijn geannuleerd door KLM en daar heb ik vouchers voor kunnen vragen. Dat heeft KLM zelf online gezet.

De hotelboeking, daarvoor moet ik eerst contact met jullie kunnen opnemen als derde partij. Het hotel zelf mag geen vouchers uitgeven zonder jullie toestemming. De hotels zijn nu eenmaal niet rechtstreeks geboekt, maar via jullie site. Zorg dan voor bereikbaarheid.

Zo vervelend dat jullie niet de tijd nemen om dot netjes te regelen in deze dagen.

Echt heel slecht.

Janou
  • Beoordeeld door Brigitte op 16-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Probeer al de hele dag te bellen .
Maar krijg geen gehoor.
Heel slecht
  • Beoordeeld door cas op 16-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

SUPERslecht !!
  • Beoordeeld door Deirdre Keijser op 14-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

Bij het annuleren van een vliegticket (dat volgens Emirates gewoon kosteloos geannuleerd mag worden), is dit niet mogelijk via de website van Expedia of app. Alleen telefonisch is dit mogelijk, terwijl Expedia aangeeft dat je annuleren van vluchten met een paar tikken op het toetsenbord te regelen valt. Helaas ik sta nu al meer dan 45 minuten in de wacht en weet niet hoe lang dat nog gaat duren.
  • Beoordeeld door Cor Sleking op 10-03-2020
  • Rapportcijfer: 10

Prima geholpen bij het omboeken van een vakantie. Erg vriendelijk. Humor. Geduldig en kundig. Duidelijke uitleg. Kon echt niet beter, vooral omdat de bits en bytes ons af en toe in de steek lieten.
  • Beoordeeld door Damon op 21-02-2020
  • Rapportcijfer: 8

Hallo ik heb in ochtend hotel geboekt is niet bevestigen heb nu twee keer bedtaalt wat moet ik nu doen vriend groedje damon van paassen
  • Beoordeeld door M. Kleijnen op 6-02-2020
  • Rapportcijfer: 2

Hotel in Nederland geboekt. Na betaling krijg je een error. Geld wel afgeschreven, maar geen boeking. Dan geeft expedia de bank de schuld hiervan. De laatste weken is ditcal heeeeeel vaak voirgekomen. Ik werk zelf bij een bank, maart ligt aan t reserveringssysteem van expedia. Een dan pas binnen 2 weken geld retour storten.. dat kan veeeeel sneller.
  • Beoordeeld door Annelies Bosch op 3-02-2020
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb n vraag over een bestaande boeking. Vooralsnog krijg ik alleen maar opties om deze te wijzigen of te annuleren. Dit is vooralsnog helemaal niet aan de orde. Ik heb alleen maar n vraag. Slecht!
  • Beoordeeld door Peter op 23-11-2019
  • Rapportcijfer: 9

Boeking hebben kunnen cancellen terwijl ik er geen recht op had. Goed geregeld expedia!
  • Beoordeeld door H.Roks op 28-08-2019
  • Rapportcijfer: 1

Beter is het om een cijfer onder de 1 te geven
3 mails verstuurd geen reactie, onfatsoenlijk geholpen via telefoon
Hotel geboekt en geen gebruik van kunnen maken
Zie mails viacase id: 7426044847929
Helaas moet ik nu voor het bedrag van 160,- een advocaat inschakelen?
Bel Expedia
020 200 84 59