We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met TUI? Laat ons je ervaringen met TUI weten!
Beoordeel TUI.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met TUI? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een vraag? Stel deze 24/7 aan Louise, de virtuele assistent van TUI. Hier zie je wat voorbeelden van vragen die je kan stellen aan de klantenservice van TUI via de online chat. Kan ik een reis- en/of annuleringsverzekering via TUI afsluiten? Kan ik via TUI ook een auto huren? Zijn er interessante excursies die ik kan bijboeken?
Start een chat met TUIZoek contact met een medewerker van TUI via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 23:00 uur en op zaterdag en zondag van 09:00 - 23:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.
Klik hier voor contact met TUI via Facebook Messenger.Bekijk hier de onderwerpen over de veelgestelde vragen aan TUI.
Ook kan je daar een algemene vraag in de zoekbalk typen. Je kan snel een antwoord van TUI verwachten.
Ga naar de veelgestelde vragen van TUIBen je op reis geweest met TUI en heb je een klacht? Je kunt klachten online indienen. Om te beginnen heb je het reserveringsnummer, vertrekdatum en de achternaam van de hoofdboeker nodig, zorg dus dat je deze gegevens bij de hand hebt.
Volgens ANVR-voorwaarden dien je de klacht binnen twee maanden na terugkomst te melden.
Klacht indienen bij TUI.Pinterest is bij uitstek het kanaal op social media om ideetjes op te doen. Kijk hier op het kanaal van TUI voor de mooiste vakanties.
Klik hier voor contact met TUI via Pinterest.Behoefte aan persoonlijk contact in plaats van telefonisch of digitaal contact? Ga langs bij een TUI reisbureau bij jou in de buurt.
Bezoek een TUI reisbureau.Volg TUI op Facebook voor het laatste nieuws als je het goedkoopste ticket wil scoren. Meld je aan of maak een account aan. Wil je bijvoorbeeld weten of je online kan inchecken en stoelen reserveren, of dat er een transfer is inbegrepen? Stel vragen aan de klantenservice van TUI. Verder kan je de nieuwste aanbiedingen bekijken en de laatste informatie lezen over de meest populaire bestemmingen. Tijdens de openingstijden van maandag t/m zaterdag van 08.00 uur tot 23.00 uur en zondag van 09.00 tot 23.00 uur krijg je zo spoedig mogelijk reactie op je vraag van TUI.
Klik hier voor contact met TUI via Facebook.Wil je niets missen en altijd op de hoogte worden gehouden van de beste vakantie-aanbiedingen? Of heb je een vraag voor de klantenservice? Tweet TUI. De medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 08:00 tot 23:00 uur en op zondag van 09:00 tot 23:00 uur. Je krijgt zo snel mogelijk een antwoord van TUI. @TUINederland
Klik hier voor contact met TUI via Twitter.Wil je wekelijks op de hoogte worden gehouden van de beste vliegticketdeals? Of kan je wel wat vakantietips gebruiken? Schrijf je in voor de nieuwsbrief van TUI. Zo mis je niets en kan je de bestemming kiezen waar je al jaren van droomt.
Meld je aan voor de TUI nieuwsbrief.Laat je inspireren door de Instagram feed van TUI Foto’s van de mooiste witte stranden en prachtige natuur komen hier dagelijks voorbij. Wil je helemaal op de hoogte blijven van de mooiste vakantieplekken? Volg TUI dan op Instagram via @tuinederland.
Klik hier voor contact met TUI via Instagram.Rapportcijfer is gebaseerd op 60 beoordelingen.
De medewerkster van de klantenservice was niet in staat op een fatsoenlijke manier mij te woord te staan dat ze de verbinding maat verbrak nadat ik een half uur in de wachtrij had gestaan op vrijdagmiddag om 1630 uur
Ik krijg alleen maar te horen dat de wachttijd meer dan 15 min. is, wanneer ik ook bel.
Komt raar en verdacht over, alsof ze expres niet opnemen.
Ik ga echt niet zo lang wachten.
Ik heb eergisteren een vlucht naar mijn vaderland, Cuba, bij Tui fly België geboekt. Er is ten ornrechte een bedrag van 22 euro aan kosten bij mij in rekening gebracht. Dit is voor een tourist card. Ik ben Cubaanse, heb een Cubaans paspoort en heb om dit reden helemaal geen tourist card nodig. Daarom heb ik ze verzocht om dit bedrag aan mij terug te betalen vía een overboeking. Ik heb telefonisch contact gehad met de klantenservice en ze wilden dit niet voor mij oplossen. Iedere keer als ik een vlucht bij ze boek is het hetzelfde verhaal. Tot nu toe is het wel gelukt om dit bedrag terug te storten. Ik vertrouw erop dat het deze keer ook weer lukt. Deze keer doen ze erg moeilijk ze hebben mij 17 minuten (!!!) in de wacht gezet en nog geen oplossing. In contact met ze komen is erg onhandig, het is niet goed te zien hoe je een klacht kunt indienen en de wesite werkt niet goed ( heeft vask storingen) . Met vriendelijke groet, Lourdes Cruz Rivero.
Zeer slecht beantwoord schandalig
Ben al een half uur bezig via 2 telefoonnummers chats en nog niemand gesproken of alleen met een robot. 15 min in de wacht a €1,00 vind ik niet normaal. Een reis verkopen gaat sneller.
Het is onmogelijk contact te krijgen met tui. Op welke manier dan ook. Dan spoor je een reisbureau op om daar de vraag te leggen kunnen ze deze niet beantwoorden omdat ze nog nooit te doen hebben gehad met het invullen van een pools PLF formulier. Het invullen lukt mij wel maar de achternaam krijgt äutomatisch" een s eraan vast zodat je achternaam niet meer klopt. Hoe ik dan het plf formulier voor elkaar moet krijgen? Geen idee.
Wie kan mij helpen?
Slecht bereikbaar.vanaf 8uur pas. Geen duidelijke site waarop je je vragen kunt stellen
De goede service van Tui is helemaal verdwenen, site werkt niet, steeds technische problemen en de klantendienst kan je niet bereiken ......... het was ooit anders , veel beter!!
5 dagen lang probeer je ze te bellen vanuit het buitenland, ellenlange wachttijden van meer dan een uur - en dan afbreken.... ga je aan failliet dus - geen email wordt beantwoord, geen live chat dat werkt, suggestie twitter of fb - geen fb pagina met contactmogelijkheden - twitter werkt niet.
was mn eerste keer tui geboekt, en nu geannuleerd per courier aangetekend - ik kan me wel dertig betere reisorganisaties bedenken
probeer via mail me jullie in contact te komen maar lukt alleen als je een reis geboekt hebt.
Probeer een antwoord te geven op jullie aanbieding van vroegboekkorting maar kan niet in contact komen met jullie ondanks dat het geen NOREPLAY is.
Is toch echt jammer dat je eerst een reis moet boeken voordat je een mail kunt sturen.
This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
Groetjes Mat Vullings
Kan niet met mijn vragen ergens terecht site loopt steeds vast app werkt ook niet chat is niemand bereikbaar erg lastig als je in buitenland zit en niemand beheerst de taal
hopeloos, probeerde te boeken, optie verleniging na groepsreis cyprus komt niet als optie op boekingsformulier, gebeld, juffrouw kon het ook niet vinden.
Boek maar ander keertje, volgende week of zo. Komt vast goed.... Ja dan is korting 50 Euro waarschijnlijk ook weg. Vroeg of ik gewoon kon boeken en later aanvullen met verleninging. Ja- kunt eenmaal uw reservering wijzigen. (MAAR HET IS NIET MIJN FOUT DAT DE WEBSITE NIET FUNCTIONEERT?) Kon ik mijn reservering in een apart blokje op de website voor verzenden toelichten en aangeven dat ik de verlenging wil? Wist ze niet> ( WIST NIET HOE WEBFORMULIER ER UIT ZIET VOOR RESERVERING?) Of ik dan voor geval dat het vak er niet was een emailadres kon krijgen om eea. toe te lichten. (HAD ZE NIET) Ik kon wel op de facebook pagina contact opnemen - maar gekeken -DIE WERKT ALLEEN VOOR INFO< GEEN messenger beschikbaar> Op eigen pagina stond kon live chat proberen - NIET BESCHIKBAAR..... Ik resi door Iran en Rusland voor deze reis, ook dan zal ik behalve telef, ook email nodig hebben. Ik zit in Maleisie op dit moment- kan moeilijk iedere keer duur bellen voor info die MIST OP UW WEBFORMULIER.... WAARDELOOS DUS
Na minimaal 15 jaar een vakantie bij tui geboekt te hebben zijn ze mij als klant kwijt
Reden: reis in januari geboekt maar ivm een verhuizing wilden we de datum annuleren niet de reis
Door mis communicatie is nu de hele reis geannuleerd dat was niet de bedoeling
Direct terug gebeld maar dit terug draaien was niet meer mogelijk of ik wel even €188,- wil betalen
Wat een ongelofelijke minachting van je klant firma tui
46 minuten wachttijd eer er wordt opgenomen om een eenvoudige vraag te stellen, dan nog eens 5 minuten wachten om het antwoord te krijgen .
Geen service !!!
Beoordelingscijfer onder nul. Maar blijkbaar ben ik niet alleen, enkel er wordt door TUI ook niets aangedaan!
Ik probeer op alle manieren contact te krijgen met TUI. Maar op, geen enkele manier is er iemand die ik iets kan vragen. Zelfs de opgegeven telefoonnrs geven geen verbinding. Hoe kan je iemand van TUI een belangrijke vraag stellen ?????
Ik probeer nu al meer als 5 dagen gewicht bij te boeken !
Ik heb naar Rijswijk gebeld zat 30min aan de telefoon zonder ook maar met iemand te praten werd de verbinding af ge stolen !
Contact opnemen met TUI is nagenoeg onmogelijk: wachttijd meer dan 15 minuten (normale beltarief), de chat met TUI is te dwaas voor woorden en daar heb je dus niets aan. Uiteindelijk gevraagd naar een medewerker, maar die is dan niet beschikbaar. Boeken en snel betalen, daar gaat het blijkbaar alleen om.
Onder nul!!!wil onmiddellijk gecontacteerd worden, bij geen reactie binnen enkele dagen ga ik verder met verschillende klachten en zal het niet na laten dit openbaar te doen!!!
Probeer TUI te bereiken om een klacht in te dienen over de service, nergens iets terug te vinden
Verschrikkelijke organisatie. Ik ben heel ontevreden.
Beoordeel TUI Klantenservice