Bike.nl Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Bike.nl.

Bellen met Bike.nl

Waarom bellen met Bike.nl Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over de leverdatum van een fiets.
  • Je hebt een vraag over hoe een retour of een garantieaanvraag wordt verwerkt bij Bike.nl.
  • Je wil weten of een bepaalde fiets op voorraad is of weer komt.
  • Je wil weten of je een fiets kunt reserveren bij Bike.nl.
  • Je hebt een vraag over de bezorging van een fiets.
  • Je hebt een vraag over de reparatieprocedure.
  • Je hebt een klacht over de service van Bike.nl.

Openingstijden telefonische klantenservice Bike.nl

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 10:00 - 17:00
  • Dinsdag 10:00 - 17:00
  • Woensdag 10:00 - 17:00
  • Donderdag 10:00 - 17:00
  • Vrijdag 10:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Bike.nl: 085 760 7108

  • Belkosten: Gebuikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Bike.nl? Laat ons je ervaringen met Bike.nl weten!
Beoordeel Bike.nl.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Bike.nl?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Bike.nl? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Bike.nl via e-mail.

Je hebt zin om er op uit te gaan en je bent op zoek naar informatie over een nieuwe fiets? Stuur dan een mail naar klantenservice@bigline.nl. Alle vragen over de nieuwste modellen, technieken en kosten stel je hier. Neem direct contact met Bike.nl op en je krijgt altijd antwoord.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Bike.nl

Neem contact op met Bike.nl via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Bike.nl via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Bike.nl via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Bike.nl via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Bike.nl.

Bekijk het overzicht met alle veel gestelde vragen aan Bike.nl en vind direct een antwoord op je vraag.

  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Bike.nl?
  • Ik heb een bestelling geplaatst. Kan ik deze nog wijzigen?
  • Welke betaalmethodes accepteert Bike.nl?
  • Mijn bestelling is beschadigd of incompleet, wat nu?
  • Kan ik een product retourneren/ruilen bij Bike.nl?
  • Kan ik mijn bestelling volgen?
  • Wat is de levertijd van mijn bestelling bij Bike.nl?
  • Hoe wordt mijn fiets bezorgd?
  • Hoe lang heb ik garantie op mijn fiets?
  • Ik heb het verkeerde adres doorgegeven. Kan ik deze wijzigen?
  • Welke maat fiets is geschikt voor mij?
Ga naar de veelgestelde vragen van Bike.nl Ga naar de veelgestelde vragen van Bike.nl

Neem contact op met Bike.nl via Facebook.

Wil je geen aanbieding missen van Bike.nl? Volg hen dan hier op Facebook. De nieuwste acties worden met regelmaat op hun FB pagina, @www.bike.nl, gezet. Zo ben je altijd op de hoogte. Ook kan je er ervaringen lezen van mensen die al een fiets hebben aangeschaft.

Klik hier voor contact met Bike.nl via Facebook.

Beoordeel Bike.nl Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Bike.nl Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Bike.nl Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om Bike.nl Klantenservice te beoordelen.

Bel Bike.nl
085 760 7108
(Gebuikelijke belkosten)