Gazelle Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Gazelle.

Bellen met Gazelle

Waarom bellen met Gazelle Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over de leverdatum van een fiets.
  • Je hebt een vraag over hoe een retour of een garantieaanvraag wordt verwerkt bij Gazelle.
  • Je wil weten of een bepaalde fiets op voorraad is of weer komt.
  • Je wil weten of je een fiets kunt reserveren bij Gazelle.
  • Je hebt een vraag over de bezorging van een fiets.
  • Je hebt een vraag over de reparatieprocedure.
  • Je hebt een klacht over de service van Gazelle.

Openingstijden telefonische klantenservice Gazelle

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag Gesloten
  • Dinsdag 09:00 - 17:00
  • Woensdag 09:00 - 17:00
  • Donderdag 09:00 - 17:00
  • Vrijdag 09:00 - 17:00
  • Zaterdag 10:00 - 17:00
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Gazelle: 033 2533570

  • Belkosten: Gebuikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Gazelle? Laat ons je ervaringen met Gazelle weten!
Beoordeel Gazelle.

Wil je op een andere manier contact opnemen met Gazelle?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gazelle? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Gazelle.

Fietsenleverancier Gazelle doet er alles aan om je van dienst te zijn. Een vraag, klacht of opmerking over een product of dienst kun je ook schriftelijk indienen. Hun postadres is:

  • Koninklijke Gazelle N.V.
  • Postbus 1
  • 6950 AA Dieren

Veelgestelde vragen Gazelle.

Bekijk het overzicht met alle veel gestelde vragen aan Gazelle en vind direct een antwoord op je vraag.

  • Hoe kan ik onderdelen voor mijn Gazelle-fiets bestellen?
  • Is een elektrische fiets niet erg zwaar?
  • Is de mate van ondersteuning instelbaar?
  • Geeft een e-bike minder ondersteuning als de accu bijna leeg is?
  • Wat is de actieradius van de elektrische fietsen van Gazelle?
  • Wat is recyclingsbijdrage?
  • Wat te doen bij een mankement binnen of buiten de garantieperiode?
  • Bij wie kan ik terecht voor garantie bij Gazelle?
  • Wat zijn de garantievoorwaarden van Gazelle?
  • Hoe werkt het online kopen van je fiets?
  • Hoe lang duurt een Fietsadviesafspraak? Kan ik deze ook verlengen?
  • Is het verplicht om een afspraak te maken?
  • Wat moet ik doen als ik te laat ben voor de Fietsadvies afspraak?
  • Wat krijg ik bij Gazelle Lease?
  • Hoe werkt het leasen van je fiets bij Gazelle?
Ga naar de veelgestelde vragen van Gazelle Ga naar de veelgestelde vragen van Gazelle

Neem contact op met Gazelle via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Gazelle via Facebook Messenger. Je kunt de klantenservice hier van maandag t/m vrijdag van 09:00 - 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 t/m 17:00 uur bereiken voor al je vragen en opmerkingen.

Klik hier voor contact met Gazelle via Facebook Messenger. Klik hier voor contact met Gazelle via Facebook Messenger.

Neem contact op met Gazelle via Facebook.

Wil je geen aanbieding missen van Gazelle? Volg hen dan hier op Facebook. De nieuwste acties worden met regelmaat op hun FB pagina, @KoninklijkeGazelle, gezet. Zo ben je altijd op de hoogte. Ook kan je er ervaringen lezen van mensen die al een fiets hebben aangeschaft.

Klik hier voor contact met Gazelle via Facebook.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Gazelle.

Wil je als eerste het laatste nieuws, advies, acties en tips per mail ontvangen? Meld je aan voor de Gazelle Nieuwsbrief. Je kan deze maandelijks in je mailbox verwachten.

Meld je aan voor de Gazelle nieuwsbrief. Meld je aan voor de Gazelle nieuwsbrief.

E-bikes testen bij Gazelle. Dat kan! | Gazelle

Beoordeel Gazelle Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Gazelle Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Gazelle Klantenservice

Er zijn nog geen beoordelingen geplaatst
Wees de eerste om Gazelle Klantenservice te beoordelen.

Bel Gazelle
033 2533570
(Gebuikelijke belkosten)