We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Dit telefoonnummer is voor algemene vragen. Betreft het een spoeddgeval of heeft je vraag betrekking op Interpolis kijk dan op deze pagina voor meer contact telefoonnummers van de Rabo Bank.
Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank. Klik op onderstaande link, scroll vervolgens naar beneden tot je de tekst 'Chat met ons' ziet.
Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:
Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.
Openingstijden:
Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.
Openingstijden:
Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk op de pagina van de Rabobank door op onderstaande link te klikken.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Pinterest.Rapportcijfer is gebaseerd op 337 beoordelingen.
Ik probeer al vanaf sept. via mail en berichten op fb enzo te weten te komen hoe wij onze nieuwe bankpas (1-2023) verlopen gaan krijgen want wij wonen al 11 jaar op Bali en elke keer is het een gedonder, maar op geen van mijn mails of berichten krijg ik antwoord. DUS EIGENLIJK VERDIEND DE RABOBANK 0 PUNTEN.
Ruim 25 minuten in de wacht gestaan nog geen medewerker en toen verbinding verbroken
De klantenservice is buitengewoon klantonvriendelijk.
Je kunt niet e-mailen met de bank.
Je wordt gedwongen om te bellen.
Als je belt, kom je in de wacht voor minimaal een half uur. Belachelijk!
De website geeft geen mogelijkheid om in te loggen bijv. via Digid.
IK zit opgescheept met een spaarrekening bij de Rabobank, waar ik niet om heb gevraagd.
Hoe kom ik daar vanaf?
Ik heb een nieuwe Raboscanner nodig maar een emailadres van de Rabobank kan ik nergens vinden. Bellen doe ik niet met mijn mobiel. Mijn 06 nummer is privé.
Het lukt me niet het kantoor in Oisterwijk te bereiken en ik word gek van de verzoeken om aanvullende informatie terwijl
het scannen niet lukt. Een mail met foto van mijn rijbewijs gestuurd, maar geen reactie daarop. Ettelijke keren telefonisch contact gezocht zonder resultaat. Zeer klantonvriendelijken dat is nog zacht uitgedrukt. Waardeloos!
ik heb onlangs contact gehad met de Rabo ivm met het openen van een spaarrekening Beheerd Schenken en het beeindigen van mijn Toekomst Sparen. Ik heb heel slechte ervaringen met het computer gestuurde behandelen en het afhandelen van deze financiele zaken.
De chat werkt heel onpersoonlijk en snapt veel niet; het krijgen van de juiste medewerker gaat over verschillende schijven en duurt lang.
Heb je de juiste persoon te pakken dan is de afhandeling weer goed en klant gericht. Te veel bureaucratie/ digitalisering en te weinig directe toegang en persoonlijke benadering.
Waardeloos, geen contact mogelijk met adviseur of eigen kantoor.. Overgeleverd aan langdurig wachten en virtuele assistent die niks begrijpt en geen persoonlijk advies kan geven.
Proberen contact te krijgen. Computer stem gaf aan een minuut . wachttijd na+/-15 minuten in de wacht gehangenen te hebben en mijn vraag gesteld werd ik doorverbonden. Fijn na +/- vijf minuten werd de verbinding verbroken .Tweede poging een minuut wachttijd na +/- vijftien in de wacht gehangen batterij handset leeg. Derde poging een minuut wachttijd na +/-12 minuten verbinding weer door verbinden eindelijk een menselijke stem .Mijn vraag gesteld en een tevreden antwoord gekregen. Rabobank kan in dergelijke situaties toch niet spreken van service. Vr groet.
Verschrikkelijk wat een kloten bedrijf. Sorry hoor maar ben het even spuugzat.
Een medewerker te spreken is werkelijk een drama-
Wie van de Rabo bank leest deze recenties?
Het is om je diep te schamen, maar blijkbaar is men zeer goed in struisvogelpolitiek.....
De klant waar men groot mee is geworden is echt niet meer belangrijk, shame on you...
Waardeloos computermenu als ik een algemene vraag wil stellen. Daar is mijn postcode of geboorte datum totaal niet relevant voor !!!
voordat je iemand aan de telefoon hebt moet je wel heel veel doen
Na 20 minuten in de wacht nr. 088 maar het telefoonnummer 0906 dat op deze site KLANTENSERVICE RABOBANK staat een direct nr. 0906 gebeld en dus direct contact maar werd doorverbonden met 088. Dus na 3 kwartier nog steeds niemand aan de telefoon en wel 20,00 euro lichter. Rabobank zegt niets met 0906 te maken te hebben maar staat wel op deze site. Waarom wordt dit dan vermeld.
Via de website van de Rabobank kan enkel het overlijden van een rekeninghouder worden gemeld: het uploaden van documenten via de website is niet mogelijk. Bellen met de Rabobank resulteert in niks; er is een wachttijd van meer dan 20 minuten. Wat een waardeloze bank.
Belachelijk dat jullie zo slecht bereikbaar zijn.
Ik probeer te bellen en krijg te horen dat de wachttijd meer dan 30 minuten bedraagt. HOE DAN ????
Ik wil een aanpassing in mijn alles in een polis doen en kan dit helaas niet anders dan telefonisch doen, omdat ik mijn prive polis niet kan beheren in mijn zakelijke Rabobank app. Zelfs Interpolis kan mij hier niet bij helpen en verwijzen mij weer naar de (zeer slecht bereikbare) Rabobank terug.
in 1 woord...WAARDELOOS !!!!
helaas staat er geen 0 bij.
Slecht bereikbaar als je moet terugbellen .
Juiste persoon niet aanwezig etc
Echt waardeloos!
Ben al minstens drie weken aan het proberen om contact te krijgen met de bank en/of medewerkers. Lukt gewoon niet! Mail is onbestelbaar, Telefoonnummers kloppen niet meer, een algemeen servicenummer is steeds bezet!
Betreft bank West. Mijnstreek Sittard.
Ongelooflijk, hoe slecht de Rabobank bereikbaar is en ook nog tegen aanzienlijke extra kosten.
Ronduit schandalig.
nergens emailadres te vinden om mogelijke email met phishing door te sturen.
na 20 minuten (wachttijd zou 3-5 zijn...) te woord gestaan: "met ...............(alleen voornaam medewerker) .
Was toch in mijn tijd ( 30 jaar medewerker) wel anders.. Rabobank wil toch dichtbij de mensen staan?
De service holt achteruit - jammer! lees dezelfde problematiek en hele lage cijfer beoordelingen als reacties op de service verlenjng door Rabo. Wordt er iets mee gedaan?
niet bereikbaar
Mijn klacht was uitstekend behandeld en opgelost - met dank aan hoofd Klacht afdeling en Mw. Peterson( ik hoop dat is de juiste naam).
Ik ben al 35 jaar klant van Rabobank en ik blijf ook.
Ik ben 1 1/2 uur in de wacht gezet, daarna kon ik het niet meer volhouden en heb de verbinding verbroken.
Ik heb een heel belangrijke vraag en men is kennelijk niet bereid mij te woord te staan.
Zeer teleurstellend.
wAARDELOOS SYSTEEM. ALS JE BELT KRIJG JE GEEN MEDEWERKER ZN DE LIJN, MAAR EEN SUFFE TELEFOON STEM. dIE HOUDT JE 10 MINUTEN AAN DE LIJN EN DAN BEN JE NOG GEEN SEEK VERDER
Valt mij op dat ook hier geen reactie onder wordt gezet door de Rabobank. Ze gaan gewoon door met slecht werk leveren, kan ze niets schelen. Ze verdienen toch wel. Erg hoor, die Rabo-mentaliteit.
Rabo-bank heeft duidelijk geen behoefte meer aan klanten (waar de bank ooit groot door geworden is!). Nagenoeg onbereikbaar, geen emailadres te vinden en als je nog ergens een kantoor kunt vinden waar gewoon MENSEN werken die je persoonlijk te woord staan en helpen wordt er meteen bij gezegd hoe je dit een volgende keer via de website kunt regelen, kortom graag niet weer langs komen. Ik ben er klaar mee en stap over naar een bank waar je nog terecht kunt bij medewerkers die je persoonlijk kennen en helpen en waar ze zelfs nog een kinderspaarweek hebben. Bovendien kunnen ook daar de standaardzaken online geregeld worden, maar er is veel meer dan alleen maar de standaardzaken. Klantenservice is méér dan een telefoonnummer, chatbot e.d.
Ik ontving een brief van de directeur van de Rabobank gedateerd op 30 september 2022 dat er een nieuwe spaarrekening geopend gaat worden voor het saldo van mijn Roparcorekening, die wordt opgeheven.
Beetje vreemd wel, ik heb al een spaarrekening bij de Rabo bank waarom kan het daar niet op gestort worden?
Scheelt hoop werk lijkt mij, nu wordt er eerst een rekening geopend, geld wordt gestort, dan moet ik geld als nog laten overboeken naar bestande Rabospaarrekening en de nieuwe net geopende rekening weer laten opheffen.
Kan alleen een bankgarantie krijgen als ik tevens een hypotheek op mijn hele huis neem!?!?
Moet maar liefst 28,50 betalen omdat ik 2 x geld op MIJN EIGEN REKENING stort.
Ik ga nog 1 x verhuizen. Ben al 60 jaar klant, maar na mijn verhuizing stap ik echt over naar een andere bank. Adieu service-loze Rabobank is het dan. De vlag uit.
Vorige week had ik problemen met mijn Rabobank credit card in het buitenland bij een autoverhuurbedrijf, waar mijn credit card werd geweigerd. Het was toen al 22:00 uur sávonds. Ik heb toen dit service nummer gebeld en ik werd meteen goed geholpen. Fijn dat het zo snel kon worden opgelost.
geen e-maiadres te vinden. telefonisch niet bereikbaar 5 tot 10 wordt meer als 12 minuten
ouders zonder pc kunnen NIET meer stemmen voor de RABO clubsupport t.b.v de sportclubs van de kleinkinderen schandalig RABO BANK
Klantenservice is nagenoeg onbereikbaar. Vandaar de slechte beoordeling.
Prima, ik werd binnen 10 minuten teruggebeld, en een aardige mevrouw kon mijn vraag direct behandelen en afronden.
Van Rabobank een nieuwe betaalpas ontvangen. Het design is werkelijk om je te schamen en lijkt op speelgoed kaarten of kaarten van goedkope bedrijven/instellingen.
Er staat niets op de voorzijde en op de achterzijde staat in mini grijze digitale letters waar het werkelijk om gaat.
Hebben jullie geen design beleid meer.
Een betaalpas is een waarde kaart en geen kaart uit een spelletje.
Ben nu 1.05 uur aan het wachten op 088-7226600. En nog steeds is iedereen in gesprek.
Volgens mij zit er gewoon niemand.
Doen wat je beloofd, dienstverlening dat wordt kennen ze niet meer bij de Rabobank
Als je een klant niet kan helpen, oké, misschien doorzetten aan collega ?
Niet zeggen ik laat u terugbellen, en vervolgens niets meer laten horen .
3 zeer slecht. Probeer nu al n week met de Rabo in contact te komen. De chat is vreselijk. Snapt niets. Ik probeer een e-mail te achter halen lukt niet.
Ik woon in Africa en kan niet bellen
Alleen whatsapp of e mail. Heb al 3 weken een bank probleem en kan t zo niet oplossen
Ben 80 + . moet betaalapp van oude telefoon op nieuwe zetten . Telefoonich helpdesk is een giganties probleem. 26 keer vragen ze naar je persoonlijke gegevens >Ben 62 jaar Rabo klant. Maar de service wordt met de dag erger Ben bijna van plan andere bank te nemen
Ik heb gisteren gebeld omdat ik een verificatiecode had ontvangen en ik geen idee had wat er mee te doen/zou het fraude kunnen zijn.
De vrouw had geen idee
De code is nu verlopen prut
Er is geen mailadres om de klantenservice te bereiken...
Je praat eerst tegen een computer, die je ofwel niet verstaat of verkeerd verbindt. Uiteindelijk kom je bij een medewerker die nergens iets vanaf weet. Geen beslissingsbevoegdheid heeft. En je eigenlijk linea recta weer terugstuurt naar de website van Rabobank.
Het zijn gekke tijden. De banken bestaan bij gratie van klanten. Maar het blijft wel moeilijk om klant te blijven.
Beoordeel Rabo Bank Klantenservice