We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Dit telefoonnummer is voor algemene vragen. Betreft het een spoeddgeval of heeft je vraag betrekking op Interpolis kijk dan op deze pagina voor meer contact telefoonnummers van de Rabo Bank.
Heb jij onlangs contact gehad met Rabo Bank? Laat ons je ervaringen met Rabo Bank weten!
Beoordeel Rabo Bank.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Rabo Bank.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Rabo Bank? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Chat met een medewerker van de Rabobank. In eerste instantie chat je met een virtuele assistent. Mocht de virtuele assistent je vraag niet kunnen beantwoorden dan kun je chatten met een medewerker van de Rabobank. Klik op onderstaande link, scroll vervolgens naar beneden tot je de tekst 'Chat met ons' ziet.
Heb je een vraag aan de Rabobank? Op onderstaande link vind je het antwoord op onder andere de volgende vragen:
Neem contact op met de klantenservice van de Rabo Bank via Facebook Messenger.
Openingstijden:
Stel je vraag aan de Rabo Bank via Twitter, @Rabobank. Stuur geen persoonlijke gegevens mee als je een tweet plaatst! Deze gegevens kunnen ook gezien worden door andere bezoekers van Twitter.
Openingstijden:
Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk op de pagina van de Rabobank door op onderstaande link te klikken.
Klik hier voor contact met Rabo Bank via Pinterest.Rapportcijfer is gebaseerd op 337 beoordelingen.
Onbereikbaar, nummers die niet werken, werkelijk hopeloos.
3 tot 5 minuten wachttijd wordt gezegd, maar helaas gewoon niet waar.
Onbereikbaar, nummers die niet werken, werkelijk hopeloos.
3 tot 5 minuten wachttijd wordt gezegd, maar helaas gewoon niet waar.
Zeker 35 min. In de wacht gestaan , dit kan toch niet !!! Geen e-mail adres te vinden.
Chat is ook belabberd , robot die het niet begrijpt.
In plaats van privaat banking kun je er beter afstandelijk banking van maken..
Rabobank , doe iets aan bereikbaarheid en klantcontact!
Groeten JPMJ . B.
Waardeloos,van kastje naar de muur en weer kastje bah bah beter opdoeken die hele kutzooi
Zeer slecht bereikbaar, en nummers die buiten werking zijn , wat een bedrijf !!!
Niet bereikbaar, of pas na lange wachttijd (≥ 1uur) chat met mensen die niets kunnen, weten, mogen. Telefoon idem. Geen terugbel service, geen mailadres, geen postadressen alle kantoren gesloten.
Ik ben op dit moment aan het bellen met de rabobank. (o88-7226600) De teller staat inmiddels op 14 minuten en ik hang nogsteeds in de wacht. Het kan toch niet zo zijn dat een mijoenenconcern zijn zaakjes ZO slecht op orde heeft dat het zo lang moet duren?
Vreselijk lange wachttijd. Ik geneerde mij dat ik aan de lijn bleef hangen, zo lang. Zoiets ben ik van de Rabo niet gewend.
Daartegen: Esther, die mij te woord stond, heeft gelijk bondig en daadkrachtig mijn probleem opgelost. Zij maakte het wachten alles waard. Dank je wel, Esther!
Goedemiddag,
Gaan we even stoppen met de wappie achtige topvrouw die alleen maar ideeën
lanceert uit haar ivoren toren en de gewone klant van de Rabobank schoffeert.
Anders zie ik genoodzaakt met vele om mij heen mijn bankzaken ergens anders onder te brengen.
Gr. A.v.d.Gragt.
Deze site is frauduleus, De bank kun je vinden op rabobank punt nl. Het nummer wat hier staat is van deze site. Niet dit nummer bellen maar gewoon met de Rabobank zelf. Te vinden op rabobank punt nl
Reactie op de beoordeling van: Helper
Beste bezoeker,Waarom wordt Barbera Baarsma altijd samen genoemd met de Rabobank. Zijn haar verderfelijke ideeën ook die van de Rabobank?? Zo niet maak dat dat heel duidelijk. Bij de coronacrisis wilde ze ons land al verdelen in jong en oud en nu weer tussen rijk en arm. Rabobank distantieer je daar openlijk van!!!
Rabobank wil CO2 budget voor ieder mens. Dit lijkt op een politiek standpunt met een dictatoriaal trekje.
Bank is er voor geldzaken, niet voor politieke zaken.
Of is men uitvoerder van de WEF?
Heel moeilijk contact te krijgen
Jullie zijn praktisch onberikbaar!!!!
Ik heb eensms ontvangen, dat jullie een bedrag gaan afschrijven
KLOPT DIT??
Ik zou iets opsturen naar het e-mailadres voor particulieren, maar ik kan niets vinden
Veel te lange wachttijd wat klanten veel geld kost
Vrijdag Gebeld met 088 nummer, na ongeveer een half uur in de wacht, doorverbonden met de nabestaandendesk, deze konden mij door drukte niet te woord staan, ik zou teruggebeld worden, jammer genoeg, is dit niet gelukt tot op heden.
Wel belkosten op mn rekening, ik vind dit een kwalijke zaak.
Slecht, niet bereikbaar, tijden wachten voor een chatmedewerker en er dan alsnog uit gegooid worden. Geen enkele reactie op mijn vragen, waarvoor ik al vanaf begin maart bij de Rabo antwoord/actie probeer te krijgen. Is een ernstige zaak, de adresvermelding op de hypotheekgegevens computer staat op het adres van onze buurman, compleet ander huisnummer???????
Hoe lang gaat dit nog duren.
gewoon droevig, ik kan gewoon niet betalen.
een mevrouw was heel aardig
zij zit ook met haar handen gebonden
Waardeloos, na veel zoek werk een telefoon nummer gevonden, enorme doorkies programma en nog geen contact gehad. Telefoon nummer voelt niet vertrouwd
Geen mailadres te vinden. Alleen chat robot.
Waardeloos
Goed en grondig. Op één kleinigheid na. Als je de betaling gaat accorderen en je als laatste de via de reader ontvangen code moet invoeren, moet je handmatig naar de ruimte waarin die moet worden geplaatst. Dit in tegenstelling tot het begin van de betalingsprocedure, waar de cursor automatisch naar het vakje springt. Met als gevolg dat je code zit in te voeren die niet aankomt, domweg omdat je vergeten bent de cursor handmatig in dat vakje te plaatsen. Moet voor de automatiseerders een kleinigheid zijn! Groet Reinier Voogd.
Afgelopen weken zo 9x gebeld steeds een wachttijd van ruim 30 min, als de tijd voor bij is nog steeds niemand gesproken, geen verbetering deze klanten service
Ben bezig met overstappen naar andere bank
Slecht contact te krijgen.
Bereikbaarheid is erg slecht,
Zeer slecht te bereiken of contact op te nemen of te mailen.
Geen contact te krijgen met deze klantenservice.
Onvoorstelbaar slecht als je Rabo belt. Je komt er niet doorheen met een simpele vraag.
Onzin machines zijn dat.
En als klant moet je het dan maar weer uitzoeken.
I
17 min in the hold, niemand gesproken ,via chat ook bar slecht , op de website staat 1, 10 pm . En de chat dame zeg dat t gratis is waar je ook zoekt op internet je kan niks vinden hierover ,alleen dat je moet betalen voor de kosten, schandalige service , als dit zo blijf ga ik een andere bank kiezen na 44 jaar .
Na verschillende keren telefonisch proberen op verschillende dagen en tijden en langer dan 15 minuten: niet te bereiken!
Het is een groot schandaal dat je niemand telefonisch te pakken krijgt.
Beoordeling een 1 is nog te hoog.
Doe hier iets aan????
Per direct- mocht ik deze bank nog eens telefonisch kunnen bereiken- zeg ik al mijn rekeningen op..
De huidige service is na 65 jaar tevredenheid abominabel verslechterd, telefonisch onbereikbaar op alle mogelijke fronten en een zeer naar beledigend contact met een van de medewerkers...
Ongelooflijk hoe u het presteert klanten weg te jagen..
Heel graag een reactie...
telefonisch zeer lange wachttijden.Waardeloos.
compleet onbereikbaar vandaag via Chat, telefoon wordt verbroken. Dit kan echt niet
Wat slecht!!!! ik heb een vraag over mijn creditcard en na EEN HALF UUR 'HANGEN AAN DE TELEFOON' HEB IK NOG GEEN ANTWOORD EN NIEMAND HEEFT MIJN VRAAG KUNNEN BEANTWOORDEN.
HEEL SLECHT !!!! EN DAN WENSEN ZE JE OOK NOG EEN FIJNE DAG.
Wat slecht!!!! ik heb een vraag over mijn creditcard en na EEN HALF UUR 'HANGEN AAN DE TELEFOON' HEB IK NOG GEEN ANTWOORD EN NIEMAND HEEFT MIJN VRAAG KUNNEN BEANTWOORDEN.
HEEL SLECHT !!!! EN DAN WENSEN ZE JE OOK NOG EEN FIJNE DAG.
Zeer slecht telefonisch bereikbaar.
20 min. en een aantal keer een nieuw nummer eindelijk iemand aan de telefoon waarbij ik de afspraak kon afzeggen.
zou toch wel zo makkelijk zijn als er een GOED telefoonnummer op de brief staat die ik gekregen heb.
Was beetje in paniek bel Rabo bank voor hulp ,wachttijd 4/5 minuten. Heb 16 minuten in de wacht gehangen .ja koste ook niks Bijna 1 euro per minuut .krijg ik eindelijk iemand aan de lijn wordt het gesprek na goed 2 minuten verbroken.medewerkster wist mijn naam en mijn geboorte datum en waar het overging(fraude geval in naam van DHL.) Krijg niet eens een bericht of ook maar iets te horen.
Service...nee dank u .Ga zo snel mogelijk overstappen naar een andere bank.Als dat de enige keer eens om hulp vraag. Nou dan weet ik van nu af wel beter.!!!!
Geen enkele afspraak is nagekomen met meerdere medewerkers en/of chat persoon waar ik mee "gesproken". heb
Zit nog steeds te wachten op antwoord op mails aan medewerkers en op een belofte in een chat.
Telefonisch altijd meer dan 30 minuten wachttijd dus daar begin ik helemaal niet meer aan.
Op een eerdere klacht ingediend ook nog geen reactie gehad.
Ga nu teneinde raad maar naar een Rabobank kantoor en confronteer ze daar met hun "KLANTVRIENDELIJKHEID "
Rabobank niet te bereiken. 4 achtereen volgende dagen geprobeerd, nog geen contact. Dus voor mij onder de maat.
Beoordeel Rabo Bank Klantenservice