We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bel je vanuit het buitenland? Gebruik dan het volgende telefoonnummer: +31 10 241 1720
Heb jij onlangs contact gehad met ABN AMRO? Laat ons je ervaringen met ABN AMRO weten!
Beoordeel ABN AMRO.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van ABN AMRO.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met ABN AMRO? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Je kunt dagelijks, dus ook in het weekend online chatten met een medewerker van ABN AMRO. Klik op onderstaande link, scrol naar beneden totdat je de blauwe "Chat" knop ziet en klik hierop.
Deze dienst is dagelijks tussen 08:00 en 22:00 beschikbaar. Gemiddeld duurt het 5 minuten voordat er iemand beschikbaar is.
Start een chat met ABN AMROOnline op: Ma t/m vrij: 08.00 - 21.00 uur. Zaterdag: 09.00 - 17.30 uur. Op zon- en feestdagen offline.
Klik hier voor contact met ABN AMRO via WhatsApp.Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van ABN AMRO? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 - 17:30 uur. Klik hiervoor op onderstaande link.
Klik hier voor contact met ABN AMRO via Facebook Messenger.Is je betaalpas zoek of gestolen? Je kan bij ABN AMRO op drie manieren je betaalpas blokkeren. Via de Mobiel Bankieren app, via Internet Bankieren en bij een bankkantoor. Als je voor één van de laatste twee manieren kiest, klik dan op de button 'Betaalpas blokkeren' of 'Zoek een bankantoor'.
Klik hier om je betaalpas te blokkeren.ABN AMRO is actief op Facebook. Volg hen voor handige financiële tips, het laatste nieuws en lees hoe zij bijdragen aan een duurzamere wereld. Het Webcareteam van ABN AMRO zit 7 dagen per week, 24 uur per dag voor je klaar om vragen te beantwoorden betreffende al je bankzaken.
Klik hier voor contact met ABN AMRO via Facebook.Heeft u behoefte wat meer uitleg over zaken te krijgen maar geen behoefte met een persoon te spreken? Het Youtube-kanaal van ABN AMRO is hier uitermate geschikt voor. Op dit medium heeft ABN AMRO allerlei filmpjes gepost over verschillende zaken die met geld te maken hebben. Zo zijn daar 60 seconden filmpjes, doordenkers, het laatste nieuws over aandelen en zo verder. Een leerzaam en informatieve 'tool', speciaal voor u.
Ga naar het Youtube kanaal van ABN AMRO.De professionele mensen van ABN AMRO delen graag hun kennis en kunde over de ontwikkelingen op de financiële markt.
Stel via LinkedIn al uw vragen. De klantenservice staat voor u klaar.
Wil je een afspraak met een adviseur van ABN AMRO over bijvoorbeeld; een nieuwe betaalrekening, hypotheek, lening, verzekering, beleggen of pensioen? Dat is hier gemakkelijk online te regelen.
Maak een afspraak met ABN AMRO.Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van ABN AMRO.
ABN AMRO is sinds maart 2007 actief op Twitter. Praat mee, lees en deel de tweets. Respecteer de privacy van andere mensen. Plaats dus geen persoonlijke informatie, telefoonnummers, afbeeldingen van personen of mailadressen. Hierop reageert het Webcareteam van ABN AMRO niet. Verder versturen zij geen privacy-gevoelige informatie via social media. Je kan hier 24/7 vragen stellen betreffende al je bankzaken.
Klik hier voor contact met ABN AMRO via Twitter.Zoek je een ABN AMRO kantoor, pin- of geldstortautomaat? Voor je locatie in en vind snel en makkelijk de dichtstbijzijnde!
Klik hier om het dichtstbijzijnde kantoor of automaat te zoeken van ABN AMRO.ABN AMRO houdt haar cliënten graag op de hoogte en heeft verschillende nieuwsbrieven die periodiek worden verstuurd. Via deze pagina kunt u zich aanmelden bij ABN AMRO. Zo zijn er de volgende nieuwsbrieven:
Ook kunt u op deze pagina zich afmelden voor alle nieuwsbrieven die ABN AMRO verstuurd.
Meld je aan voor de ABN AMRO nieuwsbrief.Rapportcijfer is gebaseerd op 91 beoordelingen.
Niet mogelijk om contact te krijgen
Erg slechte bank wordt gelijk een conclusie getrokken en alles geblokkeerd door hun terwijl ik het tegendeel kan bewijzen maar wordt totaal niet op gereageert de betreffende afdeling kan je telefonische niet benaderen alleen per post emailen kan niet
Erg klant onvriendelijk
Slecht tot niet bereikbaar en mag geen afspraak maken voor mijn moeder om langs te komen.
Belachelijk gewoon en bijzonder klant onvriendelijk.
Goedendag
Dagen achter elkaar aan de lijn gehangen, van het kastje naar de muur, brieven komen niet aan, krijg je brieven terug dat jij geen contact opgenomen hebt.... ik kan anders bewijzen.
Zou fijn zijn als het allemaal normaal kan, 5 min wachttijd vindt ik logisch maar helemaal niet meer bereikbaar... nee
waardeloze klantenservice, probeer al dagenlang enveloppen aan te vragen en heb dan meermaals tot 30 min. gewacht maar er wordt gewoon niet opgenomen !!
Heel erg slecht, na 4 uur wachten eindelijk een afspraak kunnen maken. Rekening geopend, blijkt dat er een fout in de geboortedatum staat. Nu weer al drie kwartier aan het wachten.
Niet te bereiken
Slecht, hele dag proberen te bereiken. Niet klantvriendelijk want jullie zijn niet te bereiken
Moeilijk / niet te bereiken en nog hoge belkosten ook.
ik wil veranderingen doorgeven;telefonisch werd niet geaccepteerd,via internet lukt me niet en voor schriftelijk kan ik geen adres vinden...Er wordt géén rekening gehouden met de doelgroep 70plussers die niét opgegroeid zijn met internet
Eenzijdig denken bank !!
onbereikbaar
heeft U een mailadres voor valse meldingen
Op 29 mei mail met gegevens cliënt verstuurd naar afd. shv. van ABN. Geen reactie op voorstel betaling tegen finale kwijting. Afd. telefonisch niet te bereiken.
Afd. debiteuren uiteindelijk aan de telefoon. Verzoek telefonisch afgewezen door medewerker die niet eens iets te maken heeft met de afdeling tot wie ik mij heb gericht. Zal mijn cliënt adviseren andere bank te nemen. Betaling verlagen. Alsnog klacht indienen en alles m.b.t betaalde rente en te betalen rente juridisch uitzoeken
Gisteren op kantoor in Nieuwegein geweest om een hele oude rekening op te heffen. Het tegoedsaldo was zelfs al op dezelfde dag aan mij overgemaakt.
Hartelijk dank voor de uitstekende service in de afgelopen 30 jaren.
Binnen 2 min aan de lijn
Verschrikkelijk, wel bereikbaar en vriendelijk maar gewoon geen hulp / oplossing, geen service, je praat tegen een muur.
Wij proberen al een aantal weken een en/of rekening te beëindigen. Aangezien fysiek bezoek moeilijk is per post/formulier. Zeggen elke keer dat ze helpen en wat toezenden maar je ontvangt telkens gewoon niets (wel andere bankcorrespondentie dus ligt niet aan post). Ze willen het je ook niet digitaal sturen.....
Weigeren mee te werken aan alternatieven (video of andere online mogelijkheden) enige wat dus zou kunnen is fysiek bank bezoek wat wij niet kunnen....., wij zijn radeloos........
de wachttijden zijn echt absurd lang!
Ik sluit me vol aan bij de opmerkingen die al zijn gemaakt en over weeg om met heel de boel naar een andere bank te gaan. je kunt ze nog niet bereiken om een overlijden te melden. Wel hun mensen ontslaan om nog meer hun zakken te vullen.
Moeilijk contact mee te krijgen, komen afspraken niet na en alles raakt zoek wat je op stuur, wat je aanvraag. Alles duurt erg lang, iedereen heeft last van de Corona maar mijn verplichtingen gaan ook gewoon door maar bij deze bank staat alles stil. Geen bank voor mij
probeer al weken contact te krijgen ivm met overlijden van familie wat een drama
Belachelijk dat er geen mailadres is.
Tijd om na 40 jaar maar een andere bank te zoeken. Jammer
Véél te lang veel storingen te gek voor woorden pfff
De service van ABN is waaaaardeloos en een cijfer 0 ipv 1 is eerder op zijn plaats.
Ik ben in november 2019 begonnen met het afhandelen van de bankrekeningen van mijn overleden moeder. Tot nu toe nul komma nul reactie op alles . Maar wel kosten blijven afschrijven van haar rekening.
0000
Ben al ruim een half uur bezig om klantenservice te bellen maar bandje herhaald zich zelf aldoor. Wat een waardeloze service.
Chatten blijkt niet mogelijk sociale media heb ik er om veiligheidsredenen uit gegooid. Aan e-mail doet ABNAMRO niet meer dus blijft er geen mogelijkheid over om een vraag te stellen. Echt schandalig.
Goeie bank. niets te klagen. Soms wel wat lang wachten als je telefonisch contact opneemt. Als je een contactpersoon hebt op een abnamro kantoor bel die dan. soms kan die je doorverbinden!
Ik kan niet bellen naar 0900 nummers, jammer van amroabn dat ze geen andere nummer hebben
24 uur bereikbaar! klasse
Beoordeel ABN AMRO Klantenservice