Bellen met Woonstede

Waarom bellen met Woonstede Klantenservice?

  • Je hebt een reparatieverzoek.
  • Je hebt een vraag aan Woonstede over de betaling van de huur.
  • Je wil bij Woonstede een onderhoudsabonnement afsluiten.
  • Je hebt een klacht.

Openingstijden telefonische klantenservice Woonstede

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 12:00
  • Dinsdag 08:30 - 12:00
  • Woensdag 08:30 - 12:00
  • Donderdag 08:30 - 12:00
  • Vrijdag 08:30 - 12:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Woonstede: 0318 - 695 695

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Woonstede? Laat ons je ervaringen met Woonstede weten!
Beoordeel Woonstede.

KvK gegevens Woonstede

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 09055271
  • Vestigingsnummer (KvK): 000013301470
  • Statutaire naam: Woonstede 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Woonstede?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Woonstede? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Woonstede via een contactformulier.

Heb je niet direct een antwoord nodig op je vraag? Neem dan contact op met de klantenservice van Woonstede via een contactformulier. Het is niet bekend hoe lang het duurt voordat je een reactie van Woonstede krijgt.

Ga naar het contactformulier op de website van Woonstede

Neem contact op met Woonstede via Facebook Messenger.

Zoek contact met een medewerker van Woonstede via Facebook Messenger. Je kan de klantenservice van Woonstede van maandag t/m vrijdag van 08:30 - 12:00 uur bereiken. Met Messenger kun je heel gemakkelijk met een medewerker van de klantenservice van een bedrijf of instantie chatten. Zij hoeven niet per se een iOS-app te hebben maar kunnen jou ook antwoord geven vanaf bijvoorbeeld een computer.

Klik hier voor contact met Woonstede via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Woonstede.

Je kan op de website van Woonstede vragen betreffende de volgende categorieën bekijken: 

  •     Abonnementen
  •     Afspraak maken
  •     Geldvragen
  •     Problemen, storingen en klachten
  •     Reageren, inschrijven en inschrijving
  •     Veranderingen in persoonlijke situatie
  •     Veranderen woning/woonomgeving
  •     Verhuizen / huur opzeggen
  •     Woning appartement
  •     Woning huren
  •     Woning kopen
  •     Woning nieuwbouw
  •     Woning vrijekeus
  •     Woning zoeken / oriënteren
  •     Zorg- en hulpverlening


Voorbeelden van veelgestelde vragen aan Woonstede zijn:

  • Als er wel spoed is, waar moet ik dan op letten?
  • Heeft het gebouw waar ik woon een VvE?
  • Hoe kan het dat ik geblokkeerd sta en dus niet kan reageren op woningaanbod?
  • Hoe kom ik aan een afvalpas?
  • Hoe krijg ik snel een woning nu ik ga scheiden?
  • Hoe weet ik of er al nieuwe huurders voor mijn woning gevonden zijn?
  • Hoe zeg ik mijn huur op?
  • Ik heb een afspraak met een aannemer voor onderhoud, kan die wel doorgaan?
  • Kan iemand anders voor mij naar de oplevering?
  • Kan ik de huurovereenkomst en de andere documenten bij Woonstede printen?
  • Kan ik een behangstomer lenen?
  • Kan ik een betalingsregeling treffen?
  • Kan ik mijn huur bij u pinnen?
  • Kan ik mijn huur contant betalen ?
  • Mag ik een doorvoer aanbrengen in de buitengevel voor een afzuigkap?
  • Mag ik een schotelantenne aanbrengen?
  • Op welke pagina moet ik de huurovereenkomst tekenen?
  • Voert Woonstede tijdens de lockdown wel reparaties uit?
  • Waar kan ik een medische aanpassingen aanvragen?
  • Waar kan ik terecht als ik buitengesloten ben?
  • Waar vind ik de openingstijden van Woonstede?
  • Wanneer is de afrekening van de servicekosten?
  • Wanneer is de jaarlijkse huurverhoging?
  • Wat doe ik als ik een spoedreparatie heb en ziek ben?
  • Wat is een inkomensverklaring?
  • Wat is een onderhoudsabonnement?
  • Wat moet ik doen als de huurder is overleden?
  • Wie is mijn huismeester?


(TIP!) Voor een algemene vraag aan Woonstede, zie je op hun website bovenaan een zoekbalk.
Daar kan je gebruik van maken door een vraag of onderwerp te typen en vervolgens op de oranje button 'Zoeken' te klikken.

Ga naar de veelgestelde vragen van Woonstede

Bezoek een woonwinkel

Spreek je liever rechtstreeks met een medewerker van Woonstede? Dat kan! Ga langs bij één van de twee woonwinkels van Woonstede.

Woonwinkel Ede
Kantoor Diomede
Telefoonweg 36
6712 GD Ede

Openingstijdens woonwinkel Ede

  • Maandag t/m vrijdag: van 08:30 tot 12:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.

Woonwinkel Scherpenzeel
Dorpsstraat 234
3925 KJ Scherpenzeel
Telefoon (0318) 695 695

Openingstijdens woonwinkel Scherpenzeel

  • Maandag t/m vrijdag: van 13:30 tot 12:00 uur.
  • Zaterdag & zondag: Gesloten.

Dronebeelden KAB mei 2022

Hoofdkantoor Woonstede (adres)

Telefoonweg 36 Ede 6712 GD Nederland
Rapportcijfer Woonstede Klantenservice: 1

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.

Beoordeel Woonstede Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Woonstede Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Woonstede Klantenservice

  • Beoordeeld door G.A. van de Blaak op 5-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

vrijdagmorgen om 09.00 uur gebeld ivm verlichting die als brand vanaf donderdag 15.00 zou vandaag komen om te repareren hetis nu 15.55 uur nog niemand geweest dus laat maar branden de bewoners betalen het wel
Bel Woonstede
0318 - 695 695