Brabant Water Klantenservice

Rapportcijfer Brabant Water klantenservice: 1.8 » Lees beoordelingen (5)

Bellen met Brabant Water

Waarom bellen met Brabant Water Klantenservice?

  • Je wil je aanmelden als klant bij Brabant Water.
  • Je hebt een aanslag ontvangen van Brabant Water en hebt hier een vraag over.
  • Je wil weten hoe je een meterstand kunt doorgeven.
  • Je wil weten of het mogelijk is om een voorschot aan te passen.
  • Je wil weten of er een storing is bij Brabant Water.

Openingstijden telefonische klantenservice Brabant Water

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Brabant Water: 073 683 8000

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Brabant Water? Laat ons je ervaringen met Brabant Water weten!
Beoordeel Brabant Water.

Controleer op storingen bij Brabant Water.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Brabant Water.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Water.
  • Storingsdienst.
Controleer of er een storing is bij Brabant Water

KvK gegevens Brabant Water

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 16005077
  • Vestigingsnummer (KvK): 000001112848
  • Statutaire naam: Brabant Water NV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Brabant Water?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Brabant Water? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Brabant Water via een contactformulier.

Brabant Water maakt het haar afnemers graag zo makkelijk mogelijk om met hen in contact te komen. Hiervoor hebben zij onder andere een contactformulier in het leven geroepen. Heb je een vraag of bijvoorbeeld een klacht? Vul onderstaand contactformulier in en een medewerker van de klantenservice zal zo snel mogelijk contact opnemen.

Ga naar het contactformulier op de website van Brabant Water

Neem schriftelijk contact op met Brabant Water.

Het is mogelijk om een brief te sturen naar Brabant Water. Stuur deze naar:

  • Brabant Water
  • Postbus 1068
  • 5200 BC ’s-Hertogenbosch

De klantenservice zal zo snel mogelijk op je schrijven reageren.

Veelgestelde vragen Brabant Water.

Lees op de website van Brabant Water, wat de meest populaire vragen zijn:

  • Hoe kan ik mijn meterstand doorgeven?
  • Waar vind ik mijn referentienummer?
  • Waarom vragen jullie de watermeterstand op tijdens de vakantieperiode?
  • Waarom hebben jullie de watermeterstandstand geschat?
  • Hoe ziet mijn watermeter eruit?
  • Mijn watermeter is nat aan de buitenkant. Wat nu
  • Wat doet Brabant Water?
  • Wat kost een kuub water bij Brabant Water?
  • Waar levert Brabant Water?
  • Hoe regel je water bij verhuizing?


Of bekijk de vragen per onderwerp bij Brabant Water:

  • Meterstand
  • Mijn Brabant Water
  • Rekeningen
  • Afmelden
  • Betalen
  • Aanmelden


Voor een algemene vraag aan Brabant Water, kan je ook gebruik van de zoekfunctie in de zoekbalk.

Ga naar de veelgestelde vragen van Brabant Water

Neem contact op met Brabant Water via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Brabant Water via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Brabant Water kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Brabant Water via Facebook Messenger.

Neem contact op met Brabant Water via Facebook.

Het is ook mogelijk om via Facebook te chatten met een medewerker van de klantenservice. Ga naar @brabantwater · Waterbedrijf, klik op chatbericht versturen. Op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 uur zal er vrijwel direct gereageerd worden.

Klik hier voor contact met Brabant Water via Facebook.

Neem contact op met Brabant Water via Twitter.

Heb je een vraag voor de klantenservice van Brabant Water? Stel deze op Twitter, @BrabantWater. De deskundige medewerkers van de klantenservice doen er alles aan om je zo snel mogelijk antwoord te geven. Deel en lees de tweets van Brabant Water.

Klik hier voor contact met Brabant Water via Twitter.

Neem contact op met Brabant Water via LinkedIn.

Bezoek de LinkedIn pagina van Brabant Water. Je treft er onder andere de meest recente vacatures en bijvoorbeeld de laatste informatie over het klimaatneutrale drinkwaterbedrijf dat Brabant Water is. Ook zijn er video's te vinden. Volg hen op LinkedIn via onderstaande link.

Klik hier voor contact met Brabant Water via LinkedIn.

Neem contact op met Brabant Water via Instagram.

Lees alles over jouw drinkwater op Instagram, @brabantwaternl. Bekijk tips, events en waterweetjes. Heb je interesse in een nieuwe uitdagende baan? Bekijk de feed van Brabant Water, zo is er veel te lezen over vacature-vrijdag en openstaande vacatures.

Klik hier voor contact met Brabant Water via Instagram.

Slimmer met water tips | Brabant Water

Brabant Water (adres)

Magistratenlaan 200 ‘s-Hertogenbosch 5223 MA Nederland
Rapportcijfer Brabant Water Klantenservice: 1.8

Rapportcijfer is gebaseerd op 5 beoordelingen.

Beoordeel Brabant Water Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Brabant Water Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Brabant Water Klantenservice

  • Beoordeeld door Erick geleedst op 6-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Zeer regelmatig gevraagd om een monteur voor het huis van mijn vriend die in Bladel woont. Er komt vies witachtig water uit de kraan. Nee het is geen kalk! Er zou teruggebeld worden om een afspraak te maken maar dat gebeurt niet
  • Beoordeeld door boos en anoniem op 2-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

1. Brabant Water weigert aanwonenden op enigerlei wijze deugdelijk in kennis te stellen
2. Brabant Water weigert haar werkzaamheden op enige deugdelijke wijze voor te bereiden
3. Verraste aanwonende (op geen enkele wijze in kennis gesteld) stelt haar materialen als zand beschikbaar om het door Brabant Water gecreëerde gat in de grond door water (waarschijnlijk spuien) toch aan te kunnen vullen en dicht te kunnen maken
4. Als dank door Brabant Water een vieze smerige parkeerplaats achtergelaten en wel zo dat aanwonenden op geen enkele wijze veilig naar binnen kunnen vanwege overal gesmeerde vette klei. De spetters zitten tot bovenaan de gevel. Het straatwerk is zo slecht dichtgemaakt dat zij hebben gemeend de stenen op zijn kant terug te brengen, lekker makkelijk! Schande!
  • Beoordeeld door cvanginneken op 14-06-2022
  • Rapportcijfer: 5

Ik ben zeer ontstemd over jullie mail over de meterstanden.
Momenteel ben ik op vakantie en kan de meterstanden niet doorgeven. Hierover gebeld met jullie en het was geen probleem er werd een geschatte stand opgenomen.
Nu krijg ik continue dreig berichten omdat ik de stand niet doorgeef. Hierover wil contact met jullie. Groet
  • Beoordeeld door chr De jong op 11-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wat een ongelofelijk slecht bedrijf kan alleen maar door verbinden en ongelofelijk lang in de wacht zetten,
Om een storing te melden heeeeel veeeeel geduild hebben.
Doe hier iets aan. nu aan bellen ben al weer 2x in de wacht gezet.


Bij storing laat lekker spuiten zou ik zeggen.
  • Beoordeeld door John van de ven op 3-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Hallo..jammer dat ik niet 0 ster kan geven...
Wat een bedrijf...ik heb al 2 x doirgegeven dat ik drap uit de waterlijding had..dan krijg niet eens het advies dat je een monster van het vervuilde drinkwater moet bewaren...
Zelf dat je vermoed dat het aan de aansluiting van glasvezel bij de buren kon liggen omdat ze een groot gat maken om zo de kabel met een grote compressor onder de tuin door schieten..dus volgens mij hadden deze de waterlijding van mij geraakt...dat is mijn mening...de buren hadden geen last..dus dan is het vermoeden toch echt heel groot dat mijn aansluiting graakt was...en stiekum hersteld....daar ik dit 2x had doorgegeven en ook het vervuilde water had bewaard......ik zou al 2x teruggebeld worden..
Daar niet eens teruggebeld..wel lang aan de lijn voor 110 pm te betalen..nog nooit br water gebeld..ik ga met dit watermonster naar de keuringsdienst van waarde... een gote bende bij jullie
Bel Brabant Water
073 683 8000