We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met Gemeente Land van Cuijk? Laat ons je ervaringen met Gemeente Land van Cuijk weten!
Beoordeel Gemeente Land van Cuijk.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Gemeente Land van Cuijk? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Ook is het mogelijk om ouderwets te corresponderen met gemeente Cuijk door middel van een (handgeschreven) brief. Zodra deze in ontvangst is genomen door hun klantenservice, zal er zo snel mogelijk contact worden opgenomen. Het adres waar de brief naartoe kunt gestuurd kan worden is:
Heb je een vraag aan de klantenservice van gemeente Cuijk? Je kan 24 uur per dag een mail sturen naar het volgende adres: gemeente@cuijk.nl.
Klik hier om een e-mail te sturen naar Gemeente Land van CuijkOok kun je op de hoogte worden gehouden van het laatste nieuws over de gemeente via Twitter. Mededelingen over de corona-crisis en andere actualiteiten rondom gemeente Cuijk zijn hier te vinden. Volg de gemeente via @Cuijk om geen belangrijke updates te missen.
Klik hier voor contact met Gemeente Land van Cuijk via Twitter.Volg gemeente Cuijk op Instagram om leuke foto’s en filmpjes van de gemeente te zien. Oude foto’s van de gemeente, leuke foto’s en filmpjes van bewoners en recente gebeurtenissen in de gemeente kun je hier terugzien. Het Instagramaccount van de gemeente is @gemeentecuijk.
Klik hier voor contact met Gemeente Land van Cuijk via Instagram.Gemeente Cuijk is actief op LinkedIn. Dit is het grootste professionele online netwerk ter wereld. Het social media platform richt zich specifiek op de zakelijke markt. Heden ten dagen kun je niet achterblijven op dit platform. De kracht van LinkedIn ligt vooral in het bereiken van een grote professionele doelgroep. Zoek je bijvoorbeeld een baan bij gemeente Cuijk? Meld je hier aan bij Jobs of schrijf je in.
Klik hier voor contact met Gemeente Land van Cuijk via LinkedIn.Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.
Hieronder mijn ervaring bij het aanvragen van een nieuw paspoort aan de gemeentebalie Land van Cuijk in Boxmeer 01-12-2022 om 11:45
Ik kom aan de balie burgerzaken en tref aan een "ervaren" baliemedewerkster en een jongere islamitische (die blijkbaar ingewerkt wordt en mee kijkt).
Ik heb geen namen maar ik ben er zeker van dat ter plaatse wel duidelijk is over wie het hier gaat.
Helaas kon ik mijn oude paspoort en ID-kaart niet meer inleveren omdat deze beiden zijn achtergebleven na een relatiebreuk 6 jaar geleden en daar ik geen contact meer heb en ook niet wens met mijn ex-partner moest hiervan een "vermissing document" verklaring ondertekend worden.
Dit betreft dus een extra handeling die voor de betreffende "ervaren" baliemedewerkster uiteraard gesneden koek is en bovendien juist bij het inwerken van een nieuwe medewerkster op burgerzaken een uitgelezen kans biedt te laten zien hoe men dit op een professionele manier afhandeld.
Echter uit de reactie die ik krijg van de "ervaren baliemedewerkster" kan ik alleen maar concluderen dat deze hier dus eigenlijk geen zin in heeft.
Het blijkt ook niet zo'n "gesneden koek" te zijn maar daar krijgt vervolgens de computer de schuld voor in de digitale schoen geschoven.
De sfeer zit er ondertussen goed in!
En dan word de pasfoto die ik aanlever afgekeurd door de "ervaren" baliemedewerkster want: "Dit is exact dezelfde foto die op uw 8 jaar oude rijbewijs te zien is en u dient een recente foto aan te leveren"
Ik had deze pasfoto enkele dagen vooraf nieuw laten maken maar kon hiervan helaas geen bon met een transactiedatum van de fotograaf laten zien maar na mijn aandringen werd de foto dan toch geaccepteerd.
Vervolgens werd mij medegedeeld dat ik het nieuwe reisdocument in Cuijk zou kunnen ophalen zodra dit gereed was.
Maar voor mij is Cuijk op de fiets niet te doen vanuit Overloon dus heb ik gevraagd of er geen andere optie is.
Daarop werd helaas negatief gereageerd dus ik ging uiteindelijk met een afhaaldocument huiswaarts.
Enkele dagen later ontvang ik een sms bericht dat het paspoort in Cuijk klaar ligt en dat ik online een afspraak kan maken om het af te halen.
Vervolgens zie ik op de website van gemeente land van Cuijk online dat er een mogelijkheid bestaat voor thuis bezorging van het paspoort
Geweldig!
Daarvoor dien ik blijkbaar o.a. een afhaalnummer in te voeren op de website maar daar ik geen afhaalnummer kan terugvinden op het afhaal document of in de sms heb ik telefonisch contact opgenomen met (een andere medewerkster van) de gemeente Land van Cuijk.
Deze wist mij mede te delen dat thuis bezorging van het paspoort alleen mogelijk was wanneer dit bij het aanvragen van het paspoort als voorkeur wordt aangegeven en dat dit achteraf niet meer aan te passen is.
Beoordeel Gemeente Land van Cuijk Klantenservice