ABN AMRO Klantenservice

Rapportcijfer ABN AMRO klantenservice: 1.9 » Lees beoordelingen (91)

Bellen met ABN AMRO

Waarom bellen met ABN AMRO Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een van de diensten van ABN AMRO.
  • Je hebt een technische vraag over internetbankieren.
  • Je bent je pinpas verloren.

Openingstijden telefonische klantenservice ABN AMRO

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 21:00
  • Dinsdag 08:00 - 21:00
  • Woensdag 08:00 - 21:00
  • Donderdag 08:00 - 21:00
  • Vrijdag 08:00 - 21:00
  • Zaterdag 09:00 - 17:30
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer ABN AMRO: 0900 - 00 24

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Bel je vanuit het buitenland? Gebruik dan het volgende telefoonnummer: +31 10 241 1720

Heb jij onlangs contact gehad met ABN AMRO? Laat ons je ervaringen met ABN AMRO weten!
Beoordeel ABN AMRO.

Controleer op storingen bij ABN AMRO.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van ABN AMRO.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • Inloggen.
  • iDeal betalen.
  • Inloggen mobiel bankieren.
  • Overschrijven.
  • Overschrijven mobiel bankieren.
  • iDeal.
  • Overboekingen.
  • Vertraging met overboekingen.
  • Pinnen.
  • Overschrijven internetbankieren.
Controleer of er een storing is bij ABN AMRO

KvK gegevens ABN AMRO

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 34334259
  • Vestigingsnummer (KvK): 000017801397
  • Statutaire naam: ABN AMRO Bank N.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met ABN AMRO?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met ABN AMRO? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Chat online met ABN AMRO.

Je kunt dagelijks, dus ook in het weekend online chatten met een medewerker van ABN AMRO. Klik op onderstaande link, scrol naar beneden totdat je de blauwe "Chat" knop ziet en klik hierop.

Deze dienst is dagelijks tussen 08:00 en 22:00 beschikbaar. Gemiddeld duurt het 5 minuten voordat er iemand beschikbaar is.

Start een chat met ABN AMRO

Neem contact op met ABN AMRO via WhatsApp.

Online op: Ma t/m vrij: 08.00 - 21.00 uur. Zaterdag: 09.00 - 17.30 uur. Op zon- en feestdagen offline.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via WhatsApp.

Neem contact op met ABN AMRO via Facebook Messenger.

Facebook Messenger is de chatdienst van Facebook. Met honderden miljoenen actieve gebruikers is het een van de meest populaire chatdiensten van dit moment. Zoek je contact met een medewerker van de klantenservice van ABN AMRO? Dat kan ook via Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 - 17:30 uur. Klik hiervoor op onderstaande link.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Facebook Messenger.

Betaalpas blokkeren

Is je betaalpas zoek of gestolen? Je kan bij ABN AMRO op drie manieren je betaalpas blokkeren. Via de Mobiel Bankieren app, via Internet Bankieren en bij een bankkantoor. Als je voor één van de laatste twee manieren kiest, klik dan op de button 'Betaalpas blokkeren' of 'Zoek een bankantoor'.

Klik hier om je betaalpas te blokkeren.

Neem contact op met ABN AMRO via Facebook.

ABN AMRO is actief op Facebook. Volg hen voor handige financiële tips, het laatste nieuws en lees hoe zij bijdragen aan een duurzamere wereld. Het Webcareteam van ABN AMRO zit 7 dagen per week, 24 uur per dag voor je klaar om vragen te beantwoorden betreffende al je bankzaken.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Facebook.

Youtube kanaal van ABN AMRO.

Heeft u behoefte wat meer uitleg over zaken te krijgen maar geen behoefte met een persoon te spreken? Het Youtube-kanaal van ABN AMRO is hier uitermate geschikt voor. Op dit medium heeft ABN AMRO allerlei filmpjes gepost over verschillende zaken die met geld te maken hebben. Zo zijn daar 60 seconden filmpjes, doordenkers, het laatste nieuws over aandelen en zo verder. Een leerzaam en informatieve 'tool', speciaal voor u.

Ga naar het Youtube kanaal van ABN AMRO.

Neem contact op met ABN AMRO via LinkedIn.

De professionele mensen van ABN AMRO delen graag hun kennis en kunde over de ontwikkelingen op de financiële markt.
Stel via LinkedIn al uw vragen. De klantenservice staat voor u klaar.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via LinkedIn.

Maak een afspraak met een medewerker van ABN AMRO.

Wil je een afspraak met een adviseur van ABN AMRO over bijvoorbeeld; een nieuwe betaalrekening, hypotheek, lening, verzekering, beleggen of pensioen? Dat is hier gemakkelijk online te regelen.

Maak een afspraak met ABN AMRO.

Neem contact op met ABN AMRO via Pinterest.

Een van de redenen wat Pinterest voor bedrijven populair maakt is omdat Pinterest is een goede manier om traffic naar je website te genereren. De pins bevatten namelijk vaak een link naar de pagina waar de afbeelding vandaan komt, of je kunt er in de beschrijving van je pin een link naar een blog bij zetten. Kijk hier op het kanaal van ABN AMRO.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Pinterest.

Neem contact op met ABN AMRO via Twitter.

ABN AMRO is sinds maart 2007 actief op Twitter. Praat mee, lees en deel de tweets. Respecteer de privacy van andere mensen. Plaats dus geen persoonlijke informatie, telefoonnummers, afbeeldingen van personen of mailadressen. Hierop reageert het Webcareteam van ABN AMRO niet. Verder versturen zij geen privacy-gevoelige informatie via social media. Je kan hier 24/7 vragen stellen betreffende al je bankzaken.

Klik hier voor contact met ABN AMRO via Twitter.

Kantoor en pinzoeker

Zoek je een ABN AMRO kantoor, pin- of geldstortautomaat? Voor je locatie in en vind snel en makkelijk de dichtstbijzijnde!

Klik hier om het dichtstbijzijnde kantoor of automaat te zoeken van ABN AMRO.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van ABN AMRO.

ABN AMRO houdt haar cliënten graag op de hoogte en heeft verschillende nieuwsbrieven die periodiek worden verstuurd. Via deze pagina kunt u zich aanmelden bij ABN AMRO. Zo zijn er de volgende nieuwsbrieven:

  • Algemeen met kortingsacties, wordt 1x per maand verstuurd.
  • Persoonlijk met kortingen en tips, wordt 1x per jaar verstuurd.
  • Wijzigingen van productinformatie, wordt een paar maal per jaar verstuurd.
  • De wekelijkse nieuwsbrief over beleggen.
  • De nieuwsbrief over duurzaam bankieren wordt 4x per jaar verstuurd.

Ook kunt u op deze pagina zich afmelden voor alle nieuwsbrieven die ABN AMRO verstuurd.

Meld je aan voor de ABN AMRO nieuwsbrief.

De wereld van geen dag hetzelfde #kennisvanzaken

Hoofdkantoor ABN AMRO (adres)

Gustav Mahlerlaan 10 Amsterdam 1082 PP Nederland
Rapportcijfer ABN AMRO Klantenservice: 1.9

Rapportcijfer is gebaseerd op 91 beoordelingen.

Beoordeel ABN AMRO Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan ABN AMRO Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor ABN AMRO Klantenservice

  • Beoordeeld door Hendrika op 7-08-2023
  • Rapportcijfer: 1

Bewind opgeheven, alle instanties open, we kunnen erin en pnze financiees regelen, ook de ING. Behalve de ABN, daar is de beheerrekening, daar gaat nu al een week over heen, horen niks, en worden telefonisch van t kastje naar de muur gestuurd.
Ik vind dit een zeer slechte zaak !!!
  • Beoordeeld door Myriam van Hove op 18-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

een geinstalleerde app door de bank werkt niet, als klant via de tunnel naar een bank moeten, echt wel klantvriendelijk
  • Beoordeeld door Onbereikbaar per tel op 30-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Hoe kan het zijn dat als ik het nummer 0900 0024 bel niemand mij te woord kan staan? Hoe groter het bedrijf hoe groter de black box waarmee je te maken krijgt lijkt het.
  • Beoordeeld door Strik op 27-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken
  • Beoordeeld door Willem op 10-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Een 1 is al te veel, het moet een 0 zijn. Totaal belachelijk dat ik geen e-mail kan sturen met informatie over crimineel gedrag van zakkenroller in het buitenland. Ik weiger weet ik hoe lang in de wacht gezet te worden met onnozele teksten. Mijn tijd is daarvoor niet beschikbaar. .Dan maar niet en laat criminelen vooral hun gang verder gaan met nog meer schade tot gevolg. Ik zoek een andere bank.
  • Beoordeeld door T.C. van Beusekom op 13-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Staat op de website dat 09000024 vandaag tot 17.30 bereikbaar is. Niet dus. Alleen op werkdagen. Pas jullie informatie eens goed aan. Buitengewoon slecht.
  • Beoordeeld door Hameleers op 8-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Probeer een rekening te openen voor nieuwe onderneming. Kan beter voettocht naar China plannen, ben ik eerder (ik ben overigens slecht ter been).
Had vroeger zeer goede ervaringen met ABN (Roermond - bestaat niet meer).
Nu krijg je robot die geen antwoorden geeft, contactpersoon die onbereikbaar lijkt te zijn en als je ooit iemand aan de lijn krijgt het ook niet weet, Staat als punt bij de beoordelingen: 1.9. Ik zou me kapot schamen. Bonussen afschaffen tot daar weer een 7 staat!
Dit is iemand die in het verleden de ABN met een 9 waardeerde. WAARDELOOS!
  • Beoordeeld door J. Engberts op 4-05-2023
  • Rapportcijfer: 9

Eergisteren al even gechat met een bankmedewerker vanaf mijn beleggers-rekening, maar helaas kon mijn vraag niet worden beantwoord via de chat en moest ik bellen (maar telefoon was stuk, dus dat ging niet). Vandaag mijn nieuwe telefoon in gebruik kunnen nemen en het nummer gebeld (0900-9215) die mij eergisteren gegeven was, maar bleek dat ik de ABNA-App moest gebruiken, die ik niet heb. Uiteindelijk het normale nummer van ABNA gebeld en op die manier wel iemand aan de lijn gekregen. Een hele vriendelijke (jonge?) man kwam na het intoetsen van mijn rekening- en kaartnummer gelijk aan de lijn en beantwoordde mijn vraag. Ik was er al met al maar een kwartier mee kwijt. Top!
  • Beoordeeld door Clemens Huesmann op 2-05-2023
  • Rapportcijfer: 4

Ik ben zonder overleg buitengesloten van een bankrekening op naam van onze kerk in Kampen, waar ik budgethouder ben.
Er is geen enkele waarschuwing gegeven dat dit zou gebeuren. Ook telefonisch ben ik arrogant behandeld. Ik moest contact opnemen met de bestuurder.
Wordt dit nu allemaal bedacht door managers? en krijgen zij daar dan ook weer een bonus voor?
Gelukkig kon ik de incasso's nog twee dagen ervoor doen uitgaan. Ik mag er maar twee per maand doen, ook weer zo'n regel.
Het is weer slecht geregeld door de directie met hun dikke salarissen. Schande
  • Beoordeeld door William op 20-04-2023
  • Rapportcijfer: 1

Onbeschoft behandeld. Kom met informatie en er wordt informatie verzegen .3 x om onduidelijke redenen de verbinding verbroken. En dat komt echt niet door mijn verbinding. Ook hier zie ik het weer criminelen met stropdassen .de elite
  • Beoordeeld door W.H.C.M. Steverink op 19-04-2023
  • Rapportcijfer: 2

1. Financieel Jaaroverichten 2021 en 2022. Onleesbare downloads.
2. Bellen naar ABN Klantenservice: via allerlei in te toetsen nummers kom ik terecht op een 'pagina' waar je de vraag simpel moet formuleren. 'Toezending financieel Jaaroverzichten 22 en 22" blijkt een onbegrijpelijke tekst voor het computer programma. In de vervolginstructie moet ik mijn banknummer intoetsen en vervolgens ook nog mijn pasnummer.
3. Krijg een jongeman aan de lijn., die meedeelt dat toezending jaaroverzichten ruim 5 euro per stuk kost en 5 werkdagen vergt.
4. Dezelfde jongeman laat tussen neus en lippen zich ontvallen dat ik niet met de ABN spreek maar een 'soort nevenorganisatie' Dit verbijstert mij. Hoe kan als ik de ABN bel (o9oo-0024) het rekeningnummer en de pascode door de automatische stem worden gevraagd terwijl ik daar juist altijd zorgvuldig mee omga. Ik voel me zo niet veilig, en beschermd.
5. De suggestie dat het aan mijn computer zou kunnen liggen werpe ik van mij. De RABO bank werkt niet met zo'n gecompliceerde procedure.
6. Vanaf het moment dat salarissen via een bank worden uitbetaald heb ik bij u mijn bankrekening; geleerd van mijn ouders. Dat is ongeveer een kleine zestig jaar schat ik. Het is buitengewoon teleurstellend zo als klant behandeld te worden.
7. En dat moeten intoetsen van mijn bankrekeningnummer en pascode kunt u niet van uw klanten vagen.
  • Beoordeeld door Dennie op 30-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Foutieve afschrijving van aankoop in winkel in de USA tijdens vakantie. Bedragen wel afgeschreven van rekening maar geen bijschrijving op account winkel dus is er in feite wel afgeschreven maar niet betaald ! Op geen enkele wijze mogelijk om contact op te nemen met ABNAMRO; de chatrobot snapt het probleem niet en ik kan enkel een persoon spreken tijdens kantooruren.....in NL ! Ik zit 9 uur tijdsverschil van NL af dus moet ik zowat midden in de nacht bellen. Geen enkele mogelijkheid om de shop in de USA te verbinden met ABNAMRO in NL vanwege gesloten buiten kantooruren in NL
Gek wordt je ervan !
  • Beoordeeld door W. Laidlaw op 1-03-2023
  • Rapportcijfer: 1

Cijfer 0,0 wil je een financieel jaaropgaaf moet je 5,50 euro aftikken voor een papieren versie als je geen internet bankieren hebt of een smartphone om een QR code te scannen. Service NEE wij zijn melkkoeien de banken nemen, pakken en graaien onze zuurverdiende centen en geven er niks voor terug.
  • Beoordeeld door schonewille op 27-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

werkelijk ongelofelijk. niemand te bereiken die ons helpt. van het kastje naar de muur gestuurd
  • Beoordeeld door Lia Grijs op 13-02-2023
  • Rapportcijfer: 2

Beste,

Helaas niet gebeld zoals in de afspraak staat als ik niet te zien zou zijn in teams.

Inloggen is niet gelukt, code werd niet geaccepteerd en aangeduid als foutief.

Graag nieuwe afspraak inplannen.

Vandaag geen mogelijkheid meer voor mij i.v.m. werk
  • Beoordeeld door Paul van der Avoird op 12-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Kan geen noodnummer van Abnamro bereiken buiten kantooruren
  • Beoordeeld door Cisca Mudde op 3-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Kort geleden schreef ik een commentaar op dit forum. Ik luchtte mijn hart. De laatste zin kwam erop neer dat senior service van ABNA de zaak in tien minuten geregeld had. Dat leek maar zo. De afspraak die volgde uit het gesprek, bleek weer net zo’ n debacle op te leveren.
De medewerkster was ok en behulpzaam. Echter ging het toch weer helemaal fout.
Eerst kreeg ik een verkeerde code, kan gebeuren. Trouwens wat een ongelofelijk lange code. Ik heb slechte ogen, maar daar zat het niet op vast.
Ik kreeg een nieuwe code. Daar hing weer een of andere app aan die ik moest downloaden. Hoedan!!!! Alleen voor zakelijke klanten. Die tijd ligt achter me, dus weer nix. Afijn na veel gezoek toch weer de verzendpagina gevonden. Code ingevoerd…..lukt niet ??? Nog eens en nog eens….niets hielp. Weer heel veel tijd kwijt die ik werkelijk wel beter kon gebruiken. Zeer slecht voor mijn gezondheid dit geneuzel. Ik kan wel smartengeld gaan eisen…..best goed idee! Ba! wat een ellende is dit toch.
Bel voor de volgende ronde…..na deze schakel ik de media in!
  • Beoordeeld door Cisca Mudde op 2-02-2023
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil hier gewoon even mijn gemoed luchten bij ABNAmro. Ooit een bank waar je trots op was om er te bankieren. Een gezond verstand bank, met uitstekende service. Een soepele bank die heel persoonlijk mee dacht met haar klandizie.
Ooit, want wat is daar nog van over. Niets!! Wat er nu 'staat' is een bunker. Aangestuurd door robots. Althans waar het service verlening betreft. De klant is allang geen koning meer, niet alleen bij deze bank overigens. Maar de banken behoren intussen wel tot de meest hautaine uitgave, van deze slechte trek.
Een akkevietje om je bankrekening op te zeggen is een treurig voorbeeld. Alle filialen zijn weg uit het straatbeeld, service punten zijn kennelijk een vies woord. De enige weg is de digitale snelweg. Leuk bedacht! Maar voor iemand die iets minder bedreven is, een doolhof. Die als je niet uitkijkt, niet alleen je rust inpikt, maar ook je kostbare tijd. Ja! Superbank, de tijd van de oudere klant is ook kostbaar. Niet alleen de 'efficiënte' tijd van de bank.
Dus service kraan dicht. Redt je maar ooit trouwe klanten.
Minachting! is wat er in mij opkomt. Hebzucht en hoogmoed t.a.v. de mensen die ooit blij waren met de bank.
Na deze week, weet ik weer heel helder, waarom ik de bank een half jaar geleden, heb opgezegd. Tenminste als het lukt. (Kreeg vorige week een naheffing, van mijn gewoon doorlopende rekening) En dat lukt dus gewoon niet. Of ik moet jullie App downloaden (lukt niet) of inloggen bij de bank, waar ik geen toegang toe heb, omdat inde bank heb opgezegd. Althans dat dacht ik. Er ging iets mis....maar wat?? Ik weet het niet en jullie ook niet. Aangeven dat ik niet goed uit de voeten kan in dit doolhof, hielp geen snars. Ik moest via beeld vergaderen dit oplossen. Lukte niet, mijn camera weigerde dienst??
Uiteindelijk kreeg ik senior service toegewezen. Waarom niet gelijk?? ik gaf aan dat het teveel voor me was en is. Maar de bank Bunker weet het beter. Steelt mijn rust en kostbare tijd. Snapt de Bunker het nog? Niet!!!! jammer dan, maar het lucht waarachtig op! En de tijd van de bank is duur. Jammer dan!! het kan zoveel beter en menselijker. IJdele hoop vrees ik. Maar zwijgen is nu even geen optie. Misschien wordt er toch nog iemand wakker uit deze hooghartige slaap. Het raakt namelijk niet alleen mij, maar uiteindelijk ons allemaal.
Vandaag via senior service binnen tien minuten opgelost ...sjonge is het nu echt zo moeilijk!
  • Beoordeeld door Roselle Roger op 2-02-2023
  • Rapportcijfer: 7

Ik ben sinds 1960 al lid van amrobank. Toen was het nog amerdam en rotterdam bank. Nooit enig probleem gehad. Nu met alle veranderingen heb ik het ene probleem na het andere. Sinds maart 2022 geen geldige pinpas meer. Gern nieuwe automatisch opgestuurt. en ik sinds die tijd al problemen heb. Maar de medewerkers geven nauwelijks gehoor daar aan. Ik wacht op mijn geldige nieuwe bankpas die maar niet komt na verschillende aanvragen. De identifier stuurden zij mij zelfs 2 x. Maar mijn broodnodige betaalpas heb ik nog steeds niet. Mijn hulp in holland wordt na mijn schriftelijke volmacht niet als mijn directe hulp en vertegenwoordiger erkent ondanks mijn schriftelijke volmacht. Ik vraag om snelstens mijn bankpas te sturen zodat ik mijn zaken kan regelen. Ik heb tijdelijk mijn toevlucht gezocht bij de Rabo. Maar geen pas kan ik dus de link met Abnamro niet geldig maken. Zo stapelt het ene probleem op nam het andere. En dat is frustrerend na de goede reclame die Amro over zichzelf uitroept. Ik hoop op snelle hulp en mijn bankpas.
Met vriendelijke groet Roger Roselle.
  • Beoordeeld door Lieke Janssen op 17-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Drama als je een schade met spoed wilt melden!
Beneden alle pijl elke maand een flink bedrag betalen maar vervolgens niet bereikbaar zijn als je met spoed hulp nodig hebt om te voorkomen dat de schade alsmaar groter wordt!!?
  • Beoordeeld door Rosanne op 2-12-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al weken de ABN te bereiken maar krijg steeds een bandje dat ze helaas niet bereikbaar zijn...
  • Beoordeeld door Hans Emck op 21-11-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik heb een pensioenaanvulling en kreeg afschrift met Afwikkeling saldo i.v.m. migratie rekening.
Ik heb nergens opdracht toe gegeven.
Klinkt hoogst verdacht.
Geen enkele verdere toelichting of verklaring ontvangen.
Vrijdag geprobeerd contact op te nemen: de Amro was onbereikbaar.
  • Beoordeeld door adicor op 17-11-2022
  • Rapportcijfer: 1

Wacht tijd,, bureaucratie van een naar andere afdeling gestuurd, afsprak met adviseurs , met Rutte is nog makkelijker...
  • Beoordeeld door pbieger op 1-11-2022
  • Rapportcijfer: 2

tel niet te berijken lange wachttijden .Adres veranderd post komt nog verstuurd naar oude adres.Wilt u dit nu eens goed regelen?
  • Beoordeeld door a.bloemendaal op 20-10-2022
  • Rapportcijfer: 4

ER IS GEEN SPRAKE VAN ZELFS MAAR EEN POGING TOT CONTACT.
EEN GEBROKEN BANKPAS VRAAGT OM DIRECT CONTACT.
DAT GEEFT U HELAAS NIET. IN MIJN DORP IS EEN LOCALE BANK
ZIJ NEMEN ONZE REKENING GRAAG OVER.
A.BLOEMENDAAL
  • Beoordeeld door HCJ de Looff op 30-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer al enige tijd mijn rekeningen op te zeggen.
Dit lijkt onmogelijk
  • Beoordeeld door C. Belmer op 13-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Slecht. Onze moeder is overleden en wij willen als erven toegang krijgen. Dit wordt ons onmogelijk gemaakt door fouten die jullie maken. Hierdoor kunnen wij bepaalde rekeningen niet betalen. Dit duurt nu al 2 maanden en uren aan de telefoon voor mijn broer.
  • Beoordeeld door Jan op 16-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Gisteren mijn pas opeens geblokkeerd, gebeld met callcenter voor noodgevallen. Kreeg te horen dat dat op initiatief van de bank was gebeurd, toen ik naar de reden vroeg, werd mij verteld dat ik de volgende dag terug moest bellen want hij kon/mocht mij dat niet vertellen. Op mijn opmerking dat ik nu geen boodschappen kon doen, en dus geen eten kon kopen was het antwoord: gewoon morgen terugbellen. ABNAMRO laat je dus na 44 jaar klant te zijn in de kou staan. Zeer slechte service.
  • Beoordeeld door Ronald Gerritsen op 12-08-2022
  • Rapportcijfer: 1

Super slechte service van een bank waar je al meer dan 40 jaar klant bent!!! Wederom meer als een week geen toegang tot mijn beleggers rekening.
  • Beoordeeld door C r kerkhoven op 24-07-2022
  • Rapportcijfer: 4

Nergens in de buurt een kantoor heb nu 2maal via internet om een nieuwe e reader gevraagd en u weet het al dat is veel teveel moeite om die meneer te helpen
  • Beoordeeld door Hoorn op 15-07-2022
  • Rapportcijfer: 1

Zeer slechte service. Medewerker doet niet anders dan je probleem nog eens inwrijven en met de meest belachelijke en voorspelbare 'oplossingen' te komen. Echter het probleem blijft onverminderd bestaan. Echt ver onder de maat. Klanten'service'
  • Beoordeeld door Ivonne Austermann op 28-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Echt ronduit ver onder de maat dat abn klantenservice in het weekend niet telefonisch bereikbaar is. De chatbox kan ons probleem niet oplossen, sterker nog, ze begrijpt het niet eens. En maandag bellen is hiervoor te laat. Het probleem is locatie- gebonden. Dan zijn we alweer op een andere locatie. Waarschijnlijk is er dan al 4 x een bedrag, in plaats van 1x afgeschreven. Zie dat dan maar eens terug te krijgen. Ben zeer ontevreden.
  • Beoordeeld door J. de Beer op 20-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ben zeer ontevreden over mijn gesprek met de ABN medewerkster.

Werd gewoon afgebroken terwijl ik rustig aan het praten was over een rekening aanvraag.

Steeds meer ontevreden over ABN Amro
  • Beoordeeld door P.K.C. de Roo op 10-05-2022
  • Rapportcijfer: 1

Totaal geen dienstverlening.
  • Beoordeeld door Almira op 11-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Verschrikkelijk. Je wordt van kastje naar de muur gestuurd en medewerkers weten niet eens wat de mogelijkheden zijn. Helemaal niet probleemoplossend gericht. Je kan 10 keer bellen met zelfde vraag en je krijgt 10 verschillende antwoorden te horen!!!!
  • Beoordeeld door alexander hamelinck op 22-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

uitermate slecht
  • Beoordeeld door alexander hamelinck op 22-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

zeer,zeer slecht
  • Beoordeeld door Jacques van Oort op 9-02-2022
  • Rapportcijfer: 4

Hang 10 minuten aan de lijn bij 09000024 en hoor helemaal niets. Wilde spaarrekening opheffen
  • Beoordeeld door KR8 op 10-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Je kunt als klant geen afspraak meer maken op kantoor. Ik heb daar rekeningen voor 6 BV’s en Prive. Veel dingen lopen niet en kunnen niet digitaal worden geregeld. Telefonisch diverse keren geprobeerd. Bank regelt het niet goed. Ik laat me niet langer als een onmondige kleuter behandelen en zoek een andere bank.
  • Beoordeeld door H. Bolk op 9-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Eerst 10 minuten wachten voordat de telefoon wordt opgenomen. Dan aangeven dat je een afspraak wilt maken om een bankkantoor wilt bezoeken omdat je al een half jaar bezig bent om alles rond de bankrekeningen van je twee nieuwe B.V.’s te regelen. Diverse keren gebeld. Formulieren verzonden. Pasjes aangevraagd. Niets wordt goed geregeld. Na 15 minuten wachten meld de medewerker dat hij het telefonisch met mij wil oplossen. Ik heb daar geen vertrouwen meer in. Weer wachten. Na weer 13 minuten in de wacht. Helaas mevr. Dat is niet mogelijk. Ik heb hem nog wel gevraagd: Hoe zou jij reageren als je kapper je zo zou behandelen. Ben zeer teleurgesteld in mijn bank….
Bel ABN AMRO
0900 - 00 24