Vanbreda Risk and Benefits Klantenservice

Rapportcijfer Vanbreda Risk & Benefits klantenservice: 3 » Lees beoordelingen (1)

Bellen met Vanbreda Risk & Benefits

Waarom bellen met Vanbreda Risk and Benefits Klantenservice?

  • Je wilt weten of een bepaalde medische behandeling - zoals bijvoorbeeld fysiotherapie - vergoed wordt.
  • Je wilt weten of een bril of lenzen vergoed worden door je polis bij Vanbreda.
  • Je bent je Vanbreda zorgpas verloren en hebt een nieuwe zorgpas nodig.
  • Je gaat op vakantie en wilt weten of je verzekerd bent in het land van bestemming.
  • Je hebt een vraag over het eigen risico van je polis.

Openingstijden telefonische klantenservice Vanbreda Risk & Benefits

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:30 - 17:00
  • Dinsdag 08:30 - 17:00
  • Woensdag 08:30 - 17:00
  • Donderdag 08:30 - 17:00
  • Vrijdag 08:30 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Vanbreda Risk & Benefits: 088 273 3200

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Vanbreda Risk & Benefits? Laat ons je ervaringen met Vanbreda Risk & Benefits weten!
Beoordeel Vanbreda Risk & Benefits.

KvK gegevens Vanbreda Risk & Benefits

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 24121302
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020258070
  • Statutaire naam: Vanbreda Risk & Benefits BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Vanbreda Risk & Benefits?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Vanbreda Risk & Benefits? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Vanbreda Risk & Benefits via e-mail.

Geef je de voorkeur aan het versturen van een email? Neem dan contact op met de klantenservice door een e-mail te sturen aan Vanbreda Risk & Benefits. Gebruik hiervoor het volgende e-mailadres: info@vanbredanl.com. Een medewerker van Vanbreda Risk & Benefits zal zo snel mogelijk  reageren.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Vanbreda Risk & Benefits

Neem contact op met Vanbreda Risk & Benefits via een contactformulier.

Heb je een vraag maar is het buiten kantooruren? Stel deze dan via het contactformulier vanVanbreda Risk & Benefits. Naar aanleiding van je vraag neemt Vanbreda Risk & Benefits telefonisch of per e-mail contact met je op. Scroll helemaal naar beneden, vul je naam, email-adres en telefoonnummer in en klik op de blauwe button Verzenden.

Ga naar het contactformulier op de website van Vanbreda Risk & Benefits

Neem schriftelijk contact op met Vanbreda Risk & Benefits.

Klim je liever in de pen? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de klantenservice van Vanbreda Risk & Benefits. Stuur je brief of poststuk naar onderstaand adres:

  • Vanbreda Risk & Benefits
  • Postbus 203
  • 2800 AE GOUDA

Neem contact op met Vanbreda Risk & Benefits via Facebook Messenger.

Krijg contact met de klantenservice van Vanbreda Risk and Benefits door een chat te starten via Facebook Messenger. Op maandag t/m vrijdag van 08:30 - 17:00 uur je kan snel een reactie verwachten. Alleen de medewerkers van Vanbreda Risk and Benefits kunnen je bericht lezen. Facebook Messenger is een app waarmee je chatberichten naar elkaar kunt sturen in Facebook.  De app moet geïnstalleerd worden op je mobiele telefoon. Het is mogelijk berichten te kunnen lezen zonder dat je Facebook daadwerkelijk opent. De Messenger app zorgt ervoor dat bijvoorbeeld de klantenservice van een bedrijf sneller bereikt kan worden. Men ziet meteen wanneer er een chatbericht is ontvangen.

Klik hier voor contact met Vanbreda Risk & Benefits via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Vanbreda Risk & Benefits.

Lees hieronder antwoorden op de veelgestelde vragen aan Vanbreda Risk and Benefits. Je kunt er onder andere de volgende vragen vinden:

  • Mijn tokens werken niet, wat moet ik doen?
  • Kan ik als Doccle-gebruiker toch nog bepaalde zaken op papier ontvangen?
  • Kan ik betalen via Doccle?
  • Ik heb een inhoudelijke vraag over mijn Vanbreda-document, wat moet ik doen?
Ga naar de veelgestelde vragen van Vanbreda Risk & Benefits

Dien een klacht in bij Vanbreda Risk & Benefits.

Ben je niet tevreden? Dan hoort Vanbreda Risk & Benefits dat graag zodat zij je verder kunnen helpen. Klachtenprocedure en formulieren vindt je hier.

Klacht indienen bij Vanbreda Risk & Benefits.

Neem contact op met Vanbreda Risk & Benefits via Twitter.

VolgVanbreda Risk & Benefits op Twitter. De klantenservice is van maandag t/m vrijdag open van 08:30 uur tot 17:00 uur en reageert zo spoedig mogelijk. Deel en lees alle tweets van Vanbreda Risk & Benefits.

Klik hier voor contact met Vanbreda Risk & Benefits via Twitter.

Neem contact op met Vanbreda Risk & Benefits via Facebook.

Wil je alle trends lezen over zorg in Nederland? Volg Vanbreda Risk & Benefits op Facebook. Meld je aan of maak een account aan. Bekijk de nieuwste foto's en video's en lees alle informatie over bijvoorbeeld besparen op je zorgkosten.

Klik hier voor contact met Vanbreda Risk & Benefits via Facebook.

Beheer uw bedrijfsvloot efficiënt met Vanbreda Fleet

Vanbreda Risk & Benefits (adres)

Kampenringweg 45D Gouda 2803 PE Nederland
Rapportcijfer Vanbreda Risk & Benefits Klantenservice: 3

Rapportcijfer is gebaseerd op 1 beoordeling.

Beoordeel Vanbreda Risk and Benefits Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Vanbreda Risk and Benefits Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Vanbreda Risk and Benefits Klantenservice

  • Beoordeeld door Schenck Liliane op 24-10-2022
  • Rapportcijfer: 3

Ik ben helemaal niet tevreden. Het duurt oneindig lang eer kosten terug betaald worden.
Bel Vanbreda Risk & Benefits
088 273 3200