Grand Hotel Huis ter Duin Klantenservice

Beoordeel als eerste de klantenservice van Grand Hotel Huis ter Duin.

Bellen met Grand Hotel Huis ter Duin

Waarom bellen met Grand Hotel Huis ter Duin Klantenservice?

  • • Is er een mogelijkheid om te parkeren? Is parkeren gratis of betaald?
  • • Is het hotel rookvrij?
  • • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
  • • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? Kan ik gratis annuleren of moet ik een bepaald percentage betalen?
  • • Is er wifi beschikbaar in het hotel en is deze gratis?

Openingstijden telefonische klantenservice Grand Hotel Huis ter Duin

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 24 uur bereikbaar
  • Dinsdag 24 uur bereikbaar
  • Woensdag 24 uur bereikbaar
  • Donderdag 24 uur bereikbaar
  • Vrijdag 24 uur bereikbaar
  • Zaterdag 24 uur bereikbaar
  • Zondag 24 uur bereikbaar

  • Telefoonnummer Grand Hotel Huis ter Duin: 071 361 9220

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Grand Hotel Huis ter Duin? Laat ons je ervaringen met Grand Hotel Huis ter Duin weten!
Beoordeel Grand Hotel Huis ter Duin.

KvK gegevens Grand Hotel Huis ter Duin

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 28075395
  • Vestigingsnummer (KvK): 000018397875
  • Statutaire naam: Grand Hotel Huis Ter Duin BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Grand Hotel Huis ter Duin?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Grand Hotel Huis ter Duin? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem contact op met Grand Hotel Huis ter Duin via e-mail.

Om contact te krijgen met een hotel in Nederland via e-mail, heb je daarvoor het juiste e-mailadres nodig. Het is meestal te vinden op hun eigen website of door gemakkelijk te klikken op onderstaande groene link. Het is ook mogelijk om een reservering te maken via een online reiswebsite of reisagent.

Klik hier om een e-mail te sturen naar Grand Hotel Huis ter Duin

Neem contact op met Grand Hotel Huis ter Duin via Facebook.

Om snel contact op te nemen met een hotel via Facebook, kan je de desbetreffende pagina van het hotel bezoeken en een bericht sturen via de chatfunctie. De meeste hotels hebben een Facebook-pagina waar ze nieuws en aanbiedingen delen en waar klanten vragen kunnen stellen aan de klantenservice en feedback kunnen geven. Om snel de juiste pagina te vinden, klik je hier op de site van Meteencontact.nl heel gemakkelijk op onderstaande groene link.

Klik hier voor contact met Grand Hotel Huis ter Duin via Facebook.

Neem contact op met Grand Hotel Huis ter Duin via Twitter.

Bij dit hotel kan je rekenen op een vriendelijk en behulpzaam personeel dat altijd klaarstaat om je te helpen. Of je nu vragen hebt over de kamers, faciliteiten of omgeving, of dat je hulp nodig hebt bij het boeken of annuleren van een reservering, het team van dit hotel staat voor je klaar. Bovendien kan je ook terecht bij de receptie voor informatie over bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving, of voor advies over restaurants en winkels. Klik om op onderstaande link om naar de Twitter pagina te gaan.

Klik hier voor contact met Grand Hotel Huis ter Duin via Twitter.

Neem contact op met Grand Hotel Huis ter Duin via een contactformulier.

Veel hotels maken gebruik van een contactformulier waarmee je contact op kan nemen met de klantenservice. Klik op onderstaande groene link, vul het formulier volledig in en verstuur het digitaal. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je een antwoord ontvangt.

Ga naar het contactformulier op de website van Grand Hotel Huis ter Duin

Veelgestelde vragen Grand Hotel Huis ter Duin.

Hier zijn wat voorbeelden van een aantal veelgestelde vragen van gasten aan de klantenservice van een hotel:

  • Is er een mogelijkheid om te parkeren? Is parkeren gratis of betaald?
  • Is het hotel rookvrij?
  • Wat zijn de incheck- en uitchecktijden?
  • Wat zijn de annuleringsvoorwaarden? Kan ik gratis annuleren of moet ik een bepaald percentage betalen?
  • Is er wifi beschikbaar in het hotel en is deze gratis?
  • Zijn er extra bedden of babybedjes beschikbaar op aanvraag?
  • Wat zijn de betaalmogelijkheden in het hotel? Accepteren ze creditcards of is contant betalen ook mogelijk?
  • Zijn er shuttleservices naar luchthavens of andere bezienswaardigheden beschikbaar?
  • Is er een bagageopslagruimte beschikbaar voor gasten die willen uitchecken voordat ze vertrekken?
  • Zijn er faciliteiten zoals een fitnessruimte, zwembad of spa beschikbaar in het hotel?
  • Is er een restaurant of ontbijtgelegenheid in het hotel? Zo ja, zijn deze optioneel of zijn ze inbegrepen in de kamerprijs?

Klik op onderstaande link om op de site van het desbetreffende hotel te kijken.

Ga naar de veelgestelde vragen van Grand Hotel Huis ter Duin

Grand Hotel Huis ter Duin (adres)

Kon. Astrid Boulevard 5 Noordwijk 2202 BK Nederland

Beoordeel Grand Hotel Huis ter Duin Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Grand Hotel Huis ter Duin Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Grand Hotel Huis ter Duin Klantenservice

Bel Grand Hotel Huis ter Duin
071 361 9220