We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Heb jij onlangs contact gehad met GLS? Laat ons je ervaringen met GLS weten!
Beoordeel GLS.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van GLS.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met GLS? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Heb je een vraag over een pakket, ben je een zakelijke klant en wil je een offerte aanvragen of wil je bijvoorbeeld weten wat je moet doen als je een pakket hebt gemist? Het is mogelijk om GLS Nederland een e-mailbericht te sturen. Het e-mailadres van GLS is info@gls-netherlands.com. Je kan hiervoor ook gemakkelijk op onderstaande link klikken.
Klik hier om een e-mail te sturen naar GLSBel je liever niet maar heb je de voorkeur om je een vraag schriftelijk stellen aan GLS Nederland? Gebruik hiervoor dan onderstaand postadres:
Lees op de website van GLS Nederland, wat de meest populaire vragen zijn:
GLS is een gezond en snel groeiend bedrijf. Zoek je andere uitdaging? Kijk op de LinkedIn pagina van GLS en klik op 'Vacatures'. Wie weet krijg jij de kans op een prachtige nieuwe carrière mogelijkheid bij deze Europees georiënteerde pakketbezorgdienst.
Klik hier voor contact met GLS via LinkedIn.Leer meer over GLS via hun YouTube kanaal. Het is mogelijk deze pakketdienst te volgen door je te abonneren. Klik hiervoor op onderstaande link.
Ga naar het Youtube kanaal van GLS.Komt er een pakketzending via GLS jouw kant op en wil je weten wanneer het pakket gebracht wordt? Volg jouw zending eenvoudig via Track & Trace. Vul het 14-cijferige pakketnummer plus je postcode in. Op deze manier is je pakket op de voet te volgen.
Volg je pakket via Track & Trace bij GLS.Ben je een zakelijke verzender en heb je meerdere pakketten te versturen? Het is mogelijk om bij GLS online een offerte aan te vragen. De medewerkers van de afdeling Sales zal met veel zorg een op maat gemaakte scherpe aanbieding doen. Vraag een offerte aan bij GLS middels hun uitgebreide contactformulier. De velden met een * zijn verplicht. Nadat je het formulier hebt verzonden, krijg je van de klantenservice van GLS een ontvangstbevestiging. Vervolgens zullen zij alles in het werk stellen om een passende aanbieding voor je in orde te maken.
Klik hier om een offerte aan te vragen bij GLS.Rapportcijfer is gebaseerd op 85 beoordelingen.
Pakket besteld in belgie, . zou geleverd worden op adres door GLS. , Zou gisteren geleverd zijn, maar nooit op het adres van bestemming aangekomen, maar is ergens anders afgegeven.
Ook geen mogelijke tijdsplanning gekregen via e-mail wanneer dit geleverd zou worden.
Geen briefje in de brievenbus gevonden dat het pakket bij een GLS pakketpunt opgehaald zou kunnen worden.
Aangezien het om een dure bestelling gaat, zeer slechte ervaring met GLS, want track en trace code van belgie zeer lastig terug te vinden op de nederlandse site, En codes zijn tussentijds ook veranderd,
Klantenservice niet bescikbaar in de weekenden.
Moet nu tot maandag wachten om uit te kunnen zoeken wat er met het pakket is gebeurt.
Klacht over de pakketbezorgster. Dus niet over de klantenservice, want ik heb gezien onderstaande berichten en dure telefoonkosten geen zin om te bellen.
Ik zat bijna naast de bel, maar de bezorgster heeft niet gebeld!!! Ik hoorde dat het Niet-thuis-briefje in de brievenbus werd gestopt (wat aanzienlijk minder geluid geeft dan de bel!) en rende meteen naar buiten. Ze had het pakje afgeleverd bij de overburen. Ze reed meteen weg toen ze me zag.
Het lijkt mij heel noodzakelijk dat deze bezorgster een cursus aangeboden krijgt: Hoe druk ik een bel in!!
Doen jullie eigenlijk wat met mijn klacht?
ik heb vorige week zaterdag 2 vazen ontvangen alles kapot mail gestuurd geen antwoord daar deze potten in de sale waren en niet meer verkrijgbaar zijn moet ik deze ergens anders kopen voor de volle prijs ik verwacht een tegemoetkoming in de kosten
Gisteren heb ik 5 keer geprobeerd contact te krijgen met GLS in verband met het niet bezorgen van een pakket, terwijl op de mail staat dat het afgeleverd is met handtekening en al!!!In totaal heb ik ruim een uur aan de telefoon gehangen.
Vandaag weer geprobeerd, en 15 minuten weer de "vertrouwde stem" gehoord dat de medewerker het erg druk heeft, blijft u aan de lijn, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. Nou mooi niet dus!!! Wat een service!!!! Ik vind het zelfs geen enkel punt waard.
Belachelijk!! Tot 2x toe krijg ik mail,dat ze het niet hebben kunnen afleveren..en dat ik een niet thuis bericht heb gekregen. Maar 2x niks in de brievenbus,dus moet verplicht bellen. Meer als half uur aan de lijn gehangen,en krijg dan te horen dat ze gesloten zijn ????
Beoordeel GLS Nederland Klantenservice