Ov Chipkaart Klantenservice

Rapportcijfer Translink klantenservice: 1.2 » Lees beoordelingen (11)

Bellen met Translink

Waarom bellen met Ov Chipkaart Klantenservice?

  • Je hebt een vraag over een gemiste check-in of check-out.
  • Je wilt melding maken van een verloren/gestolen pas met pasfoto.
  • Je hebt een vraag over een studentenreisproduct.
  • Je hebt een algemen vraag over het gebruik van de OV-Chipkaart.

Openingstijden telefonische klantenservice Translink

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 07.00 - 21.30
  • Dinsdag 07.00 - 21.30
  • Woensdag 07.00 - 21.30
  • Donderdag 07.00 - 21.30
  • Vrijdag 07.00 - 21.30
  • Zaterdag 10.00 - 16:00
  • Zondag 10.00 - 16:00

  • Telefoonnummer Translink: 0900-0980

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten
  • Ben je in een van onderstaande landen? Bel dan een van deze telefoonnummers:

    • België +32 2 808 15 24
    • Duitsland +49 30 30 80 81 70
    • Luxemburg +35 22 787 25 35

Heb jij onlangs contact gehad met Translink? Laat ons je ervaringen met Translink weten!
Beoordeel Translink.

Controleer op storingen bij Translink.

Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van Translink.

Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.

Op welke storingen controleren we?

  • uitchecken.
  • Website.
  • App.
  • Uitchecken.
  • Ophogen saldo.
Controleer of er een storing is bij Translink

KvK gegevens Translink

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 30177126
  • Vestigingsnummer (KvK): 000011114355
  • Statutaire naam: Trans Link Systems B.V. 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Translink?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Translink? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Translink.

Wil je het liefst schriftelijk contact opnemen met OV-Chipkaart? Pak dan pen en papier en stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Klantenservice OV-chipkaart
  • Postbus 365
  • 3800 AJ Amersfoort

 

Neem contact op met Translink via een contactformulier.

Is je vraag niet urgent? Stel dan je vraag via het contactformulier van OV-Chipkaart. Het duurt ongeveer 3 dagen voordat je een reactie krijgt. Heeft je vraag haast? Dan kun je beter bellen.

Ga naar het contactformulier op de website van Translink

Veelgestelde vragen Translink.

Lees op de website van OV Chipkaart wat de meest populaire vragen over de OV-chipkaart of andere kaartsoorten zijn:

  • Waar kan ik informatie over de OV-chipkaart vinden?
  • Kan ik een los kaartje kopen in de bus?
  • Kan ik een (transactie)overzicht van mijn gemaakte reizen opvragen?
  • Wat moet ik doen als ik mijn OV-chipkaart ben verloren?
  • Waarom is er een ander bedrag afgeschreven van mijn OV-chipkaart
  • Waar kan ik vinden welk abonnement ik moet kopen?

 

Ga naar de veelgestelde vragen van Translink

Neem contact op met Translink via Twitter.

Openingstijden OV-Chipkaart op Twitter:

  • Werkdagen: van 8.30 tot 17.00.
  • Zaterdag en Zondag: Gesloten.
Klik hier voor contact met Translink via Twitter.

OV-chipkaart kwijt of gestolen

Hoofdkantoor Translink (OV-Chipkaart) (adres)

Stationsplein 151-157 Amersfoort 3818 LE Nederland
Rapportcijfer Translink Klantenservice: 1.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 11 beoordelingen.

Beoordeel Ov Chipkaart Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Ov Chipkaart Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Ov Chipkaart Klantenservice

  • Beoordeeld door Suzan op 4-07-2023
  • Rapportcijfer: 1

Probeer saldo van een actieve persoonlijke OV-chipkaart terug te krijgen. Onmogelijk aangezien het meer dan €30 betreft (€41,40) en aan het “service”loket mag de medewerker bedragen boven €30 niet teruggeven. Bedragen onder €30 kan ik via formulier terugvragen mits ik OV-chipkaart meestuur zodat deze beëindigd wordt en ik saldo terugontvang. Mijn OV-chipkaart is nog 4 jaar geldig en er staat een abonnement op dat ik dagelijks voor woon-werkverkeer gebruik. Hoe krijg ik MIJN GELD terug?? Vriendelijke medewerkster van de klantenservice stelt voor op saldo te gaan reizen en zo onder de €30 uit te komen om het daarna terug te kunnen vragen. Ik ga toch niet onnodig op saldo reizen als ik een abonnement heb? Het saldo was voor in- en uitchecken bij NS voor vakantie via Schiphol Airport. Klachtformulier wordt niet gedownload dus kan via die weg geen klacht indienen, e-mailadres heeft OV-chipkaart niet. Dat wordt in de pen klimmen, wat een ontmoedigingsbeleid! Saldo laden is kinderspel, maar eigen saldo terugkrijgen is onbegonnen werk…….

Een zeer ontevreden klant.
  • Beoordeeld door Rob van Seventer op 27-05-2023
  • Rapportcijfer: 1

Uw website werkt niet.
Als er geen e-mailadres bekend is wordt om een postcode gevraagd. Vervolgens verschijnt er een melding dat de postcode als e-mailadres wordt gezien.
Ook het adres www.ov-chipkaart.nl/mijnkaarten geeft een 404.
Graag hoor ik wanneer mijn klacht is opgelost.
  • Beoordeeld door Hollander J.J.J. op 30-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

U heeft mij bericht gestuurd dat ik vergeten heb om uit te checken. Ik moest naar een ophaalpunt. Als ik daar op "Bestelling ophalen" klik krijg ik te zien dat er een keuzedag van de NS voor mij klaar staat. Daar zijn al eerder grote problemen door gekomen. Ik kan het tegoed niet op mijn kaart zetten.
Is daar een andere manier voor ?
  • Beoordeeld door biliana op 19-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Impossible to reach ...do you have email address for customer service?
  • Beoordeeld door Annemarie Hospers op 6-07-2022
  • Rapportcijfer: 2

Ov chipkaart nu noet checken!
Vanmorgen 2 x geld overgemaakt, maar staat nog niet op kaart.

Blijven controleren maar site is nu niet bereikbaar.

Gebeld naar te duur nummer. En nog geen antwoord.

Ov reizen word zo wel niet leuk en zeer irritant.

Zorg dat de site werkt!
  • Beoordeeld door frank william op 13-03-2022
  • Rapportcijfer: 1

Ik wil verlengen maar het is zooooooooooooooooo ingewikkeld
  • Beoordeeld door Deborah van B op 9-12-2020
  • Rapportcijfer: 1

Vreselijk slechte service!!!
  • Beoordeeld door M. V.. op 20-06-2020
  • Rapportcijfer: 1

Contactformulier wordt niet geladen, twitter alleen mogelijk met account, geen mogelijkheid tot email
  • Beoordeeld door c.w.n. beerepoot op 20-03-2020
  • Rapportcijfer: 1

contactformulier laat zich niet downloaden.
Waarom is dat??
  • Beoordeeld door M.v.d.Berg op 22-01-2020
  • Rapportcijfer: 2

Warboel op de website.
"Kan kaart niet vernieuwen omdat deze al vernieuwd is"
Waarom krijg ik bij gebruik van de kaart dan de melding dat deze verlopen is?
  • Beoordeeld door Amal op 23-10-2019
  • Rapportcijfer: 1

Ik probeer jullie al 2 weken te bereiken om het feit dat mijn ov chipkaart bijna verloopt binnen 2 dagen. Ik zou graag contact met jullie willen hebben maar het lukt niet. Ik heb DUO l gebeld en de RET en die kunnen niks voor mij betekenen.
Bel Translink
0900-0980