Coop Supermarkt Klantenservice

Rapportcijfer Coop Supermarkt klantenservice: 2.2 » Lees beoordelingen (15)

Bellen met Coop Supermarkt

Waarom bellen met Coop Supermarkt Klantenservice?

  • Je hebt een klacht over een product dat je hebt gekocht.
  • Je hebt een vraag over een bestelling die je online hebt geplaatst.
  • Je hebt een vraag over een Coop Supermarkt bij jou in de buurt.
  • Je hebt een vraag over een spaaractie van Coop Supermarkt.

Openingstijden telefonische klantenservice Coop Supermarkt

We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...

  • Maandag 08:00 - 17:00
  • Dinsdag 08:00 - 17:00
  • Woensdag 08:00 - 17:00
  • Donderdag 08:00 - 17:00
  • Vrijdag 08:00 - 17:00
  • Zaterdag Gesloten
  • Zondag Gesloten

  • Telefoonnummer Coop Supermarkt: 026 799 9666

  • Belkosten: Gebruikelijke belkosten

Heb jij onlangs contact gehad met Coop Supermarkt? Laat ons je ervaringen met Coop Supermarkt weten!
Beoordeel Coop Supermarkt.

KvK gegevens Coop Supermarkt

  • Kamer van koophandel nummer (KvK): 09124395
  • Vestigingsnummer (KvK): 000020628862
  • Statutaire naam: Coop Groothandel BV 

Wil je op een andere manier contact opnemen met Coop Supermarkt?

Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met Coop Supermarkt? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.

Neem schriftelijk contact op met Coop Supermarkt.

Gebruik je liever pen en papier? Je kunt ook schriftelijk contact opnemen met de servicekantoor van Coop. Stuur je brief naar onderstaand adres:

  • Servicekantoor Coop
  • Postbus 87
  • 6880 AB Velp

Neem contact op met Coop Supermarkt via Facebook Messenger.

Begin een chat met de klantenservice van Coop Supermarkt via Facebook Messenger. Zij zijn geopend van maandag t/m vrijdag van 08:00 - 17:00 uur. Alleen de medewerkers van de klantenservice van Coop kunnen je bericht lezen.

Klik hier voor contact met Coop Supermarkt via Facebook Messenger.

Veelgestelde vragen Coop Supermarkt.

Je kan op de website van Coop Supermarkt vragen en antwoorden per onderwerp bekijken. De onderwerpen zijn:

  • Online bestellen
  • Aanbiedingen
  • Assortiment
  • MijnCoop
  • Koopzegels
  • Website & App
  • Nieuwsbrief
  • Keukentafel magazine


Voor een online antwoord kan je op de website van Coop Supermarkt per categorie klikken. Hieronder zie je voorbeelden van veelgestelde vragen:

  • Waarom kan ik geen bezorg- of ophaalmoment selecteren?
  • Ik ben iets vergeten! Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
  • Waar kan ik terecht met mijn vragen over mijn bestelling?
  • Wanneer komen er weer nieuwe bezorg- of ophaalmomenten beschikbaar?
  • Hoe worden mijn boodschappen geleverd?
  • Hoe zit het met de geldigheid van de aanbiedingen?
  • Waar vind ik de aanbiedingen van Coop die op dit moment gelden?
  • Wanneer staan nieuwe aanbiedingen op de website?
  • Verkopen jullie ook cadeaukaarten?
  • Welke glutenvrije producten verkoopt Coop?
  • Zijn alle bananen die Coop verkoopt Fairtrade?
  • Ik ben mijn MijnCoop wachtwoord vergeten. Wat nu?

Hoe kan ik mijn e-mailadres aanpassen in MijnCoop?
Wanneer heb ik recht op koopzegels?
Wanneer is mijn zegelboekje vol?
Wanneer staan nieuwe acties op de website?
De prijs van een artikel op de Coop website klopt niet. Wat nu?
Kan ik het magazine Aan de Keukentafel ook thuisbezorgd krijgen?
Kan ik het magazine Aan de Keukentafel ook digitaal bekijken?

Ga naar de veelgestelde vragen van Coop Supermarkt

Neem contact op met Coop Supermarkt via Facebook.

Neem contact op met de klantenservice van Coop via Facebook. Meld je aan met een emailadres en wachtwoord of maak een eigen account aan.

 

Klik hier voor contact met Coop Supermarkt via Facebook.

Neem contact op met Coop Supermarkt via Twitter.

Neem contact op met de klantenservice van Coop via Twitter en blijf meteen op de hoogte van alle nieuwtjes rondom Coop.

 

Klik hier voor contact met Coop Supermarkt via Twitter.

Aanmelden voor de nieuwsbrief van Coop Supermarkt.

Coop heeft twee nieuwsbrieven vol met aanbiedingen en heerlijke recepten. Een wekelijkse algemene nieuwsbrief en een speciale wijnnieuwsbrief. Kies welke je wil ontvangen, vul je gegevens in en klik op de oranje button Aanmelden.

Meld je aan voor de Coop Supermarkt nieuwsbrief.

Flammkuchen met gegrilde aubergine | Coopjeskoken | Coop

Coop Supermarkten Hoofdkantoor (adres)

Markweg 8 Velp 6883 JM Nederland
Rapportcijfer Coop Supermarkt Klantenservice: 2.2

Rapportcijfer is gebaseerd op 15 beoordelingen.

Beoordeel Coop Supermarkt Klantenservice

Welk cijfer geef jij aan Coop Supermarkt Klantenservice?

geef een cijfer
(Je e-mail adres wordt niet getoond op onze website)
Bescherm je privacy: Vermeld geen persoonlijke gegevens zoals adres, telefoonnummer of bankrekening in je beoordeling! Beoordelingen waarin persoonlijke gegevens staan worden niet geplaatst op de website om je privacy te beschermen.

* verplicht

Beoordelingen voor Coop Supermarkt Klantenservice

  • Beoordeeld door M van Gestel op 22-06-2023
  • Rapportcijfer: 1

Waarom kan ik niet een vraag stellen via een contactformulier cq e-mailadres of u een bepaald artikel in uw assortiment heeft.
  • Beoordeeld door van Dijk op 18-09-2022
  • Rapportcijfer: 1

Coop Kijkduin. Bij u in de reclame campina langlekker melk 1+1 voor twee euro. Ik wou er nog twee bij maar ze waren per vier verpakt. Ik mocht de verpakking in het schap niet verbreken. Ja maar hoe verkoopt u dan 1+1? Antwoord: Nee, mag niet!
Verder kleefde de handel van het versapparaat sinaasappels heel erg. Ik meld dat aan een van de medewerkers antwoord: Ja, vervelend en deed er verder niets aan. Ook ontbrak het aan een leidinggevende zodat twee medewerkers de tent moesten runnen. Ik weet niet uit welke vijver coop vist maar het komt niet ten goede aan het bedrijf, en oh ja, kijk eens naar de houdbaarheidsdatum te vaak artikelen die op of over de datum zijn!
  • Beoordeeld door A van Leeuwen op 27-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

Niet te bereiken op Koningsdag , 27 april 2022.
  • Beoordeeld door v.d.Poel op 4-04-2022
  • Rapportcijfer: 1

De co op op de binnenrotte 77 ging er uit per 28- 3- 2022 uit. Dus alles ging er uit met 50% korting.
2 x er heen met de tram voor €125, aan boodschappen ingeslagen. Wat bleek, de helft over de datum. Het kattenvoer zelfs een half jaar. De andere helft tegen de datum. Contact opgenomen met de klanten service. Zij konden er niets aan doen. Ik moest maar met bon en boodschappen naar een andere co op winkel gaan. 1 uur reizen 2 x overstappen met het openbaar vervoer. Begin hier met de klacht verder. Heb ook het advies gekregen om de warenwet in te schakelen.
Ook Facebook schijnt te helpen. Ik raad aan kijk goed op de uiterste verkoop datum bij de co op. Hoeft gelukkig niet in andere super markten.
  • Beoordeeld door Perez op 30-01-2022
  • Rapportcijfer: 1

De winkel gilze , zelfstandig word er niet beter op veel fout en ben jij de gebeten hond , grote mond tegen je de kassa gaat sneller, veel producten over de data, fruit wat slecht is, niemand is vrolijk , en de leidinggevende mw w in gilze die roddelt wat af dat je het in Tilburg hoort ook hier een klant minder ze doen er helemaal niks aan al klaag je bij de filiaalhouder , dan ga je toch lekker naar de andere winkel is het antwoord, ook de prijzen op het schap zijn minder dan aan de kassa vaak het geval, ook hier heb je voor 40 euro aan boodschappen scan geeft 11 euro aan gaan je naar de servicebalie 10 minuten verder, mw dan moet u het ook goed doen nu heb ik meer werk , nou mijn broek zakt er vanaf ik zeg daag coop en doe wat met je leidinggevende er staat een diamanten vrouw bij jullie geef haar die baan loopt de winkel wel anders
Perez
  • Beoordeeld door J. Heij op 4-01-2022
  • Rapportcijfer: 7

Geachte mevrouw/mijnheer,
Weet u wat mij nou zo opviel in het schrijven van de overname door Plus van COOP? Dat de in de opstelling de gehele brief ZO nadrukkelijk de cliënt met jij en jouw wordt aangesproken. Realiseert u zich wel dat heel veel klanten stammen vanuit de periode waarin deze netjes met U werden aangesp[roken. Klant was koning toen de COOP nog in opkomst was. Mijn echtgenote en ik zijn ruim over de 80 en zijn dit eigenlijk niet gewent. Doe hier uw voordeel mee., wellicht begrijpt U dat beleefdheid niets meer kost en klanten bind in plaats van dat u ze wegjaagt.
Vriendelijke groet,
J.C.Heij. Berkel en Rodenrijs
  • Beoordeeld door M op 25-11-2021
  • Rapportcijfer: 1

Boodschappen doen bij Coop Gilze…
Na veel duwen , muntje in het karretje, na veel trekken en duwen….ketting eruit, na nog meer trekken en sjorren …….karretje los, of krijg je de kar niet los en begin je opnieuw ( hopend dat je je muntje uit het karretje krijgt.
In de winkel……..product op………en niet alleen het product wat jij moet hebben maar lege vakken is hier eerder aan de orde dan volle vakken.
Oké…boodschappen gedaan naar de zelfscan kassa.
Tot 3 x toe in een paar weken tijd klopt er niets van.
1 ste x maar €1,50 hoeven af te rekenen ipv € 35,00. Kwamen daar bij toeval achter omdat ik zegeltje ging halen aan de service bali. ( had niet eens een artikel van €1,50)
2 de x : of ik de alcohol maar even uit mijn wagentje wilden verwijderen???
3 de x : te betalen €0,00.?..
Geef je door aan het winkelpersoneel dat het nu al de derde keer is in korte tijd dat er werkelijk niets van klopt is het antwoord, ja kan ik niks aan doen.
Deed 3 x per week mijn boodschappen bij Coop maar vanaf vandaag hebben ze 1 klant minder.
  • Beoordeeld door Esther op 3-11-2021
  • Rapportcijfer: 2

Coop snijdersplaats Apeldoorn.
Hoe michel met zijn personeel omgaat is buitengewoon ernstig.
Ik wil een klacht indienen over het volgende:
Bij ziekte dus hoesten, koorts, neusverkouden en afname coronatest bij GGD omdat er in de familie 2 corona besmettingen zijn!! Word verwacht dat er gewerkt word nog voor een uitslag bekend is. Want ja het kan wel eens nepziek zijn. Dit gaat mij echt te ver. Er lopen heel veel ouderen daar om hun boodschapjes te doen. Dan heb je een jongere die zich aan de afspraken houd van het RIVM dan word ie afgemaakt met een machtspositie van 2 heren waaronder de Manager Michel. Heb het zwart op wit in een bericht hoe hij je klein maakt met functie als manager. Als hier niks aan gedaan word aangezien ik al eerder met hem een conflickt heb gehad. Ben ik genoodzaakt dit naar buiten te brengen!

Gr Esther
  • Beoordeeld door Johan op 3-07-2021
  • Rapportcijfer: 1

De coop in heukelum heeft of de aanbiedingen niet of zo weinig dat het op is en niet aangevuld word veel jong ongeïnteresseerd personeel wat meer met elkaar bezig is als met klanten
  • Beoordeeld door L van oosterhout op 24-06-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil een klacht indienen over het nieuwe bezorgen via telesuper, vandaag weer te laat, drie kwartier. Ik wordt niet gebeld of niks dat ze te laat zijn. Via het oude bezorgen werd ik netjes gebeld dat ze wat later waren maar nooit drie kwartier. Ik vind dit bezorgen drie keer niks. Het sociale, menselijke is helemaal weg. Iedere keer ook een andere bezorger. En inderdaad een mail sturen naar coop dat gast niet!! Wie stuurt er tegenwoordig nog een brief????
  • Beoordeeld door S.A. Toppenberg op 9-05-2021
  • Rapportcijfer: 2

Ik wil van een vervelend probleem af zijn . Wie lost het op. Ik ben al maanden bezig maar het wil niet lukken. Graag een oplossing.
  • Beoordeeld door gertruida op 26-04-2021
  • Rapportcijfer: 2

ik was vandaag 26 april , bij jullie weer gaan winkelen ik kom Niet uit de buurt . ik liep door de winkel en zag veel personeel en klanten met mondkapje onder de neus ,Zo ook de dame bij de kassa. Ik dacht ik ga het ook doen ,mondkapje onder de neus,waar ze me over aansprak . Ik zei en jij dan ? Kreeg hierop geen antwoord.Een medewerker kwam aangelopen met mondkapje onder de neus ik zei en hij dan ? Ik vind het erg discriminerend dat ik erop ben aangesproken ,Hopelijk doet u er wat mee
  • Beoordeeld door D.van der Meijden op 25-03-2021
  • Rapportcijfer: 1

Heel lang moeten zoeken en nog geen mailadres gevonden
  • Beoordeeld door C. ter Horst op 9-01-2021
  • Rapportcijfer: 5

Op 22 december 2020 zou ik tussen 09.00 en 12.00 uur mijn bestelling krijgen, doch om 13.00 uur nog niemand. Heb gebeld en uiteraard gezegd, dat het wel zeer druk zal zijn, maar gevraagd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Was onderweg en om ongeveer 13.15 uur kwam hij. Een zeer gestreste man, maar oké. Ik keek op de rekening en zag, dat er verzendkosten waren berekend, wat niet terecht was, want ik de biefstuk besteld. Deze meneer werd kwaad, maar stelde het betaalapparaatje opnieuw in.
Toen hij weg was en ik de boodschappen controleerde, bleek, dat ik een blikje roze zalm ipv Rode Zalm had gekregen en de prijs hiervoor ook betaalde, wat € 1,oo scheelde. Heb gebeld en de mevrouw was niet blij en geloofde me eerst niet. Op de achtergrond hoorde ik een ander zeggen; we stoppen wel een € 1,00 in de brievenbus. Maar ik wilde dit blikje niet. Toen werd er gevloekt en gezegd, dat ze dan wel een andere keer langs zouden komen ergens na de Kerst of Nieuwjaar en tegelijkertijd werd er tussen neus en lippen door op de achtergrond gezegd; zeg maar dat we ook niet meer leveren in ons dorp. Wordt ik zo beloond voor alle keren, dat ik heb besteld?
  • Beoordeeld door H.M. Lubach op 20-12-2020
  • Rapportcijfer: 5

Als vegetariër kom je er bij de Coop bekaaid vanaf! In de supermarkten zelf zoek je je een ongeluk naar de vegetarische producten en de Kerstaanbiedingen betreffen ook dit jaar weer alleen vlees en vis! Maar wel schermen met 'duurzaamheid', dat dan weer wel! Doe daar eens iets aan, Coop!
Bel Coop Supermarkt
026 799 9666