We controleren of de telefonische klantenservice is geopend...
Bel je vanuit het buitenland? bel dan +31 20 754 3030. Ben je al klant Lyca? Bel dan gratis 1200 voor contact met de klantenservice van LycaMobile.
Heb jij onlangs contact gehad met LycaMobile? Laat ons je ervaringen met LycaMobile weten!
Beoordeel LycaMobile.
Indien er sprake is van een (technische) storing of een groot probleem, kan het drukker dan normaal zijn bij de telefonische klantenservice van LycaMobile.
Wil je weten of er momenteel sprake is van een storing? Gebruik dan onderstaande knop.
Heb je geen zin om telefonisch contact op te nemen met LycaMobile? Bekijk dan hieronder hoe je op een andere manier contact kunt opnemen.
Neem contact op met LycaMobile via e-mail. Stuur je e-mail naar cs@lycamobile.nl. Of klik op onderstaande link en vul het contactformulier in. Let op! Je moet wel klant van LycaMobile zijn mocht je gebruik willen maken van het contactformulier.
Klik hier om een e-mail te sturen naar LycaMobileHeb je geen haast? Gebruik dan het contactformulier van LycaMobile. Klik op onderstaande link en scroll naar beneden voor het contactformulier.
Ga naar het contactformulier op de website van LycaMobileLycaMobile maakt gebruik van Facebook Messenger. Openingstijden en reactietijden zijn onbekend.
Klik hier voor contact met LycaMobile via Facebook Messenger.Heb je een vraag aan Lycamobile? Zie hier een overzicht van FAQ's aan hen. Klik op de link om naar de pagina van Lycamobile te gaan.
Heb je een klacht over LycaMobile en wil je een klacht indienen? Dat kan uiteraard door het telefonische klantenservice nummer van LycaMobile te bellen maar ook door een e-mail te sturen. Gebruik het volgende e-mailadres: complaints@lycamobile.nl. Vergeet niet je klantnummer en/of telefoonnummer in de email te vermelden.
Meld je aan voor de LycaMobile nieuwsbrief en blijf via e-mail op de hoogte van alle aanbiedingen. Helemaal beneden vind je het venster waar je e-mailadres kunt invullen Vervolgens klik je op de groene button 'Inschrijven'.
Meld je aan voor de LycaMobile nieuwsbrief.Rapportcijfer is gebaseerd op 14 beoordelingen.
There is an e-mail option among the contact options on the Lyca mobile website, when you click on it, the phone number appears. You don't even ask your question via email. If you do not know how to speak Dutch, your problem remains unresolved.
Verschrikkkelijke onduidelijke aanbiedingen. Betaal 10 euro vooor rrn 15 gb bundel. Ontvang ik slechts 6 gb. Klantenservice uiteindelijk gesproken (in suriname), die gaan meteen schermen met algemene voorwaarden blablabla. Ik heb toch GVD een screenprint van de bevestiging van de betaling en de databundel die daarbij hoort? Absoluut kak. Laaatste maandje en dan NOOOOOOOIT meer Lyca. Onbereikbare slome oplichters, wees gewaarschuwd!!!
Na jaren klant te zijn werkt mijn simkaart ineens niet meer en wordt je door de klantenservice als stront behandeld 8 keer weg gedrukt terwijl je normale vragen op een normale manier vraagt 3 uur bezig geweest en nog steeds niet geholpen echt belachelijk zelfs die ene ster zijn ze nog niet waard
Zeer slechte klantenservice ben twee en een half uur van het kastje naar de muur gestuurd 7 keer weg gedrukt en uiteindelijk nog steeds niet geholpen belachelijk
Ik werd uitgescholden beledigd en ik mocht niet klagen dat mijn simkaart geblokkeerd is oftewel hergebruikt.
Ik heb al 3x opgrwaardeerd en toch geen bundel gekregen. Ik wil al mijn geld terug.
Goedemorgen, Goedemiddag Of Goedenavond Ik Wil Opwaarderen Maar Ik Krijg Steeds Te Horen Dat Er Vanwege Een Storing Kan Jullie Mijn Waardering Niet Verwerken!
Iedereen die ik bel kan mij gewoon verstaan maar de lyca klantenservice kan mij zogenaamd niet verstaan terwijl ze per ongeluk wel reageren op wat ik precies zeg. Voel me enorm in de maling genomen. Ik wil mijn oude nummer terug inclusief de actieve bundel die belangrijk is vanwege mijn inkomen met sumup
Beste mensen,
Ik probeer op allerlei manieren contact met Lycamobile op te nemen en kan echter GEEN verbinden krijgen noch geen reactie op e-mail/facebook bericht dat ik al 2 dagen gestuurd heb.
Vriendelijke groet,
Sandra Menez
Worst ever. If the employee tells me a system error happened .then he says I have to pay more to fix the system error .and he refuses to let me talk to a supervisor and hangs up the line .the worst ever
Wat een zooi. Ik bel en mijn verbinding wordt steeds verbroken. Kan mijn telefoon niet opwaarderen. Via de e-mail een code gekregen maar lukt niet om op te waarderen.
Ik zal blij zijn als ik van Lycatel af ben. Wat een zooitje.
Zeer slecht, zeer en zeer zeer slecht, Geen woorden en cijfer er voor. Gewoon je mobiele nummer blokkeren, Klantenservice laat je te lang telefonisch in de wacht omdat er betaald moet worden voor het gebruik. Service telefoonmedewerker (Marokkaanse Afkomst) die niet netjes te woord staan, en die het gesprek afbreekt en vervolgens ophangt.
Vier dagen na ge sms't te hebben privé werd mijn nummer onbereikbaar gemaakt. Een paar dagen later opgewaardeerd met 10 euro. lyca weiger informatie te verstrekken omdat hun in het systeem ik niet of geen gegevens hebben van mij persoon en telefoonnummer.
Voor 10 euro per maand onbeperkt bellen binnen nl en sms plus 5gb data. Internet is 4g zeggen ze maar vindt het niet erg snel, wel acceptabel. Ontvangst is soms niet 100 procent. Ben tevreden
Ik was mijn telefoon verloren en dus ook mijn simkaart met telefoonnummer dat ik al jaren had en ik wou graag dit nummer behouden. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en ze hebben me meteen geholpen. Ik kon een nieuwe simkaart halen in een winkel en ze meteen mijn oude nummer overgezet op de nieuwe sim kaart. TOP!
Beoordeel LycaMobile klantenservice